Altijd fijn voor een meerderheid om de aandacht af teleiden door andersdenkenden op te jagen en te koeieren.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
De ongevaccineerden worden meer en meer in een hoek gedreven. Erg mooi.
Je vindt het erg mooi dat mensen steeds verder in een hoek gedrukt worden en je stelt prikken of stikken. Is beide niet echt heel vriendelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je mij er even wijzen waar in post #217 mensen ellende is toegewenst? Of überhaupt, gewoon.
1). Prikken of stikken is een referentie naar het satirische programma Plakshot. 2). Niet vriendelijk =/= ellende toewensen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je vindt het erg mooi dat mensen steeds verder in een hoek gedrukt worden en je stelt prikken of stikken. Is beide niet echt heel vriendelijk.
Dan doe maar gewoon wat vriendelijker.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1). Prikken of stikken is een referentie naar het satirische programma Plakshot. 2). Niet vriendelijk =/= ellende toewensen.
De lijst wordt steeds langer, maar het ongenoegen onder de burgers en de weerstand ook groter.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met qr code.
Maatregelen zouden in plaats van komen. Zo werden ze verkocht. Als dit er komt dan hoeven we niet meer dit te doen.
Maar alles is + + + + + + + + + + + + + + + geworden.
Je moet ook politici de mogelijkheid niet geven. Dan gebruiken ze die.
Solidair met Brulsquote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Paternotte begint een beste buik te krijgen.
Oké, daar is de lol er dus ook vanaf...quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
Nou, geen kerstmarkt meer bezoeken dus dit jaar
https://www.tubantia.nl/e(...)-en-horeca~a8c97039/
[..]
Voorzichtig krijg ik de indruk dat je de kritieken van de ongevaccineerden zo hebt aangetrokken dat je dit nu overmatig probeert te compenseren. Geen beste beurt. Ik constateer iets op basis van de laatste ontwikkelingen, ik geef daar een mening over waar niets buitensporigs aan was noch is.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan doe maar gewoon wat vriendelijker.
Gelukkig is dat jouw mening...quote:Op woensdag 1 december 2021 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
De ongevaccineerden worden meer en meer in een hoek gedreven. Erg mooi.
Mag gewoon ervan genezen ook?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of je gaat prikken, of je gaat stikken.
Dezelfde partijen die zoveel mogelijk thuiswerken en online vergaderen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super goed plan dit![]()
Je krijgt het ook niet verzonnen hè? Zijn het wel echt mensen die dit bedenken?
Speel op de bal en niet op de mens!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voorzichtig krijg ik de indruk dat je de kritieken van de ongevaccineerden zo hebt aangetrokken dat je dit nu overmatig probeert te compenseren. Geen beste beurt. Ik constateer iets op basis van de laatste ontwikkelingen, ik geef daar een mening over waar niets buitensporigs aan was noch is.
Flauwekul, de (overgrote) meerderheid zal nauwelijks tot geen last hebben van een infectie, noch heeft zij een noodzaak voor een vaccinatie die antilichamen veroorzaakt die reageren op het (Wuhan) SpikeEiwit.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of je gaat prikken, of je gaat stikken.
De bal is gespeeld, zijnde de laatste ontwikkelingen en luider wordende oproepen tot een vaccinatieplicht.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Speel op de bal en niet op de mens!
Ah je hebt hem al gelezen.. Mooi. Waar precies goochelen ze volgens jou met cijfers en wat vind je van het gebruikte population-structured compartmental infectious disease model?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep redeneren vanuit een conclusie die vaccinatie moet stimuleren en dan een beetje goochelen met percentages om het een onderbouwd tintje te geven.
Zoiets als dat vooral mensen zonder opleiding, gebruikmaken van uitkeringen en dat zij dus naar school moeten. (los of dat die mensen dat willen of kunnen volbrengen).
Waar het al misgaat is ook de stelling dat ongevaccineerden (als groep) dat zouden (willen) veroorzaken door iets niet te doen, dan eenvoudig schuldig gaan worden aan wat anderen onwelgevallig overkomt.
zo stom als stro, zeggen ze somsquote:Op woensdag 1 december 2021 17:43 schreef Noek het volgende:
Wanneer je mensen meer in een hoek duwt, drijven ze alleen maar verder af van wat je eigenlijk zou willen.
Erg mooi.
En godvergeten dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |