Ik heb beeldquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was een beetje passief in de huishouding de laatste tijd
< Is jaloers op zo'n mooi opgeruimde bootquote:
Ga je nu als zo'n tornado (vortex!) door je kamer voor ie komt zekerquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Is jaloers op zo'n mooi opgeruimde boot
Ik heb de obstakels groter dan een halve metyer weggehaald... verder: Fuck it.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ga je nu als zo'n tornado (vortex!) door je kamer voor ie komt zeker
want daarvoor haal je wat meer obstakels wegquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de obstakels groter dan een halve metyer weggehaald... verder: Fuck it.
Het is geen dame
Ik heb gewoon soms wat motivatie nodigquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
want daarvoor haal je wat meer obstakels weg![]()
proost dan maar
arme jijquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben gewoon té sociaal.
Edit: Op selectieve vlakken.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben blij dat jij dat ook inziet
eyyy omaaaaaa proost jullie beidenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, daar gaan we dan.
Proost allemaal.![]()
Proost chufiquote:
Volgens mij wilden ze dat volgende week doen. Alleen D. heeft m al op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan we nu voor Pris bier ??
Alweer in de war
Nee die is volgende week las ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaan we nu voor Pris bier ??
Alweer in de war
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze dat volgende week doen. Alleen D. heeft m al op.
Ik heb m ook nog voor jou staan chuf (quote:
Ja, iedereen heeft een Bok. En jij hebt nog een andere smaakje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?
Ja misschien maar weer een keertje doen ..quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog voor jou staan chuf (
en voor Soury, Tonja, en pullup. Mischien moet ik een rondje Amsterdam maken, daar zitten jullie toevallig allemaal
Hier de Conrad. Wel een cadeautje van Pris.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk allemaal dezelfde ?
Is t een beetje te drinkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier de Conrad. Wel een cadeautje van Pris.
SF vindt hem goed te doen. Ik neem zo een Baileysquote:
ahhh lekker! Geniet ervanquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF vindt hem goed te doen. Ik neem zo een Baileys
Aanrader?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef chufi het volgende:
De mijne smaakt prima ... het begin was ff bitter, maar nu smaakt ie lekker
eyyy Dees, proostquote:
Het is een beetje stil, we genieten in stilte denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben wat later, want er kwam van alles tussen, maar ik ben er
Ja daar lijkt het inderdaad op, volgende week ga ik jouw biertje proevenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een beetje stil, we genieten in stilte denk ik
ah leuk, benieuwd of je het wat vindquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het inderdaad op, volgende week ga ik jouw biertje proeven
Bedankt voor de wijntip, toevallig heb ik gisteren op de website van Gall & Gall mijn wijnprofiel laten bepalen. Door het beantwoorden van 13 uiteenlopende vragen, bijvoorbeeld of je van puur of melkchocolade houdt en of je suiker/zoetjes in je thee drinkt, blijkt dus inderdaad dat ik van stevige rode wijnen houdtquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:16 schreef Prisha het volgende:
Overigens, op het wijnfront, ik had onlangs deze, die is wel erg lekker als je van een stevige volle rode wijn houdt
[ afbeelding ]
Proost nog een keer. Hier blijft het bij 1 speciale.quote:
Oh joh kan dat? Doe je dat via een site?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de wijntip, toevallig heb ik gisteren op de website van Gall & Gall mijn wijnprofiel laten bepalen. Door het beantwoorden van 13 uiteenlopende vragen, bijvoorbeeld of je van puur of melkchocolade houdt en of je suiker/zoetjes in je thee drinkt, blijkt dus inderdaad dat ik van stevige rode wijnen houdt
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
Nog even iets verzinnen wat ik volgende week inschenk
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost nog een keer. Hier blijft het bij 1 speciale.
Italiaanse rode wijn vind ik vaak lekker, leuke aanbieding inderdaad, dus het zou zomaar kunnen dat ik ook een paar flesjes ga halen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh joh kan dat? Doe je dat via een site?
Deze is dan wel een aanrader. Hij is toevallig volgende week in de bonus bij AH. Ik ga er een paar flessen van halen.
En Baileys als toetjequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost nog een keer. Hier blijft het bij 1 speciale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |