Hamilton heeft wel een betere auto dan Verstappenquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton en Verstappen zijn echt zoveel beter dan de rest he
En Bottasquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar blijft die straf voor Hamilton?
herstartenquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef mrkos het volgende:
Kutzooi, mijn ziggo go app buffert steeds, ik mis alles
Niet. Toto heeft zojuist een mail verzonden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoort Bottas bij de top 5 grootste coureurs ooit?quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton en Verstappen zijn echt zoveel beter dan de rest he
KPN buffert ookquote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef mrkos het volgende:
Hahaha straf? Die krijgt geen straf!quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Doe maar reprimande na de wedstrijd, 10 plaatsen gridstraf in uaequote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:48 schreef quo_ het volgende:
Is al bekend welke straf Max nu weer krijgt voor het inhalen van de kutclown.
Wij zijn tegen racisme.quote:Op zondag 5 december 2021 19:48 schreef quo_ het volgende:
Is al bekend welke straf Max nu weer krijgt voor het inhalen van de kutclown.
nee, niet nog een herstart!quote:
Hamilton laat de deur ook gewoon open, wat een flater op een small circuit als dit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Max dacht maar één ding: ik rem gewoon later dan de rest en geef #44 een koekje van eigen deeg
Ach, het is maar een een legendarische eens in de honderd jaar race die je mist.quote:Op zondag 5 december 2021 19:47 schreef mrkos het volgende:
Waarschijnlijk het gebeuren waar Perez, Russel en Mazepin er af vlogenquote:
Urk.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Mocht Max vandaag wereldkampioen worden, in welke stad wordt het dan later gevierd?
Poepershoekquote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Mocht Max vandaag wereldkampioen worden, in welke stad wordt het dan later gevierd?
Antwerpenquote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Monacoquote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Hasselt, België.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
In Stein, met de ME.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
"lack of power" rijdt snelste ronde
Riaadfeest.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Als lewis dit zou zeggen werd ie afgemaakt.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
"lack of power" rijdt snelste ronde
Of Max is aan het sparen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:50 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton sneller op hardere banden... korte vreugde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |