Ik voel me nog steeds dertiger en daar schrik ik weleens vanquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:43 schreef Prisha het volgende:
Ach leeftijd. Ik heb het idee als je jong bent dat je het gevoel hebt dat 40 oud is, maar als je er eenmaal bent, voel je er niets van.
Ik voel me heul niet oud. Ach wat is oud. Wat is jong. Het is wat je er zelf van maakt en hoe je er mee omgaat,
Dat is mobiel, bij mij inderdaad ook, FOK! is kapotquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is een foto van fok op mijn telefoon.
Derde rij van onder. staat 2 x![]()
[ afbeelding ]
ja samequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds dertiger en daar schrik ik weleens van
And then you diequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je bent binnen een zucht en een scheet van middelbare leeftijd, je kinderen zijn dan ineens volwassen ook, en waarschijnlijk zijn er dan ook een paar kleinkinderen onderweg.
Ook een Easy toysquote:
Bedankt voor de opbeurende woordenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je bent binnen een zucht en een scheet van middelbare leeftijd, je kinderen zijn dan ineens volwassen ook, en waarschijnlijk zijn er dan ook een paar kleinkinderen onderweg.
Oh wacht, Easy toysquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht, Easy toys![]()
Het kwartje valt nu pas. Ik zat aan Inter toys te denken.
[..]
Oh wacht, Easy toys![]()
quote:
nu snap ik die reacties ook beterquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zla geen grapjes maken over dat het de leeftijd is
Wacht maar tot je 50 bent, dan wordt alles beterquote:
[..]
Oh wacht, Easy toys![]()
neuh, weinig verschilquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 50 bent, dan wordt alles beter
Jij dacht dat ik Barbie's camper op mijn nachtkastje had staan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
nu snap ik die reacties ook beter
héél subtielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |