Ja, dat klopt.quote:Op maandag 6 december 2021 10:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds alleen die ene waarvan je niet weet niet het is?
Je zou daar toch eens werk van kunnen maken, stuur diegene eens een brief ofzo.quote:
En je hoort ook daadwerkelijk een pakketje te krijgen?quote:Op maandag 6 december 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat een pakketje vandaag wordt verzonden en heb een track en trace code gehad. Ik die invoeren bij de bezorger, is de code onbekend.
Ja. Ook via de winkelpagina een linkje naar de site van de bezorger en dan is ie ook nog onbekend. Dus waarschijnlijk nog niet ingevoerd bij de bezorger. Ik verwacht dat het niet eerder dan morgen wordt bezorgd.quote:Op maandag 6 december 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hoort ook daadwerkelijk een pakketje te krijgen?
Hier heb je een poster om op te letten.quote:Op maandag 6 december 2021 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
1800% meer volgers? Gelukkig zijn het geen posters, anders moet ik nog gaan opletten ook.
Die houdt m'n aandacht niet vast hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heb je een poster om op te letten.
[ afbeelding ]
Dit was geweldigquote:Op maandag 6 december 2021 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heb je een poster om op te letten.
[ afbeelding ]
Ik merk er NIKS vanquote:Op maandag 6 december 2021 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DE RUSSEN KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het luchtalarm is luider dan de NL Alert.quote:Op maandag 6 december 2021 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik schrik me rot, ook al was het aangekondigd.
Ik heb die single ook nog gehad ja. Move Over heette het geloof ik. Zelfs als een gratis single erg matig trouwens. Een liedje van dertig seconden dat vijf keer herhaald werdquote:Op maandag 6 december 2021 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit was geweldigDan moest je x flessen cola kopen en kon je een cd'tje met 5 liedjes erop bestellen. Ik heb de mijne ook nog ergens liggen.
Ik vond deze keer de NL-Alert ook vrij subtiel ja.quote:Op maandag 6 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het luchtalarm is luider dan de NL Alert.
Toch maar uitkijken, van volgen naar posten is maar een klein stapje.quote:Op maandag 6 december 2021 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
1800% meer volgers? Gelukkig zijn het geen posters, anders moet ik nog gaan opletten ook.
Ja normaal was het veel luider toch? Ondanks je eigen volumequote:Op maandag 6 december 2021 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond deze keer de NL-Alert ook vrij subtiel ja.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets gehoordquote:Op maandag 6 december 2021 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik merk er NIKS van
Ja omdat ik het weet nu
Hebben jullie ook een España-alertquote:Op maandag 6 december 2021 12:35 schreef Strani het volgende:
Hier wederom geen Russen, behalve dan de Russen die hier al wonen.
Me 2quote:Op maandag 6 december 2021 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit was geweldigDan moest je x flessen cola kopen en kon je een cd'tje met 5 liedjes erop bestellen. Ik heb de mijne ook nog ergens liggen.
Nee, en ook geen luchtalarm of zo. Ik heb me daar wel eens over verwonderd. Zou toch vooral in verband met gevaarlijke branden of zo best handig zijn.quote:
Dit verklaart natuurlijk alles, he, als de NOS gaat lopen jinxen, weet je hoe laat het isquote:Op maandag 6 december 2021 10:08 schreef Redefine het volgende:
De NOS was gisteren wel weer ouderwets gênant bezigDe hele dag items over Verstappen. Want ja hij kon wereldkampioen worden. Terwijl gisteren de kans extreem klein was.
Branden kondigen zich ook aan middels rook en vuur, wist je dat?quote:Op maandag 6 december 2021 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en ook geen luchtalarm of zo. Ik heb me daar wel eens over verwonderd. Zou toch vooral in verband met gevaarlijke branden of zo best handig zijn.
Ohja inderdaadquote:Op maandag 6 december 2021 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en ook geen luchtalarm of zo. Ik heb me daar wel eens over verwonderd. Zou toch vooral in verband met gevaarlijke branden of zo best handig zijn.
Louis Dekkerquote:Op maandag 6 december 2021 12:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit verklaart natuurlijk alles, he, als de NOS gaat lopen jinxen, weet je hoe laat het is
In Spanje beginnen dat soort bijeffecten vaak pas mañanaquote:Op maandag 6 december 2021 12:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Branden kondigen zich ook aan middels rook en vuur, wist je dat?
Absoluut!quote:Op maandag 6 december 2021 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja inderdaad![]()
Volgens mij wil Duitsland nu ook zo'n alert-systeem omdat tijdens die overstromingen de luchtalarmen ook niet genoeg hielpen. Het is wel mega handig dat ze gericht van dit soort meldingen kunnen sturen.
RAMEN DICHT is dan te laatquote:Op maandag 6 december 2021 12:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Branden kondigen zich ook aan middels rook en vuur, wist je dat?
Ah kijk, nog veel persoonlijker.quote:Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut!
Verder wordt hier digitaal wel goed gecommuniceerd als er een stroomuitval is of zo die iets te lang duurt, dan whatsappt de gemeente vaak wel.
Gehaktballen van een restaurant maken? Zetten ze hun recepten online tegenwoordig?quote:Op maandag 6 december 2021 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ga voor vanavond gehaktballen van De Librije makendenk met hutspot erbij.
Het huis staat al lang in de hens, toch maar even ramen en deuren sluiten, voor de zekerheid.quote:
Precies, zoiets:quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, zoiets:
Hola Strani cómo vas!? Y tu familia bien, y los gatos? Mira una cosa, nos dicen que hay algún incendio por tu zona y se supone que sería mejor mantener las ventanas cerradas pero bueno, tú decides y si no estás en casa tampoco hace falta volver para cerrar las ventanas sabes, sería una locura. Aunque recomendamos dejarlas siempre cerradas si sales de tu casa.
Bueno,un abrazo y cuando quieras nos quedamos para tomar un café.
Un saludo,
Tu pueblo
quote:Op maandag 6 december 2021 12:55 schreef Em31 het volgende:
Je huis is afgefikt maar we komen wel even op de koffie.
Het valt me wel tegen dat ze niets zeggen over je dartcarrierequote:Op maandag 6 december 2021 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, zoiets:
Hola Strani cómo vas!? Y tu familia bien, y los gatos? Mira una cosa, nos dicen que hay algún incendio por tu zona y se supone que sería mejor mantener las ventanas cerradas pero bueno, tú decides y si no estás en casa tampoco hace falta volver para cerrar las ventanas sabes, sería una locura. Aunque recomendamos dejarlas siempre cerradas si sales de tu casa.
Bueno,un abrazo y cuando quieras nos quedamos para tomar un café.
Un saludo,
Tu pueblo
Oh, ik ging er juist van uit dat je koffie van hun zou krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja ze gaan er dan vanuit, denk ik, dat het vuur jouw huis nog niet heeft bereikt.
We can stay for a coffee, zijn gemeente is gewoon net zo gierig als een Nederlanderquote:Op maandag 6 december 2021 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik ging er juist van uit dat je koffie van hun zou krijgen.
Misschien is dat wat Nederlands gedacht.
Daar weten ze nog niet van want ze mogen niet weten dat ik altijd bewapend door het dorp loop, met die pijlen in m'n zakquote:Op maandag 6 december 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het valt me wel tegen dat ze niets zeggen over je dartcarriere
quote:Op maandag 6 december 2021 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
We can stay for a coffee, zijn gemeente is gewoon net zo gierig als een Nederlander
En dan ga ik er dus van uit dat zij betalen.quote:Op maandag 6 december 2021 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, Spaanse les: Quedar (quedamos in wij-vorm) betekent in dit geval afspreken. Dus we spreken af voor een kopje koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |