Die is ook aardig aan het stampen, veel kleine momentjes.quote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee. Hamilton volgt veel te makkelijk
Daar rijdt Lewis straks overheenquote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar vloog wat de wagen van Vettel
Ik vind hamilton voor zijn leeftijd echt een baby en een slechte verliezer.quote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is onsportief om dat te denken. Ondanks alles is dat mijn mening.
Open deur, daar doet het gebruikeliljk anti Vettel gelul van Mol niks aan af.quote:
Klopt, en zeker niet de gewenste manier om het te beslissen. Maar ik zou ook liegen als ik zeg dat ik niet blij mee zou zijn als het gebeurd, mits het door een eigen fout is.quote:Op zondag 5 december 2021 20:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is onsportief om dat te denken. Ondanks alles is dat mijn mening.
Neehoor.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef PzKpfw het volgende:
Maar Max moet hoogstwaarschijnlijk z'n banden nog wisselen...
Zou je zeggen ja. Maar "de bocht was van Vettel"quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Waarom krijgt Yuki straf? Hij deed niks fout.
Nja, zn eerste race in de Red Bull was vergelijkbaarquote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
Het is bizar dat VER zo rustig kan blijven onder deze druk.
Mediums moeten makkelijk 30 rondes mee kunnen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Vrees dat de bandjes het probleem gaan worden voor Max
Dan is het 100% klaar, hij probeert hem uit te rijden op geel.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef PzKpfw het volgende:
Maar Max moet hoogstwaarschijnlijk z'n banden nog wisselen...
Als ie niet wint krijgt ie klappen van papa Jos.quote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef Poepz0r het volgende:
Het is bizar dat VER zo rustig kan blijven onder deze druk.
Dat is bij elke race zo lamequote:Op zondag 5 december 2021 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Het irritante is dat je nu 10s weg kan rijden van Hamilton, één rode vlag en je kan je P1 weer kwijt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |