Ik heb beeldquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was een beetje passief in de huishouding de laatste tijd
< Is jaloers op zo'n mooi opgeruimde bootquote:
Ga je nu als zo'n tornado (vortex!) door je kamer voor ie komt zekerquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Is jaloers op zo'n mooi opgeruimde boot
Ik heb de obstakels groter dan een halve metyer weggehaald... verder: Fuck it.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ga je nu als zo'n tornado (vortex!) door je kamer voor ie komt zeker
want daarvoor haal je wat meer obstakels wegquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de obstakels groter dan een halve metyer weggehaald... verder: Fuck it.
Het is geen dame
Ik heb gewoon soms wat motivatie nodigquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
want daarvoor haal je wat meer obstakels weg![]()
proost dan maar
arme jijquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben gewoon té sociaal.
Edit: Op selectieve vlakken.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben blij dat jij dat ook inziet
eyyy omaaaaaa proost jullie beidenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, daar gaan we dan.
Proost allemaal.![]()
Proost chufiquote:
Volgens mij wilden ze dat volgende week doen. Alleen D. heeft m al op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan we nu voor Pris bier ??
Alweer in de war
Nee die is volgende week las ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan we nu voor Pris bier ??
Alweer in de war
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze dat volgende week doen. Alleen D. heeft m al op.
Ik heb m ook nog voor jou staan chuf (quote:
Ja, iedereen heeft een Bok. En jij hebt nog een andere smaakje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?
Ja misschien maar weer een keertje doen ..quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog voor jou staan chuf (
en voor Soury, Tonja, en pullup. Mischien moet ik een rondje Amsterdam maken, daar zitten jullie toevallig allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |