Ja, dat klopt.quote:Op maandag 6 december 2021 10:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds alleen die ene waarvan je niet weet niet het is?
Je zou daar toch eens werk van kunnen maken, stuur diegene eens een brief ofzo.quote:
En je hoort ook daadwerkelijk een pakketje te krijgen?quote:Op maandag 6 december 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat een pakketje vandaag wordt verzonden en heb een track en trace code gehad. Ik die invoeren bij de bezorger, is de code onbekend.
Ja. Ook via de winkelpagina een linkje naar de site van de bezorger en dan is ie ook nog onbekend. Dus waarschijnlijk nog niet ingevoerd bij de bezorger. Ik verwacht dat het niet eerder dan morgen wordt bezorgd.quote:Op maandag 6 december 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hoort ook daadwerkelijk een pakketje te krijgen?
Hier heb je een poster om op te letten.quote:Op maandag 6 december 2021 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
1800% meer volgers? Gelukkig zijn het geen posters, anders moet ik nog gaan opletten ook.
Die houdt m'n aandacht niet vast hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heb je een poster om op te letten.
[ afbeelding ]
Dit was geweldigquote:Op maandag 6 december 2021 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heb je een poster om op te letten.
[ afbeelding ]
Ik merk er NIKS vanquote:Op maandag 6 december 2021 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DE RUSSEN KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het luchtalarm is luider dan de NL Alert.quote:Op maandag 6 december 2021 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik schrik me rot, ook al was het aangekondigd.
Ik heb die single ook nog gehad ja. Move Over heette het geloof ik. Zelfs als een gratis single erg matig trouwens. Een liedje van dertig seconden dat vijf keer herhaald werdquote:Op maandag 6 december 2021 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit was geweldigDan moest je x flessen cola kopen en kon je een cd'tje met 5 liedjes erop bestellen. Ik heb de mijne ook nog ergens liggen.
Ik vond deze keer de NL-Alert ook vrij subtiel ja.quote:Op maandag 6 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het luchtalarm is luider dan de NL Alert.
Toch maar uitkijken, van volgen naar posten is maar een klein stapje.quote:Op maandag 6 december 2021 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
1800% meer volgers? Gelukkig zijn het geen posters, anders moet ik nog gaan opletten ook.
Ja normaal was het veel luider toch? Ondanks je eigen volumequote:Op maandag 6 december 2021 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond deze keer de NL-Alert ook vrij subtiel ja.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets gehoordquote:Op maandag 6 december 2021 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik merk er NIKS van
Ja omdat ik het weet nu
Hebben jullie ook een España-alertquote:Op maandag 6 december 2021 12:35 schreef Strani het volgende:
Hier wederom geen Russen, behalve dan de Russen die hier al wonen.
Me 2quote:Op maandag 6 december 2021 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit was geweldigDan moest je x flessen cola kopen en kon je een cd'tje met 5 liedjes erop bestellen. Ik heb de mijne ook nog ergens liggen.
Nee, en ook geen luchtalarm of zo. Ik heb me daar wel eens over verwonderd. Zou toch vooral in verband met gevaarlijke branden of zo best handig zijn.quote:
Dit verklaart natuurlijk alles, he, als de NOS gaat lopen jinxen, weet je hoe laat het isquote:Op maandag 6 december 2021 10:08 schreef Redefine het volgende:
De NOS was gisteren wel weer ouderwets gênant bezigDe hele dag items over Verstappen. Want ja hij kon wereldkampioen worden. Terwijl gisteren de kans extreem klein was.
Branden kondigen zich ook aan middels rook en vuur, wist je dat?quote:Op maandag 6 december 2021 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en ook geen luchtalarm of zo. Ik heb me daar wel eens over verwonderd. Zou toch vooral in verband met gevaarlijke branden of zo best handig zijn.
Ohja inderdaadquote:Op maandag 6 december 2021 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en ook geen luchtalarm of zo. Ik heb me daar wel eens over verwonderd. Zou toch vooral in verband met gevaarlijke branden of zo best handig zijn.
Louis Dekkerquote:Op maandag 6 december 2021 12:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit verklaart natuurlijk alles, he, als de NOS gaat lopen jinxen, weet je hoe laat het is
In Spanje beginnen dat soort bijeffecten vaak pas mañanaquote:Op maandag 6 december 2021 12:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Branden kondigen zich ook aan middels rook en vuur, wist je dat?
Absoluut!quote:Op maandag 6 december 2021 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja inderdaad![]()
Volgens mij wil Duitsland nu ook zo'n alert-systeem omdat tijdens die overstromingen de luchtalarmen ook niet genoeg hielpen. Het is wel mega handig dat ze gericht van dit soort meldingen kunnen sturen.
RAMEN DICHT is dan te laatquote:Op maandag 6 december 2021 12:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Branden kondigen zich ook aan middels rook en vuur, wist je dat?
Ah kijk, nog veel persoonlijker.quote:Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut!
Verder wordt hier digitaal wel goed gecommuniceerd als er een stroomuitval is of zo die iets te lang duurt, dan whatsappt de gemeente vaak wel.
Gehaktballen van een restaurant maken? Zetten ze hun recepten online tegenwoordig?quote:Op maandag 6 december 2021 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ga voor vanavond gehaktballen van De Librije makendenk met hutspot erbij.
Het huis staat al lang in de hens, toch maar even ramen en deuren sluiten, voor de zekerheid.quote:
Precies, zoiets:quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, zoiets:
Hola Strani cómo vas!? Y tu familia bien, y los gatos? Mira una cosa, nos dicen que hay algún incendio por tu zona y se supone que sería mejor mantener las ventanas cerradas pero bueno, tú decides y si no estás en casa tampoco hace falta volver para cerrar las ventanas sabes, sería una locura. Aunque recomendamos dejarlas siempre cerradas si sales de tu casa.
Bueno,un abrazo y cuando quieras nos quedamos para tomar un café.
Un saludo,
Tu pueblo
quote:Op maandag 6 december 2021 12:55 schreef Em31 het volgende:
Je huis is afgefikt maar we komen wel even op de koffie.
Het valt me wel tegen dat ze niets zeggen over je dartcarrierequote:Op maandag 6 december 2021 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, zoiets:
Hola Strani cómo vas!? Y tu familia bien, y los gatos? Mira una cosa, nos dicen que hay algún incendio por tu zona y se supone que sería mejor mantener las ventanas cerradas pero bueno, tú decides y si no estás en casa tampoco hace falta volver para cerrar las ventanas sabes, sería una locura. Aunque recomendamos dejarlas siempre cerradas si sales de tu casa.
Bueno,un abrazo y cuando quieras nos quedamos para tomar un café.
Un saludo,
Tu pueblo
Oh, ik ging er juist van uit dat je koffie van hun zou krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja ze gaan er dan vanuit, denk ik, dat het vuur jouw huis nog niet heeft bereikt.
We can stay for a coffee, zijn gemeente is gewoon net zo gierig als een Nederlanderquote:Op maandag 6 december 2021 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik ging er juist van uit dat je koffie van hun zou krijgen.
Misschien is dat wat Nederlands gedacht.
Daar weten ze nog niet van want ze mogen niet weten dat ik altijd bewapend door het dorp loop, met die pijlen in m'n zakquote:Op maandag 6 december 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het valt me wel tegen dat ze niets zeggen over je dartcarriere
quote:Op maandag 6 december 2021 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
We can stay for a coffee, zijn gemeente is gewoon net zo gierig als een Nederlander
En dan ga ik er dus van uit dat zij betalen.quote:Op maandag 6 december 2021 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, Spaanse les: Quedar (quedamos in wij-vorm) betekent in dit geval afspreken. Dus we spreken af voor een kopje koffie.
Oké het kan dus nog alle kanten op. Dat wordt ongemakkelijk bij het afrekenen.quote:Op maandag 6 december 2021 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, Spaanse les: Quedar (quedamos in wij-vorm) betekent in dit geval afspreken. Dus we spreken af voor een kopje koffie.
Precies! Als jouw huis affikt, verwachten we hier in het topic ook niet ons dagelijkse bakkie troost van jouquote:Op maandag 6 december 2021 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan ga ik er dus van uit dat zij betalen.
Zeker als net mijn huis is afgefikt.
Als mijn huis affikt, fikt mijn computer ook mee.quote:Op maandag 6 december 2021 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! Als jouw huis affikt, verwachten we hier in het topic ook niet ons dagelijkse bakkie troost van jou
quote:Op maandag 6 december 2021 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan ga ik er dus van uit dat zij betalen.
Zeker als net mijn huis is afgefikt.
Nou ja, deze keer ik, volgende keer zij. Daar zijn we hier heel makkelijk mee hoorquote:Op maandag 6 december 2021 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké het kan dus nog alle kanten op. Dat wordt ongemakkelijk bij het afrekenen.
Stroom valt dus wel vaak uit daar.quote:Op maandag 6 december 2021 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, deze keer ik, volgende keer zij. Daar zijn we hier heel makkelijk mee hoor
Ja. Voorheen kreeg je ondanks dat je wist dat die kwam nog een hartverzakking.quote:Op maandag 6 december 2021 12:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja normaal was het veel luider toch? Ondanks je eigen volume
Doe je nog mee aan Whammageddon.quote:Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerstboom staat hier weer overeind, de kerstige UI is ingesteld, ik hoor kerstmuziek op de radio (geen Sky Radio), ik ben helemaal in de stemming, hoor!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
In de supermarkt of naar de verkeerde radio zender geluisterdquote:
Q-Music in de autoquote:Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de supermarkt of naar de verkeerde radio zender geluisterd
Daar heb je het alquote:
Dit recept heeft in de Allerhande gestaan geloof ik, komt uit de personeelskeuken.quote:Op maandag 6 december 2021 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Gehaktballen van een restaurant maken? Zetten ze hun recepten online tegenwoordig?
Wat is er, vriend?quote:
Bij jou in de omgeving toch, in dat bericht wat dan te laat verzonden zou zijn?quote:Op maandag 6 december 2021 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]Ik denk dat er toch een misverstand is over waar de brand plaats heeft!
Hij had het wel over "Zona" maar gelukkig niet over Arizonaquote:Op maandag 6 december 2021 15:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij jou in de omgeving toch, in dat bericht wat dan te laat verzonden zou zijn?
Van Spanje naar Arizona, moet een flink brandje zijn om dat te halen.quote:Op maandag 6 december 2021 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij had het wel over "Zona" maar gelukkig niet over Arizona
Maximale dosis pijnstilling nemen en hopelijk doet je zalfje snel zijn dingquote:
Zo zijn sommige recepten om ontstaan. Dus wie weet doe je straks wel een grote ontdekking.quote:Op maandag 6 december 2021 16:21 schreef H_T het volgende:
Mijn avondeten wordt een tikje apart allegaartje met aardappels, komkommer, spekjes en plakjes casselerrib. Deels omdat die dingen allemaal binnen afzienbare tijd op moeten, maar misschien nog wel meer omdat ik geen zin heb naar de supermarkt te gaan
Buiten dat ik er zelf wat meer soorten groenten in zou willen zie ik niet direct iets geks gebeuren.quote:Op maandag 6 december 2021 16:21 schreef H_T het volgende:
Mijn avondeten wordt een tikje apart allegaartje met aardappels, komkommer, spekjes en plakjes casselerrib. Deels omdat die dingen allemaal binnen afzienbare tijd op moeten, maar misschien nog wel meer omdat ik geen zin heb naar de supermarkt te gaan
Diatomeeënaarde is gewoon een stukje basiskennis hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Roger zorgwekkend goed ingelezen op het gebied van dynamiet.
Ik denk dat het ook wel gaat smaken, maar een heel normale maaltijd is het ook weer niet.quote:Op maandag 6 december 2021 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Buiten dat ik er zelf wat meer soorten groenten in zou willen zie ik niet direct iets geks gebeuren.
Mijn avondmaal wordt een magnetronmaaltijdquote:Op maandag 6 december 2021 16:21 schreef H_T het volgende:
Welke soort?quote:Op maandag 6 december 2021 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn avondmaal wordt een magnetronmaaltijd
Ik heb vriend gevraagd “iets Hollands” mee te nemen. Dus ik ben nog in gespannen afwachtingquote:
Oeh spannendquote:Op maandag 6 december 2021 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vriend gevraagd “iets Hollands” mee te nemen. Dus ik ben nog in gespannen afwachting
Dat wordt Henk en Ingrid in een bakjequote:Op maandag 6 december 2021 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vriend gevraagd “iets Hollands” mee te nemen. Dus ik ben nog in gespannen afwachting
Niet leukquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 17:05 schreef Strani het volgende:
Krijg deze net gestuurd op Whatsapp
[ afbeelding ]
Misschien.quote:Op maandag 6 december 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
@:Hamlapjes heb jij een push-alert staan voor plaatjes met achtbanen?
Het was zuurkoolstamppot maar het was niet zo lekkerquote:
Zuurkool vind ik een keer of één per jaar lekker.quote:Op maandag 6 december 2021 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was zuurkoolstamppot maar het was niet zo lekker![]()
Ohquote:Op maandag 6 december 2021 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool heel erg lekker, zelfgemaakte dan.quote:Op maandag 6 december 2021 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zuurkool vind ik een keer of één per jaar lekker.
Dat klinkt wel lekkerquote:Op maandag 6 december 2021 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ook geen zin om te koken dus ik heb net falafel kebab besteld. En een Turkse salade.
Sinterklaas was vanmiddag nog op de basisschool hier in het dorp, dus dat heeft die dan snel gedaanquote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef Strani het volgende:
Vandaag op de Spaanse TV de terugkomst van Sinterklaas gekeken. Vlekkeloos, zoals elk jaar. Boot in orde, paard in orde, Pieten doen normaal, Sint nog licht overstuur en in de war van die drie weken in Nederland maar dat is eigenlijk ook elk jaar zo.
Dat was dus een hulpsinterklaas Fred, maar niet tegen de kindjes zeggen hoor!quote:Op maandag 6 december 2021 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinterklaas was vanmiddag nog op de basisschool hier in het dorp, dus dat heeft die dan snel gedaan
Niet weten dat Sinterklaas altijd eerst nog een dagje naar België gaatquote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef Strani het volgende:
Vandaag op de Spaanse TV de terugkomst van Sinterklaas gekeken. Vlekkeloos, zoals elk jaar. Boot in orde, paard in orde, Pieten doen normaal, Sint nog licht overstuur en in de war van die drie weken in Nederland maar dat is eigenlijk ook elk jaar zo.
Hmmm, maar wie zegt dat die Sinterklaas bij jou geen hulpsinterklaas was, zodat hij op zijn gemak kan inschepen?quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was dus een hulpsinterklaas Fred, maar niet tegen de kindjes zeggen hoor!
Niet weten dat Belgen al eeuwen denken dat dat de echte Sinterklaas is terwijl die beste man nog nooit in België is geweest en amper weet dat het bestaatquote:Op maandag 6 december 2021 17:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet weten dat Sinterklaas altijd eerst nog een dagje naar België gaat__!
Waarom zou de echte Sint een hulpsinterklaas toestaan om in zijn villa aan het strand te verblijven?quote:Op maandag 6 december 2021 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, maar wie zegt dat die Sinterklaas bij jou geen hulpsinterklaas was, zodat hij op zijn gemak kan inschepen?
Om zijn lokale brievenbusfirma te beheren?quote:Op maandag 6 december 2021 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou de echte Sint een hulpsinterklaas toestaan om in zijn villa aan het strand te verblijven?
Hij is toch zeker Sinterklaas wel?quote:Op maandag 6 december 2021 17:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Om zijn lokale brievenbusfirma te beheren?
Ach, wat jammer nou.quote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
John van den Brom (foto) is ontslagen bij Genk. Dat hing al heel lang in de lucht, maar vreemd genoeg werd tijdens de vorige crisis alleen de assistent weggestuurd. Nu er sinds eind oktober niet meer gewonnen is, heeft John zelf dus ook een rustige kerst.
En wij allemaal denken dat dit tegen de scheidsrechter is, maar nee!quote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
John van den Brom (foto) is ontslagen bij Genk. Dat hing al heel lang in de lucht, maar vreemd genoeg werd tijdens de vorige crisis alleen de assistent weggestuurd. Nu er sinds eind oktober niet meer gewonnen is, heeft John zelf dus ook een rustige kerst.
quote:Op maandag 6 december 2021 17:05 schreef Strani het volgende:
Krijg deze net gestuurd op Whatsapp
[ afbeelding ]
Ook stom dat zijn spelers niks meer gewonnen hebben.quote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Eh, ik wil wel graag even duidelijk maken dat het puur toeval is dat ik na deze post niet meer gezien ben. Ik was ook helemaal niet bezig in blinde paniek een stel totaal niet verdacht uitziende dozen uit mijn schuur te verwijderen die daar ook geheel niet staan of ooit hebben gestaan. En waarom zou je ook in mijn kofferbak willen kijken? Nou doei ik ga even een ritje maken.quote:Op maandag 6 december 2021 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Roger zorgwekkend goed ingelezen op het gebied van dynamiet.
Oh jammerquote:Op maandag 6 december 2021 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ligt toch op de route naar het zuidenquote:Op maandag 6 december 2021 17:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet weten dat Sinterklaas altijd eerst nog een dagje naar België gaat__!
Ook net gezien. Die was wel leuk inderdaad.quote:
Kijk je ook Gordon Ramsay?quote:Op maandag 6 december 2021 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook net gezien. Die was wel leuk inderdaad.
Ik heb vanmiddag al even geluisterd naar hun recente nummer van minder dan drie minuten, maar dat haalt het niet bij Hyper Hyperquote:Op maandag 6 december 2021 19:06 schreef Momo het volgende:
Na Nanosteel of War wil ook Eskimo Callboy naar het songfestival gaan
Nee het is geen Hyper Hyper, heeft al wel 1,5 mijoen views in 3 dagen tijd. Volgens mij is Pump It het nummer waarmee ze willen gaan.quote:Op maandag 6 december 2021 19:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al even geluisterd naar hun recente nummer van minder dan drie minuten, maar dat haalt het niet bij Hyper Hyper
Ik voel me altijd een beetje in de zeik genomen door de voice-over die erbij zitquote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef Em31 het volgende:
Die ALDI-reclame met dat winkelwagentje...die hadden geen inspiratie dit jaar.
Ja vreselijkquote:Op maandag 6 december 2021 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje in de zeik genomen door de voice-over die erbij zit
Mijn stem hebben ze alquote:Op maandag 6 december 2021 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee het is geen Hyper Hyper, heeft al wel 1,5 mijoen views in 3 dagen tijd. Volgens mij is Pump It het nummer waarmee ze willen gaan.
Ik heb jouw ovenschaal met rode kool gemaakt en ze vonden het heerlijkquote:Op maandag 6 december 2021 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat was de reactiequote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij First Dates. Vrouw is iets aan het vertellen en even tussen neus en lippen door verteld ze dat ze twee kinderen heeft.![]()
Hij deinsde even naar achteren en zei "Wow". Maar herpakte zich daarna goed.quote:
Benieuwd naar de kerstreclame van Decupre.quote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef Em31 het volgende:
Hoe oud was die vrouw dan ongeveer? Want op een bepaalde leeftijd is die kans sowieso vrij groot. Als je dan in de 'dating game' zit moet je je daar ook wel van bewust zijn en voor jezelf duidelijk hebben of je daar oké mee zou zijn of niet. Persoonlijk zou ik er wel oké mee zijn. Ik zeg niet dat het m'n voorkeur heeft maar ik zou iemand er ook niet direct om afwijzen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij deinsde even naar achteren en zei "Wow". Maar herpakte zich daarna goed.
29 jaar.quote:Op maandag 6 december 2021 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud was die vrouw dan ongeveer? Want op een bepaalde leeftijd is die kans sowieso vrij groot. Als je dan in de 'dating game' zit moet je je daar ook wel van bewust zijn en voor jezelf duidelijk hebben of je daar oké mee zou zijn of niet. Persoonlijk zou ik er wel oké mee zijn. Ik zeg niet dat het m'n voorkeur heeft maar ik zou iemand er ook niet direct om afwijzen.
Ze viel ook op vrouwen en hij ook op mannen. Dus het was vrij verwarrende date, vond ik.quote:Op maandag 6 december 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er al wel serieus rekening mee houden, als date zijnde.
Ik vind het echt heel grappig dat je soms dit soort dingen ineens over jezelf erbij kan vertellenquote:Op maandag 6 december 2021 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud was die vrouw dan ongeveer? Want op een bepaalde leeftijd is die kans sowieso vrij groot. Als je dan in de 'dating game' zit moet je je daar ook wel van bewust zijn en voor jezelf duidelijk hebben of je daar oké mee zou zijn of niet. Persoonlijk zou ik er wel oké mee zijn. Ik zeg niet dat het m'n voorkeur heeft maar ik zou iemand er ook niet direct om afwijzen.
Die hebben al heel lang geen inspiratie meer. EK reclame was ook al zo slecht. Maar ze weten dat die reclame nog wel een soort van blijft hangen door die achterlijke manier van insprekenquote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef Em31 het volgende:
Oh nou ja, als beiden biseksueel zijn kan het ook een voordeel zijn dat er meer begrip is voor elkaar, in die zin.quote:Op maandag 6 december 2021 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze viel ook op vrouwen en hij ook op mannen. Dus het was vrij verwarrende date, vond ik.
Oh godquote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Benieuwd naar de kerstreclame van Decupre.
Zal de directrice een kerstmuts op hebben?quote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Benieuwd naar de kerstreclame van Decupre.
Het ligt eraan of die had op gegeven of die een date wilde hebben met iemand die kinderen hadquote:Op maandag 6 december 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op maandag 6 december 2021 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig dat je soms dit soort dingen ineens over jezelf erbij kan vertellen
Voor de integriteit van het programma hoop ik van niet!quote:Op maandag 6 december 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt eraan of die had op gegeven of die een date wilde hebben met iemand die kinderen had
'Integriteit' bij een programma als dit?quote:Op maandag 6 december 2021 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de integriteit van het programma hoop ik van niet!
Nee helemaal niet!quote:Op maandag 6 december 2021 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo dat?Of is dit onderwerp meer 'privé' dan hoe ik het inschat?
Nou... Zouden ze dat soort belangrijke wensen negeren? Oprechte vraag.quote:Op maandag 6 december 2021 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Integriteit' bij een programma als dit?
Oh zoquote:Op maandag 6 december 2021 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet!![]()
Maar dan gaat het over een tv-programma en ineens zeg jij dat je wel stiefvader zou willen zijn, vind ik grappig
Niet dat ik zo extreem vaak kijk, maar heb wel een aantal dates gezien waar er duidelijk niet naar de wensen gekeken werd.quote:Op maandag 6 december 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou... Zouden ze dat soort belangrijke wensen negeren? Oprechte vraag.
Oké, ja de Nederlandse versie heb ik ook niet zo vaak gezien. In de Britse vond ik het wel meevallen. Soms waren de matches wel heel slecht maar dat zat 'm dan denk ik meer in de persoonlijkheden dan dit soort praktische wensen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik zo extreem vaak kijk, maar heb wel een aantal dates gezien waar er duidelijk niet naar de wensen gekeken werd.
Maar ja, da's ook de realiteit. De meeste dates lopen op niks uit, en blind dates al helemaal niet.quote:Op maandag 6 december 2021 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedere keer als ik het zie of een gedeelte ervan, wordt het nooit wat met die daters.
quote:Op maandag 6 december 2021 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ja, da's ook de realiteit. De meeste dates lopen op niks uit, en blind dates al helemaal niet.
Nou is het in de Nederlandse versie nog wat extremer dan in de Britse.quote:Op maandag 6 december 2021 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedere keer als ik het zie of een gedeelte ervan, wordt het nooit wat met die daters.
Ja al zou je hier toch wel denken dat als de date i.i.g. leuk was je dan nog een keer zou willen kijken hoe het zonder camera is. Maar vaak is het 'het was heel gezellig, maar er was geen klik'. Dat je dat bij een gewone date zou hebben snap ik nog wel, maar deze setting is toch niet echt heel representatief.quote:Op maandag 6 december 2021 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ja, da's ook de realiteit. De meeste dates lopen op niks uit, en blind dates al helemaal niet.
Ja, mooi gezegd.quote:Op maandag 6 december 2021 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, elke date is een ervaring op zich
En alleen vervelend als het echt totaal niet leuk is. Als er geen klik is, maar je hebt wel een leuke avond/middag gehad, dan heb je alsnog een leuke dag gehad.quote:Op maandag 6 december 2021 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, elke date is een ervaring op zich
Nee, mij zou je er ook niet aan mee zien doen hoorquote:Op maandag 6 december 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja al zou je hier toch wel denken dat als de date i.i.g. leuk was je dan nog een keer zou willen kijken hoe het zonder camera is. Maar vaak is het 'het was heel gezellig, maar er was geen klik'. Dat je dat bij een gewone date zou hebben snap ik nog wel, maar deze setting is toch niet echt heel representatief.
Nou precies. Dat het echt helemaal niks was, dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. Nou ben ik zelf een vrij makkelijke prater maar gelukkig waren de anderen dat dan ook wel.quote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alleen vervelend als het echt totaal niet leuk is. Als er geen klik is, maar je hebt wel een leuke avond/middag gehad, dan heb je alsnog een leuke dag gehad.
Serieus rekening houden met twee kinderen op 29?quote:Op maandag 6 december 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... Ik lees net dat de gemiddelde Nederlandse vrouw 29,9 is als ze moeder wordt, dus er zullen er zat zijn die op die leeftijd al kinderen hebben. Ook meerdere kinderen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus rekening houden met twee kinderen op 29?
Heb wel hele saaie dates gehad, dat je echt alles eruit moest trekken etc. Dat zij echt niks te melden had. Maar gelukkig de meeste juist wel leukquote:Op maandag 6 december 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies. Dat het echt helemaal niks was, dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. Nou ben ik zelf een vrij makkelijke prater maar gelukkig waren de anderen dat dan ook wel.
Mijn moeder had er driequote:Op maandag 6 december 2021 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... Ik lees net dat de gemiddelde Nederlandse vrouw 29,9 is als ze moeder wordt, dus er zullen er zat zijn die op die leeftijd al kinderen hebben. Ook meerdere kinderen.
30 al een tijdje, dat is voor de eerste.quote:Op maandag 6 december 2021 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... Ik lees net dat de gemiddelde Nederlandse vrouw 29 is als ze moeder wordt, dus er zullen er zat zijn die op die leeftijd al kinderen hebben. Ook meerdere kinderen.
Oh zo'n hele saaie moet ik nog tegenkomen. Dan ben ik na één koffie denk ik ook wel klaar. Hoe zie jij een date het liefst? Iets eten of gewoon wat drinken? Wat mij betreft: Liefst overdag, wat drinken en dan misschien een stuk rondwandelen en dan nog ergens een terrasje pakken. Ongedwongen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb wel hele saaie dates gehad, dat je echt alles eruit moest trekken etc. Dat zij echt niks te melden had. Maar gelukkig de meeste juist wel leuk
Ik zeg niet dat de kans groter is dat ze wel moeder is (laat staan twee kinderen heeft) dan dat ze dat niet is, maar met serieus rekening houden bedoel ik dat het bepaald niet raar is dat ze dat wel is.quote:Op maandag 6 december 2021 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
30 al een tijdje, dat is voor de eerste.
Serieus rekening mee houden vind ik dan toch wel wat te sterk verwoord, dat zou ik pas doen als de kans groter is dan dat het niet zo is. Bij een gemiddelde leeftijd van 30 voor het eerste kind zou ik niet 'serieus rekening houden' met twee kinderen bij iemand van onder de 30.
Vrouwelijke versie van mij gespot.quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb wel hele saaie dates gehad, dat je echt alles eruit moest trekken etc. Dat zij echt niks te melden had. Maar gelukkig de meeste juist wel leuk
Meestal is dat wat drinken en dan kan het daarna nog eten worden.quote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh zo'n hele saaie moet ik nog tegenkomen. Dan ben ik na één koffie denk ik ook wel klaar. Hoe zie jij een date het liefst? Iets eten of gewoon wat drinken? Wat mij betreft: Liefst overdag, wat drinken en dan misschien een stuk rondwandelen en dan nog ergens een terrasje pakken. Ongedwongen.
Je hebt toch wel interesses? Dingen waar je echt enthousiast over bent of wordt?quote:Op maandag 6 december 2021 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van mij gespot.
Maar probeer je wel oprechte interesse te tonen? Vragen stellen?quote:Op maandag 6 december 2021 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van mij gespot.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. Ik zeg alleen hoe ik daar tegenaan kijk. Ergens serieus rekening mee moeten houden zie ik als "die kans is echt groot" en dat zou ik in deze situatie dus te sterk verwoord vinden.quote:Op maandag 6 december 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de kans groter is dat ze wel moeder is (laat staan twee kinderen heeft) dan dat ze dat niet is, maar met serieus rekening houden bedoel ik dat het bepaald niet raar is dat ze dat wel is.
Ja, maar ik ben niet echt een prater eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2021 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt toch wel interesses? Dingen waar je echt enthousiast over bent of wordt?
Het is echt al heel lang geleden dat ik een date had.quote:Op maandag 6 december 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar probeer je wel oprechte interesse te tonen? Vragen stellen?
Aha oké, dan hebben we een ander gevoel bij die zin.quote:Op maandag 6 december 2021 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. Ik zeg alleen hoe ik daar tegenaan kijk. Ergens serieus rekening mee moeten houden zie ik als "die kans is echt groot" en dat zou ik in deze situatie dus te sterk verwoord vinden.
Ach uiteindelijk kom je altijd boven tochquote:Op maandag 6 december 2021 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet echt een prater eigenlijk.
Oh nou ja, ze komen vast vanzelf, als je dat wilt. Of nou ja vanzelf, niet geheel zonder moeite natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2021 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is echt al heel lang geleden dat ik een date had.
Dan is het een kwestie van goed luisteren en ingaan op wat de ander zegt.quote:Op maandag 6 december 2021 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kunnen de Zeeuwse dames toch wel mee omgaan. hoop ik? Je bent nou niet bepaald de enige Zeeuw die dat heeft.quote:Op maandag 6 december 2021 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel makkelijk zijnquote:Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja, ze komen vast vanzelf, als je dat wilt. Of nou ja vanzelf, niet geheel zonder moeite natuurlijk.
Een babbelzieke Joegoslaaf ken ik wel, maar een babbelzieke Zeeuw moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kunnen de Zeeuwse dames toch wel mee omgaan. hoop ik? Je bent nou niet bepaald de enige Zeeuw die dat heeft.
Ik krijg nu beelden voor me van iedere willekeurige Axe reclame. Als we die mogen geloven is er toch weinig moeite nodig.quote:Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja, ze komen vast vanzelf, als je dat wilt. Of nou ja vanzelf, niet geheel zonder moeite natuurlijk.
Een babbelzieke Joegoslaaf ken ik dan weer niet, wel een praatgrage Katwijkse. Ook daar nog geen Zeeuwse versie van tegengekomen, geen mannelijke iig.quote:Op maandag 6 december 2021 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een babbelzieke Joegoslaaf ken ik wel, maar een babbelzieke Zeeuw moet ik nog tegenkomen.
quote:
Oké nou ja sommige mensen hoeven maar een dating app te openen en het werkt wel degelijk zo, maar de meesten van ons hebben er wel iets meer dan Axe voor nodig inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2021 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg nu beelden voor me van iedere willekeurige Axe reclame. Als we die mogen geloven is er toch weinig moeite nodig.
Nog een geluk voor je dat je Zjelko Petrovic niet kent.quote:Op maandag 6 december 2021 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een babbelzieke Joegoslaaf ken ik dan weer niet, wel een praatgrage Katwijkse. Ook daar nog geen Zeeuwse versie van tegengekomen, geen mannelijke iig.
Ach ja dating apps.quote:Op maandag 6 december 2021 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oké nou ja sommige mensen hoeven maar een dating app te openen en het werkt wel degelijk zo, maar de meesten van ons hebben er wel iets meer dan Axe voor nodig inderdaad.
Het blijft een wisselwerking ja. Ook vervelend als het alleen maar korte antwoorden zijn en/of inderdaad totaal geen reactie ergens op.quote:Op maandag 6 december 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
Het meest frustrerende in een date (en eigenlijk in elk gesprek) vind ik toch als iemand enorm op zichzelf gefocust is en amper vragen terugstelt. Dat het echt eenrichtingsverkeer is. Of dat je zelf wat vertelt en daar nooit vervolgvragen op komen.
Is dat ook een kwebbelige figuur van willekeurige nationaliteit die geen Zeeuw is?quote:Op maandag 6 december 2021 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog een geluk voor je dat je Zjelko Petrovic niet kent.
Oh, daar gaat het mis dus.quote:Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is juist de babbelzieke Joegoslaafquote:Op maandag 6 december 2021 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat ook een kwebbelige figuur van willekeurige nationaliteit die geen Zeeuw is?
Behalve als 90% van de vragen die ze stellen "Hm? Zei je wat?" oid is.quote:Op maandag 6 december 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
Het meest frustrerende in een date (en eigenlijk in elk gesprek) vind ik toch als iemand enorm op zichzelf gefocust is en amper vragen terugstelt. Dat het echt eenrichtingsverkeer is. Of dat je zelf wat vertelt en daar nooit vervolgvragen op komen.
Ja maar ik date nog niet in de leeftijdsgroep waar dat echt een probleem wordt.quote:Op maandag 6 december 2021 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Behalve als 90% van de vragen die ze stellen "Hm? Zei je wat?" oid is.
Volgens googel zou het zelfs een babbelzieke Montenegrijn moeten zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is juist de babbelzieke JoegoslaafWat al een tijdje uiteraard babbelzieke Serviër moet zijn
Bij jou is het eerder andersomquote:Op maandag 6 december 2021 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik date nog niet in de leeftijdsgroep waar dat echt een probleem wordt.
Ah ja klopt. Dat is wel een doodzonde. Een Montenegrijn een Serviër noemenquote:Op maandag 6 december 2021 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens googel zou het zelfs een babbelzieke Montenegrijn moeten zijn.
Maar in de leeftijdsgroep waar dat vaak een probleem is is het normaal genoeg om niet echt problematisch te zijn, lijkt mij. Het wordt pas echt een probleem als het zich gaat voordoen bij dates die binnen eerdere leeftijdsgroepen vallen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik date nog niet in de leeftijdsgroep waar dat echt een probleem wordt.
Het blijft mooi om iemand van dezelfde leeftijd te hebben. Dan kun je tenminste zonder problemen 'jij bent zo oud dat' grappen makenquote:
Zolang je het tegen mij doet kom je er nog wel mee weg.quote:Op maandag 6 december 2021 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja klopt. Dat is wel een doodzonde. Een Montenegrijn een Serviër noemen
Trusten!quote:Op maandag 6 december 2021 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens een poging doen tot slapen.
Ik heb gelukkig nog net de brief die ik wilde sturen kunnen onderscheppenquote:Op maandag 6 december 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang je het tegen mij doet kom je er nog wel mee weg.
Ik zou hemzelf iig niet persoonlijk aanschrijven met "Beste Serviër" of iets in die zin.
Ja maar mensen van onze leeftijd zijn echt té oud hoor Redefine, bijna bejaard eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2021 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijft mooi om iemand van dezelfde leeftijd te hebben. Dan kun je tenminste zonder problemen 'jij bent zo oud dat' grappen maken
Bijna?quote:Op maandag 6 december 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar mensen van onze leeftijd zijn echt té oud hoor Redefine, bijna bejaard eigenlijk.
Kijk, dit is iets wat je best regelmatig te melden hebt, dat is al een begin.quote:Op maandag 6 december 2021 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens een poging doen tot slapen.
Na een héle succesvolle date kan het wel een mooie afsluiting zijn. Beter dan direct omdraaien en beginnen met snurken.quote:Op maandag 6 december 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, dit is iets wat je best regelmatig te melden hebt, dat is al een begin.
Ik weet niet of het ook meteen iets is om een date mee te openen, maar het valt te proberen.
Dat is wel een voordeel van ouderwetse post, zo'n duif is nog wel te vangen voor hij die brief heeft afgeleverd.quote:Op maandag 6 december 2021 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog net de brief die ik wilde sturen kunnen onderscheppen
Is dit een verkapt complimentje voor jezelf?quote:Op maandag 6 december 2021 22:03 schreef Redefine het volgende:
Ik had op mijn werk eens dat ik een opmerking over leeftijd maakte naar een collega. Die reageerde 'beledigd' (een heel klein beetje dan). Waarna ik aangaf dat ik ouder dan hem wasDat had die dan niet verwacht.
Iemand moet dat toch doen hequote:Op maandag 6 december 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapt complimentje voor jezelf?
Dat hij een blinde collega heeft die snel beledigd is?quote:Op maandag 6 december 2021 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapt complimentje voor jezelf?
Ja ik vind dat heel inclusief van Redefine. Topgozer is het.quote:Op maandag 6 december 2021 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hij een blinde collega heeft die snel beledigd is?
Misschien dat ik dan iets te cynisch ben hierin, maar ik denk niet dat hij die collega zelf heeft uitgekozen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind dat heel inclusief van Redefine. Topgozer is het.
Ja je hoort bij de ESF SC of niet hequote:Op maandag 6 december 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind dat heel inclusief van Redefine. Topgozer is het.
Dat niet inderdaad. Maar het is wel een hele goede collega, dus als ik mocht kiezen, dan had ik die wel weer uitgekozenquote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan iets te cynisch ben hierin, maar ik denk niet dat hij die collega zelf heeft uitgekozen.
Nou vooruit, daar pak je dan nog wel punten mee.quote:Op maandag 6 december 2021 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet inderdaad. Maar het is wel een hele goede collega, dus als ik mocht kiezen, dan had ik die wel weer uitgekozen
Is wellicht wel een voorzet om het over dromen te hebben die een ieder heeft.quote:Op maandag 6 december 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, dit is iets wat je best regelmatig te melden hebt, dat is al een begin.
Ik weet niet of het ook meteen iets is om een date mee te openen, maar het valt te proberen.
Dat zou nog best een idee zijn, maar ook dan nog wel een beetje blijven opletten.quote:Op maandag 6 december 2021 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is wellicht wel een voorzet om het over dromen te hebben die een ieder heeft.
Iemand verteld dat het je hobby is om te darten tegen Satudarah leden is inderdaad geen al te best uitgangspunt.quote:Op maandag 6 december 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou nog best een idee zijn, maar ook dan nog wel een beetje blijven opletten.
Niet alle dromen zijn even geschikt om tijdens een eerste date besproken te worden, kan ik me zo voorstellen.
En ze dan vernederend in te maken waar hun moeder bij is. Nee, ik kan me voorstellen dat mensen daar een tikje zenuwachtig van worden. Zeker als je het opvolgt met "Ik breng je wel even naar huis, start jij mijn auto even alsjeblieft?quote:Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand verteld dat het je hobby is om te darten tegen Satudarah leden is inderdaad geen al te best uitgangspunt.
Ja of 'kun je hard rennen?'quote:Op maandag 6 december 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ze dan vernederend in te maken waar hun moeder bij is. Nee, ik kan me voorstellen dat mensen daar een tikje zenuwachtig van worden. Zeker als je het opvolgt met "Ik breng je wel even naar huis, start jij mijn auto even alsjeblieft?"
Nee maar wel een heel effectief uitgangspunt als je het dreigend genoeg zegt.quote:Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand verteld dat het je hobby is om te darten tegen Satudarah leden is inderdaad geen al te best uitgangspunt.
quote:Op maandag 6 december 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ze dan vernederend in te maken waar hun moeder bij is. Nee, ik kan me voorstellen dat mensen daar een tikje zenuwachtig van worden. Zeker als je het opvolgt met "Ik breng je wel even naar huis, start jij mijn auto even alsjeblieft?"
"Draag dit vest maar onderweg. Het is misschien wat zwaar, maar het is voor je eigen bestwil."quote:
"Je bent met mij samen gezien en ik heb geen vluchtauto." is anders ook niet de beste binnenkomer.quote:Op maandag 6 december 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog staat in mijn wagenpark alleen een benenwagen.
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op maandag 6 december 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog staat in mijn wagenpark alleen een benenwagen.
Zolang jij dat maar doet met een date als je op de vlucht bent voor Satudarah is het goed.quote:Op maandag 6 december 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je was me weer een stap voor, m'n waerde.
Een stap voor die date blijven? Is dat hetzelfde principe als harder rennen dan je vrienden als er een leeuw achter je aan zit?quote:Op maandag 6 december 2021 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang jij dat maar doet met een date als je op de vlucht bent voor Satudarah is het goed.
Nou loop ik sowieso vrij snel dus ik heb altijd de grootste moeite om niet automatisch een stap vooruit te lopen. Ik zeg tegenwoordig maar tegen mensen dat ze hun eigen tempo maar aan moeten houden en dan pas ik me wel aan.quote:Op maandag 6 december 2021 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een stap voor die date blijven? Is dat hetzelfde principe als harder rennen dan je vrienden als er een leeuw achter je aan zit?
Jazekerquote:Op maandag 6 december 2021 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een stap voor die date blijven? Is dat hetzelfde principe als harder rennen dan je vrienden als er een leeuw achter je aan zit?
Ik kan niet zeggen dat me dat vaak overkomt.quote:Op maandag 6 december 2021 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook nogal de neiging om lekker door te stappen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou loop ik sowieso vrij snel dus ik heb altijd de grootste moeite om niet automatisch een stap vooruit te lopen. Ik zeg tegenwoordig maar tegen mensen dat ze hun eigen tempo maar aan moeten houden en dan pas ik me wel aan.
Een tijger dan?quote:Op maandag 6 december 2021 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat me dat vaak overkomt.
Denk dat het eerder een reiger zal zijn.quote:
Nou ja, die snavel wil je ook niet overal hebben, dan zou ik het ook wel op een lopen zetten als die je moet hebben.quote:Op maandag 6 december 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het eerder een reiger zal zijn.
Is idd een verwarrende titel.quote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef H_T het volgende:
Op Disney+ zie ik High School Musical: The Musical: The Series: The Holiday Special staan en nu ben ik verward
Wat een titelquote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef H_T het volgende:
Op Disney+ zie ik High School Musical: The Musical: The Series: The Holiday Special staan en nu ben ik verward
Misschien werd dat gedaan door een voormalig Capcom-medewerkerquote:Op maandag 6 december 2021 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een titelHoe kan dit door de keuring heen komen?
Dat lijkt me nog wel een leuk spelquote:Op maandag 6 december 2021 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien werd dat gedaan door een voormalig Capcom-medewerker
[ afbeelding ]
Het wordt wel lastig kiezen tussen Super Street Fighter II Turbo Revival en Ultra Street Fighter II: The Final Challengers denk ik. Super Street Fighter II Turbo: The Ultimate Championship moet ook niet onderschat worden natuurlijk, maar die is wat lastiger legaal te vinden denk ikquote:Op maandag 6 december 2021 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel een leuk spel
Ik ben best moe en weet niet of je het nou over 1 spel, 3 spellen of 5 spellen hebtquote:Op maandag 6 december 2021 23:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Het wordt wel lastig kiezen tussen Super Street Fighter II Turbo Revival en Ultra Street Fighter II: The Final Challengers denk ik. Super Street Fighter II Turbo: The Ultimate Championship moet ook niet onderschat worden natuurlijk, maar die is wat lastiger legaal te vinden denk ik
Driequote:Op dinsdag 7 december 2021 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben best moe en weet niet of je het nou over 1 spel, 3 spellen of 5 spellen hebt
Jammer dat er niet een Holiday Special mash-up van die drie is.quote:Op maandag 6 december 2021 23:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Het wordt wel lastig kiezen tussen Super Street Fighter II Turbo Revival en Ultra Street Fighter II: The Final Challengers denk ik. Super Street Fighter II Turbo: The Ultimate Championship moet ook niet onderschat worden natuurlijk, maar die is wat lastiger legaal te vinden denk ik
Dezelfde Rick die vorige week zei dat Lakshmi zou gaan nadat Armin & Jaap waren afgeserveerd?quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:59 schreef GeorgeM het volgende:
BREAKING: Rick zegt net dat het niet klopt dat Lakshmi gaat en dat het Stien wordt.
Volgens hem wordt het vanmiddag of morgen bekendgemaakt.
Tot 1 uur ging het goed.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:19 schreef AgnesGru het volgende:
goedemorgen
![]()
@:Luctor.et.Emergo heb je beetje kunnen slapen?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dezelfde Rick die vorige week zei dat Lakshmi zou gaan nadat Armin & Jaap waren afgeserveerd?
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:59 schreef GeorgeM het volgende:
BREAKING: Rick zegt net dat het niet klopt dat Lakshmi gaat en dat het Stien wordt.
Volgens hem wordt het vanmiddag of morgen bekendgemaakt.
Maar kerel, wat doe je dán voor de lol?quote:
Niet achternagezeten worden door wilde dieren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar kerel, wat doe je dán voor de lol?
Dat andere had hij dus maar voor de helft goed. Met deze 'voorspelling' zou dus morgenmiddag bekend gemaakt kunnen worden dat Peter Jan Rens gaat en dan heeft hij het nog voor de helft goed. Echte Nostradamus, die Rick.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Maar dat Jaap en Armin zijn afgeserveerd klopt wel
Ik moet hier even over na gaan denken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet achternagezeten worden door wilde dieren.
Dat Spaans blijf toch maar een apart taaltje hoor.quote:
Het maakt ook nog wel een verschil of je dat ‘Gmoggemense’ met een Arabische klank of op z’n Limburgs zou uitspreken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat Spaans blijf toch maar een apart taaltje hoor.
Ik denk dat dit grofweg naar 'goedemorgen beste mensen' zou vertalen?
Oh dat zou best kunnen ja, ik ben als Hollander natuurlijk niet echt thuis in het Limburgs.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het maakt ook nog wel een verschil of je dat ‘Gmoggemense’ met een Arabische klank of op z’n Limburgs zou uitspreken.
It giet oanquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:15 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier niet wit, maar wel koud. Met ijs op de plassen langs de straat.
Ja klopt en je kan het tot 2 uur in jullie middag gebruiken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat Spaans blijf toch maar een apart taaltje hoor.
Ik denk dat dit grofweg naar 'goedemorgen beste mensen' zou vertalen?
Elfstratentocht.quote:
Jij bent na de invasie van gisteren door de Duitsers overgenomenquote:
Oh, maar dat is wel handig.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt en je kan het tot 2 uur in jullie middag gebruiken.
Ik ben al bezig met een koek en zopiekraampje voor de deurquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maar dat is wel handig.
Ik word toch nog wel eens een tikje raar aangekeken als ik 's middags goedemorgen zeg.
Dat ligt niet aan dat je goedemorgen in de middag zegt hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maar dat is wel handig.
Ik word toch nog wel eens een tikje raar aangekeken als ik 's middags goedemorgen zeg.
Zou dat aanslaan in België, ja?quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een koek en zopiekraampje voor de deur
Misschien kunnen Bassie en Adriaan daar een liedje over maken om alles duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik Nederlanders zie in m'n dorp, en het is tussen 12 en 2 uur 's middags, is het altijd even verwarrend of het voor ons nou goedemorgen of goedemiddag is.
Het is wel een gat in de markt.quote:
Nou, daarom blijf ik ook stug goedemorgen zeggen, de hele dag. Hoef ik daar iig niet meer over na te denken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik Nederlanders zie in m'n dorp, en het is tussen 12 en 2 uur 's middags, is het altijd even verwarrend of het voor ons nou goedemorgen of goedemiddag is.
Veel anders zeg ik niet altijd, dus het moet daar wel om zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan dat je goedemorgen in de middag zegt hoor
Beter een gat in de markt dan een gat in het ijs.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een gat in de markt.
Al weet ik niet of het alleen een gat is en die markt er wel is.
Deze zijn beschikbaar t/m maat 49quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik gat straks ook meteen geschikte stokjes zoeken om onder mijn schoenen te binden, want schaatsen in mijn maat ga ik zo snel niet kunnen vinden ben ik bang.
Stoepkrijten op straat is/was verboden in grote delen van Nederlandquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:45 schreef Fred_B het volgende:
In België is schaatsen op natuurijs officieel verboden trouwens. Dat mag alleen als de gemeente een tijdelijke vergunning geeft.
Niet dat het iets is waar de politie actief op controleert volgens mij, maar het is wel een bijzondere regel.
Hm, zo ver is het hier nooit gegaan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:45 schreef Fred_B het volgende:
In België is schaatsen op natuurijs officieel verboden trouwens. Dat mag alleen als de gemeente een tijdelijke vergunning geeft.
Niet dat het iets is waar de politie actief op controleert volgens mij, maar het is wel een bijzondere regel.
Ah. Ik hoef niet eens wat te zeggen en wordt al raar aangekeken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel anders zeg ik niet altijd, dus het moet daar wel om zijn.
Ja, met auto’s zal het hier ook wel niet mogenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, zo ver is het hier nooit gegaan.
Wel was het in 1963 verboden om nog met auto's op het IJsselmeer te rijden.
Dat zou dan net aan zijn.quote:
Nou zeg, zijn er ook nog dingen die wel mogen bij jullie?quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, met auto’s zal het hier ook wel niet mogen
Patat op stokbrood Roger, dát mag daarquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou zeg, zijn er ook nog dingen die wel mogen bij jullie?
Aangezien mensen tegenwoordig kleding /schoenen dragen naar een feest en dan doodleuk zonder labels weer terugsturen. En daarna hun geld nog terugkrijgen ook. Denk ik dat je het wel kunt proberen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou dan net aan zijn.
En ik ben op het moment niet voldoende bekend met hun inruilpolicy om die gok zomaar te wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |