Gewoon winkels achter de douane in Schiphol sluiten. PvdD heeft de oplossingquote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is dit voor gestuntel van een bijdrage
Tot dus ver is het gewoon een silent majority die toestemt.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer, maar het ongenoegen onder de burgers en de weerstand ook groter.
Ze mogen tot zo lang open blijven als ze willen achter de douane en die 500 nog wat medewerkers die er werken kunnen verspreid door het hele land mensen lekker besmetten.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon winkels achter de douane in Schiphol sluiten. PvdD heeft de oplossing
Er kwam geen zin fatsoenlijk uitgesproken uit. En ik mistte de verwijzing naar de bioindustrie.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De paper staat vol van suggesties die uitgaan van data (afkomstig van andere veronderstellingen) om te komen tot de conclusies van de titel. Diue paper heeft net zoveel waarde als die van WC-eend, die in zichzelf prima is afgestemd waar niets tegen is in te brengen omdat zij zichzelf refereert dat zo als wetenschap van generlei waarde is om er iets mee te kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah je hebt hem al gelezen.. Mooi. Waar precies goochelen ze volgens jou met cijfers en wat vind je van het gebruikte population-structured compartmental infectious disease model?
Die was er gewoon hoorquote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er kwam geen zin fatsoenlijk uitgesproken uit. En ik mistte de verwijzing naar de bioindustrie.
1+1=2quote:Op woensdag 1 december 2021 17:47 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dit was gewoon een actie van Paternotte om de PVV geen vraag te laten stellen.
Wat is dat voor oplossing?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze nemen niet het woord in de mond dat ze nooit voor vaccinatieplicht zullen stemmen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:06 schreef Bocaj het volgende:
Nu maar hopen dat de CU niet gaat stemmen zoals verwacht wordt voor een coalitiepartij...
Nee?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:08 schreef mir1986 het volgende:
Maar eventjes he, met 20.000 besmettingen per dag, 400.000 besmettingen over 20 dagen, dan moeten die 12% niet gevaccineerde mensen snel naar beneden gaan toch?
Nee hoor, het gaat uit van 72% efficacy van vaccinatie tegen symptomatische covid. Een getal dat ook in nederland wordt gehanteerd.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:02 schreef Vallon het volgende:
Het model gaat er ook vanuit dat mensen die zijn gevaccineerd, de ziekte niet meer krijgen..... iets dat inmiddels ook al is doorgeprikt.
Colombiaanse taferelenquote:
Ze zei iets van dat Nederland verantwoordelijkheid moest nemen en moest accepteren dat zij ook een groot aandeel heeft gespeeld in het ontstaan van een pandemie. We moesten stoppen met dieren op een hoopje in stallen gooien en met ontbossing voor veevoer.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh haha. Ik zat mij blijkbaar zo te ergeren aan het gehakkel
Nooit.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tot dus ver is het gewoon een silent majority die toestemt.
Helaas. Vraag me echt af wanneer dit knapt.
Een oplossing die enkel toespeelt op hun eigen agenda: Schiphol/KLM zoveel mogelijk kapot maken. Gewoon het willen misbruiken van COVID om een eigen agenda te pushen.quote:
Er zijn 2,6 miljoen besmettingen geweest in Nederland en daar zal best een substantieel deel zitten bij de groep ongevaccineerden.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:08 schreef mir1986 het volgende:
Maar eventjes he, met 20.000 besmettingen per dag, 400.000 besmettingen over 20 dagen, dan moeten die 12% niet gevaccineerde mensen snel naar beneden gaan toch?
Partij van de dieren? Ik zit niet te kijken namelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze zei iets van dat Nederland verantwoordelijkheid moest nemen en moest accepteren dat zij ook een groot aandeel heeft gespeeld in het ontstaan van een pandemie. We moesten stoppen met dieren op een hoopje in stallen gooien en met ontbossing voor veevoer.
Die fietste zij er even mooi in, zoals altijd
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage besmettingen in Zuid Afrika naar 571% week op week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |