Ik had een Trappistje op en een blond. Beiden primaquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Lekkere biertjes geproefd? Ik ben vanavond aan de wijn.
leuk! benieuwdquote:Volgende week jouw biertje.
Wel leuk weer zo'n bierproeftopic en tegelijk weer een soort online meet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een Trappistje op en een blond. Beiden prima![]()
We hebben het ook over wijn gehad vanavond, dus dat had uitstekend gepast!
[..]
leuk! benieuwd
Het was rustig hier vanavond maar af en toe kwam er iemand binnendruppelen. Had ook wel weer wat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wel leuk weer zo'n bierproeftopic en tegelijk weer een soort online meet.
Ik ben ook benieuwd naar jouw biertje.
Ah fijn. Volgende week lekker aan jouw biertje. Moet het uit de koelkast of andere temperatuur?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was rustig hier vanavond maar af en toe kwam er iemand binnendruppelen. Had ook wel weer wat.
Gezellig wel
* Domnivoor druppelt binnen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was rustig hier vanavond maar af en toe kwam er iemand binnendruppelen. Had ook wel weer wat.
Gezellig wel
Gewoon koud is prima.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah fijn. Volgende week lekker aan jouw biertje. Moet het uit de koelkast of andere temperatuur?
eyyyy the piano manquote:
Ik heb hem in de koelkast gelegd.quote:
Hey Prishaquote:
Rustig en gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hey Prisha
Het was gezellig zie ik
Daar hou ik wel vanquote:
weltrusten, slaap welquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van
Ik druppel er weer vandoor. Welterusten voor straks
Hier ook. 7 uur en ik loop met bier te slepenquote:Op vrijdag 10 december 2021 06:58 schreef -Shii- het volgende:
Biertje van Prisha in de koelkast gezet.En een winterbiertje dat ik nog had liggen.
Ik moet er toch niet aan denkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger was het heel normaal om om 7 uur met bier te beginnen![]()
Remembering When London’s Pubs Were Full at 7 a.m.
https://www.atlasobscura.(...)pen-mornings-history
Wat mij betreft beginnen we ook wat later. Ik moet altijd haasten voor half 9. Zit dan meestal net aan de koffie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook. 7 uur en ik loop met bier te slepen![]()
![]()
Moeten de rest van de kroeg versieren, dus beter is dat klaar om half 9
Ik vind dit een prima idee, anders wordt het zo'n gehaast.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat mij betreft beginnen we ook wat later. Ik moet altijd haasten voor half 9. Zit dan meestal net aan de koffie.
Met alle liefde, maar je wordt er niet veel wijzer van.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog wat uitzoeken.. wie doet er een plaatje van Prishs biertje?
Vanavond in een glas dan maarquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met alle liefde, maar je wordt er niet veel wijzer van.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |