Man ziet er elk jaar tien jaar ouder uitquote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef Noek het volgende:
"Hardhollen"
Zei Jaap dat echt?
Die man is zo wereldvreemd fantastisch
En hardlopen gaat de zorg lekker belasten dus goede tip!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:06 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Man ziet er elk jaar tien jaar ouder uit
Gaat over uitbreiding van het CBT naar meer sectoren inderdaad, niet over 2G.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat 2G dan? Dit gaat toch gewoon over het CTB in het algemeen?
Ja joh, vliegen is keislecht voor het milieu!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:04 schreef Derrazi het volgende:
Wilt de PVD nou de luchthavens sluiten?
Waait ook hiernaar toe!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:09 schreef Derrazi het volgende:
Ondertussen wordt de minister van Financien in de VS keihard aangepakt door de republikeinen omdat de zeer hoge inflatie niet tijdelijk is
Hoekstra is al maanden niet meer gespot. Liet zelfs laatst het debat in de Toeslagenaffaire verstek gaan en stuurde de staatssecretaris.quote:
Als er een vaccinatieverplichting komt (wat ik hier in NL niet verwacht overigens) zullen er wel rechtszaken volgen en kunnen we zien hoe het uitgelegd gaat worden door de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep, voorsorteren op wie dwars ligt kan worden afgevoerd.
Verschrikkelijk gewoon. Zou me niks verbazen als die ratel bullshit ook bij hem vandaan komt.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:05 schreef Noek het volgende:
"Hardhollen"
Zei Jaap dat echt?
Die man is zo wereldvreemd fantastisch
Druk druk druk met de formatie...quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Hoekstra is al maanden niet meer gespot. Liet zelfs laatst het debat in de Toeslagenaffaire verstek gaan en stuurde de staatssecretaris.
Ik heb wel een nieuw woord van hem geleerd vandaag: adipeus, zo mooiquote:Op woensdag 1 december 2021 17:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gewoon. Zou me niks verbazen als die ratel bullshit ook bij hem vandaan komt.
Ja, fantastisch idee. Kan ik een week vakantie in de zomer inleveren om in december terwijl alles koud en dicht is gedwongen een week binnen te gaan zitten.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
Regeringspartij VVD suggereerde in het debat dat de kerstvakantie misschien een week eerder zou kunnen beginnen, aldus Kamerlid Aukje de Vries (VVD). ,,Bijvoorbeeld in ruil voor een kortere zomervakantie.”
Lekker dringen met zijn allen in de bungalowparken in die 5 weken zomervakantie (nou ja, 7 weeks windows dan ivm de vakantiespreiding).
Die ze zelf mede hebben veroorzaakt in 2020 door veel geld te printen. Hypocriet gezeik.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:09 schreef Derrazi het volgende:
Ondertussen wordt de minister van Financien in de VS keihard aangepakt door de republikeinen omdat de zeer hoge inflatie niet tijdelijk is
Mijn runderlapje is niet adipeus genoegquote:Op woensdag 1 december 2021 17:16 schreef josja het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuw woord van hem geleerd vandaag: adipeus, zo mooi
idd zelf 10 triljoen printen en dan de democraten aanvallen omdat ze een triljoen willen printen en ze aanwijzen voor alle inflatiequote:Op woensdag 1 december 2021 17:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die ze zelf mede hebben veroorzaakt in 2020 door veel geld te printen. Hypocriet gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |