Goede manieren zouden mij doen zeggen dat ik hier verbaasd over ben, maar diezelfde goede manieren zeggen dat ik niet mag liegen. Wat een dilemma weer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Ik hoef niet eens wat te zeggen en wordt al raar aangekeken.
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:00 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Dat andere had hij dus maar voor de helft goed. Met deze 'voorspelling' zou dus morgenmiddag bekend gemaakt kunnen worden dat Peter Jan Rens gaat en dan heeft hij het nog voor de helft goed. Echte Nostradamus, die Rick.
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Ah, de NS regelt het vervoer richting Friesland?
Tegen de tijd dat de volgende Elfstedentocht gereden wordt ligt die Zuiderzeelijn er wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Hier moeten patronen te zien zijn die mijn matige intelligentie te boven gaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaar
Omdat in beide een T zit? Oh nee, wacht...quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaar
Frietenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat op stokbrood Roger, dát mag daar![]()
Valt die trein uit, moeten we alsnog zelf naar Hindeloopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat ik hier iets van moet vinden, maar ik vind het maar niks.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
FrietenEn dan zijn ze niet te beroerd daar ook een mexicano bij te doen
[ afbeelding ]
Met andere woorden 'vroeg weekend'?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Systeem ligt er weer eens uit.
Kan ook met frikandel of hamburgers als je niet van mexicano houdtquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat ik hier iets van moet vinden, maar ik vind het maar niks.
Ik denk dat ik dan niet verder dan Wolvega.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt die trein uit, moeten we alsnog zelf naar Hindeloopen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met andere woorden 'vroeg weekend'?
Ik weet niet of het daar beter van wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan ook met frikandel of hamburgers als je niet van mexicano houdt
Denken in mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo had ik het nog niet bekeken.
Ik zou er verbaasd over zijn als jij er verbaasd over was.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede manieren zouden mij doen zeggen dat ik hier verbaasd over ben, maar diezelfde goede manieren zeggen dat ik niet mag liegen. Wat een dilemma weer.
Wolvega is ook nog Friesland. Het zou sneu zijn dat de trein vastzit bij Steenwijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet verder dan Wolvega.
Waarom ben ik hier niet verbaasd over?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou er verbaasd over zijn als jij er verbaasd over was.
Tot ieders verbazing niet nee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier niet verbaasd over?
Cursus bedrijfsadministratie doen, dan leer je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdenken ben ik nog niet zo goed in.
Helaas ligt dat niet bij het plaatsje Woordspeling, dus werkt dat niet echt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wolvega is ook nog Friesland. Het zou sneu zijn dat de trein vastzit bij Steenwijk.
Na het gevecht lagen ze er beide in? Wat dat is wel positief natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en Sytse update:
Gisteravond hebben ze gevochten wie in de hoogste mand van de krabpaal mocht liggen. Lagen ze beide erin.
Dat klinkt al behoorlijk goed, dat ze samen in die mand kunnen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en Sytse update:
Gisteravond hebben ze gevochten wie in de hoogste mand van de krabpaal mocht liggen. Lagen ze beide erin.
Ik was er zelf ook verbaasd overquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na het gevecht lagen ze er beide in? Wat dat is wel positief natuurlijk.
Dat waren hier weer eens de Russen hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent na de invasie van gisteren door de Duitsers overgenomen
De sirenes klonken hier zo zacht dat ik niet het idee kreeg dat men zich ergens zorgen over maakte.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat waren hier weer eens de Russen hoor
Of @Strani.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De sirenes klonken hier zo zacht dat ik niet het idee kreeg dat men zich ergens zorgen over maakte.
Ik denk dus dat het hier de Belgen waren.
Moet je volgende maand eens opletten hoe de sirenes in Leiden klinken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De sirenes klonken hier zo zacht dat ik niet het idee kreeg dat men zich ergens zorgen over maakte.
Ik denk dus dat het hier de Belgen waren.
Dan spreek je nog de verkeerde taal ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat waren hier weer eens de Russen hoor
Leiden is toch een ver van mijn bed showquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je volgende maand eens opletten hoe de sirenes in Leiden klinken.
Hasta pronto, amigos!
Of in deze tijd juist de goede.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan spreek je nog de verkeerde taal ook
Waarschijnlijk nog zachter. De vorige keer dat jij in het land was liet het hier ook iedereen koud.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je volgende maand eens opletten hoe de sirenes in Leiden klinken.
Hasta pronto, amigos!
Zó zacht klonk het nu ook weer niet.quote:
Best handig juist! Je kan nu alles in een krat in de tuin zetten en het blijft koud genoegquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:27 schreef AgnesGru het volgende:
Het deurtje van het vriesvak van de koelkast heeft niet goed dicht gezeten. Dikke ijslaag nu op die laden. Lekker nu met dit weer om dit schoon te gaan maken![]()
Dat klopt wel. Er kwam ook niemand opdagen op de meet die ik had georganiseerdquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog zachter. De vorige keer dat jij in het land was liet het hier ook iedereen koud.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Best handig juist! Je kan nu alles in een krat in de tuin zetten en het blijft koud genoeg
Ik was er gewoon, maar je was er zelf niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Er kwam ook niemand opdagen op de meet die ik had georganiseerd
Ja, dat soort dingen loopt beter als je het ruim van tevoren aankondigt, al strookt dat dan vaak weer niet zo lekker als je daarna ergens een verrassingsaanval wil uitvoeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Er kwam ook niemand opdagen op de meet die ik had georganiseerd
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó zacht klonk het nu ook weer niet.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan weer inloggen in het systeem, maar vervolgens niks openen verder.![]()
Gaat lekker vandaag.
Oh dan was ik wellicht een dag te laatquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was er gewoon, maar je was er zelf niet.
Je kunt wel merken dat je bij Harry Vermeegen in de buurt woont. Die was ook altijd te laatquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan was ik wellicht een dag te laat
Oh jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je bij Harry Vermeegen in de buurt woont. Die was ook altijd te laat
We hadden dus eigenlijk een hele surpriseparty voor je, maarja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan was ik wellicht een dag te laat
Jij hebt een vriend die bevriend is met Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Van de week at hij in het restaurant van vrienden. Ik zag een foto voorbij komen op Facebook van hem met die vriend van me.
Oh dus er waren ook nog anderen, niet alleen jij?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden dus eigenlijk een hele surpriseparty voor je, maarja.
Nu een Webinar volgen, dus kan toch nog iets nuttigs doen zo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Lekker werken zo dan
Die vriend van me heeft een vriend die bevriend is met jou. Dát is pas erg, Redefine.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt een vriend die bevriend is met Harry VermeegenIk zou gelijk alle banden verbreken
Helemaal in het thema van 'de goeie oude tijd', met hutspot en haring op wittebrood. Ik had al een groep vrienden geregeld om de dijken door te steken. Was hartstikke leuk geweest allemaal.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden dus eigenlijk een hele surpriseparty voor je, maarja.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dus er waren ook nog anderen, niet alleen jij?
Nou dit ja. Iedereen zijn best gedaan, maar was helemaal voor niets.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal in het thema van 'de goeie oude tijd', met hutspot en haring op wittebrood. Ik had al een groep vrienden geregeld om de dijken door te steken. Was hartstikke leuk geweest allemaal.![]()
Maar ja, meneer kwam niet opdagen.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vriend van me heeft een vriend die bevriend is met jou. Dát is pas erg, Redefine.
Ja maar ik vind haring sowieso walgelijk dus dan vind ik het niet zo erg dat ik het gemist heb.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal in het thema van 'de goeie oude tijd', met hutspot en haring op wittebrood. Ik had al een groep vrienden geregeld om de dijken door te steken. Was hartstikke leuk geweest allemaal.![]()
Strani Brinker moest die dijken dan weer dichtstoppen met zijn vingers?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strani claimt wel altijd een Nederlander te zijn die in Spanje woont, maar ik vind toch dat we dit maar eens moeten uitzoeken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik vind haring sowieso walgelijk dus dan vind ik het niet zo erg dat ik het gemist heb.
Ja hallo, straks ga je ook nog om foto's vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:roger_epiales hoe zag @:em31 er uit en hoe was ze in het echt?
Als een vrouwelijke versie van jou.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:roger_epiales hoe zag @:em31 er uit en hoe was ze in het echt?
Volgens die redenatie ben ik geen Nederlanderquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strani claimt wel altijd een Nederlander te zijn die in Spanje woont, maar ik vind toch dat we dit maar eens moeten uitzoeken.
Straks gaat hij ook nog zeggen niet van mosselen te houden, of van Hollandse garnalen of zo.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens die redenatie ben ik geen Nederlander![]()
![]()
![]()
![]()
Dus die brand is aangestoken door een onbekende schilderquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
1834
Het jaar dat de vuurtoren van Egmond aan Zee, de J.C.J. van Speijk, in gebruik werd genomen. De vuurtoren is zo genoemd ter ere van Jan Carel Josephus van Speijk, de kanonneerbootcommandant die tijdens de Belgische Opstand zijn schip bij Antwerpen tot ontploffing bracht, door zijn sigaar (of een lont) in een vat buskruit te steken, om te voorkomen dat het in handen van de Belgische opstandelingen zou vallen. Zijn laatste woorden (twijfelachtig) zouden hierbij zijn geweest:
"...en een infame Brabander worden? Dan liever de lucht in!"
[ afbeelding ]
Van Speijk die zijn sigaar (of een lont) in een kruitvat steekt - door Jacobus Schoemaker Doyer
Ook het jaar dat the Palace of Westminster in Londen zou afbranden, het paleis zou na deze brand herbouwd worden als het huidige neogotische gebouw wat iedereen zo goed kent.
[ afbeelding ]
The Palace of Westminster on Fire, 1834 - door een onbekende schilder
Zou dit Strani eindelijk afschrikken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als een vrouwelijke versie van jou.
Een lokale winterschilder die met een verfbrander met zijn schutting bezig was. Dit ging helaas even mis.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus die brand is aangestoken door een onbekende schilder
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens die redenatie ben ik geen Nederlander![]()
![]()
![]()
![]()
Het is triest maar het zij zo.quote:
Dat lijkt me geen onjuiste conclusie, je moet toch wat om een beetje spectaculair schilderij te kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus die brand is aangestoken door een onbekende schilder
Ik denk het niet, er staat immers nog steeds vrouwelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou dit Strani eindelijk afschrikken.
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stond die schutting eigenlijk wel binnen de erfgrens?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een lokale winterschilder die met een verfbrander met zijn schutting bezig was. Dit ging helaas even mis.
Ja. Zo'n gebouw was waarschijnlijk al honderden keren geschilderd. Maar het gebouw in brand nog niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen onjuiste conclusie, je moet toch wat om een beetje spectaculair schilderij te kunnen maken.
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden. De paardrijdende rechter is jammerlijk omgekomen in de vlammenzee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond die schutting eigenlijk wel binnen de erfgrens?
Ohnooooooooooooooo toch die ene voorouder uit Duitsland in 1600.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Het is triest maar het zij zo.
Ah dan snap ik wel waarom Viktor Brand de SBS versie presenteert.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden. De paardrijdende rechter is jammerlijk omgekomen in de vlammenzee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond die schutting eigenlijk wel binnen de erfgrens?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou ja de voorouders van John Reid zullen waarschijnlijk daar wel vandaan komen. Dus dat past denk ik nog beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik denk dat ik iets mis om dit passend te krijgen. Hoe zijn de voorouders van een Schotse music manager beter voor bepalingen over schuttingen en erfgrenzen dan een rechter die regelmatig precies dat soort zaken voor zich heeft?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja de voorouders van John Reid zullen waarschijnlijk daar wel vandaan komen. Dus dat past denk ik nog beter.
Nee die andere John Reid. Oftewel, de huidige Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets mis om dit passend te krijgen. Hoe zijn de voorouders van een Schotse music manager beter voor bepalingen over schuttingen en erfgrenzen dan een rechter die regelmatig precies dat soort zaken voor zich heeft?
Oh, pfff ok. Ik heb dat programma al een tijdje niet meer gezien, blijkt maar meteen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die andere John Reid. Oftewel, de huidige Rijdende Rechter
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, pfff ok. Ik heb dat programma al een tijdje niet meer gezien, blijkt maar meteen.
Je zou niet weten wat je met je vrije tijd aan zou moeten als dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze in het echt wel echt leuk is hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als een vrouwelijke versie van jou.
Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Jij bouwt wel op naar de ultieme teleurstelling he.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze in het echt wel echt leuk is hoor.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nou ja ik ben een optimistisch mens, Em.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij bouwt wel op naar de ultieme teleurstelling he.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: