quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef SQ het volgende:
Ik proef nu aan bier en ik ben 40, mag ik hier dan posten?
Zelfs met wijn mag je hier komen, proost!quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:33 schreef SQ het volgende:
Ik proef nu aan bier en ik ben 40, mag ik hier dan posten?
@tonjaquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben geen pottenkijkers nodig hoor
Ja, ik kan lezen.quote:
Ben je nog maar recentelijk die grens gepasseerd?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:35 schreef SQ het volgende:
Mijn leeftijd hardop posten blijft toch confronterend
Jup, maar vorige week was ik nog 23 dus ik weet ook niet zo goed waar het mis is gegaan...quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nog maar recentelijk die grens gepasseerd?
Da's wel heel snel gegaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup, maar vorige week was ik nog 23 dus ik weet ook niet zo goed waar het mis is gegaan...
wat doe je allemaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen.![]()
En waarom heb ik deze smiley ---->twee keer staan?
Naast de snuitert en naast Sinterklaas.
Snuitert? Dezequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen.![]()
En waarom heb ik deze smiley ---->twee keer staan?
Naast de snuitert en naast Sinterklaas.
Even wachtenquote:
potvisquote:
Wen er maar aan, je bent binnen een zucht en een scheet van middelbare leeftijd, je kinderen zijn dan ineens volwassen ook, en waarschijnlijk zijn er dan ook een paar kleinkinderen onderweg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup, maar vorige week was ik nog 23 dus ik weet ook niet zo goed waar het mis is gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |