Goede manieren zouden mij doen zeggen dat ik hier verbaasd over ben, maar diezelfde goede manieren zeggen dat ik niet mag liegen. Wat een dilemma weer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Ik hoef niet eens wat te zeggen en wordt al raar aangekeken.
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:00 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Dat andere had hij dus maar voor de helft goed. Met deze 'voorspelling' zou dus morgenmiddag bekend gemaakt kunnen worden dat Peter Jan Rens gaat en dan heeft hij het nog voor de helft goed. Echte Nostradamus, die Rick.
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Ah, de NS regelt het vervoer richting Friesland?
Tegen de tijd dat de volgende Elfstedentocht gereden wordt ligt die Zuiderzeelijn er wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Hier moeten patronen te zien zijn die mijn matige intelligentie te boven gaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaar
Omdat in beide een T zit? Oh nee, wacht...quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaar
Frietenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat op stokbrood Roger, dát mag daar![]()
Valt die trein uit, moeten we alsnog zelf naar Hindeloopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat ik hier iets van moet vinden, maar ik vind het maar niks.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
FrietenEn dan zijn ze niet te beroerd daar ook een mexicano bij te doen
[ afbeelding ]
Met andere woorden 'vroeg weekend'?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Systeem ligt er weer eens uit.
Kan ook met frikandel of hamburgers als je niet van mexicano houdtquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat ik hier iets van moet vinden, maar ik vind het maar niks.
Ik denk dat ik dan niet verder dan Wolvega.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt die trein uit, moeten we alsnog zelf naar Hindeloopen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met andere woorden 'vroeg weekend'?
Ik weet niet of het daar beter van wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan ook met frikandel of hamburgers als je niet van mexicano houdt
Denken in mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo had ik het nog niet bekeken.
Ik zou er verbaasd over zijn als jij er verbaasd over was.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede manieren zouden mij doen zeggen dat ik hier verbaasd over ben, maar diezelfde goede manieren zeggen dat ik niet mag liegen. Wat een dilemma weer.
Wolvega is ook nog Friesland. Het zou sneu zijn dat de trein vastzit bij Steenwijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet verder dan Wolvega.
Waarom ben ik hier niet verbaasd over?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou er verbaasd over zijn als jij er verbaasd over was.
Tot ieders verbazing niet nee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier niet verbaasd over?
Cursus bedrijfsadministratie doen, dan leer je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdenken ben ik nog niet zo goed in.
Helaas ligt dat niet bij het plaatsje Woordspeling, dus werkt dat niet echt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wolvega is ook nog Friesland. Het zou sneu zijn dat de trein vastzit bij Steenwijk.
Na het gevecht lagen ze er beide in? Wat dat is wel positief natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en Sytse update:
Gisteravond hebben ze gevochten wie in de hoogste mand van de krabpaal mocht liggen. Lagen ze beide erin.
Dat klinkt al behoorlijk goed, dat ze samen in die mand kunnen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en Sytse update:
Gisteravond hebben ze gevochten wie in de hoogste mand van de krabpaal mocht liggen. Lagen ze beide erin.
Ik was er zelf ook verbaasd overquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na het gevecht lagen ze er beide in? Wat dat is wel positief natuurlijk.
Dat waren hier weer eens de Russen hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent na de invasie van gisteren door de Duitsers overgenomen
De sirenes klonken hier zo zacht dat ik niet het idee kreeg dat men zich ergens zorgen over maakte.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat waren hier weer eens de Russen hoor
Of @Strani.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De sirenes klonken hier zo zacht dat ik niet het idee kreeg dat men zich ergens zorgen over maakte.
Ik denk dus dat het hier de Belgen waren.
Moet je volgende maand eens opletten hoe de sirenes in Leiden klinken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De sirenes klonken hier zo zacht dat ik niet het idee kreeg dat men zich ergens zorgen over maakte.
Ik denk dus dat het hier de Belgen waren.
Dan spreek je nog de verkeerde taal ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat waren hier weer eens de Russen hoor
Leiden is toch een ver van mijn bed showquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je volgende maand eens opletten hoe de sirenes in Leiden klinken.
Hasta pronto, amigos!
Of in deze tijd juist de goede.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan spreek je nog de verkeerde taal ook
Waarschijnlijk nog zachter. De vorige keer dat jij in het land was liet het hier ook iedereen koud.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je volgende maand eens opletten hoe de sirenes in Leiden klinken.
Hasta pronto, amigos!
Zó zacht klonk het nu ook weer niet.quote:
Best handig juist! Je kan nu alles in een krat in de tuin zetten en het blijft koud genoegquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:27 schreef AgnesGru het volgende:
Het deurtje van het vriesvak van de koelkast heeft niet goed dicht gezeten. Dikke ijslaag nu op die laden. Lekker nu met dit weer om dit schoon te gaan maken![]()
Dat klopt wel. Er kwam ook niemand opdagen op de meet die ik had georganiseerdquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog zachter. De vorige keer dat jij in het land was liet het hier ook iedereen koud.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Best handig juist! Je kan nu alles in een krat in de tuin zetten en het blijft koud genoeg
Ik was er gewoon, maar je was er zelf niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Er kwam ook niemand opdagen op de meet die ik had georganiseerd
Ja, dat soort dingen loopt beter als je het ruim van tevoren aankondigt, al strookt dat dan vaak weer niet zo lekker als je daarna ergens een verrassingsaanval wil uitvoeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Er kwam ook niemand opdagen op de meet die ik had georganiseerd
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó zacht klonk het nu ook weer niet.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan weer inloggen in het systeem, maar vervolgens niks openen verder.![]()
Gaat lekker vandaag.
Oh dan was ik wellicht een dag te laatquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was er gewoon, maar je was er zelf niet.
Je kunt wel merken dat je bij Harry Vermeegen in de buurt woont. Die was ook altijd te laatquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan was ik wellicht een dag te laat
Oh jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je bij Harry Vermeegen in de buurt woont. Die was ook altijd te laat
We hadden dus eigenlijk een hele surpriseparty voor je, maarja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan was ik wellicht een dag te laat
Jij hebt een vriend die bevriend is met Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Van de week at hij in het restaurant van vrienden. Ik zag een foto voorbij komen op Facebook van hem met die vriend van me.
Oh dus er waren ook nog anderen, niet alleen jij?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden dus eigenlijk een hele surpriseparty voor je, maarja.
Nu een Webinar volgen, dus kan toch nog iets nuttigs doen zo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Lekker werken zo dan
Die vriend van me heeft een vriend die bevriend is met jou. Dát is pas erg, Redefine.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt een vriend die bevriend is met Harry VermeegenIk zou gelijk alle banden verbreken
Helemaal in het thema van 'de goeie oude tijd', met hutspot en haring op wittebrood. Ik had al een groep vrienden geregeld om de dijken door te steken. Was hartstikke leuk geweest allemaal.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden dus eigenlijk een hele surpriseparty voor je, maarja.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dus er waren ook nog anderen, niet alleen jij?
Nou dit ja. Iedereen zijn best gedaan, maar was helemaal voor niets.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal in het thema van 'de goeie oude tijd', met hutspot en haring op wittebrood. Ik had al een groep vrienden geregeld om de dijken door te steken. Was hartstikke leuk geweest allemaal.![]()
Maar ja, meneer kwam niet opdagen.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vriend van me heeft een vriend die bevriend is met jou. Dát is pas erg, Redefine.
Ja maar ik vind haring sowieso walgelijk dus dan vind ik het niet zo erg dat ik het gemist heb.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal in het thema van 'de goeie oude tijd', met hutspot en haring op wittebrood. Ik had al een groep vrienden geregeld om de dijken door te steken. Was hartstikke leuk geweest allemaal.![]()
Strani Brinker moest die dijken dan weer dichtstoppen met zijn vingers?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strani claimt wel altijd een Nederlander te zijn die in Spanje woont, maar ik vind toch dat we dit maar eens moeten uitzoeken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haring sowieso walgelijk dus dan vind ik het niet zo erg dat ik het gemist heb.
Ja hallo, straks ga je ook nog om foto's vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:roger_epiales hoe zag @:em31 er uit en hoe was ze in het echt?
Als een vrouwelijke versie van jou.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:roger_epiales hoe zag @:em31 er uit en hoe was ze in het echt?
Volgens die redenatie ben ik geen Nederlanderquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strani claimt wel altijd een Nederlander te zijn die in Spanje woont, maar ik vind toch dat we dit maar eens moeten uitzoeken.
Straks gaat hij ook nog zeggen niet van mosselen te houden, of van Hollandse garnalen of zo.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens die redenatie ben ik geen Nederlander![]()
![]()
![]()
![]()
Dus die brand is aangestoken door een onbekende schilderquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
1834
Het jaar dat de vuurtoren van Egmond aan Zee, de J.C.J. van Speijk, in gebruik werd genomen. De vuurtoren is zo genoemd ter ere van Jan Carel Josephus van Speijk, de kanonneerbootcommandant die tijdens de Belgische Opstand zijn schip bij Antwerpen tot ontploffing bracht, door zijn sigaar (of een lont) in een vat buskruit te steken, om te voorkomen dat het in handen van de Belgische opstandelingen zou vallen. Zijn laatste woorden (twijfelachtig) zouden hierbij zijn geweest:
"...en een infame Brabander worden? Dan liever de lucht in!"
[ afbeelding ]
Van Speijk die zijn sigaar (of een lont) in een kruitvat steekt - door Jacobus Schoemaker Doyer
Ook het jaar dat the Palace of Westminster in Londen zou afbranden, het paleis zou na deze brand herbouwd worden als het huidige neogotische gebouw wat iedereen zo goed kent.
[ afbeelding ]
The Palace of Westminster on Fire, 1834 - door een onbekende schilder
Zou dit Strani eindelijk afschrikken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als een vrouwelijke versie van jou.
Een lokale winterschilder die met een verfbrander met zijn schutting bezig was. Dit ging helaas even mis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus die brand is aangestoken door een onbekende schilder
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens die redenatie ben ik geen Nederlander![]()
![]()
![]()
![]()
Het is triest maar het zij zo.quote:
Dat lijkt me geen onjuiste conclusie, je moet toch wat om een beetje spectaculair schilderij te kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus die brand is aangestoken door een onbekende schilder
Ik denk het niet, er staat immers nog steeds vrouwelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou dit Strani eindelijk afschrikken.
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stond die schutting eigenlijk wel binnen de erfgrens?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een lokale winterschilder die met een verfbrander met zijn schutting bezig was. Dit ging helaas even mis.
Ja. Zo'n gebouw was waarschijnlijk al honderden keren geschilderd. Maar het gebouw in brand nog niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen onjuiste conclusie, je moet toch wat om een beetje spectaculair schilderij te kunnen maken.
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden. De paardrijdende rechter is jammerlijk omgekomen in de vlammenzee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond die schutting eigenlijk wel binnen de erfgrens?
Ohnooooooooooooooo toch die ene voorouder uit Duitsland in 1600.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Het is triest maar het zij zo.
Ah dan snap ik wel waarom Viktor Brand de SBS versie presenteert.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden. De paardrijdende rechter is jammerlijk omgekomen in de vlammenzee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond die schutting eigenlijk wel binnen de erfgrens?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou ja de voorouders van John Reid zullen waarschijnlijk daar wel vandaan komen. Dus dat past denk ik nog beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik denk dat ik iets mis om dit passend te krijgen. Hoe zijn de voorouders van een Schotse music manager beter voor bepalingen over schuttingen en erfgrenzen dan een rechter die regelmatig precies dat soort zaken voor zich heeft?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja de voorouders van John Reid zullen waarschijnlijk daar wel vandaan komen. Dus dat past denk ik nog beter.
Nee die andere John Reid. Oftewel, de huidige Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets mis om dit passend te krijgen. Hoe zijn de voorouders van een Schotse music manager beter voor bepalingen over schuttingen en erfgrenzen dan een rechter die regelmatig precies dat soort zaken voor zich heeft?
Oh, pfff ok. Ik heb dat programma al een tijdje niet meer gezien, blijkt maar meteen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die andere John Reid. Oftewel, de huidige Rijdende Rechter
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, pfff ok. Ik heb dat programma al een tijdje niet meer gezien, blijkt maar meteen.
Je zou niet weten wat je met je vrije tijd aan zou moeten als dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze in het echt wel echt leuk is hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als een vrouwelijke versie van jou.
Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Jij bouwt wel op naar de ultieme teleurstelling he.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze in het echt wel echt leuk is hoor.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nou ja ik ben een optimistisch mens, Em.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij bouwt wel op naar de ultieme teleurstelling he.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze is ook mooi:
#Thierryisgevaccineerd of gebruikt alsnog de app voor eventuele eerdere besmetting met covid, waarvoor je je wel moet laten testen bij de GGD.![]()
![]()
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Denk dat het dan vooral komt, omdat e dan heel erg veel tijd vrij komt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou niet weten wat je met je vrije tijd aan zou moeten als dat zou gebeurenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dat siert jequote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik ben een optimistisch mens, Em.![]()
![]()
Dat is die gewend hé.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij bouwt wel op naar de ultieme teleurstelling he.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op dinsdag 7 december 2021 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:04 schreef Yesse het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is die gewend hé.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Deze reactie plaats ik even zonder spoilers. Want is niet specifiek van iemand etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wat onderzoeken geweest die laten zien dat er op vacatures waar een salarisindicatie/salarisbereik wordt opgegeven met reacties krijgt dan vacatures zonder indicatie. Ook al is het geen hoog salaris.
Punt is dat mensen dan weten waar ze aan toe zijn. En dan zelf kiezen om genoegen te nemen met dat salaris.
Maar de meeste bedrijven geven nog steeds geen indicatie. Want ja dan kun je natuurlijk iemand geen lager salaris meer aanbieden en hopen dat diegene ja zegt
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
In mijn voorstelling ben je rond de 55, man, kaal maar wel met comb-over, flinke bierbuik, rook je hele vieze sigaren en praat je met om de drie woorden een stevige rochelhoest. Dus ja of het nu echt tegen kan vallen...quote:![]()
Wat betreft mijn eigen situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Je beschrijft hier wel de droom van iedereen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn voorstelling ben je rond de 55, man, kaal maar wel met comb-over, flinke bierbuik, rook je hele vieze sigaren en praat je met om de drie woorden een stevige rochelhoest. Dus ja of het nu echt tegen kan vallen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:02 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft mijn eigen situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Tóch wel? Zie je nou wel @Redefine dat ik juist wél aantrekkelijk benquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je beschrijft hier wel de droom van iedereen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een nieuw iemand nu deze SC binnenkomt en al deze spoilers ziet, zal er gedacht worden dat we hier héél veel geheimen hebben.![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:20 schreef Strani het volgende:
Als een nieuw iemand nu deze SC binnenkomt en al deze spoilers ziet, zal er gedacht worden dat we hier héél veel geheimen hebben.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:20 schreef Strani het volgende:
Als een nieuw iemand nu deze SC binnenkomt en al deze spoilers ziet, zal er gedacht worden dat we hier héél veel geheimen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Wacht maar tot ze toetreden tot het DM-circuitquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:20 schreef Strani het volgende:
Als een nieuw iemand nu deze SC binnenkomt en al deze spoilers ziet, zal er gedacht worden dat we hier héél veel geheimen hebben.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shhhhh!!!quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze toetreden tot het DM-circuit![]()
Welk DM-circuit?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze toetreden tot het DM-circuit![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:23 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij biedt ijsbeer gelijk een lekker hapje?Spartelvers!
Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is weer die prachtige tijd van het jaar dat ik allemaal gedoe krijg met redacties en vormgevers over kerstadvertenties.![]()
Je zou denken dat ik het wel een keer weet te voorkomen door ervaring, maar elk jaar zijn er weer verrassingen!![]()
Meer hulst en minder losse vissenkoppen een keer proberen, of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:
Het is weer die prachtige tijd van het jaar dat ik allemaal gedoe krijg met redacties en vormgevers over kerstadvertenties.![]()
Je zou denken dat ik het wel een keer weet te voorkomen door ervaring, maar elk jaar zijn er weer verrassingen!Ik ben de kleur MAGENTA
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer hulst en minder losse vissenkoppen een keer proberen, of zeg ik nu iets heel geks?![]()
In de zin van dat zij gedoe met jou zoeken, of jij met hen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:
Je zou denken dat ik het wel een keer weet te voorkomen door ervaring, maar elk jaar zijn er weer verrassingen!![]()
Ik snap dat je soms wat bang van me wordt, maar wat denk je zelf Stranito.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In de zin van dat zij gedoe met jou zoeken, of jij met hen?![]()
Oh ehhquote:![]()
Nee was maar een grapje joh hi ha ho
Beetje geloofwaardig zo?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Niks mevrouwquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap dat je soms wat bang van me wordt, maar wat denk je zelf Stranito.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ehh![]()
Beetje geloofwaardig zo?
Ben me beetje aan het verdiepen in de Curly Girl methode, webshop gevonden waar ze de diverse producten, ook betaalbaar, verkopen. Was even aan het kijken voor een masker, van deze (marketing) termen krijg ik best jeuk:quote:Dit masker helpt je haar te herstellen van schade door hittestyling. Het masker bevat acai, een voedingsrijk superfood dat door de eeuwen heen is gebruikt om de haargroei te ondersteunen. Deze boterachtige mix is geoptimaliseerd met een infusie van druivenpit-, amandel- en mongongo-oliën om dof, broos haar te helpen versterken, herstellen en glanzen, ook helpt het haaruitval te voorkomen. Uitstekende vocht- en conditionerende therapie voor alle haartypes en texturen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ehh![]()
Beetje geloofwaardig zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Je zou bijna haaruitval krijgen van zo'n tekst.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:09 schreef AgnesGru het volgende:
Ben me beetje aan het verdiepen in de Curly Girl methode, webshop gevonden waar ze de diverse producten, ook betaalbaar, verkopen. Was even aan het kijken voor een masker, van deze (marketing) termen krijg ik best jeuk:
[..]
Reality is for people who can't imagine anything better.
Maar gelukkig helpt dat spul daar dan tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou bijna haaruitval krijgen van zo'n tekst.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
![]()
Opletten allemaal!Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben zo dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Oh jullie advies was blijkbaar toch niet voldoende via DM @Cyan9 @Em31 @usagi414 @summer52 @ESF1Gamerquote:
Maar wel bedankt allemaalEven opzoek naar een andere manier waarop we de aandacht kunnen verleggen!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:31 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:31 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb nooit anders beweerd hequote:Op dinsdag 7 december 2021 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Tóch wel? Zie je nou wel @:Redefine dat ik juist wél aantrekkelijk ben
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft mijn eigen situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:![]()
Ik wil jouw humor
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Whoop whoopquote:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Had jij via DM het advies gekregen om je top 2000 lijst niet te delen of heb ik die gewoon over het hoofd gezien ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh jullie advies was blijkbaar toch niet voldoende via DM @:Cyan9 @:em31 @:usagi414 @:summer52 @:ESF1Gamer
Maar wel bedankt allemaalEven opzoek naar een andere manier waarop we de aandacht kunnen verleggen!
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nog 10 minuten...Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die kan je er altijd bij hebben, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
Voor de wielerfans: Tiesj Benoot naar Jumbo-Visma, aldus Het Nieuwsblad.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee die is nog onderweg!quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had jij via DM het advies gekregen om je top 2000 lijst niet te delen of heb ik die gewoon over het hoofd gezien ?
Heb wel gestemd maar moet hem even vanuit m'n mail kopiëren en plakken, moeite
Doe me je inloggegevens en ik doe het knippen en plakken wel voor jequote:Op dinsdag 7 december 2021 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die is nog onderweg!
Heb wel gestemd maar moet hem even vanuit m'n mail kopiëren en plakken, moeite
Ik ben de kleur MAGENTA
Ze hebben inmiddels de halve Sunweb-ploeg overgenomen, lijkt het.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kan je er altijd bij hebben, lijkt me.![]()
Dat is een goede aanwinst. Zowel in de rondes als een extra kracht voor Van Aert en/of Roglic in de klassiekers.quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
Voor de wielerfans: Tiesj Benoot naar Jumbo-Visma, aldus Het Nieuwsblad.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zeker. Jumbo Visma wordt echt veel te goed (was het eigenlijk al).quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kan je er altijd bij hebben, lijkt me.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Klinkt als een goed aanbod waarbij op geen enkele manier een addertje onder het gras kan zittenquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe me je inloggegevens en ik doe het knippen en plakken wel voor jeOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
In de voorjaarsklassiekers was Jumbo eerder veel te slecht, maar met Benoot erbij, en dan ook nog Laporte en die andere Belg, hoe heettie ook alweer, wordt het wel een aardig ploegje jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Jumbo Visma wordt echt veel te goed (was het eigenlijk al).![]()
![]()
Zo werd ik net gebeld door een nummer dat ik niet ken met een tekst in het Engels erbij. Uiteraard meteen mijn BSN afgestaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Klinkt als een goed aanbod waarbij op geen enkele manier een addertje onder het gras kan zittenIk ben de kleur MAGENTA
In die klassiekers nog wel ja. Al kwam dat ook omdat o.a. Teunissen nog niet fit was.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In de voorjaarsklassiekers was Jumbo eerder veel te slecht, maar met Benoot erbij, en dan ook nog Laporte en die andere Belg, hoe heettie ook alweer, wordt het wel een aardig ploegje jaBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, oudere zus van F7quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Inmiddels heeft iemand een liedje ontdekt dat het zou kunnen zijn, 'Dans mij naar huis', en dat is echt wel een goed nummer... waarin ze ook best goed zingt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:11 schreef Strani het volgende:
Ik schrik van deze pushmelding, na de stem van S10 een paar dagen terug te hebben gehoord.![]()
![]()
Nou da's gelukt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:![]()
Moet ik die ergens van kennen?
Niet dat dat iets uitmaakt trouwens, Duncan en Jeangu kende ik ook niet.
Maar Nederland stuurt dus voor het eerst sinds Trijntje weer een solo zangeres begrijp ik.![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zolang ze niet in een scheurjurk en rouwlapje optreed moet het vast goed komen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
Maar Nederland stuurt dus voor het eerst sinds Trijntje weer een solo zangeres begrijp ik.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor het eerst sinds Trijntje weer een zangeres en voor het eerst sinds Sieneke weer in het Nederlands. Dit kan niet meer mis dit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
Maar Nederland stuurt dus voor het eerst sinds Trijntje weer een solo zangeres begrijp ik.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Al denk ik dat het met zo’n nummer als Dans Mij Naar Huis best goed kan scoren. Hopelijk dus zoiets, en geen onverstaanbaar gemurmel in een rustig nummer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Pannecoucke sausje erover en een veenlijk op het podium, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds Trijntje weer een zangeres en voor het eerst sinds Sieneke weer in het Nederlands. Dit kan niet meer mis dit.
Van wat ik van S10 heb gehoord kan ik totaal niet enthousiast worden. Maar het is wel eens wat anders, dus wel verfrissend. En het is toch wachten op het liedje.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die hoop wordt in elk geval vervuld, want dat staat al op de Eurovisie site.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk!S10. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk in het Nederlands gaat zingen.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dit is dat toch?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Al denk ik dat het met zo’n nummer als Dans Mij Naar Huis best goed kan scoren. Hopelijk dus zoiets, en geen onverstaanbaar gemurmel in een rustig nummer.
Dat is de beste versie die ik er zo snel van vond, maar ik kan daar niet wild van worden.
Eerlijk gezegd heb ik nog niks van haar gehoord waarbij ik niet zeer opgelucht zou zijn als we überhaupt de finale zouden halen.
Hans Pannecoucke: 'Hold my beer!'quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zolang ze niet in een scheurjurk en rouwlapje optreed moet het vast goed komen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die arme meid wordt straks met een zwarte klamboe over haar hoofd dat podium op geduwd, rouwnetje in het kwadraat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hans Pannecoucke: 'Hold my beer!'Reality is for people who can't imagine anything better.
Sjonge jonge, ben ik eens een dagje fanantiek aan het werk en niet op The Internet, gebeurt er vanalles![]()
Zomaar de aankondiging van S10 gemist:o
En @ijs_beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Maar even, he, als je nu DSM bent, loop je naar de ploegleiding toe en zeg je 'kies maar: jullie er nu uit of wij gaan eruit!' Wat een wanbeleid bij die ploeg, waar maar geen einde aan komtquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
Voor de wielerfans: Tiesj Benoot naar Jumbo-Visma, aldus Het Nieuwsblad.![]()
![]()
Inclusief zwarte achtergrond, weinig belichting. En vooral veel strakke blikken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die arme meid wordt straks met een zwarte klamboe over haar hoofd dat podium op geduwd, rouwnetje in het kwadraat.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
Sjonge jonge, ben ik eens een dagje fanantiek aan het werk en niet op The Internet, gebeurt er vanalles![]()
Zomaar de aankondiging van S10 gemist:o
En @:ijs_beerAch de aankondiging van de andere S10 is alweer een paar jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hier is in elk geval wel een publiek voor. Het is geen Shum, maar naar alle waarschijnlijkheid uniek in het deelnemersveld en aantrekkelijk genoeg om zonder veel moeite de finale te halen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is dat toch?
Dat is de beste versie die ik er zo snel van vond, maar ik kan daar niet wild van worden.
Eerlijk gezegd heb ik nog niks van haar gehoord waarbij ik niet zeer opgelucht zou zijn als we überhaupt de finale zouden halen.
Bij het merendeel van haar andere ‘hits’ is dat inderdaad niet zo vanzelfsprekend.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Boulevard en nu.nl had ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:14 schreef molloot200 het volgende:
Op welke app krijgt iedereen pushmeldingen van een songfestivalaankondiging?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben het met Roger en Epiales eensquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is dat toch?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wanneer krijgen we de inzending te horen?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Allicht is er publiek voor, dat is er zelfs voor de Toppers (Nee, dat is geen directe vergelijking, mocht iemand me daarop willen aansprekenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is in elk geval wel een publiek voor. Het is geen Shum, maar naar alle waarschijnlijkheid uniek in het deelnemersveld en aantrekkelijk genoeg om zonder veel moeite de finale te halen.
Bij het merendeel van haar andere ‘hits’ is dat inderdaad niet zo vanzelfsprekend.) De vraag is of dat publiek op Europees niveau groot genoeg is.
Verder kan het aan mij liggen, maar het unieke aan haar muziek ontgaat mij een beetje, ook met dat nummer.
Goed, we hebben hét lied (vermoedelijk) nog niet gehoord en dat zou zomaar goed genoeg kunnen zijn om mensen over de streep te trekken, misschien mij zelfs, maar voorlopig kunnen we slechts op haar bestaande werk afgaan en daar heb ik zo mijn bedenkingen bij.Reality is for people who can't imagine anything better.
Onverstaanbaar gemurmel hoeft misschien niet eens zo'n heel groot probleem te zijn. Grootste deel van Europa verstaat goed gearticuleerd Nederlands ook al nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Al denk ik dat het met zo’n nummer als Dans Mij Naar Huis best goed kan scoren. Hopelijk dus zoiets, en geen onverstaanbaar gemurmel in een rustig nummer.Ik ben de kleur MAGENTA
Soms ben je ook gewoon niet de doelgroep he... niet iedereen hoeft alles leuk te vinden. Als het dat nummer is, zeg ik: gegarandeerd de finale, en kans op top-10. Dan doe je het gewoon goed.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben het met Roger en Epiales eens![]()
Ik weet niet of dat al bekend is, doen ze vaak wel wat later pas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:47 schreef Prisha het volgende:
Wanneer krijgen we de inzending te horen?Reality is for people who can't imagine anything better.
jah ik las elders maart of zo. Zó lang wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat al bekend is, doen ze vaak wel wat later pas.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ja, dat kan. Er zit per jaar dacht ik nog wel wat verschil in hoe vroeg/laat het lied bekend gemaakt werd. Iemand had dat een keer over een aantal jaren uitgezocht, maar ik heb geen idee meer wie dat was en wat de conclusie was.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah ik las elders maart of zo. Zó lang wachtenReality is for people who can't imagine anything better.
Nee, maar als het onverstaanbaar is, kan het maar beter muzikaal interessant zijn. Het is niet dat Italië of Oekraïne dit jaar zo goed scoorden vanwege de tekst.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Onverstaanbaar gemurmel hoeft misschien niet eens zo'n heel groot probleem te zijn. Grootste deel van Europa verstaat goed gearticuleerd Nederlands ook al niet
Bij die langzame nummers heb je dat niet, en gaat het net zo langs de kijker heen als Willeke destijds.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Da's waar. De uitvoering van Growing up is getting old is bij mij vooral blijven hangen omdat het op de maandagavond zo ongelooflijk beroerd was, anders was ik dat nummer waarschijnlijk alweer vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar als het onverstaanbaar is, kan het maar beter muzikaal interessant zijn. Het is niet dat Italië of Oekraïne dit jaar zo goed scoorden vanwege de tekst.
Bij die langzame nummers heb je dat niet, en gaat het net zo langs de kijker heen als Willeke destijds.Ik ben de kleur MAGENTA
Jupquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Soms ben je ook gewoon niet de doelgroep he... niet iedereen hoeft alles leuk te vinden. Als het dat nummer is, zeg ik: gegarandeerd de finale, en kans op top-10. Dan doe je het gewoon goed.Maar misschien verrast ze me wel enorm met het lied dat de inzending wordt. Ik wanhoop niet. Nog niet.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Je ziet dat eigenlijk heel goed bij het JESC. Alle ballads die Nederland daar heeft gestuurd hebben op z'n best een 11e plek gescoord. Even ter verduidelijking: het maximum aantal deelnemers op het JESC was tot nu toe 19. En dit jaar stuurt Nederland weer een langzaam nummer daarheen, rip.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar als het onverstaanbaar is, kan het maar beter muzikaal interessant zijn. Het is niet dat Italië of Oekraïne dit jaar zo goed scoorden vanwege de tekst.
Bij die langzame nummers heb je dat niet, en gaat het net zo langs de kijker heen als Willeke destijds.![]()
Ik deel deze mening. Het is lang geleden dat ik zó niet enthousiast was over de artiest die NL gaat vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is dat toch?
Eerlijk gezegd heb ik nog niks van haar gehoord waarbij ik niet zeer opgelucht zou zijn als we überhaupt de finale zouden halen.![]()
Loiza net bij Tijd voor Max, dus ik ben gelijk weggegaan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het wel jammer dat we onze artiest zo vroeg bekend maken. De songfestivalhype is er nog nergens en ik heb het idee dat je nu wel een beetje momentum verliest.![]()
Dat is het al een paar wekenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het ESF seizoen is weer begonnen![]()
![]()
Komt vooral omdat het gelekt was naar buiten toe. Ze moesten wel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we onze artiest zo vroeg bekend maken. De songfestivalhype is er nog nergens en ik heb het idee dat je nu wel een beetje momentum verliest.![]()
Maar nu Nederland ook meedoet voelt het pas echtquote:
Ik denk dat ze daarom ook nog wachten met het nummerquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we onze artiest zo vroeg bekend maken. De songfestivalhype is er nog nergens en ik heb het idee dat je nu wel een beetje momentum verliest.
Ik ben de kleur MAGENTA
En toch gebeurt dat weer elk jaar. Moeten ze toch iets op verzinnen volgend jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt vooral omdat het gelekt was naar buiten toe. Ze moesten wel.![]()
Vindt je haar zo vervelend dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loiza net bij Tijd voor Max, dus ik ben gelijk weggegaan.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Niet kiezen tot vlak voor de deadline, veel meer zou je er niet tegen kunnen doen ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En toch gebeurt dat weer elk jaar. Moeten ze toch iets op verzinnen volgend jaar.
Zolang mensen het weten bestaat het risico dat iemand zijn/haar mond voorbij praat.Reality is for people who can't imagine anything better.
Kreeg vandaag de foto's die zaterdag zouden komen (Hema)quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:52 schreef Momo het volgende:
GLS zou hier tussen 14:00-17:00 zijn met een pakket, maar zijn er nog steeds niet...
Geloof dat ze hier en daar nog wat achter liggen met pakketjes.![]()
Gewoon dat contract laten ondertekenen wat ze ook bij WidM moeten ondertekenenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En toch gebeurt dat weer elk jaar. Moeten ze toch iets op verzinnen volgend jaar.![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet tot hoelaat ze door gaan met bezorgen. Ook wel een beetje medelijden met die medewerkers in deze dagen. Ik wil eigenlijk gaan douchen nu maar moet wachten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kreeg vandaag de foto's die zaterdag zouden komen (Hema)
Geloof dat ze hier en daar nog wat achter liggen met pakketjes.![]()
Op FOK ook duidelijk. Het is net het ESF zelf.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het ESF seizoen is weer begonnen
Het kaf van het koren onderscheiden.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik hoor nu Ronald de Boer in het Engels praten. Hij zou de opvolger van Rutte kunnen worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Daar kom ik bewust nooitquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik raak ook veel te snel getriggerd in het Nederland topicLaat ik maar even weggaan daar
Maar straks komen we ze wel weer hier.quote:
Dat mensen andere meningen hebben is alleen maar goed, maar die stokpaardjes die worden bereden.
En niet luisteren naar een reactie maar gewoon doorgaan met je eigen stokpaardje. Vermoeiend.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Misschien ziet Rutte zichzelf wel als waardige opvolger van Ronald de Boer, je weet maar nooit met die man.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:19 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor nu Ronald de Boer in het Engels praten. Hij zou de opvolger van Rutte kunnen worden.
Ja dat is helaas erg vermoeiend. Maar ik vind ook de normale users in dat soort topics vaak te hysterisch en te hyper worden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar straks komen we ze wel weer hier.
Dat mensen andere meningen hebben is alleen maar goed, maar die stokpaardjes die worden bereden.
En niet luisteren naar een reactie maar gewoon doorgaan met je eigen stokpaardje. Vermoeiend.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 07-12-2021 18:52:08 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je bent zelf een normale user.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is helaas erg vermeiend. Maar ik vind ook de normale users in dat soort topics vaak te hysterisch en te hyper worden.![]()
![]()
Binnenkort Rutte als analist bij Ziggo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien ziet Rutte zichzelf wel als waardige opvolger van Ronald de Boer, je weet maar nooit met die man.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Alleen dat niet zo hysterisch en hyperquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je bent zelf een normale user.
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen dat niet zo hysterisch en hyper![]()
![]()
Het is wel vaak een beetje een wereld van drie extremen die daar samenkomen, heb ik het idee. Je hebt de extreem positieve en de zeer negatieve die elkaar versterken tot bijna dwangmatig niveau beide kanten op plus de groep die je nooit ziet en die met de eerste post al uitermate effectief laten zien dat ze geen idee hebben waar ze het over hebben maar toch hun mening willen komen doorduwen (ik noem geen namen)quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar straks komen we ze wel weer hier.
En niet luisteren naar een reactie maar gewoon doorgaan met je eigen stokpaardje. Vermoeiend.![]()
En daar tussendoor dan nog een paar users die bijna wanhopig op zoek zijn naar enige nuance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Ik ben wel blij met de diversiteit tot nu toe op het ESF. Een vrouwelijke alt pop rapper, een soul zanger, classic rock band, progressive rock band.![]()
![]()
Twee keer rock, noem dat maar divers.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:40 schreef Momo het volgende:
Ik ben wel blij met de diversiteit tot nu toe op het ESF. Een vrouwelijke alt pop rapper, een soul zanger, classic rock band, progressive rock band.
Ik heb haar bij De Verraders en twee keer bij ER meegemaakt.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Tijd om te koken.
Hoog tijd zelfs.Reality is for people who can't imagine anything better.
Ehh zal aan mij liggen, maar beetje raar om hier over de rest van ons te gaan roddelen zonder iemand bij naam te noemen niet?![]()
Je bent zelf een meiend.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is helaas erg vermeiend. Maar ik vind ook de normale users in dat soort topics vaak te hysterisch en te hyper worden.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Terwijl iedereen weet dat @Strani hier altijd de hysterische is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Ehh zal aan mij liggen, maar beetje raar om hier over de rest van ons te gaan roddelen zonder iemand bij naam te noemen niet?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nee maar even zonder dollen, dat vind ik ook niet zo heel kies.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Inderdaad, maar dat zeggen we gewoon recht in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat @:Strani hier altijd de hysterische is.
Arme jongen.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is wel vaak een beetje een wereld van drie extremen die daar samenkomen, heb ik het idee. Je hebt de extreem positieve en de zeer negatieve die elkaar versterken tot bijna dwangmatig niveau beide kanten op plus de groep die je nooit ziet en die met de eerste post al uitermate effectief laten zien dat ze geen idee hebben waar ze het over hebben maar toch hun mening willen komen doorduwen (ik noem geen namen)![]()
En daar tussendoor dan nog een paar users die bijna wanhopig op zoek zijn naar enige nuance.
Dit is wel een hele lange tekst om op één tegel te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig verwoord.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ah. Ik vind haar wel ok.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb haar bij De Verraders en twee keer bij ER meegemaakt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het topic gaat zo snel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Ehh zal aan mij liggen, maar beetje raar om hier over de rest van ons te gaan roddelen zonder iemand bij naam te noemen niet?
Ik dacht een post van @Mandy040986 te liken maar die was van jou.
Gelukkig dacht Mandy er hetzelfde over.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
En jij een Meiland.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja I know dat ik met m'n gehyper daar de nuance ook misschien slecht kan zien op dit moment in dat topicHet is gewoon even fijn dat we een keer een act hebben vanuit Nederland waar ik vanuit mezelf naar zou luisteren. Dat komt niet vaak voor (zeg maar tot nu toe: niet behalve Anouk en TCL maar die komen beide uit de tijd dat ik juist nog niet naar die muziek luisterde en hersenloos de Top 40 volgde).
![]()
Dat snap ik. Maar mijn opmerking is ook geen kwestie van achter iemands rug dit is. Namen kan ik niet noemen, want ik houd niet bij wie daar komt. Maar het zijn veel mensen die hier posten. Dat wordt daar dan extreem hyper, en dat is leuk voor jullie allemaal. Maar ik kan daar echt heel slecht tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Ehh zal aan mij liggen, maar beetje raar om hier over de rest van ons te gaan roddelen zonder iemand bij naam te noemen niet?
Daarom kom ik daar ook niet. Omdat julie in de SC juist wel leuk zijn
Ik hoop eigenlijk vooral dat Eurovision in concert weer 'ns een keertje kan doorgaan.
En je moet gewoon lekker door hyperen en zelf posten wat je wil. We zitten hier niet voor niets in een ESF-subforum.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:54 schreef molloot200 het volgende:
Ja I know dat ik met m'n gehyper daar de nuance ook misschien slecht kan zien op dit moment in dat topicHet is gewoon even fijn dat we een keer een act hebben vanuit Nederland waar ik vanuit mezelf naar zou luisteren. Dat komt niet vaak voor (zeg maar tot nu toe: niet behalve Anouk en TCL maar die komen beide uit de tijd dat ik juist nog niet naar die muziek luisterde en hersenloos de Top 40 volgde).
![]()
![]()
Dat snap ik en dan is het beter dat je daar gewoon niet leest nee, maar vind het niet zo netjes om dan zo over 'normale users' te beginnen als we hier ook gewoon weer komen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar mijn opmerking is ook geen kwestie van achter iemands rug dit is. Namen kan ik niet noemen, want ik houd niet bij wie daar komt. Maar het zijn veel mensen die hier posten. Dat wordt daar dan extreem hyper, en dat is leuk voor jullie allemaal. Maar ik kan daar echt heel slecht tegen.
Daarom kom ik daar ook niet. Omdat julie in de SC juist wel leuk zijn
Zou het stom vinden dat mensen zich nu in gaan houden omdat mensen die niet in dat topic komen zich eraan ergeren.![]()
![]()
![]()
Ja. Zonde dat concerten niet door kunnen gaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral dat Eurovision in concert weer 'ns een keertje kan doorgaan.
Als het maar niet zo hyper wordt als op sommige andere online ESF-plekken want dan kan ik er ook niet meer tegenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je moet gewoon lekker door hyperen en zelf posten wat je wil. We zitten hier niet voor niets in een ESF-subforum.Daar is altijd alles ofwel heel zwart ofwel heel wit. Vind ik ook heel irritant.
En meestal ben ik juist heel nuchter (vind ik zelf) maar over zo'n ESF-act kan ik echt hyped worden, slaat nergens op![]()
![]()
Zolang het geen ESF-Twitter sfeertje wordt zitten we nog goed.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het maar niet zo hyper wordt als op sommige andere online ESF-plekken want dan kan ik er ook niet meer tegenDaar is altijd alles ofwel heel zwart ofwel heel wit. Vind ik ook heel irritant.
En meestal ben ik juist heel nuchter (vind ik zelf) maar over zo'n ESF-act kan ik echt hyped worden, slaat nergens op![]()
![]()
Ah nu snap ik het. Met normale users bedoelde ik juist de mensen uit de SC, plus de liefhebbers die sporadisch voorbij komen en de users alleen tijdens het festival posten die zich fatsoenlijk gedragen tijdens het posten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik en dan is het beter dat je daar gewoon niet leest nee, maar vind het niet zo netjes om dan zo over 'normale users' te beginnen als we hier ook gewoon weer komen.
Zou het stom vinden dat mensen zich nu in gaan houden omdat mensen die niet in dat topic komen zich er aan ergeren.
Ja en die noem je dus te hysterisch en te hyper, terwijl je zelf niet in die topics komt..quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het. Met normale users bedoelde ik juist de mensen uit de SC, plus de liefhebbers die sporadisch voorbij komen en de users alleen tijdens het festival posten die zich fatsoenlijk gedragen tijdens het posten.![]()
Het is op dit soort momenten al een zooi in die topics, dat wij dan blijkbaar te wanhopig nuance aanbrengen maakt die topics in ieder geval nog normaal.![]()
![]()
HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ja het gedrag en de reacties vind ik hysterisch en hyper ja. En nee ik ben niet hysterisch en hyper. Ik heb weer andere slechte kanten, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en die noem je dus te hysterisch en te hyper, terwijl je zelf niet in die topics komt..Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ben alweer kwijt waar het over ging, maar ik zal er inderdaad hetzelfde over hebben gedacht.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het topic gaat zo snel.
Ik dacht een post van @:Mandy040986 te liken maar die was van jou.
Gelukkig dacht Mandy er hetzelfde over.![]()
![]()
Alleen maar tof tochquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als Zeljko morgen aankondigt dat hij het Servische nummer heeft geschreven dan ben ik ook hyped.
Om maar een voorbeeld te noemen
Mijn opmerking is een beetje ondergesneeuwd in de lawine aan reacties.
Maar wat zou je van Meau hebben gevonden ?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Gemiste kans voor Hyper, Hyper.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Ik vind deze leuker stiekem![]()
![]()
Nou, als we dan toch een DJ moeten sturen....quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Te laat, ik wil op zich nog wel even doorgaan maar soms is Redefine nog wel aardig, ondanks z'n slechte kanten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Kan ik de popcorn nog pakken of is het daar al te laat voor?![]()
Poepcorn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
@:Hamlapjes je kunt eventueel nog wel Poepzor oproepen, altijd goed voor popcorn.
sorryOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Snap ik! Maar minder hyper.quote:
Ook heel tof! Dat soort alternatieve halve emo nummers die echt gefocust zijn op de tekst vind ik echt heel prettig. Het is iets wat Froukje ook heeft in sommige nummers, en S10 ook. Heel fijn dat dat soort muziek echt een soort hype is op dit moment want dan kan ik ook een keer mee met een muzikale hypequote:Op dinsdag 7 december 2021 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen maar tof toch![]()
Als Zeljko morgen aankondigt dat hij het Servische nummer heeft geschreven dan ben ik ook hyped.
Om maar een voorbeeld te noemen
Mijn opmerking is een beetje ondergesneeuwd in de lawine aan reacties.
Maar wat zou je van Meau hebben gevonden ?
Is ook het deel van het jaar, ik merk altijd dat in de winter mijn Spotify lijst een stuk meer depri is dan in de zomer![]()
![]()
En je was zo goed bezig.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
@:Hamlapjes je kunt eventueel nog wel Poepzor oproepen, altijd goed voor popcorn.
Gaat tegenwoordig wel veel langs me, wat betreft nieuwe artiesten enzo. Dacht 'vroeger' dat dat nooit zou gebeuren, voel me gewoon oud joh.![]()
Nu ook weer op Spotify, MEAU dik bovenaan met 260.000 streams per dag, nooit van gehoord.![]()
Ik aardig, dat kan nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Te laat, ik wil op zich nog wel even doorgaan maar soms is Redefine nog wel aardig, ondanks z'n slechte kanten.
Het is dat ik dit forum heb...quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:25 schreef Em31 het volgende:
Gaat tegenwoordig wel veel langs me, wat betreft nieuwe artiesten enzo. Dacht 'vroeger' dat dat nooit zou gebeuren, voel me gewoon oud joh.![]()
Nu ook weer op Spotify, MEAU dik bovenaan met 260.000 streams per dag, nooit van gehoord.Want ook geen idee wat een Meau is.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
Het is dat het de topsong bij NPO2 was. En ik ben nog veel ouder.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dat ik dit forum heb...Want ook geen idee wat een Meau is.
Volgens mij heb ik ondertussen echt al meerdere artiesten 'ontdekt' door @molloot200quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dat ik dit forum heb...Want ook geen idee wat een Meau is.
![]()
![]()
Ik sta wel aan de kant van @Strani in die discussiequote:Op dinsdag 7 december 2021 19:25 schreef ijs_beer het volgende:
@:Strani
Nou @:Hamlapjes pak de popcorn maar.
Ga ik alvast rennen. [ afbeelding ]![]()
![]()
Meau heeft een bijzonder storend accent. Van wat ik van haar gehoord heb.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
@molloot200 is een uitstekende toevoeging voor de SC ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ondertussen echt al meerdere artiesten 'ontdekt' door @:Molloot200
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: