Zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar ik voorspelde ook al heel vroeg dat Portugal het heel goed zou doen!!!
Dat weegt wel op tegen mijn verkeerde Duitsland voorspelling toch?
Dat is precies ook waarom ik denk dat Giudi het goed zou doen op ESF als ze de Tsjechische voorronde zou winnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerDuitsland was wel heel love-it-or-hate-it, dan verwacht je toch sneller dat die wel wat puntjes sprokkelt hier en daar
Ik heb nog niks gehoord van Tsjechië, maar ga het zeker inhalen! Twitter is in ieder geval helemaal hyped van die nummers (al is dat ook vaak juist geen goed tekenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is precies ook waarom ik denk dat Giudi het goed zou doen op ESF als ze de Tsjechische voorronde zou winnen.
Maar ik zie de jury aldaar er wel een stokje voor steken.
(Al heeft Tsjechië nog genoeg andere prima opties hoorEr zijn zeker 4 nummers die ik wel zou willen zien op het ESF)
Dan mag iedereen gooien met pakpapier. Frustratie kwijt zonder gevaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en op pakjesavond achtste finales kijken, ook leuk. Wordt vast ruzie in een hoop huishoudens.
Ik vind het een leuke voorronde! Veel moderne, hippe en jonge acts zitten ertussen. Vooral veel startende artiesten. Vind ik leuk, veel indie dingetjes ook. Ik vind het gemiddeld genomen beter dan de Estse voorronde bijvoorbeeld. Al merk je wel dat die live-on-tapes daar een beetje shitty zijn en het veel beter zou kunnen worden met een halfjaar staging concept bedenken en repeteren.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van Tsjechië, maar ga het zeker inhalen! Twitter is in ieder geval helemaal hyped van die nummers (al is dat ook vaak juist geen goed teken)
Zal ik zeker proberen!quote:Op donderdag 9 december 2021 15:43 schreef molloot200 het volgende:
Oh en @:Aoibhin, volgende week zondag is ook het Junior Eurovisie Songfestival. Ook leuk om live te kijken en mee te posten misschien!
Ik zie op dit moment Domi wel als meest likely als winnaar in de Tsjechische voorronde. Voor zover je dat kan voorspellen want de stemmen gaan alle kanten op en met zo'n jury erbij weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik ben al aan de jynx begonnen en ben Jaagup en Domi gaan volgen op social media
Hier ook, ik zag het wel zitten met Jendrikquote:Op donderdag 9 december 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook hoor, zeker geen 0 punten.
Ik had na de eerste repetities ook Ierland in m'n lijstje van kwalificerende landen lolquote:Op donderdag 9 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik zeker proberen!![]()
Wat betreft gênante voorspellingen die niet kloppen, ik zie ineens bij mijn Word lijstjes dat ik Georgië dit jaar door had voorspeldDat is nog een tikje erger
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had na de eerste repetities ook Ierland in m'n lijstje van kwalificerende landen lol
Ah toen wisten we eindelijk waar die toeters voor warenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nu in de rehearsal topics aangekomen bij de eerste repetitie van Verneigd Koninkrijk
Inderdaad. We dachten in eerste instantie dat die bij Duitsland zouden horen (wat overigens ergens ook veel logischer is)quote:Op donderdag 9 december 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah toen wisten we eindelijk waar die toeters voor waren
Quote van jou tijdens UK volgens de Matt stream @Aoibhinquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
At least they're trying
Hmm
Niet zo positief dus?
Ja wat de link is tussen die toeters en de inzending van de UK, echt geeeeeen ideequote:Op donderdag 9 december 2021 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Inderdaad. We dachten in eerste instantie dat die bij Duitsland zouden horen (wat overigens ergens ook veel logischer is)
Ah, ja ik luister natuurlijk gewoon aandachtig naar wat Matt roeptquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Quote van jou tijdens UK volgens de Matt stream @:Aoibhin
Nanosteel of War doet gewoon een pogingquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat Eskimo Callboy eventueel mee doet dringt ook door bij metalfans online. Ik zag een reactie in de trant van "En dan moet Nanosteel of War ook mee doen he" en ik reageerde dat willen ze ook doen. En meteen verwarring. Voor die mensen gaat een hele wereld open.
Beide zijn volslagen onbekend bij mijquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat Eskimo Callboy eventueel mee doet dringt ook door bij metalfans online. Ik zag een reactie in de trant van "En dan moet Nanosteel of War ook mee doen he" en ik reageerde dat willen ze ook doen. En meteen verwarring. Voor die mensen gaat een hele wereld open.
We roepen van tevoren allemaal wel dingen die achteraf wenkbrauwen doen fronsen hèquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar ik voorspelde ook al heel vroeg dat Portugal het heel goed zou doen!!!
Dat weegt wel op tegen mijn verkeerde Duitsland voorspelling toch?
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beide zijn volslagen onbekend bij mij
Beide bekende metalbands met miljoenen streams die bekend zijn om "meme metal" te maken. En dan willen ze in het zelfde jaar naar het songfestival.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Joan Franka-achtige muzikanten waren live ook vrij gênantquote:Op donderdag 9 december 2021 16:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wat de link is tussen die toeters en de inzending van de UK, echt geeeeeen idee
[..]
Ah, ja ik luister natuurlijk gewoon aandachtig naar wat Matt roept![]()
Moet zeggen dat ik Embers echt geen slecht liedje vond verder; erg generiek, niet heel bijzonder, maar de positieve sfeer uit de clip is best aanstekelijk. Maar na dat optreden kon het haast alleen maar een nul points worden
Oh jaquote:Op donderdag 9 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Joan Franka-achtige muzikanten waren live ook vrij gênant
Die van Blasemafian maken ten minste nog een behoorlijke show van niet op een instrument spelenquote:Op donderdag 9 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Joan Franka-achtige muzikanten waren live ook vrij gênant
Ik heb zo'n idee dat er bij San Marino's voorronde er een punt komt waarop heel Europa mee gaat mogen stemmen. Hopen dat Nanowar of Steel tot daar komt, dan ga ik sowieso m'n stem laten horenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Ook gewoon weer een voorronde van San Marinoquote:Op donderdag 9 december 2021 16:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat er bij San Marino's voorronde er een punt komt waarop heel Europa mee gaat mogen stemmen. Hopen dat Nanowar of Steel tot daar komt, dan ga ik sowieso m'n stem laten horen
Die waren ook leuk geweest om erbij te hebben. Ik hoop stiekem dat ze weer een gooi gaan doen in MGPquote:Op donderdag 9 december 2021 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Die van Blasemafian maken ten minste nog een behoorlijke show van niet op een instrument spelen
Diepzinnige humor ookquote:
Naar mijn mening passen een paar leuke / grappige acts juist wel prima op het Songfestival. Zo'n Little Big bijvoorbeeld, en zo hebben we er door de jaren heen wel meer gehad. Dat soort humorvolle nummers kunnen ook wel kwalitatief zijn in mijn ogen, maar dan wel op een ander gebied.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Diepzinnige humor ook![]()
Ik denk dat je beide bands niet moet willen op het songfestival. Ipv onderbroekenlol zie ik graag een echt goede metalband, dat zou pas een doorbraak zijn.
Eensquote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naar mijn mening passen een paar leuke / grappige acts juist wel prima op het Songfestival. Zo'n Little Big bijvoorbeeld, en zo hebben we er door de jaren heen wel meer gehad. Dat soort humorvolle nummers kunnen ook wel kwalitatief zijn in mijn ogen, maar dan wel op een ander gebied.
Ik heb het liefst een zo divers mogelijk ESF inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensVooral de afwisseling op het ESF vind ik altijd heerlijk. Zoveel verschillende genres, mainstream of juist heel afwijkend, folklore uit het land zelf, hard, zacht, ballad, uptempo. En dan vind ik het juist heerlijk als er af en toe een soort maffe inzending bij zit met veel humor
Nummer van Little Big was ook gewoon oprecht heel aanstekelijk (al verschillen smaken natuurlijk)
Misschien is het ook omdat ik deze beide bands gewoon cringe vind, de Uranus-grap is zo oud als Methusalem. Al is die band muzikaal nog best goed. Maar ik zie de humor liever iets minder in your face, met een grappige act op zich is natuurlijk niks mis.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naar mijn mening passen een paar leuke / grappige acts juist wel prima op het Songfestival. Zo'n Little Big bijvoorbeeld, en zo hebben we er door de jaren heen wel meer gehad. Dat soort humorvolle nummers kunnen ook wel kwalitatief zijn in mijn ogen, maar dan wel op een ander gebied.
Oh, dan is geen goed idee dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
Waarom vloeit de limoncello rijkelijk? Weten jullie dan niet hoe plakkerig dat wordt?
Niet als die recht onze slokdarm in vloeitquote:Op donderdag 9 december 2021 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
Waarom vloeit de limoncello rijkelijk? Weten jullie dan niet hoe plakkerig dat wordt?
#teamplakkerigeslokdarmquote:Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet als die recht onze slokdarm in vloeit
Die hashtagquote:Op donderdag 9 december 2021 17:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
#teamplakkerigeslokdarm
Neen de laatste keer is m'n limoncello niet zo heel goed gevallen om het zacht uit te drukken, dus de limoncello vermijd ik de komende tijd even.
Dat is drankmisbruik.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hashtag![]()
Je moet je limoncello ook niet laten vallen sufferd
Dat die grap oud is wordt ook benoemd in het nummerquote:Op donderdag 9 december 2021 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien is het ook omdat ik deze beide bands gewoon cringe vind, de Uranus-grap is zo oud als Methusalem. Al is die band muzikaal nog best goed. Maar ik zie de humor liever iets minder in your face, met een grappige act op zich is natuurlijk niks mis.
Nicequote:
Waar??!!quote:
Wel handig dat je die flesjes gigalang in de vriezer kan bewarenquote:
Hoort dat eigenlijk? Ik weet dat je jägermeister in de vriezer moet bewaren, maar voor de rest ligt er bij mij alleen brood, vlees, groente en fruit in. En ovenkaassoufle'squote:
Ja Limoncello hoor je echt in de vriezer te bewaren. De glaasjes ookquote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk? Ik weet dat je jägermeister in de vriezer moet bewaren, maar voor de rest ligt er bij mij alleen brood, vlees, groente en fruit in. En ovenkaassoufle's
Of het moet of hoort geen idee, maar het glas houdt het wel gewoonquote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk? Ik weet dat je jägermeister in de vriezer moet bewaren, maar voor de rest ligt er bij mij alleen brood, vlees, groente en fruit in. En ovenkaassoufle's
Ik bevroor mijn handen al bijna toen ik net aardappels aan het schillen was... Brr, koude glaasjes, daar heb ik niets meequote:Op donderdag 9 december 2021 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Limoncello hoor je echt in de vriezer te bewaren. De glaasjes ook
Dat is een tijd! zonde van al die ruimtequote:Op donderdag 9 december 2021 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het moet of hoort geen idee, maar het glas houdt het wel gewoonIk heb een keer een limoncello fles bijna anderhalf jaar erin laten liggen
Ja, we waren ook enigszins vergeten dat we dat flesje nog haddenquote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bevroor mijn handen al bijna toen ik net aardappels aan het schillen was... Brr, koude glaasjes, daar heb ik niets mee
[..]
Dat is een tijd! zonde van al die ruimte(ik heb een kleine vriezer)
Wat heb je achter je huig gefrommeld?quote:
Stukjes big, aardappel en paprikaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb je achter je huig gefrommeld?
Ik heb het hem niet gevraagd, maar de big had geen saus nodig en bij de aardappels had ik op eigen initiatief mayonaise gedaanquote:Op donderdag 9 december 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales wist geen lekkere saus voor bij het biggetje?
Ah jij regelt het gewoon zelfquote:Op donderdag 9 december 2021 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd, maar de big had geen saus nodig en bij de aardappels had ik op eigen initiatief mayonaise gedaan
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jij regelt het gewoon zelf![]()
Ik heb zo o.a. aardappeltjes met lekker veel kaassaus
Heb je je Xbox al binnen en in gebruik?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Kliekje van ovengerecht van gisteren.
Tot 22 december zit bij ziggo, dan pas na die datum kan ik de xbox aanvragenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je je Xbox al binnen en in gebruik?
Oh apart, mijn soundbar kon ik wel meteen aanvragen ook al was mijn overstap pas anderhalve maand later. Duurde overigens nog weken voor ik de soundbar binnen had vanwege tekorten, maar het aanvragen kon wel meteen. Misschien omdat ik geen overstapservice of zo gebruiktequote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 december zit bij ziggo, dan pas na die datum kan ik de xbox aanvragen
Ik maak wel gebruik van de overstapservice. Misschien is dat verschil. Aders kan altijd gamen op de enige echte moeder van alle xboxen, de xbox classicquote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh apart, mijn soundbar kon ik wel meteen aanvragen ook al was mijn overstap pas anderhalve maand later. Duurde overigens nog weken voor ik de soundbar binnen had vanwege tekorten, maar het aanvragen kon wel meteen. Misschien omdat ik geen overstapservice of zo gebruikte
Alleen heb ik die nietquote:Op donderdag 9 december 2021 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik maak wel gebruik van de overstapservice. Misschien is dat verschil. Aders kan altijd gamen op de enige echte moeder van alle xboxen, de xbox classic
Leuk dat je een X-box neemt, wordt je toch weer evenveel Gamer als ESF en F1quote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 december zit bij ziggo, dan pas na die datum kan ik de xbox aanvragen
Fijn knus zo'n boom ineens in huisquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben de kerstboom opgetuigd. Gezelligheid kent geen tijd hier
En kaarsen en slingers en zelfs een lichtgevende @ijs_beerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn knus zo'n boom ineens in huis
Ik heb al een XBOX (de uitgave van 20 jaar terug), Nintendo Switch en Playstation1.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk dat je een X-box neemt, wordt je toch weer evenveel Gamer als ESF en F1
@ijs_beer in jouw boom en hij geeft nog licht ook?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En kaarsen en slingers en zelfs een lichtgevende @:ijs_beer
Nou, ik heb hem niet opgehangen, maar hem ernaast gezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:ijs_beer in jouw boom en hij geeft nog licht ook?Wat een uitzicht
Oh gelukkig niet opgehangen, dat moeten we niet willenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem niet opgehangen, maar hem ernaast gezet.
Als ik ooit een eigen huis met tuin heb, ga ik ook heel centraal een standbeeld van mezelf plaatsen. Met fonteinquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef Em31 het volgende:
Kijk dit in deze tuin dan
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)3-keizersgracht-524/
Stranneke Pis was de werknaam, heb ik toevallig opgevangen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik ooit een eigen huis met tuin heb, ga ik ook heel centraal een standbeeld van mezelf plaatsen. Met fontein
Zo'n grote tuin kan ik niet betalen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stranneke Pis was de werknaam, heb ik toevallig opgevangen.
Ik heb beeld nu van @Strani beeld in een tuinquote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik ooit een eigen huis met tuin heb, ga ik ook heel centraal een standbeeld van mezelf plaatsen. Met fontein
Bevalt het?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu van @:Strani beeld in een tuin
Geen idee, het is hetzelfde wie wordt WK F1 dit weekend (en dat is ook 50/50)quote:
Oké een vergelijking met F1 zag ik in dit geval niet aankomen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee, het is hetzelfde wie wordt WK F1 dit weekend (en dat is ook 50/50)
Ik heb na zondag 3,5 maand nodig om af te kicken en begint het nieuwe F1 seizoenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké een vergelijking met F1 zag ik in dit geval niet aankomen.
Hier staat hij ook. Opnieuwquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben de kerstboom opgetuigd. Gezelligheid kent geen tijd hier
5000 Max fans zijn er bij. Dat F1 een grote sport is geworden dankzij Max begrijp ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb na zondag 3,5 maand nodig om af te kicken en begint het nieuwe F1 seizoen
Zoiets?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen jammer van al die mensen die dan in je tuin komen.quote:
Wat heb je aan een standbeeld als niemand er naar kijktquote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer van al die mensen die dan in je tuin komen.
Meer in deze sfeer?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja is wel erg subtiel dus mag voor mij wel iets grootser, maar qua ontwerp wel
Dus het standbeeld in de haven van jouw stad is niet die van jouquote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Right Said Fred hóórt ook gewoon niet in de top 10, wanneer dringt dat nou eens tot je door?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Net de Top 2000 quiz van gisteren gekeken. Was weer erg leuk, maar wat waren de kandidaten slecht![]()
En er zaten tegelijkertijd liedjes bij die tot mijn favorieten behoren (zelfs eentje die altijd strijd om mijn nummer één plek) als de meest afgrijselijke liedjes. Dus een mooie mix
Je schrijft Frans Bauer verkeerdquote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Right Said Fred hóórt ook gewoon niet in de top 10, wanneer dringt dat nou eens tot je door?
Oe, die snavel is wel treffendquote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meer in deze sfeer?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet de film nog steeds kijken![]()
Ik twijfel omdat ik een film over het songfestival een beetje over de top vind en ik het zo niet heb met Amerikanen die denken het songfestival te kennen
Jongens/Meisjes/Non-Binairs, het is zo ver: Ik ga The Story of Fire Saga opzetten!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
The Story of Fire Saga vond ik al te veel van het goede![]()
@Strani draagt ook nooit een broek dus klopt best goed.quote:
Ik weet niet wat je al hebt gezien. Maar ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Jongens/Meisjes/Non-Binairs, het is zo ver: Ik ga The Story of Fire Saga opzetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
We zouden hem anders niet herkennen inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani draagt ook nooit een broek dus klopt best goed.
Leuke film. Veel plezier.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Jongens/Meisjes/Non-Binairs, het is zo ver: Ik ga The Story of Fire Saga opzetten!
Trustenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen laatste vrijdag van het jaar werken. Nu richting bedje.
Geen geld ookquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef Em31 het volgende:
Kijk dit in deze tuin dan
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)3-keizersgracht-524/
Valt mee tochquote:
M'n gezicht is hierboven hoor Fredquote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zouden hem anders niet herkennen inderdaad.
De combi Fred, jouw eerder opmerking en deze opmerking vraagt gewoon hierom:quote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n gezicht is hierboven hoor Fred
Nou @Fred_B - zeg wat we allemaal hopen dat je gaat zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De combi Fred, jouw eerder opmerking en deze opmerking vraagt gewoon hierom:
Przewalskypaard.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou @:Fred_B - zeg wat we allemaal hopen dat je gaat zeggen.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Przewalskypaard.
Ja, als jullie dat nou graag even willen horen...
Waren er nog kerstballen of iets gesneuveld?quote:
Wij hadden vorig jaar een online bingo. Het idee was leuk hoor maar het was het toch niet helemaalquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een uitnodiging voor een digitale kerstborrel ontvangen.
Komende twee weken nog werken en dan vakantie. Alleen in die twee weken niet meer op vrijdag. Dus na vandaag nog acht werkdagen dit jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een online bingo. Het idee was leuk hoor maar het was het toch niet helemaal![]()
Fijn dat je weer goed geslapen hebt, dan begin je al heel anders aan de dag heEn nu al bijna vakantie, mazzelaar
Oooo zoquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende twee weken nog werken en dan vakantie. Alleen in die twee weken niet meer op vrijdag. Dus na vandaag nog acht werkdagen dit jaar.Waarvan nog sowieso twee op kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil even schreeuwenIk wil slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wekker ging op een totaal verkeerd moment in mijn slaapcyclus af.![]()
Hoe gaat het met je klachten eigenlijk?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil slapen.
Ik wil dansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wekker ging op een totaal verkeerd moment in mijn slaapcyclus af.![]()
Hoe gaat het met je klachten eigenlijk?
Ik ook, 12:00 uurquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:42 schreef molloot200 het volgende:
Bijna weekend12:15 u ben ik klaar voor deze week
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil slapen.
Zalf werkt wel verzachtend/verdovend voor een tijdje, dus ik hoef minder paracetamol te slikken op een dag, dus dat is wel fijn, maar ik merk nog niet dat de zwelling minder wordt. Maar het is ook pas dag 3, dus ik vind ook niet dat ik er nu al wonderen mag verwachten. Maar hopelijk de komende week ga ik wel verbetering merken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wekker ging op een totaal verkeerd moment in mijn slaapcyclus af.![]()
Hoe gaat het met je klachten eigenlijk?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Komt goedquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef ijs_beer het volgende:
Zenuwentoestand. K ga zo voor de tweede ronde. Ueghabaneihdb
YOU CAN DO ITquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef ijs_beer het volgende:
Was jouw dochter niet 0,5% hoogste luisteraars op Spotify van Olivia? Dan gun ik het haar het welquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:54 schreef Arizona het volgende:
Ik moet zo proberen kaartjes te bestellen voor Olivia Rodrigo, voor dochterlief.
Ik hoop voor de meiden dat het lukt, ik gun het ze zo!
Ja, top 1% of top 0,5%, ik weet het niet meer precies, maar wel heel hoog jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was jouw dochter niet 0,5% hoogste luisteraars op Spotify van Olivia? Dan gunt ze het welSucces met de ticketstress. Heb ik zo'n hekel aan, ben altijd maar blij dat ik niet naar de mainstream artiesten luister
Ze zijn leuk. Humor en harde muziekquote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:03 schreef Arizona het volgende:
De andere moeder (die het ook ging proberen) is erdoor
Zo naar ook dat dat dan altijd tijdens middelbare school tijd is dan hèquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:03 schreef Arizona het volgende:
De andere moeder (die het ook ging proberen) is erdoor
Hoe vond je 'm?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo naar ook dat dat dan altijd tijdens middelbare school tijd is dan hèIk heb weleens meegemaakt dat een klasgenoot niet naar een bepaald concert kon omdat die moeder kaartjes probeerde te bestellen maar ze niet op de goede site zat en een beetje een digibeet was en zo
Ik heb hem al een hele tijd terug gezien, ik vond het een grappige, ongecompliceerde film. Soms op het flauwe af maar ik heb er wel met veel plezier naar gekekenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe vond je 'm?
Ik zit een beetje aan de max wbt werk, dus ik ga zo op de bank liggen en misschien deze ook maar even opzetten
Hup beerquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef ijs_beer het volgende:
Hier schijnt zowaar de zonquote:
Wij een pubquiz tussen vier teams. En dat was leuk. Puur met zijn allen digitaal gaan zitten werkt natuurlijk voor geen meter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een online bingo. Het idee was leuk hoor maar het was het toch niet helemaal![]()
Fijn dat je weer goed geslapen hebt, dan begin je al heel anders aan de dag heEn nu al bijna vakantie, mazzelaar
quote:
Het gaat het lukken. Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg net een mailtje binnen of ik nog ergens aan wil denken. Dus ik heb er gelijk aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhhh, jullie zijn collega's die miscommunicatie hebben?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:38 schreef Redefine het volgende:
Zo en nu nog even deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moest er even uit. Hoor net dat collega's iets heel basaals zijn vergeten te doen. Waardoor we waarschijnlijk veel geld mislopen. En waardoor ik gegarandeerd extra werk aan heb om het deels nog op te kunnen lossen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Alles is de schuld van Luctorquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Uhhh, jullie zijn collega's die miscommunicatie hebben?
Dat klinkt als een goede dag!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Goeieeieieeiemorgen lieve mensen!!! Wat zijn de plannen van vandaag? Hier denk ik zo maar eens sporten, dan koffie, dan versiermoves testen op de kerstboom, dan darten.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg net een mailtje binnen of ik nog ergens aan wil denken. Dus ik heb er gelijk aan gedacht.Kind reminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook spannendquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede dag!
Ik zit nog een uurtje achter mijn werklaptop, dan gaan we verfspullen kopen, de boel afplakken en misschien zelfs al wel de verf-roller ter hand nemen
Hij moet gewoon even wachten. Ik ben al een paar dagen bezig met wat ie vraagt.quote:
https://www.gamma.nl/asso(...)-2-5-liter/p/B104724quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook spannendWelke kleur? En zit je verder weer beter in je vel ook?
Ziet er gaaf uit!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)-2-5-liter/p/B104724
We gaan één muur in deze kleur verven!
Ik ben wat minder somber maar het gaat nog niet top, helaas
Is het het seizoen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)-2-5-liter/p/B104724
We gaan één muur in deze kleur verven!
Ik ben wat minder somber maar het gaat nog niet top, helaas
Kerstboom is een rare naam voor een vrouw. Is dat Noors?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Goeieeieieeiemorgen lieve mensen!!! Wat zijn de plannen van vandaag? Hier denk ik zo maar eens sporten, dan koffie, dan versiermoves testen op de kerstboom, dan darten.
Misschien dat dat wel een rol speeltquote:
Ik ben nu tot einde van de middag nog aan het werk. Daarna boodschappen doen. Om ook wat positiefs over werk te zeggen. Ben bezig met een gaaf en groots plan voor een bepaalde lancering voor een product. Dat hebben we nog nooit eerder op zo'n manier gedaan, dus dat is leukquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Nee ik probeer het echt uit op een boom want die kan me niet in m'n gezicht slaan met vlakke handquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kerstboom is een rare naam voor een vrouw. Is dat Noors?
Een raket?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben nu tot einde van de middag nog aan het werk. Daarna boodschappen doen. Om ook wat positiefs over werk te zeggen. Ben bezig met een gaaf en groots plan voor een bepaalde lancering voor een product. Dat hebben we nog nooit eerder op zo'n manier gedaan, dus dat is leuk
En vanavond de Top 2000 online quiz van Leo Blokhuis samen met mijn broer en nog een paar anderen.
Daar kun je flink last van hebben ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien dat dat wel een rol speelt![]()
Ik heb wel vaker sombere periodes, ook periodes waarin mijn hypochondrie weer opspeelt. Ik kom er nu "beter" doorheen als eerder maar ik heb niet de illusie dat dit ooit helemaal zal verdwijnen.
Dat is tofquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nu tot einde van de middag nog aan het werk. Daarna boodschappen doen. Om ook wat positiefs over werk te zeggen. Ben bezig met een gaaf en groots plan voor een bepaalde lancering voor een product. Dat hebben we nog nooit eerder op zo'n manier gedaan, dus dat is leuk
En vanavond de Top 2000 online quiz van Leo Blokhuis samen met mijn broer en nog een paar anderen.
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik iedere dag minimaal een halfuur wandel (tenzij het regent), dat is ook een vorm van lichttherapiequote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Daar kun je flink last van hebben ja.
Ik heb dit jaar zo'n lichttherapielamp, en ik heb zowaar het idee dat het het een beetje helpt. Ik heb ook een beetje de winterbluesEn nu helemaal omdat 's avonds weinig meer kan.
Wandelen is ook een stuk beter dan dat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik iedere dag minimaal een halfuur wandel (tenzij het regent), dat is ook een vorm van lichttherapie.
Fijn dat de lichttherapielamp voor jou lijkt te helpen! Ik zou niet met zo'n ding durven, dat is dan ook weer mijn hypochondrie, ik heb een extreme angst voor huidkanker.
Ik wandelde op kantoor juist nooit en thuis altijdquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wandelen is ook een stuk beter dan dat.
Ik zou willen dat ik die discipline had. Op kantoor ga ik altijd wel mee, maar thuis zit de klad er een beetje in
Maar wel met tak een zwiep in je gezicht gevenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik probeer het echt uit op een boom want die kan me niet in m'n gezicht slaan met vlakke hand
Hoe raad je het zoquote:
Dat zijn andere collega'squote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is tof![]()
Houd het vertrouwen in je collega's
Daglichtlamp heeft toch alleen heel veel lumen? Niet uv ofzo toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik iedere dag minimaal een halfuur wandel (tenzij het regent), dat is ook een vorm van lichttherapie.
Fijn dat de lichttherapielamp voor jou lijkt te helpen! Ik zou niet met zo'n ding durven, dat is dan ook weer mijn hypochondrie, ik heb een extreme angst voor huidkanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hier nog een kleine aanvulling op. Het zijn collega's van een andere afdeling. Binnen mijn eigen afdeling zou zoiets basaals niet vergeten worden. Plus dat problemen zelf worden opgelost indien er wel fouten worden gemaakt. Want uiteraard maken wij ook foutenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:38 schreef Redefine het volgende:
Zo en nu nog even deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moest er even uit. Hoor net dat collega's iets heel basaals zijn vergeten te doen. Waardoor we waarschijnlijk veel geld mislopen. En waardoor ik gegarandeerd extra werk aan heb om het deels nog op te kunnen lossen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe premie voor 2022 ontvangen van mijn autoverzekering inclusief de groene kaart. Maar die kaart is niet meer groen, verwarrend
Groooeeeeeennnnnn!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe premie voor 2022 ontvangen van mijn autoverzekering inclusief de groene kaart. Maar die kaart is niet meer groen, verwarrend
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het kan raar lopen in het leven.quote:
Dat zullen maandenlange protesten worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:07 schreef Fred_B het volgende:
In België gaat de maandelijkse zorgpremie trouwens 3% omhoog volgend jaar. Van 8.50 in de maand naar 8.75 euro. Dat wordt dus ergens besparen
Nee, ook niet geel. Maar wit tegenwoordig.quote:
Dat wordt 1 snoepje per maand minder.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:07 schreef Fred_B het volgende:
In België gaat de maandelijkse zorgpremie trouwens 3% omhoog volgend jaar. Van 8.50 in de maand naar 8.75 euro. Dat wordt dus ergens besparen
Wachten op een witte kaart smiley dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet geel. Maar wit tegenwoordig.
Duur snoepje dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt 1 snoepje per maand minder.
25 cent is toch wel een normale prijs voor 1 snoepje? Of niet?quote:
Is dat de stuksprijs voor een Zeeuwse Babbelaar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
25 cent is toch wel een normale prijs voor 1 snoepje? Of niet?
Je hebt verschillende types, ik heb even gegoogled. Inderdaad ook types zonder UV licht!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Daglichtlamp heeft toch alleen heel veel lumen? Niet uv ofzo toch?
Met zulke dure babbelaars zou ik snel uitgel*ld zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat de stuksprijs voor een Zeeuwse Babbelaar?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik dacht dat vroeger een los snoepje tien cent kostte, dus met inflatie zou dat nu best 25 cent kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat de stuksprijs voor een Zeeuwse Babbelaar?
Ik heb het nooit uitgerekend want meestal koop je niet 1 snoepje, maar meer dan 10 cent sowieso nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
25 cent is toch wel een normale prijs voor 1 snoepje? Of niet?
In de snoepwinkel waar ik vroeger kwam, in de guldentijd, kon je kleine snoepjes voor 5 cent kopen en grotere snoepjes voor 10 cent.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik dacht dat vroeger een los snoepje tien cent kostte, dus met inflatie zou dat nu best 25 cent kunnen zijn.
Nee, dat zie ik tegenwoordig ook niet meer, maar was vroeger wel idd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de snoepwinkel waar ik vroeger kwam, in de guldentijd, kon je kleine snoepjes voor 5 cent kopen en grotere snoepjes voor 10 cent.
Dus bijvoorbeeld een kikkertje was 5 cent en een perzik 10 cent en een zure mat was ook 10 cent.
Feest was dat altijd![]()
Nu zie ik dat eigenlijk nooit meer dat je snoepjes per stuk kunt kopen
Ik zat er midden in, dus eerst had ik nog geluk en toen niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef Arizona het volgende:
Het leenstelsel wordt pas per 2024 / 2025 geschrapt
Ik hoop echt dat de jongeren die de afgelopen jaren hier last van hebben gehad en dit de komende 2 jaar nog hebben, keurig gecompenseerd worden. Anders zou het heel oneerlijk zijn richting de jongeren die voor en na hun gaan studeren.
Maar als je dan een snoepzak had. Dan was die voor een paar euro wat met gevuld dan tien of twintig snoepjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik dacht dat vroeger een los snoepje tien cent kostte, dus met inflatie zou dat nu best 25 cent kunnen zijn.
De boter wordt duur betaald.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met zulke dure babbelaars zou ik snel uitgel*ld zijn.
Lekker dan. Ik vind dit een van de meest belachelijke maatregelen die ze ooit bedacht hebben. Studeren moet voor iedereen makkelijk toegankelijk zijn. En je moet niet tot jaren na je studie er nog last van hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zat er midden in, dus eerst had ik nog geluk en toen niet meer
Het is oké. Niet de slechtste film die ik ooit gezien heb. Er zitten grappige momenten tussen en ze hebben het songfestival mooi uitgebeeld (behalve dan de puntentelling in de halve finale)quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe vond je 'm?
Ik zit een beetje aan de max wbt werk, dus ik ga zo op de bank liggen en misschien deze ook maar even opzetten
Het was nog acceptabel geweest als ze hun oorspronkelijke belofte dat je er verder geen last van dit hebben in de toekomst waar zouden maken. Door de lage rente etc. Dat het dus geen extreme consequenties had.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik vind dit een van de meest belachelijke maatregelen die ze ooit bedacht hebben. Studeren moet voor iedereen makkelijk toegankelijk zijn. En je moet niet tot jaren na je studie er nog last van hebben.
Mijn dochter mag ook nog 2 jaar lenen.
Als ze thuis blijft wonen is het niet nodig overigens, dan kunnen wij het wel ophoesten. Maar mocht ze op kamers willen... onze zakken zijn niet oneindig diep
Dat onderste is niet per sé lollig natuurlijk, want het zou zomaar kunnen dat er ‘ter compensatie’ straks studieschulden geschrapt worden, waardoor dat betalen als ouders en verdere zuinigheid achteraf bestraft worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik vind dit een van de meest belachelijke maatregelen die ze ooit bedacht hebben. Studeren moet voor iedereen makkelijk toegankelijk zijn. En je moet niet tot jaren na je studie er nog last van hebben.
Mijn dochter mag ook nog 2 jaar lenen.
Als ze thuis blijft wonen is het niet nodig overigens, dan kunnen wij het wel ophoesten. Maar mocht ze op kamers willen... onze zakken zijn niet oneindig diep
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is oké. Niet de slechtste film die ik ooit gezien heb. Er zitten grappige momenten tussen en ze hebben het songfestival mooi uitgebeeld (behalve dan de puntentelling in de halve finale)
Als ik een cijfer moest geven zou het een 6,5 worden
Ik vind het jammer van de eerste helft. Die vind ik heel matig. De tweede helft is zeker leukquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is oké. Niet de slechtste film die ik ooit gezien heb. Er zitten grappige momenten tussen en ze hebben het songfestival mooi uitgebeeld (behalve dan de puntentelling in de halve finale)
Als ik een cijfer moest geven zou het een 6,5 worden
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef Arizona het volgende:
Het leenstelsel wordt pas per 2024 / 2025 geschrapt
Ik hoop echt dat de jongeren die de afgelopen jaren hier last van hebben gehad en dit de komende 2 jaar nog hebben, keurig gecompenseerd worden. Anders zou het heel oneerlijk zijn richting de jongeren die voor en na hun gaan studeren.
Nederland dat wordt aangekonigd als Holland. Maar daar letten alleen de Nederlanders opquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eensDe commentator die door het optreden heen praat klopt ook niet en er zitten nog wel wat andere ESF-dingen in die niet kloppen, maar over het algemeen best vermakelijk en een paar momenten heel tof
Gelukkig gaat dat bij het echte ESF wel altijd goedquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederland dat wordt aangekonigd als Holland. Maar daar letten alleen de Nederlanders op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Die klinkt een beetje als onze accountant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:47 schreef Redefine het volgende:
Een leverancier komt erachter dat ze de gegevens niet kunnen matchen zoals zij het willen.
Of we de rapportages op een nieuwe manier aan kunnen bieden. Teruggaand tot december 2019 oftewel ruim honderd weekrapportages.
Nou dat gaan we dus even niet doen
Dat was snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
En wat helemaal belachelijk is, is dat ze van de oorspronkelijke schuld uitgaan. Wij hebben ongeveer 3 jaar geleden ons huis gekocht en daar werd toen mee gerekend. Terwijl mijn vriend al groot deel had afbetaald, die heeft gauw de rest afgelost om gedoe te voorkomen. Ik had hen gelukkig al afbetaald.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was nog acceptabel geweest als ze hun oorspronkelijke belofte dat je er verder geen last van dit hebben in de toekomst waar zouden maken. Door de lage rente etc. Dat het dus geen extreme consequenties had.
Maar daarna doodleuk de regels voor hypotheekverstrekking aanpassen, waardoor al die studenten jaren geen huis kunnen kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief nieuws over ijsberen
![]()
Nou ja, in 1996 gingen er nog punten onbedoeld naar Poland ipv Holland.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat bij het echte ESF wel altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gefeliciteerd! Dat ging snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan voorlopig ook niet kopen, over 11 jaar heb ik mijn schuld pas afbetaald. En dan gaan de prijzen in de vrije sector ook zo omhoog elke keer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wat helemaal belachelijk is, is dat ze van de oorspronkelijke schuld uitgaan. Wij hebben ongeveer 3 jaar geleden ons huis gekocht en daar werd toen mee gerekend. Terwijl mijn vriend al groot deel had afbetaald, die heeft gauw de rest afgelost om gedoe te voorkomen. Ik had hen gelukkig al afbetaald.
Klopt, je zou zomaar de oneerlijke situatie kunnen krijgen dat mensen die er geld voor opzij hebben gelegd, niet of minder gecompenseerd worden dan mensen die de volle max geleend hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste is niet per sé lollig natuurlijk, want het zou zomaar kunnen dat er ‘ter compensatie’ straks studieschulden geschrapt worden, waardoor dat betalen als ouders en verdere zuinigheid achteraf bestraft worden.
Dat slaat helemaal nergens op nee, het is niet alsof het een persoonlijk krediet is dat je weer op kunt rekkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wat helemaal belachelijk is, is dat ze van de oorspronkelijke schuld uitgaan. Wij hebben ongeveer 3 jaar geleden ons huis gekocht en daar werd toen mee gerekend. Terwijl mijn vriend al groot deel had afbetaald, die heeft gauw de rest afgelost om gedoe te voorkomen. Ik had hen gelukkig al afbetaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ook lekker jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Die klinkt een beetje als onze accountant.
Die kwam met een waslijst aan dingen die ik moet opzoeken van 2020 voor de jaarrekening, want de deadline was 8 november. Het verzoek kwam 8 november, dus dat ging ik niet redden.
Aankomend jaar gaan ze me dit verzoek tijdig toesturen.
Ben benieuwd.
Ja dat ook. En ook zo onlogisch gaat ze niet letterlijk het geleende bedrag van de mogelijke hypotheek afhalen. Nee je kan nog veel minder aan hypotheek krijgen dan dat de hypotheek min de schuld isquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb mijn studieschuld afgelost, maar dan schiet het nog steeds niet op. Eigenlijk had ik moeten kopen op een moment dat dat voor mij praktisch gezien onmogelijk was.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig ook niet kopen, over 11 jaar heb ik mijn schuld pas afbetaald. En dan gaan de prijzen in de vrije sector ook zo omhoog elke keer.
Ja dat is zo krom, je mag niet een hypotheek nemen voor 500-600 euro per maand, maar je mag wel een vergelijkbare woning huren voor 1200 euro per maand. Het gat tussen de vrije huur sector en de sociale huur en koopmarkt is echt te groot geworden. In Leiden had ik gereageerd op een huurwoning in een flat die gedeeltelijk sociale huur en vrije sector huur zou zijn. Alle appartementen waren ongeveer even groot. Maar de vrije sector woningen waren 1100 euro huur en de sociale sector huur 550 euro, gewoon de helft. Verdien je net onder de grens dan heb je het financieel gezien beter dan de mensen die daar net boven zitten qua salaris.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn studieschuld afgelost, maar dan schiet het nog steeds niet op. Eigenlijk had ik moeten kopen op een moment dat dat voor mij praktisch gezien onmogelijk was.
Ik blijf het stom vinden dat je geen hypotheek kan/mag krijgen van 500 a 600 in de maand want te duur en dat je daarom maar ruim meer moet uit gaan geven aan huur, waarmee je niets opbouwt en minder kan sparen. Oh, en je mag ook niet zelf de keuze maken dan maar een paar jaar wat goedkoops te huren en zo flink te sparen
Ik heb ooit zitten rekenen voordat ik eventueel ging reageren op een flat. Toen zat ik net iets boven een grens. Als ik 50 euro per maand bruto minder zou verdienen, ging ik er bijna 300 euro netto op vooruit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat is zo krom, je mag niet een hypotheek nemen voor 500-600 euro per maand, maar je mag wel een vergelijkbare woning huren voor 1200 euro per maand. Het gat tussen de vrije huur sector en de sociale huur en koopmarkt is echt te groot geworden. In Leiden had ik gereageerd op een huurwoning in een flat die gedeeltelijk sociale huur en vrije sector huur zou zijn. Alle appartementen waren ongeveer even groot. Maar de vrije sector woningen waren 1100 euro huur en de sociale sector huur 550 euro, gewoon de helft. Verdien je net onder de grens dan heb je het financieel gezien beter dan de mensen die daar net boven zitten qua salaris.
Ambitie wordt gewoon afgestraft in Nederland, je moet echt heel veel meer gaan verdienen als je echt financieel meer ruimte wil hebben. Ik heb echt het gevoel dat voor mij niet veel had uitmaakt of deze baan heb waar ik wel veel verantwoordelijkheid heb of dat ik gewoon postbode ga worden of achter de kassa gaat zitten ergens.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ooit zitten rekenen voordat ik eventueel ging reageren op een flat. Toen zat ik net iets boven een grens. Als ik 50 euro per maand bruto minder zou verdienen, ging ik er bijna 300 euro netto op vooruit.
Hele feest ging uiteindelijk niet door, maar dat vond ik behoorlijk krom
Je hebt ook nog de lollige situatie dat je loonsverhoging krijgt omdat je goed je best hebt gedaan op je werk en daardoor geen recht meer hebt op toeslagen, waardoor je er onder aan de streep niet of nauwelijks op vooruit gaat. Moet je eerst nóg een loonsverhoging krijgen voor je daar weer voorbij bent. Of... een dag minder gaan werken, daardoor je maandloon drukken en gewoon weer toeslagen cashenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ambitie wordt gewoon afgestraft in Nederland, je moet echt heel veel meer gaan verdienen als je echt financieel meer ruimte wil hebben. Ik heb echt het gevoel dat voor mij niet veel had uitmaakt of deze baan heb waar ik wel veel verantwoordelijkheid heb of dat ik gewoon postbode ga worden of achter de kassa gaat zitten ergens.
Oh ja, er was wat leuks in plaats van alleen maar klagen over huizenquote:
Of net in een andere belastingklasse belandquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de lollige situatie dat je loonsverhoging krijgt omdat je goed je best hebt gedaan op je werk en daardoor geen recht meer hebt op toeslagen, waardoor je er onder aan de streep niet of nauwelijks op vooruit gaat. Moet je eerst nóg een loonsverhoging krijgen voor je daar weer voorbij bent. Of... een dag minder gaan werken, daardoor je maandloon drukken en gewoon weer toeslagen cashen
Partijdige scheidsquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:13 schreef H_T het volgende:
Ik had net in een race op de Xbox tot drie cijfers achter de komma dezelfde eindtijd als een tegenstanderAlleen werd ik wel als tweede geteld en de computer als winnaar
Ja en het scheelt ook heel erg of je in je eentje of met z'n tweeën bent, dat is het voor mijn gevoel meer dan salaris. Alles is ingericht op tweeverdienersquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ambitie wordt gewoon afgestraft in Nederland, je moet echt heel veel meer gaan verdienen als je echt financieel meer ruimte wil hebben. Ik heb echt het gevoel dat voor mij niet veel had uitmaakt of deze baan heb waar ik wel veel verantwoordelijkheid heb of dat ik gewoon postbode ga worden of achter de kassa gaat zitten ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Jaaaaa fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt sowieso geen Sky kijken volgend seizoen.quote:
Dat laatste is voor die situatie zelfs nog wat anders. Degene die net boven die grens zitten krijgen die sociale huurwoning niet. En krijgen die andere woning niet. Want ze verdienen daar dan te weinig voor. Die kunnen al helemaal niet aan een woning komen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat is zo krom, je mag niet een hypotheek nemen voor 500-600 euro per maand, maar je mag wel een vergelijkbare woning huren voor 1200 euro per maand. Het gat tussen de vrije huur sector en de sociale huur en koopmarkt is echt te groot geworden. In Leiden had ik gereageerd op een huurwoning in een flat die gedeeltelijk sociale huur en vrije sector huur zou zijn. Alle appartementen waren ongeveer even groot. Maar de vrije sector woningen waren 1100 euro huur en de sociale sector huur 550 euro, gewoon de helft. Verdien je net onder de grens dan heb je het financieel gezien beter dan de mensen die daar net boven zitten qua salaris.
Absoluut. Daar zit een groot verschil tussen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en het scheelt ook heel erg of je in je eentje of met z'n tweeën bent, dat is het voor mijn gevoel meer dan salaris. Alles is ingericht op tweeverdieners
DIT.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste is niet per sé lollig natuurlijk, want het zou zomaar kunnen dat er ‘ter compensatie’ straks studieschulden geschrapt worden, waardoor dat betalen als ouders en verdere zuinigheid achteraf bestraft worden.
Belachelijk gewoonquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso geen Sky kijken volgend seizoen.
Het is absoluut krom qua belastingsysteem. Er zijn diverse stappen qua inkomen die je kunt maken in het stelsel die je netto weinig brengen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat vind ik met bijv hotelkamers ook zo stom. Ik ben alleen en betaal dan echt voor mijzelf een stuk meer per kamer per nacht als dat ik met twee personen zou zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. Daar zit een groot verschil tussen.
Het is inderdaad veel voordeliger met zijn tweeën. Heb ik ook last van. Maar daar snap ik nog dat je betaald voor de kamer niet voor het aantal personen. Al zou er eigenlijk wel een klein beetje verschil in moeten zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat vind ik met bijv hotelkamers ook zo stom. Ik ben alleen en betaal dan echt voor mijzelf een stuk meer per kamer per nacht als dat ik met twee personen zou zijn.
En ja, ik snap de gedachtegang van het hotel, maar ik begrijp het niet![]()
Als je 3000 bruto verdiend, verdien je ongeveer 2000 netto. Je ontvangt dan geen huurtoeslag of zorgtoeslag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is absoluut krom qua belastingsysteem. Er zijn diverse stappen qua inkomen die je kunt maken in het stelsel die je netto weinig brengen.
Maar laten we niet gaan overdrijven dat als je (minimaal) drie keer een huur van 1000 euro verdient (bijna) net zo weinig overhoudt als een postbode of caissière.
Edit: dat laatste zeg je niet letterlijk. Maar alsnog is het sterk overdreven om net zo goed postbode te zijn.
Netto bedrag moet je de onderkant nemen. De prijs van de huurwoning ligt net eraan welke woning iemand heeft. Verder zijn de toeslagen bij het bruto inkomen die je noemt in de praktijk niet extreem hoog. Zeker huurtoeslag niet. Dus daar gaat al een deel van je vergelijking.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je 3000 bruto verdiend, verdien je ongeveer 2000 netto. Je ontvangt dan geen huurtoeslag of zorgtoeslag.
1000 euro huur (vaak komt er wel 100 euro servicekosten bij vaak). Betaal je al meer dan de helft van het loon aan huur.
Even gegoogled.
Hoeveel verdient een postbode netto per maand?
Fulltime bruto maandloon: ¤1905,88. Afhankelijk van je gezinssituatie komt dit neer op een nettoloon tussen ¤1550 en ¤1750.
Dan ga ik even uit van 1650 netto.
Als je het tweede geval die gene wel een sociale huurwoning mag bewonen en wel huur en zorgtoeslag krijgt dan zit je wel voordeliger.
Toen ik precies 3000 euro bruto verdiende zat ik wel op 2011 euro netto ofzo. Ligt net aan waar je werkt hoeveel je netto ontvangt. Maar ik blijft het allemaal wel krom vinden hoe de regels zijn...quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verder is 3000 euro eerder netto 2300 euro dus is je vergelijking al helemaal niet meer kloppend.
dat ligt inderdaad ook aan je pensioenpremie en eventuele netto vergoedingen. Ik heb een premievrij pensioen maar in andere branches kun je wel een pensioeninhouding van 15% op je brutoloon hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Toen ik precies 3000 euro bruto verdiende zat ik wel op 2011 euro netto ofzo. Ligt net aan waar je werkt hoeveel je netto ontvangt. Maar ik blijft het allemaal wel krom vinden hoe de regels zijn...
Ja. Als je meer pensioenafdracht betaald is het netto lager. Maar dat geldt voor het lagere inkomen ook. Het verschil is echt veel groter dan jij denkt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Toen ik precies 3000 euro bruto verdiende zat ik wel op 2011 euro netto ofzo. Ligt net aan waar je werkt hoeveel je netto ontvangt. Maar ik blijft het allemaal wel krom vinden hoe de regels zijn...
Ik heb ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
dat ligt inderdaad ook aan je pensioenpremie en eventuele netto vergoedingen. Ik heb een premievrij pensioen maar in andere branches kun je wel een pensioeninhouding van 15% op je brutoloon hebben.
Dan had je flinke posten ergens zitten. Ik zit op 2600 bruto en bijna 2100 netto. ABP-pensioenpremie wordt deels door de werkgever gefinancierd en het is zonder reiskosten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook relatief veel vakantiedagen, en we hebben een persoonlijk ontwikkelingsbudget (voor trainingen etc.), dus zal wel daar uit komen vooral.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan had je flinke posten ergens zitten. Ik zit op 2600 bruto en bijna 2100 netto. ABP-pensioenpremie wordt deels door de werkgever gefinancierd en het is zonder reiskosten.
Dat hele systeem is zo krom als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef Meke het volgende:
Never forget dat ik me dertien jaar geleden bij de woningbouw hier heb ingeschreven, en me blijkbaar ook heb uitgeschreven?! Nu heb ik een inschrijftijd van anderhalf jaar en kom ik überhaupt nergens voor in aanmerking, vind ik ook krom
Ik verdien wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ditDoet elke maand weer pijn. Maar jij had anders wellicht een hoger salaris gehad? Het geld moet toch ergens vandaan komen
![]()
Net als dat ik bizar veel vakantiedagen heb, maar dat moet ook ergens vandaan komen dus daardoor verdien ik waarschijnlijk weer minder.
Dat heb ik ook een keer gepresteerd, zo het handvat erafquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een mes gesloopt bij het afsnijden van wat kaas
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gepresteerd, zo het handvat eraf![]()
Maar de hamvraag is: is het lekkere kaas?
De kaas heeft gewonnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een mes gesloopt bij het afsnijden van wat kaas
Tegenwoordig moet ik hier elk jaar mijn inschrijving met een jaar verlengen. Daar komt dan één mailtje. Ik verwacht dat sommige mensen dat wel eens vergeten en dan sta je meteen weer achteraan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef Meke het volgende:
Never forget dat ik me dertien jaar geleden bij de woningbouw hier heb ingeschreven, en me blijkbaar ook heb uitgeschreven?! Nu heb ik een inschrijftijd van anderhalf jaar en kom ik überhaupt nergens voor in aanmerking, vind ik ook krom
Is er dan niet vaak een automatische afschrijving ook daarbij? Dat herinner ik mij van Utrecht iig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik hier elk jaar mijn inschrijving met een jaar verlengen. Daar komt dan één mailtje. Ik verwacht dat sommige mensen dat wel eens vergeten en dan sta je meteen weer achteraan.
Ik heb gekozen voor automatisch afschrijving, even gechecked nu nog, ik sta inderdaad ingeschreven vanaf 2013 in regio Ede. Dus ik heb altijd een mogelijkheid voor sociale huur eventueel (tenminste bijna 9 jaar zou goed genoeg moeten zijn).quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is er dan niet vaak een automatische afschrijving ook daarbij? Dat herinner ik mij van Utrecht iig.
Dat zou wel handig zijn, ik ga kijken of dat ook mogelijk is, maar geloof van niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is er dan niet vaak een automatische afschrijving ook daarbij? Dat herinner ik mij van Utrecht iig.
Woningnet schrijft bij mij automatisch afquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, ik ga kijken of dat ook mogelijk is, maar geloof van niet.
Bij de ene woningbouwvereniging moet ik elkaar jaar verlengen en bij de andere woningbouwvereniging nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik hier elk jaar mijn inschrijving met een jaar verlengen. Daar komt dan één mailtje. Ik verwacht dat sommige mensen dat wel eens vergeten en dan sta je meteen weer achteraan.
Is die 750 niet precies op de huursubsidiegrens?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:35 schreef usagi414 het volgende:
Het kromme van de hele woningmarkt is ook dat woningbouwverenigingen als iemand weg gaat de huur ook meteen omhoog gooien. Ik zat net even op woningnet te kijken in mijn oude buurt in Amsterdam-Noord en om de hoek waar ik woonde vragen ze nu ¤ 750.- voor nog geen 50 m2.
En dat was ook toen ik wegging. De huur meteen met 300 of 400 euro omhoog.
Waardoor de kans dat iemand wel huursubsidie nodig heeft ook veel groter is.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
@:roger_epiales om een of andere reden moest ik bij deze afbeelding aan jou denken!
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik dus eens niet gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal best eens zo kunnen zijn. Dat ze net 1 euro onder die grens gaan zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is die 750 niet precies op de huursubsidiegrens?
Was Kuipers niet van de PvdA?quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja, nee, dit lijkt mij dus niet zo'n goed idee
[ twitter ]
Frits deelde zojuist een note uit voor deze postquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
@:roger_epiales om een of andere reden moest ik bij deze afbeelding aan jou denken!
[ afbeelding ]
If anything, was hij ook niet meer dan lid daarvan, qua (partij)politiek is hij nog niet actief geweest voor zover ik weet. Dus dat maakt het wel een stukkie makkelijker om voor een andere partij die ideologisch niet al te ver weg staat zo'n bestuurdersrol op je te nemen (en hij wil zelf heel graag natuurlijk)quote:
Ja, dat onderste houdt hij niet echt verborgenquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
If anything, was hij ook niet meer dan lid daarvan, qua (partij)politiek is hij nog niet actief geweest voor zover ik weet. Dus dat maakt het wel een stukkie makkelijker om voor een andere partij die ideologisch niet al te ver weg staat zo'n bestuurdersrol op je te nemen (en hij wil zelf heel graag natuurlijk)
Ik volg mijzelf op, want ik vind dat ik beter ben dan ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat onderste houdt hij niet echt verborgen![]()
Kaag weer terug na haar aftreden is ook wel een interessante invulling van de nieuwe politiek die zij zelf zo zei na te streven.
Louis van Gaal zou dat waarschijnlijk te ver vinden gaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik volg mijzelf op, want ik vind dat ik beter ben dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |