quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat ding in je UI een mol is. Ik snapte al niet waarom Dees een pinguïn voor je gemaakt had
Ow, vandaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Schattig hé? De neus komt van Easy Toys
Ja...denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had je die, nu beschouwend, niet 10 jaar geleden ook al opnieuw kunnen ontdekken?
Die had ik nog liggenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
valt wel mee denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja droog is vaak wel wat zurig, ik hou d'r juist wel van, zuur wijf ben ik
Geen haakneusquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zegt genoegquote:
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeftquote:
Lam haken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeft
Maakt niet uit. D. Is ook niet nieuw meer..quote:
Niet nieuw meer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt niet uit. D. Is ook niet nieuw meer..
Denk ik
Ik ga even op mijn nachtkastje kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. misschien was ze zo lam, dat ze het verkeerde erop gezet heeft
Ja, haken is geen sport die je doet met gevaar voor eigen levenquote:
Als je wil ruilen hoor ik het welquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn nachtkastje kijken
In ieder geval gebruiktquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma bedoelt dat je een ouwe lul bent
owquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma bedoelt dat je een ouwe lul bent
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |