quote:Op donderdag 2 december 2021 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als we jou voorgaande nominaties kwalijk zouden nemen waren we allang niet meer 'on speaking terms'
En wij zuipen wat jij ons voor durft te zetten, omdat jij het bentquote:Op donderdag 2 december 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik zuip zelfs Jopen om jullie te vriend te houden.
Ahhhquote:Op donderdag 2 december 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
En wij zuipen wat jij ons voor durft te zetten, omdat jij het bent
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2021 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh![]()
![]()
Ik zag een Vlaamse Blonde...met 7.2% alcohol
Die leek me wel toepasselijk
Ging natuurlijk om de 72. Verder nog niets gecheckt.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef -Shii- het volgende:
Nou kan ik morgen toch niet.Ik krijg visite. Ook gezellig natuurlijk.
![]()
Misschien kan ik later alsnog aanhaken.
Die is idd wel lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:02 schreef -Shii- het volgende:
De Cornet vind ik wel lekker. Benieuwd hoe jullie 'm vinden.
Onze oudste kleinzoon is hier. Die rum bewaar ik voor als we beiden liggen op de bank.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog wel ergens een biertje staan voor vanavond.
En anders heb ik een heerlijke rum.
Hey omaaaquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onze oudste kleinzoon is hier. Die rum bewaar ik voor als we beiden liggen op de bank.![]()
We starten met de Cornet van je. Ik een piepklein slokje, SF de rest
Ja, het 'beterschapspakket'. Daar was hij nog niet aan toegekomen. Die 3 biertjes staan nu koud. Maar hij is zo moe, dus het blijft bij 1 speciale denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey omaaa![]()
Het gaat hier vanavond denk ik ook een biertje worden. Ik heb een Trappistje liggen.
Cornet?? Die is van een tijdje terug of niet? Ik ben het even kwijt
💋 Terugquote:
Jammer, maar als je niet aan kan haken zijn we volgende week weer hierquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef -Shii- het volgende:
Nou kan ik morgen toch niet.Ik krijg visite. Ook gezellig natuurlijk.
![]()
Misschien kan ik later alsnog aanhaken.
Scheepvaart termenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar als je niet aan kan haken zijn we volgende week weer hier
shipahoyquote:
schepquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aah... mijn buurman wil komen bieren... dat is op zich gezellig... maar ik kijk ff om me heen.. als hij wil zitten, moet ik een schep gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |