Hamilton heeft wel een betere auto dan Verstappenquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton en Verstappen zijn echt zoveel beter dan de rest he
En Bottasquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar blijft die straf voor Hamilton?
herstartenquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef mrkos het volgende:
Kutzooi, mijn ziggo go app buffert steeds, ik mis alles
Niet. Toto heeft zojuist een mail verzonden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoort Bottas bij de top 5 grootste coureurs ooit?quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton en Verstappen zijn echt zoveel beter dan de rest he
KPN buffert ookquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef mrkos het volgende:
Hahaha straf? Die krijgt geen straf!quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Doe maar reprimande na de wedstrijd, 10 plaatsen gridstraf in uaequote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:48 schreef quo_ het volgende:
Is al bekend welke straf Max nu weer krijgt voor het inhalen van de kutclown.
Wij zijn tegen racisme.quote:Op zondag 5 december 2021 19:48 schreef quo_ het volgende:
Is al bekend welke straf Max nu weer krijgt voor het inhalen van de kutclown.
nee, niet nog een herstart!quote:
Hamilton laat de deur ook gewoon open, wat een flater op een small circuit als dit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Max dacht maar één ding: ik rem gewoon later dan de rest en geef #44 een koekje van eigen deeg
Ach, het is maar een een legendarische eens in de honderd jaar race die je mist.quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef mrkos het volgende:
Waarschijnlijk het gebeuren waar Perez, Russel en Mazepin er af vlogenquote:
Urk.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Mocht Max vandaag wereldkampioen worden, in welke stad wordt het dan later gevierd?
Poepershoekquote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Mocht Max vandaag wereldkampioen worden, in welke stad wordt het dan later gevierd?
Antwerpenquote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Monacoquote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Hasselt, België.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
In Stein, met de ME.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
"lack of power" rijdt snelste ronde
Riaadfeest.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Als lewis dit zou zeggen werd ie afgemaakt.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
"lack of power" rijdt snelste ronde
Of Max is aan het sparen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton sneller op hardere banden... korte vreugde.
Het liefst iets meer schade gehadquote:
Iddquote:Op zondag 5 december 2021 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het liefst iets meer schade gehad
Raketmotorquote:Op zondag 5 december 2021 19:52 schreef TAV74 het volgende:
Die Mercedes is me veel te snel tot nu toe.
Jip en Janneke champagne en zwaargeklede vrouwen genot.quote:
GAVE SPORTquote:Op zondag 5 december 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Dat gat gelijk weer met de rest van het veld
Corona...quote:Op zondag 5 december 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Volgens mij zijn bepaalde users blind, maar goed. Er is volgens mij duidelijk gezegd dat de huldiging op de coolsingel zal zijn.
Niet eens. Geen drank op het podium gezien tot nu toe. Niet eens rozenwaterquote:Op zondag 5 december 2021 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jip en Janneke champagne en zwaargeklede vrouwen genot.
De weg tussen Antwerpen en Knokke is echt vreselijk. Een snelweg met elke 500 meter stoplichten. Zo'n betonblokken weg uit de 2e wereldoorlog. Nog aangelegd door ome Adolf in betere tijden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vertel nog eens die anekdote over de dodenweg van Sterchele.
Ik duim mee.quote:
Longrun was op medium beterquote:Op zondag 5 december 2021 19:53 schreef beantherio het volgende:
Waarom hebben ze Max niet op harde banden gezet? Gokken ze bij RBR op nog een keer een rode vlag situatie?
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat sowieso nog een keer stoppen
Schuld Vettel inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Gunstig voor Max dit lijkt me. Goed voor z’n banden.
Nee. 2 uur is racetijd, niet wedstrijdtijd.quote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand enig idee of de wedstrijd echt om half 9 eindigt?
quote:
Klopt, maar Parijs is nog ver op gele bandjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Gunstig voor Max dit lijkt me. Goed voor z’n banden.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Sabata het volgende:
hahaha, Gröbel is nu staand commentaar aan het geven volgens Hulk, spanning wordt hem teveel
DRS start finish zal de enige plek zijnquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou Hamilton er ergens langs durven te gaan?
ik weet wel zeker dat ham straks een poging gaat doenquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou Hamilton er ergens langs durven te gaan?
Hij moet welquote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ham straks een poging gaat doen
100 procent
Max is de betere coureur.quote:Op zondag 5 december 2021 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
Max zijn bochtenwerk is echt bizar. HAM verliest gewoon tijd in de bochten KOEKOEK.
Ben nu al misselijkquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef StephanL het volgende:
Dit wordt nog spannend tegen het einde
Het is onsportief om dat te denken. Ondanks alles is dat mijn mening.quote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Het liefst willen we dat Hamilton gaat crashen dan is het over en uit.
Dat wegrijden gaat niet gebeurenquote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Het irritante is dat je nu 10s weg kan rijden van Hamilton, één rode vlag en je kan je P1 weer kwijt zijn.
Lijkt mij ook niet nee. Hamilton volgt veel te makkelijkquote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is onsportief om dat te denken. Ondanks alles is dat mijn mening.
Die is ook aardig aan het stampen, veel kleine momentjes.quote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee. Hamilton volgt veel te makkelijk
Daar rijdt Lewis straks overheenquote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar vloog wat de wagen van Vettel
Ik vind hamilton voor zijn leeftijd echt een baby en een slechte verliezer.quote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Open deur, daar doet het gebruikeliljk anti Vettel gelul van Mol niks aan af.quote:
Klopt, en zeker niet de gewenste manier om het te beslissen. Maar ik zou ook liegen als ik zeg dat ik niet blij mee zou zijn als het gebeurd, mits het door een eigen fout is.quote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Neehoor.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef PzKpfw het volgende:
Maar Max moet hoogstwaarschijnlijk z'n banden nog wisselen...
Zou je zeggen ja. Maar "de bocht was van Vettel"quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Waarom krijgt Yuki straf? Hij deed niks fout.
Nja, zn eerste race in de Red Bull was vergelijkbaarquote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
Het is bizar dat VER zo rustig kan blijven onder deze druk.
Mediums moeten makkelijk 30 rondes mee kunnen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees dat de bandjes het probleem gaan worden voor Max
Dan is het 100% klaar, hij probeert hem uit te rijden op geel.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef PzKpfw het volgende:
Als ie niet wint krijgt ie klappen van papa Jos.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
Dat is bij elke race zo lamequote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Het irritante is dat je nu 10s weg kan rijden van Hamilton, één rode vlag en je kan je P1 weer kwijt zijn.
Dankzij Mercedes.quote:Op zondag 5 december 2021 20:02 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Nja, zn eerste race in de Red Bull was vergelijkbaar
Beide wel eigenlijk, op de baan iig.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe meer VSC hoe minder bandenslijtagequote:
Je doet geen pitstop onder een VSCquote:
Medium is rated voor 30 laps, hij moet er 34 op. Maar was net wel een aantal laps lekker rustig achter de VSC. Dus het kan misschien net.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef PzKpfw het volgende:
Zie liever dit dan die vele optochtraces die we gezien hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo kan je niet racen man op dit circuit
De beste blijven overquote:Op zondag 5 december 2021 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo kan je niet racen man op dit circuit
Als ze 'm dood rijden vinden ze vast wel weer een nieuwe Nepalees.quote:
Perez ook HAHAHAH die kan er geen reet van.quote:Op zondag 5 december 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Bottas is wel weer ijzersterk aan het rijden
Wegwerpnepaleesquote:Op zondag 5 december 2021 20:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ze 'm dood rijden vinden ze vast wel weer een nieuwe Nepalees.
Omdat hij inhaalt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
Iedereen snijdt die bocht af maar alleen Max krijgt er straf voor
Dweilrondequote:Op zondag 5 december 2021 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze moeten die baan echt schoonmaken..
Klopt, maar kans op rode vlag is hier een miljard keer groter.quote:Op zondag 5 december 2021 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is bij elke race zo lame
40% slomer dan normaal.quote:Op zondag 5 december 2021 20:05 schreef DX11 het volgende:
Tijdens de VSC gingen ze niet trager of wel? Hoeft dat alleen tijdens de normale SC?
En dat doen ze nu dusquote:Op zondag 5 december 2021 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze moeten die baan echt schoonmaken..
Stroll behield daar zijn plek in het begin door af te snijden,quote:
Hij wil ze niet oprokenquote:Op zondag 5 december 2021 20:05 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom rijdt Verstappen niet weg op mediums?
Oh nu weer wel. Vaag. Dus per VSC verschillend?quote:Op zondag 5 december 2021 20:05 schreef DX11 het volgende:
Tijdens de VSC gingen ze niet trager of wel? Hoeft dat alleen tijdens de normale SC?
Als hammie steeds op 0.8-1.2s blijft hangen dan slijten zijn banden nog sneller dan die van Maxquote:Op zondag 5 december 2021 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees dat de bandjes het probleem gaan worden voor Max
Eindelijkquote:
Die eerdere volgens mij niet want hoezo liep Ocon anders 5sec extra op tijdens die vorige VSC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |