Tot 5 uur in winkels?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk als 2G is aangenomen, alleen jammer dat je het nergens kunt gebruiken nu.... Of gaat alles dan weer open?
Haha flikker toch op joh met al deze onzinquote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
Nou, geen kerstmarkt meer bezoeken dus dit jaar
https://www.tubantia.nl/e(...)-en-horeca~a8c97039/
[..]
En zou dat met of zonder mondkapjes en 1,5 meter zijn?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk als 2G is aangenomen, alleen jammer dat je het nergens kunt gebruiken nu.... Of gaat alles dan weer open?
Dan moet je eens wat verder zoeken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja? 2g aangenomen? Lees dat nergens
Ik trek mijn stelling van eerder, dat ik wel bij Duitsland wil horen, bij deze inquote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha flikker toch op joh met al deze onzin![]()
Op deze manier gaat toch niemand daar meer heen. Maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Ooh wat ben ik jaloers, wat zou jij lekker aan het genieten zijn! Ben je op Vakantie?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja excuses... ik ben vandaag gemoved naar een ander apartement hier en dat was even wat gedoe en daarna moest ik mezelf belonen door dit te gaan doen
[ afbeelding ]
En voordat ik het wist had ik het taartmoment alweer gemist
Welk debat? Waar?quote:
Fijn toontje!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat verder zoeken dan je neus lang is.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mwaoch. Ik ben het stadium van moeilijk doen over zo'n plicht wel voorbij.
Dat is de uitbreiding van de coronapas. Er zijn drie wetsvoorstellen. Die van 2g, uitbreiding coronapas en de coronapas op de werkvloerquote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wordt dat laatste vandaag ook besproken/besloten?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Dat is de uitbreiding van de coronapas. Er zijn drie wetsvoorstellen. Die van 2g, uitbreiding coronapas en de coronapas op de werkvloer
VVD is niet voor.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wordt dat laatste vandaag ook besproken/besloten?
Die arme drommels dachten even relaxed de kerstmarkt op te kunnen, nou mooi niet! Daar steken we even een test-stokje voor. En als beloning mag je binnen je lapje voor.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha flikker toch op joh met al deze onzin![]()
Op deze manier gaat toch niemand daar meer heen. Maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Hardhollenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Van Dissel is een gevaar voor de volksgezondheid.
Negatieve test en toch een mondkapjesplicht en afstand houden. Joe.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
(niet zo) grappig dat e.o.a. ethicus vindt dat de samenleving recht heeft op iemands lichaam, dat alleen toebehoort aan de persoon die dat is en heeft.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
Recht op lichamelijke integriteit niet absoluut
Een veelgehoord argument van mensen die zich niet willen laten vaccineren is het recht op lichamelijke integriteit. Dat recht is in tegenstelling tot het recht op leven geen absoluut recht, zegt emeritus hoogleraar ethiek Govert den Hartogh van de Universiteit van Amsterdam.
[..]
Is dat 2G dan? Dit gaat toch gewoon over het CTB in het algemeen?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
Yep, voorsorteren op wie dwars ligt kan worden afgevoerd.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
nationaal belang gaat boven dat van een individu
Gevaccineerd, negatieve test, mondkap, afstand.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Negatieve test en toch een mondkapjesplicht en afstand houden. Joe.
Straks moet je nog negatief testen voordat je de vaccinatiestraat in mag voor de volgende prik.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Negatieve test en toch een mondkapjesplicht en afstand houden. Joe.
Man ziet er elk jaar tien jaar ouder uitquote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef Noek het volgende:
"Hardhollen"
Zei Jaap dat echt?
Die man is zo wereldvreemd fantastisch
En hardlopen gaat de zorg lekker belasten dus goede tip!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:06 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Man ziet er elk jaar tien jaar ouder uit
Gaat over uitbreiding van het CBT naar meer sectoren inderdaad, niet over 2G.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat 2G dan? Dit gaat toch gewoon over het CTB in het algemeen?
Ja joh, vliegen is keislecht voor het milieu!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:04 schreef Derrazi het volgende:
Wilt de PVD nou de luchthavens sluiten?
Waait ook hiernaar toe!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:09 schreef Derrazi het volgende:
Ondertussen wordt de minister van Financien in de VS keihard aangepakt door de republikeinen omdat de zeer hoge inflatie niet tijdelijk is
Hoekstra is al maanden niet meer gespot. Liet zelfs laatst het debat in de Toeslagenaffaire verstek gaan en stuurde de staatssecretaris.quote:
Als er een vaccinatieverplichting komt (wat ik hier in NL niet verwacht overigens) zullen er wel rechtszaken volgen en kunnen we zien hoe het uitgelegd gaat worden door de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep, voorsorteren op wie dwars ligt kan worden afgevoerd.
Verschrikkelijk gewoon. Zou me niks verbazen als die ratel bullshit ook bij hem vandaan komt.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef Noek het volgende:
"Hardhollen"
Zei Jaap dat echt?
Die man is zo wereldvreemd fantastisch
Druk druk druk met de formatie...quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Hoekstra is al maanden niet meer gespot. Liet zelfs laatst het debat in de Toeslagenaffaire verstek gaan en stuurde de staatssecretaris.
Ik heb wel een nieuw woord van hem geleerd vandaag: adipeus, zo mooiquote:Op woensdag 1 december 2021 17:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gewoon. Zou me niks verbazen als die ratel bullshit ook bij hem vandaan komt.
Ja, fantastisch idee. Kan ik een week vakantie in de zomer inleveren om in december terwijl alles koud en dicht is gedwongen een week binnen te gaan zitten.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
Regeringspartij VVD suggereerde in het debat dat de kerstvakantie misschien een week eerder zou kunnen beginnen, aldus Kamerlid Aukje de Vries (VVD). ,,Bijvoorbeeld in ruil voor een kortere zomervakantie.”
Lekker dringen met zijn allen in de bungalowparken in die 5 weken zomervakantie (nou ja, 7 weeks windows dan ivm de vakantiespreiding).
Die ze zelf mede hebben veroorzaakt in 2020 door veel geld te printen. Hypocriet gezeik.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:09 schreef Derrazi het volgende:
Ondertussen wordt de minister van Financien in de VS keihard aangepakt door de republikeinen omdat de zeer hoge inflatie niet tijdelijk is
Mijn runderlapje is niet adipeus genoegquote:Op woensdag 1 december 2021 17:16 schreef josja het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuw woord van hem geleerd vandaag: adipeus, zo mooi
idd zelf 10 triljoen printen en dan de democraten aanvallen omdat ze een triljoen willen printen en ze aanwijzen voor alle inflatiequote:Op woensdag 1 december 2021 17:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die ze zelf mede hebben veroorzaakt in 2020 door veel geld te printen. Hypocriet gezeik.
Pleur ff gauw op.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
Regeringspartij VVD suggereerde in het debat dat de kerstvakantie misschien een week eerder zou kunnen beginnen, aldus Kamerlid Aukje de Vries (VVD). ,,Bijvoorbeeld in ruil voor een kortere zomervakantie.”
Ze mogen toch weer door met nog meer extra dollars printen, ondanks de torenhoge schuldenberg.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die ze zelf mede hebben veroorzaakt in 2020 door veel geld te printen. Hypocriet gezeik.
Viesmad.quote:
Ook een sneltest? Of hardcore PCRquote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Scherp, thanksquote:Op woensdag 1 december 2021 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen grafiek van de totale IC-bezetting, maar alleen van het aantal covidgevallen. Daarvoor hanteren ze een signaalwaarde van ~200. Alles daarboven gaat ten koste van andere patiënten, vanwege de grote hoeveelheid achterstallige zorg dat nog moet worden ingehaald.
Wat een titel voor een paper.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:22 schreef devlinmr het volgende:
Germany’s current COVID-19 crisis is mainly driven by the unvaccinated
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.11.24.21266831v1
Nog geen peer review... maar toch...
Kerstvakantie is van 25 december tot 9 januari. Kan toch ook van 18 december tot 2 januari! Is het een week eerder, maar geen week langer.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
Lekker dringen met zijn allen in de bungalowparken in die 5 weken zomervakantie (nou ja, 7 weeks windows dan ivm de vakantiespreiding).
Yep veel babbelen om het serieus te laten zijn en straks een uurtje langer sporten voor de jeugdigen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:15 schreef Oriente het volgende:
Dit wordt weer een heel erg vermoeiend debat.
Een herhaling van zetten.
Super goed plan ditquote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
En dan heb je als leraar net vakantie geboekt in die 2de week van januari..quote:Op woensdag 1 december 2021 17:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kerstvakantie is van 25 december tot 9 januari. Kan toch ook van 18 december tot 2 januari! Is het een week eerder, maar geen week langer.
Je zult je vakantie geboekt hebben en straks een boostertje moeten nemen omdat je er anders niet in magquote:Op woensdag 1 december 2021 17:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
En dan heb je als leraar net vakantie geboekt in die 2de week van januari..
Er vanuit gaande dat ze daar geen hele zware maatregelen hebben is het dan niet aannemelijk dat de R0 van Omicron 30+ isquote:Op woensdag 1 december 2021 17:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe schattingen reproductie getal in Gauteng (regio in ZA waar bijna alle cases Omicron zijn).
Beide voor de zekerheid.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een sneltest? Of hardcore PCR
Ze zullen niet de eersten zijn die hun vakantie moeten annuleren. En sommige landen kom je zonder booster nergens binnen. Dus vakantie heb je toch niks aan.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:25 schreef RipCity het volgende:
Als die data zo ziet dan zou het eerder 2-3 zijn idd. Wat nog steeds wel tot een probleem kan leiden mochten vaccins er minder goed op werken. Hopelijk is het inderdaad minder ziekmakend.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ze daar geen hele zware maatregelen hebben is het dan niet aannemelijk dat de R0 van Omicron 30+ is
Alleen Frankrijk. En je hoeft niet naar het buitenland om vakantie te nemen?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zullen niet de eersten zijn die hun vakantie moeten annuleren. En sommige landen kom je zonder booster nergens binnen. Dus vakantie heb je toch niks aan.
Lijkt de bitcoin koers welquote:Op woensdag 1 december 2021 17:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe schattingen reproductie getal in Gauteng (regio in ZA waar bijna alle cases Omicron zijn).
Held.quote:
Denk niet dat je voorrang krijgt vanwege een geboekte vakantie. Ik mag ten minste hopen van niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zult je vakantie geboekt hebben en straks een boostertje moeten nemen omdat je er anders niet in mag
Straks zelf in een lockdown, maar de gevacineerde zijn in hoek gedreven.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
De ongevaccineerden worden meer en meer in een hoek gedreven. Erg mooi.
Vaccinatie, negatieve test én een mondkapje. Helemaal geschiftquote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ordnung muss sein.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vaccinatie, negatieve test én een mondkapje. Helemaal geschift
Ik denk dat mensen prima zelf kunnen bepalen of ze iets hebben aan hun vakantie.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zullen niet de eersten zijn die hun vakantie moeten annuleren. En sommige landen kom je zonder booster nergens binnen. Dus vakantie heb je toch niks aan.
Leuk man, nog meer druk op veel planningen van bedrijven, nog minder mensen die vrij kunnen nemen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
Gaat het nog niet eens om. 2 prikjes zou genoeg zijn hè. Zat mensen die die 3e (4e, 5e, 6e?) prik niet willen. Zit je dan met je reeds aanbetaalde vakantie.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk niet dat je voorrang krijgt vanwege een geboekte vakantie. Ik mag ten minste hopen van niet.
Dat zullen er niet zo gek veel zijn, en er zijn compensatieregelingen denkbaar voor dergelijke situaties. De gevolgen van het verschuiven van de kerstvakantie voor leraren en leerlingen/ouders zijn hoe dan ook een stuk kleiner dan die van het schrappen van een week zomervakantie en de kerstvakantie verlengen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Over 3 maandjes komt daar nog een boostertje bij, en afstand houden anders boete.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vaccinatie, negatieve test én een mondkapje. Helemaal geschift
Of je gaat prikken, of je gaat stikken.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Straks zelf in een lockdown, maar de gevacineerde zijn in hoek gedreven.
denk dat de meeste mensen die er 2 hebben genomen echt wel bereid zijn om die 3e te nemen als het zover komtquote:Op woensdag 1 december 2021 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gaat het nog niet eens om. 2 prikjes zou genoeg zijn hè. Zat mensen die die 3e (4e, 5e, 6e?) prik niet willen. Zit je dan met je reeds aanbetaalde vakantie.
Het kan ook een tandje minder.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Met qr code.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Over 3 maandjes komt daar nog een boostertje bij, en afstand houden anders boete.
Met de posts waarin je mensen die niet gevaccineerd zijn een hoop ellende toewenst.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een tandje minder waarmee of waarover?
Yep redeneren vanuit een conclusie die vaccinatie moet stimuleren en dan een beetje goochelen met percentages om het een onderbouwd tintje te geven.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat een titel voor een paper.
Kun je mij er even wijzen waar in post #217 mensen ellende is toegewenst? Of überhaupt, gewoon.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met de posts waarin je mensen die niet gevaccineerd zijn een hoop ellende toewenst.
"Samen stikken in een lockdown"quote:Op woensdag 1 december 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of je gaat prikken, of je gaat stikken.
Met het statement is anders niets mis. Alleen ik zou het niet verwachten als titel van een academisch paper.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Vallon het volgende:
Yep redeneren vanuit een conclusie die vaccinatie moet stimuleren en dan een beetje goochelen met percentages om het een onderbouwd tintje te geven.
Altijd fijn voor een meerderheid om de aandacht af teleiden door andersdenkenden op te jagen en te koeieren.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Je vindt het erg mooi dat mensen steeds verder in een hoek gedrukt worden en je stelt prikken of stikken. Is beide niet echt heel vriendelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je mij er even wijzen waar in post #217 mensen ellende is toegewenst? Of überhaupt, gewoon.
1). Prikken of stikken is een referentie naar het satirische programma Plakshot. 2). Niet vriendelijk =/= ellende toewensen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je vindt het erg mooi dat mensen steeds verder in een hoek gedrukt worden en je stelt prikken of stikken. Is beide niet echt heel vriendelijk.
Dan doe maar gewoon wat vriendelijker.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1). Prikken of stikken is een referentie naar het satirische programma Plakshot. 2). Niet vriendelijk =/= ellende toewensen.
De lijst wordt steeds langer, maar het ongenoegen onder de burgers en de weerstand ook groter.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met qr code.
Maatregelen zouden in plaats van komen. Zo werden ze verkocht. Als dit er komt dan hoeven we niet meer dit te doen.
Maar alles is + + + + + + + + + + + + + + + geworden.
Je moet ook politici de mogelijkheid niet geven. Dan gebruiken ze die.
Solidair met Brulsquote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Paternotte begint een beste buik te krijgen.
Oké, daar is de lol er dus ook vanaf...quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voorzichtig krijg ik de indruk dat je de kritieken van de ongevaccineerden zo hebt aangetrokken dat je dit nu overmatig probeert te compenseren. Geen beste beurt. Ik constateer iets op basis van de laatste ontwikkelingen, ik geef daar een mening over waar niets buitensporigs aan was noch is.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan doe maar gewoon wat vriendelijker.
Gelukkig is dat jouw mening...quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag gewoon ervan genezen ook?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dezelfde partijen die zoveel mogelijk thuiswerken en online vergaderen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super goed plan dit![]()
Je krijgt het ook niet verzonnen hè? Zijn het wel echt mensen die dit bedenken?
Speel op de bal en niet op de mens!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voorzichtig krijg ik de indruk dat je de kritieken van de ongevaccineerden zo hebt aangetrokken dat je dit nu overmatig probeert te compenseren. Geen beste beurt. Ik constateer iets op basis van de laatste ontwikkelingen, ik geef daar een mening over waar niets buitensporigs aan was noch is.
Flauwekul, de (overgrote) meerderheid zal nauwelijks tot geen last hebben van een infectie, noch heeft zij een noodzaak voor een vaccinatie die antilichamen veroorzaakt die reageren op het (Wuhan) SpikeEiwit.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De bal is gespeeld, zijnde de laatste ontwikkelingen en luider wordende oproepen tot een vaccinatieplicht.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Speel op de bal en niet op de mens!
Ah je hebt hem al gelezen.. Mooi. Waar precies goochelen ze volgens jou met cijfers en wat vind je van het gebruikte population-structured compartmental infectious disease model?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep redeneren vanuit een conclusie die vaccinatie moet stimuleren en dan een beetje goochelen met percentages om het een onderbouwd tintje te geven.
Zoiets als dat vooral mensen zonder opleiding, gebruikmaken van uitkeringen en dat zij dus naar school moeten. (los of dat die mensen dat willen of kunnen volbrengen).
Waar het al misgaat is ook de stelling dat ongevaccineerden (als groep) dat zouden (willen) veroorzaken door iets niet te doen, dan eenvoudig schuldig gaan worden aan wat anderen onwelgevallig overkomt.
zo stom als stro, zeggen ze somsquote:Op woensdag 1 december 2021 17:43 schreef Noek het volgende:
Wanneer je mensen meer in een hoek duwt, drijven ze alleen maar verder af van wat je eigenlijk zou willen.
Erg mooi.
En godvergeten dom.
Komt er niet en dat weet jij ook wel!quote:
WWADquote:Op woensdag 1 december 2021 17:46 schreef Evenstar het volgende:
Bergkamp is toch echt een doos eerste klas hoor en Paternotte ook heerlijk flauw .... (als iemand debat kijkt)
Dit was gewoon een actie van Paternotte om de PVV geen vraag te laten stellen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:46 schreef Evenstar het volgende:
Bergkamp is toch echt een doos eerste klas hoor en Paternotte ook heerlijk flauw .... (als iemand debat kijkt)
Ze krijgt kritiek van alle kanten... Kamer, Media, FOK!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:46 schreef Evenstar het volgende:
onder druk wordt alles vloeibaar, de kans erop is wel groter geworden in pak m beet een maand tijdquote:Op woensdag 1 december 2021 17:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Komt er niet en dat weet jij ook wel!
Zolang het maar een kans blijft... (groot of klein maakt dan ook niet meer uit!)quote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder druk wordt alles vloeibaar, de kans erop is wel groter geworden in pak m beet een maand tijd
daar heb ik al eerder iets over geplaatst, in hoeverre dat telt in deze is geen eenduidigheid overquote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zolang het maar een kans blijft... (groot of klein maakt dan ook niet meer uit!)
Er staat toch iets in de wet erover? (Baas over eigen lichaam?!)
Soms is ze goed, maar soms denk ik ook wel eens... "Hoe kom je erop..."quote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Lisa godinZou bijna GL gaan stemmen.
Oh zeker, maar als de R tussen de 2 en 3 is zonder maatregelen is een R0 van boven de 7 niet logisch, dan zou je zelfs zeggen dat ie misschien wel lager is dan delta.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als die data zo ziet dan zou het eerder 2-3 zijn idd. Wat nog steeds wel tot een probleem kan leiden mochten vaccins er minder goed op werken. Hopelijk is het inderdaad minder ziekmakend.
Je weet dat er ook nog communisten in die partij zitten?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Lisa godinZou bijna GL gaan stemmen.
Vandaag was ze echt sterk, vooral dat stukje over dat er al zoveel verschillende soorten beleid was gevoerd voor (buiten)sporten. Als je al die dingen op een rijtje hoort dan is het lastig om je lach in te houdenquote:Op woensdag 1 december 2021 17:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Soms is ze goed, maar soms denk ik ook wel eens... "Hoe kom je erop..."
Gewoon winkels achter de douane in Schiphol sluiten. PvdD heeft de oplossingquote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is dit voor gestuntel van een bijdrage
Tot dus ver is het gewoon een silent majority die toestemt.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer, maar het ongenoegen onder de burgers en de weerstand ook groter.
Ze mogen tot zo lang open blijven als ze willen achter de douane en die 500 nog wat medewerkers die er werken kunnen verspreid door het hele land mensen lekker besmetten.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon winkels achter de douane in Schiphol sluiten. PvdD heeft de oplossing
Er kwam geen zin fatsoenlijk uitgesproken uit. En ik mistte de verwijzing naar de bioindustrie.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De paper staat vol van suggesties die uitgaan van data (afkomstig van andere veronderstellingen) om te komen tot de conclusies van de titel. Diue paper heeft net zoveel waarde als die van WC-eend, die in zichzelf prima is afgestemd waar niets tegen is in te brengen omdat zij zichzelf refereert dat zo als wetenschap van generlei waarde is om er iets mee te kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah je hebt hem al gelezen.. Mooi. Waar precies goochelen ze volgens jou met cijfers en wat vind je van het gebruikte population-structured compartmental infectious disease model?
Die was er gewoon hoorquote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er kwam geen zin fatsoenlijk uitgesproken uit. En ik mistte de verwijzing naar de bioindustrie.
1+1=2quote:Op woensdag 1 december 2021 17:47 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dit was gewoon een actie van Paternotte om de PVV geen vraag te laten stellen.
Wat is dat voor oplossing?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze nemen niet het woord in de mond dat ze nooit voor vaccinatieplicht zullen stemmen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:06 schreef Bocaj het volgende:
Nu maar hopen dat de CU niet gaat stemmen zoals verwacht wordt voor een coalitiepartij...
Nee?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:08 schreef mir1986 het volgende:
Maar eventjes he, met 20.000 besmettingen per dag, 400.000 besmettingen over 20 dagen, dan moeten die 12% niet gevaccineerde mensen snel naar beneden gaan toch?
Nee hoor, het gaat uit van 72% efficacy van vaccinatie tegen symptomatische covid. Een getal dat ook in nederland wordt gehanteerd.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:02 schreef Vallon het volgende:
Het model gaat er ook vanuit dat mensen die zijn gevaccineerd, de ziekte niet meer krijgen..... iets dat inmiddels ook al is doorgeprikt.
Colombiaanse taferelenquote:
Ze zei iets van dat Nederland verantwoordelijkheid moest nemen en moest accepteren dat zij ook een groot aandeel heeft gespeeld in het ontstaan van een pandemie. We moesten stoppen met dieren op een hoopje in stallen gooien en met ontbossing voor veevoer.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh haha. Ik zat mij blijkbaar zo te ergeren aan het gehakkel
Nooit.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tot dus ver is het gewoon een silent majority die toestemt.
Helaas. Vraag me echt af wanneer dit knapt.
Een oplossing die enkel toespeelt op hun eigen agenda: Schiphol/KLM zoveel mogelijk kapot maken. Gewoon het willen misbruiken van COVID om een eigen agenda te pushen.quote:
Er zijn 2,6 miljoen besmettingen geweest in Nederland en daar zal best een substantieel deel zitten bij de groep ongevaccineerden.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:08 schreef mir1986 het volgende:
Maar eventjes he, met 20.000 besmettingen per dag, 400.000 besmettingen over 20 dagen, dan moeten die 12% niet gevaccineerde mensen snel naar beneden gaan toch?
Partij van de dieren? Ik zit niet te kijken namelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze zei iets van dat Nederland verantwoordelijkheid moest nemen en moest accepteren dat zij ook een groot aandeel heeft gespeeld in het ontstaan van een pandemie. We moesten stoppen met dieren op een hoopje in stallen gooien en met ontbossing voor veevoer.
Die fietste zij er even mooi in, zoals altijd
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage besmettingen in Zuid Afrika naar 571% week op week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |