quote:Graftschaft Bentheim verscherpt coronamaatregelen: negatieve test verplicht voor kerstmarkten en horeca
ENSCHEDE - De Duitse landkreis Graftschaft Bentheim, die grenst aan Twente, scherpt de coronaregels aan. Dat betekent dat op veel plekken een vaccinatie- of herstelbewijs niet meer genoeg is. Bezoekers van onder andere horeca en kerstmarkten moeten voor toegang ook een negatieve test kunnen overleggen. Ook geldt een mondkapjesplicht.
Tot 5 uur in winkels?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk als 2G is aangenomen, alleen jammer dat je het nergens kunt gebruiken nu.... Of gaat alles dan weer open?
Haha flikker toch op joh met al deze onzinquote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
Nou, geen kerstmarkt meer bezoeken dus dit jaar
https://www.tubantia.nl/e(...)-en-horeca~a8c97039/
[..]
En zou dat met of zonder mondkapjes en 1,5 meter zijn?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk als 2G is aangenomen, alleen jammer dat je het nergens kunt gebruiken nu.... Of gaat alles dan weer open?
Dan moet je eens wat verder zoeken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja? 2g aangenomen? Lees dat nergens
Ik trek mijn stelling van eerder, dat ik wel bij Duitsland wil horen, bij deze inquote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha flikker toch op joh met al deze onzin![]()
Op deze manier gaat toch niemand daar meer heen. Maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Ooh wat ben ik jaloers, wat zou jij lekker aan het genieten zijn! Ben je op Vakantie?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja excuses... ik ben vandaag gemoved naar een ander apartement hier en dat was even wat gedoe en daarna moest ik mezelf belonen door dit te gaan doen
[ afbeelding ]
En voordat ik het wist had ik het taartmoment alweer gemist
Welk debat? Waar?quote:
Fijn toontje!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat verder zoeken dan je neus lang is.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mwaoch. Ik ben het stadium van moeilijk doen over zo'n plicht wel voorbij.
Dat is de uitbreiding van de coronapas. Er zijn drie wetsvoorstellen. Die van 2g, uitbreiding coronapas en de coronapas op de werkvloerquote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wordt dat laatste vandaag ook besproken/besloten?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Dat is de uitbreiding van de coronapas. Er zijn drie wetsvoorstellen. Die van 2g, uitbreiding coronapas en de coronapas op de werkvloer
VVD is niet voor.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wordt dat laatste vandaag ook besproken/besloten?
Die arme drommels dachten even relaxed de kerstmarkt op te kunnen, nou mooi niet! Daar steken we even een test-stokje voor. En als beloning mag je binnen je lapje voor.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha flikker toch op joh met al deze onzin![]()
Op deze manier gaat toch niemand daar meer heen. Maar dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Hardhollenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Van Dissel is een gevaar voor de volksgezondheid.
Negatieve test en toch een mondkapjesplicht en afstand houden. Joe.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
Nou, geen kerstmarkt meer bezoeken dus dit jaar
https://www.tubantia.nl/e(...)-en-horeca~a8c97039/
[..]
(niet zo) grappig dat e.o.a. ethicus vindt dat de samenleving recht heeft op iemands lichaam, dat alleen toebehoort aan de persoon die dat is en heeft.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
Recht op lichamelijke integriteit niet absoluut
Een veelgehoord argument van mensen die zich niet willen laten vaccineren is het recht op lichamelijke integriteit. Dat recht is in tegenstelling tot het recht op leven geen absoluut recht, zegt emeritus hoogleraar ethiek Govert den Hartogh van de Universiteit van Amsterdam.
[..]
Is dat 2G dan? Dit gaat toch gewoon over het CTB in het algemeen?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
Yep, voorsorteren op wie dwars ligt kan worden afgevoerd.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
nationaal belang gaat boven dat van een individu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |