Schuld Vettel inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Gunstig voor Max dit lijkt me. Goed voor z’n banden.
Nee. 2 uur is racetijd, niet wedstrijdtijd.quote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand enig idee of de wedstrijd echt om half 9 eindigt?
quote:
Klopt, maar Parijs is nog ver op gele bandjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef Zwansen het volgende:
Gunstig voor Max dit lijkt me. Goed voor z’n banden.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Sabata het volgende:
hahaha, Gröbel is nu staand commentaar aan het geven volgens Hulk, spanning wordt hem teveel
DRS start finish zal de enige plek zijnquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou Hamilton er ergens langs durven te gaan?
ik weet wel zeker dat ham straks een poging gaat doenquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Zou Hamilton er ergens langs durven te gaan?
Hij moet welquote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ham straks een poging gaat doen
100 procent
Max is de betere coureur.quote:Op zondag 5 december 2021 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
Max zijn bochtenwerk is echt bizar. HAM verliest gewoon tijd in de bochten KOEKOEK.
Ben nu al misselijkquote:Op zondag 5 december 2021 19:58 schreef StephanL het volgende:
Dit wordt nog spannend tegen het einde
Het is onsportief om dat te denken. Ondanks alles is dat mijn mening.quote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Het liefst willen we dat Hamilton gaat crashen dan is het over en uit.
Dat wegrijden gaat niet gebeurenquote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Het irritante is dat je nu 10s weg kan rijden van Hamilton, één rode vlag en je kan je P1 weer kwijt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |