Zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar ik voorspelde ook al heel vroeg dat Portugal het heel goed zou doen!!!
Dat weegt wel op tegen mijn verkeerde Duitsland voorspelling toch?
Dat is precies ook waarom ik denk dat Giudi het goed zou doen op ESF als ze de Tsjechische voorronde zou winnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerDuitsland was wel heel love-it-or-hate-it, dan verwacht je toch sneller dat die wel wat puntjes sprokkelt hier en daar
Ik heb nog niks gehoord van Tsjechië, maar ga het zeker inhalen! Twitter is in ieder geval helemaal hyped van die nummers (al is dat ook vaak juist geen goed tekenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is precies ook waarom ik denk dat Giudi het goed zou doen op ESF als ze de Tsjechische voorronde zou winnen.
Maar ik zie de jury aldaar er wel een stokje voor steken.
(Al heeft Tsjechië nog genoeg andere prima opties hoorEr zijn zeker 4 nummers die ik wel zou willen zien op het ESF)
Dan mag iedereen gooien met pakpapier. Frustratie kwijt zonder gevaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en op pakjesavond achtste finales kijken, ook leuk. Wordt vast ruzie in een hoop huishoudens.
Ik vind het een leuke voorronde! Veel moderne, hippe en jonge acts zitten ertussen. Vooral veel startende artiesten. Vind ik leuk, veel indie dingetjes ook. Ik vind het gemiddeld genomen beter dan de Estse voorronde bijvoorbeeld. Al merk je wel dat die live-on-tapes daar een beetje shitty zijn en het veel beter zou kunnen worden met een halfjaar staging concept bedenken en repeteren.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van Tsjechië, maar ga het zeker inhalen! Twitter is in ieder geval helemaal hyped van die nummers (al is dat ook vaak juist geen goed teken)
Zal ik zeker proberen!quote:Op donderdag 9 december 2021 15:43 schreef molloot200 het volgende:
Oh en @:Aoibhin, volgende week zondag is ook het Junior Eurovisie Songfestival. Ook leuk om live te kijken en mee te posten misschien!
Ik zie op dit moment Domi wel als meest likely als winnaar in de Tsjechische voorronde. Voor zover je dat kan voorspellen want de stemmen gaan alle kanten op en met zo'n jury erbij weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik ben al aan de jynx begonnen en ben Jaagup en Domi gaan volgen op social media
Hier ook, ik zag het wel zitten met Jendrikquote:Op donderdag 9 december 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook hoor, zeker geen 0 punten.
Ik had na de eerste repetities ook Ierland in m'n lijstje van kwalificerende landen lolquote:Op donderdag 9 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik zeker proberen!![]()
Wat betreft gênante voorspellingen die niet kloppen, ik zie ineens bij mijn Word lijstjes dat ik Georgië dit jaar door had voorspeldDat is nog een tikje erger
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had na de eerste repetities ook Ierland in m'n lijstje van kwalificerende landen lol
Ah toen wisten we eindelijk waar die toeters voor warenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nu in de rehearsal topics aangekomen bij de eerste repetitie van Verneigd Koninkrijk
Inderdaad. We dachten in eerste instantie dat die bij Duitsland zouden horen (wat overigens ergens ook veel logischer is)quote:Op donderdag 9 december 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah toen wisten we eindelijk waar die toeters voor waren
Quote van jou tijdens UK volgens de Matt stream @Aoibhinquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
At least they're trying
Hmm
Niet zo positief dus?
Ja wat de link is tussen die toeters en de inzending van de UK, echt geeeeeen ideequote:Op donderdag 9 december 2021 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Inderdaad. We dachten in eerste instantie dat die bij Duitsland zouden horen (wat overigens ergens ook veel logischer is)
Ah, ja ik luister natuurlijk gewoon aandachtig naar wat Matt roeptquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Quote van jou tijdens UK volgens de Matt stream @:Aoibhin
Nanosteel of War doet gewoon een pogingquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat Eskimo Callboy eventueel mee doet dringt ook door bij metalfans online. Ik zag een reactie in de trant van "En dan moet Nanosteel of War ook mee doen he" en ik reageerde dat willen ze ook doen. En meteen verwarring. Voor die mensen gaat een hele wereld open.
Beide zijn volslagen onbekend bij mijquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat Eskimo Callboy eventueel mee doet dringt ook door bij metalfans online. Ik zag een reactie in de trant van "En dan moet Nanosteel of War ook mee doen he" en ik reageerde dat willen ze ook doen. En meteen verwarring. Voor die mensen gaat een hele wereld open.
We roepen van tevoren allemaal wel dingen die achteraf wenkbrauwen doen fronsen hèquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar ik voorspelde ook al heel vroeg dat Portugal het heel goed zou doen!!!
Dat weegt wel op tegen mijn verkeerde Duitsland voorspelling toch?
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beide zijn volslagen onbekend bij mij
Beide bekende metalbands met miljoenen streams die bekend zijn om "meme metal" te maken. En dan willen ze in het zelfde jaar naar het songfestival.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die Joan Franka-achtige muzikanten waren live ook vrij gênantquote:Op donderdag 9 december 2021 16:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wat de link is tussen die toeters en de inzending van de UK, echt geeeeeen idee
[..]
Ah, ja ik luister natuurlijk gewoon aandachtig naar wat Matt roept![]()
Moet zeggen dat ik Embers echt geen slecht liedje vond verder; erg generiek, niet heel bijzonder, maar de positieve sfeer uit de clip is best aanstekelijk. Maar na dat optreden kon het haast alleen maar een nul points worden
Oh jaquote:Op donderdag 9 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Joan Franka-achtige muzikanten waren live ook vrij gênant
Die van Blasemafian maken ten minste nog een behoorlijke show van niet op een instrument spelenquote:Op donderdag 9 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Joan Franka-achtige muzikanten waren live ook vrij gênant
Ik heb zo'n idee dat er bij San Marino's voorronde er een punt komt waarop heel Europa mee gaat mogen stemmen. Hopen dat Nanowar of Steel tot daar komt, dan ga ik sowieso m'n stem laten horenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Ook gewoon weer een voorronde van San Marinoquote:Op donderdag 9 december 2021 16:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat er bij San Marino's voorronde er een punt komt waarop heel Europa mee gaat mogen stemmen. Hopen dat Nanowar of Steel tot daar komt, dan ga ik sowieso m'n stem laten horen
Die waren ook leuk geweest om erbij te hebben. Ik hoop stiekem dat ze weer een gooi gaan doen in MGPquote:Op donderdag 9 december 2021 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Die van Blasemafian maken ten minste nog een behoorlijke show van niet op een instrument spelen
Diepzinnige humor ookquote:
Naar mijn mening passen een paar leuke / grappige acts juist wel prima op het Songfestival. Zo'n Little Big bijvoorbeeld, en zo hebben we er door de jaren heen wel meer gehad. Dat soort humorvolle nummers kunnen ook wel kwalitatief zijn in mijn ogen, maar dan wel op een ander gebied.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Diepzinnige humor ook![]()
Ik denk dat je beide bands niet moet willen op het songfestival. Ipv onderbroekenlol zie ik graag een echt goede metalband, dat zou pas een doorbraak zijn.
Eensquote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naar mijn mening passen een paar leuke / grappige acts juist wel prima op het Songfestival. Zo'n Little Big bijvoorbeeld, en zo hebben we er door de jaren heen wel meer gehad. Dat soort humorvolle nummers kunnen ook wel kwalitatief zijn in mijn ogen, maar dan wel op een ander gebied.
Ik heb het liefst een zo divers mogelijk ESF inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensVooral de afwisseling op het ESF vind ik altijd heerlijk. Zoveel verschillende genres, mainstream of juist heel afwijkend, folklore uit het land zelf, hard, zacht, ballad, uptempo. En dan vind ik het juist heerlijk als er af en toe een soort maffe inzending bij zit met veel humor
Nummer van Little Big was ook gewoon oprecht heel aanstekelijk (al verschillen smaken natuurlijk)
Misschien is het ook omdat ik deze beide bands gewoon cringe vind, de Uranus-grap is zo oud als Methusalem. Al is die band muzikaal nog best goed. Maar ik zie de humor liever iets minder in your face, met een grappige act op zich is natuurlijk niks mis.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naar mijn mening passen een paar leuke / grappige acts juist wel prima op het Songfestival. Zo'n Little Big bijvoorbeeld, en zo hebben we er door de jaren heen wel meer gehad. Dat soort humorvolle nummers kunnen ook wel kwalitatief zijn in mijn ogen, maar dan wel op een ander gebied.
Oh, dan is geen goed idee dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
Waarom vloeit de limoncello rijkelijk? Weten jullie dan niet hoe plakkerig dat wordt?
Niet als die recht onze slokdarm in vloeitquote:Op donderdag 9 december 2021 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
Waarom vloeit de limoncello rijkelijk? Weten jullie dan niet hoe plakkerig dat wordt?
#teamplakkerigeslokdarmquote:Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet als die recht onze slokdarm in vloeit
Die hashtagquote:Op donderdag 9 december 2021 17:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
#teamplakkerigeslokdarm
Neen de laatste keer is m'n limoncello niet zo heel goed gevallen om het zacht uit te drukken, dus de limoncello vermijd ik de komende tijd even.
Dat is drankmisbruik.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hashtag![]()
Je moet je limoncello ook niet laten vallen sufferd
Dat die grap oud is wordt ook benoemd in het nummerquote:Op donderdag 9 december 2021 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien is het ook omdat ik deze beide bands gewoon cringe vind, de Uranus-grap is zo oud als Methusalem. Al is die band muzikaal nog best goed. Maar ik zie de humor liever iets minder in your face, met een grappige act op zich is natuurlijk niks mis.
Nicequote:
Waar??!!quote:
Wel handig dat je die flesjes gigalang in de vriezer kan bewarenquote:
Hoort dat eigenlijk? Ik weet dat je jägermeister in de vriezer moet bewaren, maar voor de rest ligt er bij mij alleen brood, vlees, groente en fruit in. En ovenkaassoufle'squote:
Ja Limoncello hoor je echt in de vriezer te bewaren. De glaasjes ookquote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk? Ik weet dat je jägermeister in de vriezer moet bewaren, maar voor de rest ligt er bij mij alleen brood, vlees, groente en fruit in. En ovenkaassoufle's
Of het moet of hoort geen idee, maar het glas houdt het wel gewoonquote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk? Ik weet dat je jägermeister in de vriezer moet bewaren, maar voor de rest ligt er bij mij alleen brood, vlees, groente en fruit in. En ovenkaassoufle's
Ik bevroor mijn handen al bijna toen ik net aardappels aan het schillen was... Brr, koude glaasjes, daar heb ik niets meequote:Op donderdag 9 december 2021 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Limoncello hoor je echt in de vriezer te bewaren. De glaasjes ook
Dat is een tijd! zonde van al die ruimtequote:Op donderdag 9 december 2021 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het moet of hoort geen idee, maar het glas houdt het wel gewoonIk heb een keer een limoncello fles bijna anderhalf jaar erin laten liggen
Ja, we waren ook enigszins vergeten dat we dat flesje nog haddenquote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bevroor mijn handen al bijna toen ik net aardappels aan het schillen was... Brr, koude glaasjes, daar heb ik niets mee
[..]
Dat is een tijd! zonde van al die ruimte(ik heb een kleine vriezer)
Wat heb je achter je huig gefrommeld?quote:
Stukjes big, aardappel en paprikaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb je achter je huig gefrommeld?
Ik heb het hem niet gevraagd, maar de big had geen saus nodig en bij de aardappels had ik op eigen initiatief mayonaise gedaanquote:Op donderdag 9 december 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales wist geen lekkere saus voor bij het biggetje?
Ah jij regelt het gewoon zelfquote:Op donderdag 9 december 2021 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd, maar de big had geen saus nodig en bij de aardappels had ik op eigen initiatief mayonaise gedaan
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jij regelt het gewoon zelf![]()
Ik heb zo o.a. aardappeltjes met lekker veel kaassaus
Heb je je Xbox al binnen en in gebruik?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Kliekje van ovengerecht van gisteren.
Tot 22 december zit bij ziggo, dan pas na die datum kan ik de xbox aanvragenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je je Xbox al binnen en in gebruik?
Oh apart, mijn soundbar kon ik wel meteen aanvragen ook al was mijn overstap pas anderhalve maand later. Duurde overigens nog weken voor ik de soundbar binnen had vanwege tekorten, maar het aanvragen kon wel meteen. Misschien omdat ik geen overstapservice of zo gebruiktequote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 december zit bij ziggo, dan pas na die datum kan ik de xbox aanvragen
Ik maak wel gebruik van de overstapservice. Misschien is dat verschil. Aders kan altijd gamen op de enige echte moeder van alle xboxen, de xbox classicquote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh apart, mijn soundbar kon ik wel meteen aanvragen ook al was mijn overstap pas anderhalve maand later. Duurde overigens nog weken voor ik de soundbar binnen had vanwege tekorten, maar het aanvragen kon wel meteen. Misschien omdat ik geen overstapservice of zo gebruikte
Alleen heb ik die nietquote:Op donderdag 9 december 2021 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik maak wel gebruik van de overstapservice. Misschien is dat verschil. Aders kan altijd gamen op de enige echte moeder van alle xboxen, de xbox classic
Leuk dat je een X-box neemt, wordt je toch weer evenveel Gamer als ESF en F1quote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 december zit bij ziggo, dan pas na die datum kan ik de xbox aanvragen
Fijn knus zo'n boom ineens in huisquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben de kerstboom opgetuigd. Gezelligheid kent geen tijd hier
En kaarsen en slingers en zelfs een lichtgevende @ijs_beerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn knus zo'n boom ineens in huis
Ik heb al een XBOX (de uitgave van 20 jaar terug), Nintendo Switch en Playstation1.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk dat je een X-box neemt, wordt je toch weer evenveel Gamer als ESF en F1
@ijs_beer in jouw boom en hij geeft nog licht ook?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En kaarsen en slingers en zelfs een lichtgevende @:ijs_beer
Nou, ik heb hem niet opgehangen, maar hem ernaast gezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:ijs_beer in jouw boom en hij geeft nog licht ook?Wat een uitzicht
Oh gelukkig niet opgehangen, dat moeten we niet willenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem niet opgehangen, maar hem ernaast gezet.
Als ik ooit een eigen huis met tuin heb, ga ik ook heel centraal een standbeeld van mezelf plaatsen. Met fonteinquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef Em31 het volgende:
Kijk dit in deze tuin dan
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)3-keizersgracht-524/
Stranneke Pis was de werknaam, heb ik toevallig opgevangen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik ooit een eigen huis met tuin heb, ga ik ook heel centraal een standbeeld van mezelf plaatsen. Met fontein
Zo'n grote tuin kan ik niet betalen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stranneke Pis was de werknaam, heb ik toevallig opgevangen.
Ik heb beeld nu van @Strani beeld in een tuinquote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik ooit een eigen huis met tuin heb, ga ik ook heel centraal een standbeeld van mezelf plaatsen. Met fontein
Bevalt het?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu van @:Strani beeld in een tuin
Geen idee, het is hetzelfde wie wordt WK F1 dit weekend (en dat is ook 50/50)quote:
Oké een vergelijking met F1 zag ik in dit geval niet aankomen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee, het is hetzelfde wie wordt WK F1 dit weekend (en dat is ook 50/50)
Ik heb na zondag 3,5 maand nodig om af te kicken en begint het nieuwe F1 seizoenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké een vergelijking met F1 zag ik in dit geval niet aankomen.
Hier staat hij ook. Opnieuwquote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben de kerstboom opgetuigd. Gezelligheid kent geen tijd hier
5000 Max fans zijn er bij. Dat F1 een grote sport is geworden dankzij Max begrijp ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb na zondag 3,5 maand nodig om af te kicken en begint het nieuwe F1 seizoen
Zoiets?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen jammer van al die mensen die dan in je tuin komen.quote:
Wat heb je aan een standbeeld als niemand er naar kijktquote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer van al die mensen die dan in je tuin komen.
Meer in deze sfeer?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja is wel erg subtiel dus mag voor mij wel iets grootser, maar qua ontwerp wel
Dus het standbeeld in de haven van jouw stad is niet die van jouquote:Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Right Said Fred hóórt ook gewoon niet in de top 10, wanneer dringt dat nou eens tot je door?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Net de Top 2000 quiz van gisteren gekeken. Was weer erg leuk, maar wat waren de kandidaten slecht![]()
En er zaten tegelijkertijd liedjes bij die tot mijn favorieten behoren (zelfs eentje die altijd strijd om mijn nummer één plek) als de meest afgrijselijke liedjes. Dus een mooie mix
Je schrijft Frans Bauer verkeerdquote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Right Said Fred hóórt ook gewoon niet in de top 10, wanneer dringt dat nou eens tot je door?
Oe, die snavel is wel treffendquote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meer in deze sfeer?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet de film nog steeds kijken![]()
Ik twijfel omdat ik een film over het songfestival een beetje over de top vind en ik het zo niet heb met Amerikanen die denken het songfestival te kennen
Jongens/Meisjes/Non-Binairs, het is zo ver: Ik ga The Story of Fire Saga opzetten!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
The Story of Fire Saga vond ik al te veel van het goede![]()
@Strani draagt ook nooit een broek dus klopt best goed.quote:
Ik weet niet wat je al hebt gezien. Maar ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Jongens/Meisjes/Non-Binairs, het is zo ver: Ik ga The Story of Fire Saga opzetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |