Ik bewaar het biertje van @Prisha voor volgende week. Morgen ben ik weg.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:03 schreef Deisyy het volgende:
Leuk idee, ik was eigenlijk van plan om morgenavond het biertje van @:prisha op te drinken, dus misschien kunnen jullie dan een biertje meedrinken
Ik proef morgen en plaats een bestelling voor nog wat flesjes. Stoken met die handelquote:Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik bewaar het biertje van @:Prisha voor volgende week. Morgen ben ik weg.
Ik was even met de hond naar buiten nu het droog is en D. opent graagquote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Sorry, i.p.v. dat ik wacht met reageren
Dan drinken we volgende week wel iets anders met je meequote:Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik bewaar het biertje van @:Prisha voor volgende week. Morgen ben ik weg.
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
En we kunnen het biertje van Prisha ook tot volgende week uitstellen.
Oh zeker. Het is het leukst om met zijn allen te proevenquote:Op donderdag 2 december 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Ja is prima. Ik heb nog wel wat bijzondere andere biertjes liggen voor a.s. vrijdag. Ook nog een winterbier waar ik vorig jaar niet aan toegekomen was.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh zeker. Het is het leukst om met zijn allen te proeven
Dan proeven we het biertje van Prish gezellig volgende week met elkaar, en doen we morgen een online meet hierquote:Op donderdag 2 december 2021 16:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is prima. Ik heb nog wel wat bijzondere andere biertjes liggen voor a.s. vrijdag. Ook nog een winterbier waar ik vorig jaar niet aan toegekomen was.
Top plan. Hier ook nog 2 bierkadodozen. Beide van Prisha gekregenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan proeven we het biertje van Prish gezellig volgende week met elkaar, en doen we morgen een online meet hier
Ja!quote:
Zeker wel. Maanden geleden al.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Maar heb nog geen nieuwe nominaties ontvangen
Post aangepastquote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker wel. Maanden geleden al.
Ik hou jullie graag te vriendquote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik had nog niet voldoende nieuwe nominaties ontvangen om een nieuwe lijst samen te stellen
Ach, als we jou voorgaande nominaties kwalijk zouden nemen waren we allang niet meer 'on speaking terms'quote:
OP under constructionquote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik had nog niet voldoende nieuwe nominaties ontvangen om een nieuwe lijst samen te stellen
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als we jou voorgaande nominaties kwalijk zouden nemen waren we allang niet meer 'on speaking terms'
En wij zuipen wat jij ons voor durft te zetten, omdat jij het bentquote:Op donderdag 2 december 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik zuip zelfs Jopen om jullie te vriend te houden.
Ahhhquote:Op donderdag 2 december 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
En wij zuipen wat jij ons voor durft te zetten, omdat jij het bent
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2021 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh![]()
![]()
Ik zag een Vlaamse Blonde...met 7.2% alcohol
Die leek me wel toepasselijk
Ging natuurlijk om de 72. Verder nog niets gecheckt.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef -Shii- het volgende:
Nou kan ik morgen toch niet.Ik krijg visite. Ook gezellig natuurlijk.
![]()
Misschien kan ik later alsnog aanhaken.
Die is idd wel lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:02 schreef -Shii- het volgende:
De Cornet vind ik wel lekker. Benieuwd hoe jullie 'm vinden.
Onze oudste kleinzoon is hier. Die rum bewaar ik voor als we beiden liggen op de bank.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog wel ergens een biertje staan voor vanavond.
En anders heb ik een heerlijke rum.
Hey omaaaquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onze oudste kleinzoon is hier. Die rum bewaar ik voor als we beiden liggen op de bank.![]()
We starten met de Cornet van je. Ik een piepklein slokje, SF de rest
Ja, het 'beterschapspakket'. Daar was hij nog niet aan toegekomen. Die 3 biertjes staan nu koud. Maar hij is zo moe, dus het blijft bij 1 speciale denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey omaaa![]()
Het gaat hier vanavond denk ik ook een biertje worden. Ik heb een Trappistje liggen.
Cornet?? Die is van een tijdje terug of niet? Ik ben het even kwijt
💋 Terugquote:
Jammer, maar als je niet aan kan haken zijn we volgende week weer hierquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef -Shii- het volgende:
Nou kan ik morgen toch niet.Ik krijg visite. Ook gezellig natuurlijk.
![]()
Misschien kan ik later alsnog aanhaken.
Scheepvaart termenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar als je niet aan kan haken zijn we volgende week weer hier
shipahoyquote:
schepquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aah... mijn buurman wil komen bieren... dat is op zich gezellig... maar ik kijk ff om me heen.. als hij wil zitten, moet ik een schep gaan halen
Ik was een beetje passief in de huishouding de laatste tijdquote:
Ik heb beeldquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was een beetje passief in de huishouding de laatste tijd
< Is jaloers op zo'n mooi opgeruimde bootquote:
Ga je nu als zo'n tornado (vortex!) door je kamer voor ie komt zekerquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Is jaloers op zo'n mooi opgeruimde boot
Ik heb de obstakels groter dan een halve metyer weggehaald... verder: Fuck it.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ga je nu als zo'n tornado (vortex!) door je kamer voor ie komt zeker
want daarvoor haal je wat meer obstakels wegquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de obstakels groter dan een halve metyer weggehaald... verder: Fuck it.
Het is geen dame
Ik heb gewoon soms wat motivatie nodigquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
want daarvoor haal je wat meer obstakels weg![]()
proost dan maar
arme jijquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben gewoon té sociaal.
Edit: Op selectieve vlakken.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben blij dat jij dat ook inziet
eyyy omaaaaaa proost jullie beidenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, daar gaan we dan.
Proost allemaal.![]()
Proost chufiquote:
Volgens mij wilden ze dat volgende week doen. Alleen D. heeft m al op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan we nu voor Pris bier ??
Alweer in de war
Nee die is volgende week las ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan we nu voor Pris bier ??
Alweer in de war
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze dat volgende week doen. Alleen D. heeft m al op.
Ik heb m ook nog voor jou staan chuf (quote:
Ja, iedereen heeft een Bok. En jij hebt nog een andere smaakje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?
Ja misschien maar weer een keertje doen ..quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog voor jou staan chuf (
en voor Soury, Tonja, en pullup. Mischien moet ik een rondje Amsterdam maken, daar zitten jullie toevallig allemaal
Hier de Conrad. Wel een cadeautje van Pris.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?
Is t een beetje te drinkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier de Conrad. Wel een cadeautje van Pris.
SF vindt hem goed te doen. Ik neem zo een Baileysquote:
ahhh lekker! Geniet ervanquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF vindt hem goed te doen. Ik neem zo een Baileys
Aanrader?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef chufi het volgende:
De mijne smaakt prima ... het begin was ff bitter, maar nu smaakt ie lekker
eyyy Dees, proostquote:
Het is een beetje stil, we genieten in stilte denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben wat later, want er kwam van alles tussen, maar ik ben er
Ja daar lijkt het inderdaad op, volgende week ga ik jouw biertje proevenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een beetje stil, we genieten in stilte denk ik
ah leuk, benieuwd of je het wat vindquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het inderdaad op, volgende week ga ik jouw biertje proeven
Bedankt voor de wijntip, toevallig heb ik gisteren op de website van Gall & Gall mijn wijnprofiel laten bepalen. Door het beantwoorden van 13 uiteenlopende vragen, bijvoorbeeld of je van puur of melkchocolade houdt en of je suiker/zoetjes in je thee drinkt, blijkt dus inderdaad dat ik van stevige rode wijnen houdtquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:16 schreef Prisha het volgende:
Overigens, op het wijnfront, ik had onlangs deze, die is wel erg lekker als je van een stevige volle rode wijn houdt
[ afbeelding ]
Proost nog een keer. Hier blijft het bij 1 speciale.quote:
Oh joh kan dat? Doe je dat via een site?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de wijntip, toevallig heb ik gisteren op de website van Gall & Gall mijn wijnprofiel laten bepalen. Door het beantwoorden van 13 uiteenlopende vragen, bijvoorbeeld of je van puur of melkchocolade houdt en of je suiker/zoetjes in je thee drinkt, blijkt dus inderdaad dat ik van stevige rode wijnen houdt
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
Nog even iets verzinnen wat ik volgende week inschenk
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost nog een keer. Hier blijft het bij 1 speciale.
Italiaanse rode wijn vind ik vaak lekker, leuke aanbieding inderdaad, dus het zou zomaar kunnen dat ik ook een paar flesjes ga halen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh joh kan dat? Doe je dat via een site?
Deze is dan wel een aanrader. Hij is toevallig volgende week in de bonus bij AH. Ik ga er een paar flessen van halen.
En Baileys als toetjequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost nog een keer. Hier blijft het bij 1 speciale.
Bier?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
Nog even iets verzinnen wat ik volgende week inschenk
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet ook een bokbiertje
Zo lekker als de jouwe zal ie niet zijn
Ik heb 'm ook gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Italiaanse rode wijn vind ik vaak lekker, leuke aanbieding inderdaad, dus het zou zomaar kunnen dat ik ook een paar flesjes ga halen.
Die test kan je hier doen, ik vond het wel grappig https://www.gall.nl/smaakprofielen/doe-de-test/
Ik kreeg 3 flessen per kleur als adviesquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
rood: een Pinot Noir uit Nieuw Zeeland.
wit: een Nieuw Zeelandse Sauvignon Blanc
Kennelijk zien ze dat ik niet van wijn houdquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 flessen per kleur als advies
Krijg je maar 1 flesquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk zien ze dat ik niet van wijn houd
Ha grappigquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Italiaanse rode wijn vind ik vaak lekker, leuke aanbieding inderdaad, dus het zou zomaar kunnen dat ik ook een paar flesjes ga halen.
Die test kan je hier doen, ik vond het wel grappig https://www.gall.nl/smaakprofielen/doe-de-test/
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
1 per kleur
Misschien past er niet zoveel bij mijn smaakprofiel
Bij rood had ik precies dezelfde omschrijving als jijquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha grappig
Rood:
Kijk, jij houdt nou van echt bijzondere wijnen. Wijnen met een verhaal. Waar je voor wilt gaan zitten, om er rustig van te genieten. Om de wijn te leren begrijpen. Wijnen met een bite, met vulling en waar je veel verschillende dingen in proeft. Geen wonder dat je hoog scoort op smaakintensiteit. De wijnen in dit profiel zijn meestal wat duurder. Wil je wat minder uitgeven? Ga dan voor een Classic Red.
Wit
Je bent een echte zoetekauw. Thuis doe je graag een beetje koffie in je suiker en je kunt jou ’s nachts wakker maken voor een stuk taart. Witte wijn mag voor jou lekker vol en zoet zijn. Jij gaat voor een rijke smaak. Wijnen om je lippen bij af te likken! Denk bijvoorbeeld aan een Bordeaux Moelleux. Of een zoete Loire wijn, bijvoorbeeld een aromatische Vouvray.
Ik zou dat van ellende al niet meer lekker vindenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:56 schreef Prisha het volgende:
Oh nee het kan nog gekker, eentje van 249 euro, toedeledoki
subtiel en beschaafdquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij rood had ik precies dezelfde omschrijving als jij
En wit:
Dit ben jij: Ah, de connaisseur! Jij houdt van de klassieke, verfijnde witte wijn. Niet te zuur en niet te rond en vol. Maar precies er middenin.
Dat verklaart jouw gemiddelde score op de zuurgraad. Een wijn mag voor jou best bijzonder en complex zijn. Je proeft graag verschillende smaaklagen.
Het is duidelijk dat je hoog scoort op smaakcomplexiteit. Maar allemaal wel subtiel en beschaafd. Je bent tenslotte een echte klassieker. Beetje verhaal in het glas, helemaal top. Denk bijvoorbeeld aan een witte Bourgogne (Pouilly-Fuissé of chablis).
ik heb weinig verstand van, weet alleen als ik iets proef of ik het lekker vindt. Die ene die ik postte, die vond ik heel lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef D. het volgende:
Oja, kent iemand 'mijn' wijnen, en is het wat voor een niet-wijndrinker?
Waaromzou je wijn drinken als niet-wijndrinker?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef D. het volgende:
Oh wacht, Pinoit Noir. Die had ik vorige week per ongeluk gekocht. Daar staat nog een halve fles van, ik dacht eerst dat het rose was. Het is vrij licht en heel iets zurig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef D. het volgende:
neequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ze waren er duidelijk niet bij vorige week
Soms moet je iets (nogmaals) een kans gevenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waaromzou je wijn drinken als niet-wijndrinker?
De meeste mensen beginnen met zoete wijn, dus dan zou ik zeker niet een sauvignon blanc beginnen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat er nog een halve fles van staat een goed of een slecht teken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht, Pinoit Noir. Die had ik vorige week per ongeluk gekocht. Daar staat nog een halve fles van, ik dacht eerst dat het rose was. Het is vrij licht en heel iets zurig.
geen goed tekenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat er nog een halve fles van staat een goed of een slecht teken?
zeker. Heel beschaafd en subtielquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me heel beschaafd gedragen
Toch?
Dan kan je beter iemand zoeken die zoete witten wijn drinktquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Soms moet je iets (nogmaals) een kans geven
Mocht er in mijn nabijheid een glas passeren wil ik er wel even van proeven
Zonde ja. Kan je het niet gebruiken voor pastasaus of stoofvlees ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen goed teken![]()
Fles van 12 euro. Grrr.
Ik noteer 'm nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen goed teken![]()
Fles van 12 euro. Grrr.
Ja, goed planquote:
Neuh. Ik had hem voor bij de pasta. Dat ging wel maar echt super lekker vond ik hem niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde ja. Kan je het niet gebruiken voor pastasaus of stoofvlees ofzo?
Volgens mij drinken bijna alle wijndrinkers dat welquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je beter iemand zoeken die zoete witten wijn drinkt
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het echt een super middag/avond
Witte was afgeraden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik noteer 'm niet
En de witte was ook al afgeraden
[..]
Ja, goed plan
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waaromzou je wijn drinken als niet-wijndrinker?
De meeste mensen beginnen met zoete wijn, dus dan zou ik zeker niet een sauvignon blanc beginnen
Ja daar had ik het laatst ook over, dingen die je ineens wel of niet meer lekker vindt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neuh. Ik had hem voor bij de pasta. Dat ging wel maar echt super lekker vond ik hem niet.
Ik merk dat mijn smaak door de jaren heen aan het veranderen is.
Noooo!quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij drinken bijna alle wijndrinkers dat wel
Maar da's meer tussen jong en oud(er) toch? Niet dingen die je bijv. 10 jaar geleden niet lustte?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar had ik het laatst ook over, dingen die je ineens wel of niet meer lekker vindt.
Ja, dat is een prima combiquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:07 schreef Prisha het volgende:
Bij oude kaas smaakt die stevige volle rode wijn ook heel lekker. nomnomnom.
Ja, wit en blanc is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!![]()
Volgens mij is zoete wijn een beetje voor de beginnende drinker of voor mensen die bijna nooit wijn drinken, de ervaren drinkers drinken droge wijn.
We hebben het nu over wit he.
Droog vind ik niet lekker. En hele zurig ook niet. Vind rode wel lekkerder dan wit trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!![]()
Volgens mij is zoete wijn een beetje voor de beginnende drinker of voor mensen die bijna nooit wijn drinken, de ervaren drinkers drinken droge wijn.
We hebben het nu over wit he.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
bl;anc klinkt sjiekerquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wit en blanc is toch hetzelfde?
Ik dacht dat je zoet wit bijna altijd wel voor kunt zetten
Echt een leuke groep mensen bij elkaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo fijn dat je met een groep "onbekenden" het zo leuk kan hebben.
Je begreep mijn grapje dus niet, ik bedoelde "witte was was afgeraden".quote:
Zoet wit lust ik wel. Als t koud is. Die wijn dus. Niet de buitentemp.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
ow, zie 'm nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begreep mijn grapje dus niet, ik bedoelde "witte was was afgeraden".
flauw ja
waaahhquote:
Meestal wel, maar ik eet ook nog niet zo heel lang spruitjes en olijven.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's meer tussen jong en oud(er) toch? Niet dingen die je bijv. 10 jaar geleden niet lustte?
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguļn voor je gemaakt hadquote:
Ik vind zoete witte wijn echt niet lekker, dus mij nooit voorzetten aubquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je die, nu beschouwend, niet 10 jaar geleden ook al opnieuw kunnen ontdekken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik eet ook nog niet zo heel lang spruitjes en olijven.
*opnoteertquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zoete witte wijn echt niet lekker, dus mij nooit voorzetten aub
Ja droog is vaak wel wat zurig, ik hou d'r juist wel van, zuur wijf ben ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Droog vind ik niet lekker. En hele zurig ook niet. Vind rode wel lekkerder dan wit trouwens.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguļn voor je gemaakt had
Ik drink zomers en 's winters wijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zoet wit lust ik wel. Als t koud is. Die wijn dus. Niet de buitentemp.
Schattig hé? De neus komt van Easy Toysquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguļn voor je gemaakt had
Dat is echt zo zoet, soms zelfs stroperig dik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel eens een desert wijn gehad, die zou ik gewoon alleen op zich niet zo lekker vinden, maar samen met het desert was ie heel erg lekker.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ow, vandaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Schattig hé? De neus komt van Easy Toys
Ja...denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je die, nu beschouwend, niet 10 jaar geleden ook al opnieuw kunnen ontdekken?
Die had ik nog liggenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
valt wel mee denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja droog is vaak wel wat zurig, ik hou d'r juist wel van, zuur wijf ben ik
Geen haakneusquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zegt genoegquote:
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeftquote:
Lam haken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeft
Maakt niet uit. D. Is ook niet nieuw meer..quote:
Niet nieuw meer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt niet uit. D. Is ook niet nieuw meer..
Denk ik
Ik ga even op mijn nachtkastje kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeft
Ja, haken is geen sport die je doet met gevaar voor eigen levenquote:
Als je wil ruilen hoor ik het welquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn nachtkastje kijken
In ieder geval gebruiktquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma bedoelt dat je een ouwe lul bent
owquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma bedoelt dat je een ouwe lul bent
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef SQ het volgende:
Ik proef nu aan bier en ik ben 40, mag ik hier dan posten?
Zelfs met wijn mag je hier komen, proost!quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef SQ het volgende:
Ik proef nu aan bier en ik ben 40, mag ik hier dan posten?
@tonjaquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben geen pottenkijkers nodig hoor
Ja, ik kan lezen.quote:
Ben je nog maar recentelijk die grens gepasseerd?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:35 schreef SQ het volgende:
Mijn leeftijd hardop posten blijft toch confronterend
Jup, maar vorige week was ik nog 23 dus ik weet ook niet zo goed waar het mis is gegaan...quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nog maar recentelijk die grens gepasseerd?
Da's wel heel snel gegaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup, maar vorige week was ik nog 23 dus ik weet ook niet zo goed waar het mis is gegaan...
wat doe je allemaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen.![]()
En waarom heb ik deze smiley ---->twee keer staan?
Naast de snuitert en naast Sinterklaas.
Snuitert? Dezequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen.![]()
En waarom heb ik deze smiley ---->twee keer staan?
Naast de snuitert en naast Sinterklaas.
Even wachtenquote:
potvisquote:
Wen er maar aan, je bent binnen een zucht en een scheet van middelbare leeftijd, je kinderen zijn dan ineens volwassen ook, en waarschijnlijk zijn er dan ook een paar kleinkinderen onderweg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup, maar vorige week was ik nog 23 dus ik weet ook niet zo goed waar het mis is gegaan...
Ik voel me nog steeds dertiger en daar schrik ik weleens vanquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:43 schreef Prisha het volgende:
Ach leeftijd. Ik heb het idee als je jong bent dat je het gevoel hebt dat 40 oud is, maar als je er eenmaal bent, voel je er niets van.
Ik voel me heul niet oud. Ach wat is oud. Wat is jong. Het is wat je er zelf van maakt en hoe je er mee omgaat,
Dat is mobiel, bij mij inderdaad ook, FOK! is kapotquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is een foto van fok op mijn telefoon.
Derde rij van onder. staat 2 x![]()
[ afbeelding ]
ja samequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds dertiger en daar schrik ik weleens van
And then you diequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je bent binnen een zucht en een scheet van middelbare leeftijd, je kinderen zijn dan ineens volwassen ook, en waarschijnlijk zijn er dan ook een paar kleinkinderen onderweg.
Ook een Easy toysquote:
Bedankt voor de opbeurende woordenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je bent binnen een zucht en een scheet van middelbare leeftijd, je kinderen zijn dan ineens volwassen ook, en waarschijnlijk zijn er dan ook een paar kleinkinderen onderweg.
Oh wacht, Easy toysquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht, Easy toys![]()
Het kwartje valt nu pas. Ik zat aan Inter toys te denken.
[..]
Oh wacht, Easy toys![]()
quote:
nu snap ik die reacties ook beterquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zla geen grapjes maken over dat het de leeftijd is
Wacht maar tot je 50 bent, dan wordt alles beterquote:
[..]
Oh wacht, Easy toys![]()
neuh, weinig verschilquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 50 bent, dan wordt alles beter
Jij dacht dat ik Barbie's camper op mijn nachtkastje had staan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
nu snap ik die reacties ook beter
héél subtielquote:
ik snapte dat nachtkastje ook heul nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik Barbie's camper op mijn nachtkastje had staan?
quote:
even vragen naar zijn naam?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker...
Hoor wie ramt daar keihard op het raamquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Hoor wie plopt daar kinderen, hoor wie plopt daar kinderen?
Het zal Ken wel zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik Barbie's camper op mijn nachtkastje had staan?
proostquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen de buuf en de buum hier an het bier, maar ben jullie niet vergeten
trusten en ook aan Silverfoxquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Den Haag groet u.
Half 7 gaat de wekker.
Voor straks welterusten
Slaap lekker Den Haagquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Den Haag groet u.
Half 7 gaat de wekker.
Voor straks welterusten
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij moet poepen maar hij Ken nie?
@:deisyy
Ik had een Trappistje op en een blond. Beiden primaquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Lekkere biertjes geproefd? Ik ben vanavond aan de wijn.
leuk! benieuwdquote:Volgende week jouw biertje.
Wel leuk weer zo'n bierproeftopic en tegelijk weer een soort online meet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een Trappistje op en een blond. Beiden prima![]()
We hebben het ook over wijn gehad vanavond, dus dat had uitstekend gepast!
[..]
leuk! benieuwd
Het was rustig hier vanavond maar af en toe kwam er iemand binnendruppelen. Had ook wel weer wat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wel leuk weer zo'n bierproeftopic en tegelijk weer een soort online meet.
Ik ben ook benieuwd naar jouw biertje.
Ah fijn. Volgende week lekker aan jouw biertje. Moet het uit de koelkast of andere temperatuur?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was rustig hier vanavond maar af en toe kwam er iemand binnendruppelen. Had ook wel weer wat.
Gezellig wel
* Domnivoor druppelt binnen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was rustig hier vanavond maar af en toe kwam er iemand binnendruppelen. Had ook wel weer wat.
Gezellig wel
Gewoon koud is prima.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah fijn. Volgende week lekker aan jouw biertje. Moet het uit de koelkast of andere temperatuur?
eyyyy the piano manquote:
Rustig en gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hey Prisha
Het was gezellig zie ik
weltrusten, slaap welquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van
Ik druppel er weer vandoor. Welterusten voor straks
Hier ook. 7 uur en ik loop met bier te slepenquote:Op vrijdag 10 december 2021 06:58 schreef -Shii- het volgende:
Biertje van Prisha in de koelkast gezet.En een winterbiertje dat ik nog had liggen.
Ik moet er toch niet aan denkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger was het heel normaal om om 7 uur met bier te beginnen![]()
Remembering When London’s Pubs Were Full at 7 a.m.
https://www.atlasobscura.(...)pen-mornings-history
Wat mij betreft beginnen we ook wat later. Ik moet altijd haasten voor half 9. Zit dan meestal net aan de koffie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook. 7 uur en ik loop met bier te slepen![]()
![]()
Moeten de rest van de kroeg versieren, dus beter is dat klaar om half 9
Ik vind dit een prima idee, anders wordt het zo'n gehaast.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat mij betreft beginnen we ook wat later. Ik moet altijd haasten voor half 9. Zit dan meestal net aan de koffie.
Met alle liefde, maar je wordt er niet veel wijzer van.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog wat uitzoeken.. wie doet er een plaatje van Prishs biertje?
Vanavond in een glas dan maarquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met alle liefde, maar je wordt er niet veel wijzer van.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |