Het liefst iets meer schade gehadquote:
Iddquote:Op zondag 5 december 2021 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het liefst iets meer schade gehad
Raketmotorquote:Op zondag 5 december 2021 19:52 schreef TAV74 het volgende:
Die Mercedes is me veel te snel tot nu toe.
Jip en Janneke champagne en zwaargeklede vrouwen genot.quote:
GAVE SPORTquote:Op zondag 5 december 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Dat gat gelijk weer met de rest van het veld
Corona...quote:Op zondag 5 december 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Volgens mij zijn bepaalde users blind, maar goed. Er is volgens mij duidelijk gezegd dat de huldiging op de coolsingel zal zijn.
Niet eens. Geen drank op het podium gezien tot nu toe. Niet eens rozenwaterquote:Op zondag 5 december 2021 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jip en Janneke champagne en zwaargeklede vrouwen genot.
De weg tussen Antwerpen en Knokke is echt vreselijk. Een snelweg met elke 500 meter stoplichten. Zo'n betonblokken weg uit de 2e wereldoorlog. Nog aangelegd door ome Adolf in betere tijden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vertel nog eens die anekdote over de dodenweg van Sterchele.
Ik duim mee.quote:
Longrun was op medium beterquote:Op zondag 5 december 2021 19:53 schreef beantherio het volgende:
Waarom hebben ze Max niet op harde banden gezet? Gokken ze bij RBR op nog een keer een rode vlag situatie?
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat sowieso nog een keer stoppen
Schuld Vettel inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Gunstig voor Max dit lijkt me. Goed voor z’n banden.
Nee. 2 uur is racetijd, niet wedstrijdtijd.quote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand enig idee of de wedstrijd echt om half 9 eindigt?
quote:
Klopt, maar Parijs is nog ver op gele bandjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Gunstig voor Max dit lijkt me. Goed voor z’n banden.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Sabata het volgende:
hahaha, Gröbel is nu staand commentaar aan het geven volgens Hulk, spanning wordt hem teveel
DRS start finish zal de enige plek zijnquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou Hamilton er ergens langs durven te gaan?
ik weet wel zeker dat ham straks een poging gaat doenquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou Hamilton er ergens langs durven te gaan?
Hij moet welquote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ham straks een poging gaat doen
100 procent
Max is de betere coureur.quote:Op zondag 5 december 2021 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
Max zijn bochtenwerk is echt bizar. HAM verliest gewoon tijd in de bochten KOEKOEK.
Ben nu al misselijkquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef StephanL het volgende:
Dit wordt nog spannend tegen het einde
Het is onsportief om dat te denken. Ondanks alles is dat mijn mening.quote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Het liefst willen we dat Hamilton gaat crashen dan is het over en uit.
Dat wegrijden gaat niet gebeurenquote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Het irritante is dat je nu 10s weg kan rijden van Hamilton, één rode vlag en je kan je P1 weer kwijt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |