Maar da's meer tussen jong en oud(er) toch? Niet dingen die je bijv. 10 jaar geleden niet lustte?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar had ik het laatst ook over, dingen die je ineens wel of niet meer lekker vindt.
Ja, dat is een prima combiquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:07 schreef Prisha het volgende:
Bij oude kaas smaakt die stevige volle rode wijn ook heel lekker. nomnomnom.
Ja, wit en blanc is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!![]()
Volgens mij is zoete wijn een beetje voor de beginnende drinker of voor mensen die bijna nooit wijn drinken, de ervaren drinkers drinken droge wijn.
We hebben het nu over wit he.
Droog vind ik niet lekker. En hele zurig ook niet. Vind rode wel lekkerder dan wit trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!![]()
Volgens mij is zoete wijn een beetje voor de beginnende drinker of voor mensen die bijna nooit wijn drinken, de ervaren drinkers drinken droge wijn.
We hebben het nu over wit he.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ze waren er duidelijk niet bij vorige week
bl;anc klinkt sjiekerquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wit en blanc is toch hetzelfde?
Ik dacht dat je zoet wit bijna altijd wel voor kunt zetten
Echt een leuke groep mensen bij elkaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo fijn dat je met een groep "onbekenden" het zo leuk kan hebben.
Je begreep mijn grapje dus niet, ik bedoelde "witte was was afgeraden".quote:
Zoet wit lust ik wel. Als t koud is. Die wijn dus. Niet de buitentemp.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
ow, zie 'm nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begreep mijn grapje dus niet, ik bedoelde "witte was was afgeraden".
flauw ja
waaahhquote:
Meestal wel, maar ik eet ook nog niet zo heel lang spruitjes en olijven.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's meer tussen jong en oud(er) toch? Niet dingen die je bijv. 10 jaar geleden niet lustte?
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguļn voor je gemaakt hadquote:
Ik vind zoete witte wijn echt niet lekker, dus mij nooit voorzetten aubquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je die, nu beschouwend, niet 10 jaar geleden ook al opnieuw kunnen ontdekken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik eet ook nog niet zo heel lang spruitjes en olijven.
*opnoteertquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zoete witte wijn echt niet lekker, dus mij nooit voorzetten aub
Ja droog is vaak wel wat zurig, ik hou d'r juist wel van, zuur wijf ben ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Droog vind ik niet lekker. En hele zurig ook niet. Vind rode wel lekkerder dan wit trouwens.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguļn voor je gemaakt had
Ik drink zomers en 's winters wijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zoet wit lust ik wel. Als t koud is. Die wijn dus. Niet de buitentemp.
Schattig hé? De neus komt van Easy Toysquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguļn voor je gemaakt had
Dat is echt zo zoet, soms zelfs stroperig dik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel eens een desert wijn gehad, die zou ik gewoon alleen op zich niet zo lekker vinden, maar samen met het desert was ie heel erg lekker.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ow, vandaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Schattig hé? De neus komt van Easy Toys
Ja...denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je die, nu beschouwend, niet 10 jaar geleden ook al opnieuw kunnen ontdekken?
Die had ik nog liggenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
valt wel mee denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja droog is vaak wel wat zurig, ik hou d'r juist wel van, zuur wijf ben ik
Geen haakneusquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zegt genoegquote:
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeftquote:
Lam haken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeft
Maakt niet uit. D. Is ook niet nieuw meer..quote:
Niet nieuw meer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt niet uit. D. Is ook niet nieuw meer..
Denk ik
Ik ga even op mijn nachtkastje kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeft
Ja, haken is geen sport die je doet met gevaar voor eigen levenquote:
Als je wil ruilen hoor ik het welquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn nachtkastje kijken
In ieder geval gebruiktquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma bedoelt dat je een ouwe lul bent
owquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma bedoelt dat je een ouwe lul bent
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |