Ik bewaar het biertje van @Prisha voor volgende week. Morgen ben ik weg.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:03 schreef Deisyy het volgende:
Leuk idee, ik was eigenlijk van plan om morgenavond het biertje van @:prisha op te drinken, dus misschien kunnen jullie dan een biertje meedrinken
Ik proef morgen en plaats een bestelling voor nog wat flesjes. Stoken met die handelquote:Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik bewaar het biertje van @:Prisha voor volgende week. Morgen ben ik weg.
Ik was even met de hond naar buiten nu het droog is en D. opent graagquote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Sorry, i.p.v. dat ik wacht met reageren
Dan drinken we volgende week wel iets anders met je meequote:Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik bewaar het biertje van @:Prisha voor volgende week. Morgen ben ik weg.
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
En we kunnen het biertje van Prisha ook tot volgende week uitstellen.
Oh zeker. Het is het leukst om met zijn allen te proevenquote:Op donderdag 2 december 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Ja is prima. Ik heb nog wel wat bijzondere andere biertjes liggen voor a.s. vrijdag. Ook nog een winterbier waar ik vorig jaar niet aan toegekomen was.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh zeker. Het is het leukst om met zijn allen te proeven
Dan proeven we het biertje van Prish gezellig volgende week met elkaar, en doen we morgen een online meet hierquote:Op donderdag 2 december 2021 16:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is prima. Ik heb nog wel wat bijzondere andere biertjes liggen voor a.s. vrijdag. Ook nog een winterbier waar ik vorig jaar niet aan toegekomen was.
Top plan. Hier ook nog 2 bierkadodozen. Beide van Prisha gekregenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan proeven we het biertje van Prish gezellig volgende week met elkaar, en doen we morgen een online meet hier
Ja!quote:
Zeker wel. Maanden geleden al.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Maar heb nog geen nieuwe nominaties ontvangen
Post aangepastquote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker wel. Maanden geleden al.
Ik hou jullie graag te vriendquote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik had nog niet voldoende nieuwe nominaties ontvangen om een nieuwe lijst samen te stellen
Ach, als we jou voorgaande nominaties kwalijk zouden nemen waren we allang niet meer 'on speaking terms'quote:
OP under constructionquote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik had nog niet voldoende nieuwe nominaties ontvangen om een nieuwe lijst samen te stellen
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als we jou voorgaande nominaties kwalijk zouden nemen waren we allang niet meer 'on speaking terms'
En wij zuipen wat jij ons voor durft te zetten, omdat jij het bentquote:Op donderdag 2 december 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik zuip zelfs Jopen om jullie te vriend te houden.
Ahhhquote:Op donderdag 2 december 2021 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
En wij zuipen wat jij ons voor durft te zetten, omdat jij het bent
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2021 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh![]()
![]()
Ik zag een Vlaamse Blonde...met 7.2% alcohol
Die leek me wel toepasselijk
Ging natuurlijk om de 72. Verder nog niets gecheckt.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef -Shii- het volgende:
Nou kan ik morgen toch niet.Ik krijg visite. Ook gezellig natuurlijk.
![]()
Misschien kan ik later alsnog aanhaken.
Die is idd wel lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:02 schreef -Shii- het volgende:
De Cornet vind ik wel lekker. Benieuwd hoe jullie 'm vinden.
Onze oudste kleinzoon is hier. Die rum bewaar ik voor als we beiden liggen op de bank.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog wel ergens een biertje staan voor vanavond.
En anders heb ik een heerlijke rum.
Hey omaaaquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onze oudste kleinzoon is hier. Die rum bewaar ik voor als we beiden liggen op de bank.![]()
We starten met de Cornet van je. Ik een piepklein slokje, SF de rest
Ja, het 'beterschapspakket'. Daar was hij nog niet aan toegekomen. Die 3 biertjes staan nu koud. Maar hij is zo moe, dus het blijft bij 1 speciale denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey omaaa![]()
Het gaat hier vanavond denk ik ook een biertje worden. Ik heb een Trappistje liggen.
Cornet?? Die is van een tijdje terug of niet? Ik ben het even kwijt
💋 Terugquote:
Jammer, maar als je niet aan kan haken zijn we volgende week weer hierquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef -Shii- het volgende:
Nou kan ik morgen toch niet.Ik krijg visite. Ook gezellig natuurlijk.
![]()
Misschien kan ik later alsnog aanhaken.
Scheepvaart termenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar als je niet aan kan haken zijn we volgende week weer hier
shipahoyquote:
schepquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aah... mijn buurman wil komen bieren... dat is op zich gezellig... maar ik kijk ff om me heen.. als hij wil zitten, moet ik een schep gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |