Nocturnal Animals. Het was geen horror (wel een thriller), maar er zat een heel erge onverwachte jumpscare in. En toen was ik zo freaked out dat ik niet meer verder durfde dusquote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nocturnal Animals. Het was geen horror (wel een thriller), maar er zat een heel erge onverwachte jumpscare in. En toen was ik zo freaked out dat ik niet meer verder durfde dus
Maar goed, inmiddels afgekeken.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
Om in de Jomanda sfeer te blijven 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Ja ik vind van wel!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed gedaanIk ken de film niet, is het een aanrader?
Gefeliciteerd, je wint er niets mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in Rozendaal is geweest
Ach, ze zou er veel meer klaar voor zijn dan een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg toch een beetje Maan angstzweet voor morgen gezien de post van @:Em31 in het Nederland 2022 topic, help
Ik had dat nog niet want die post niet gezien, maar nu wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg toch een beetje Maan angstzweet voor morgen gezien de post van @:Em31 in het Nederland 2022 topic, help
Zit @Em31 weer voor problemen te zorgen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ah, ik heb nog niet gekeken, maar het wordt wel weer eens tijd voor Nederlandse #ophef rondom het ESF.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
ben ooit met een vriendin naar Rozendaal geweest waar haar ouders woonden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die optie ben ik vergeten dus bij deze bestaat ie niet
Beetje zoals Etten-Leur, bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die optie ben ik vergeten dus bij deze bestaat ie niet
Dat kan helemaal niet.quote:
Molloot200 is de enige die in Rozendaal is geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in Rozendaal is geweest
Nou daar ben ik dus óók geweest. Toen ik door omstandigheden niet terug naar Spanje kon vliegen ben ik de dag erna maar naar E-L geweest. Tja. Leuk dat Vincent van Gogh er wat geschiedenis heeft. En ik heb er een uitstekende tostie gegeten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals Etten-Leur, bestaat ook niet.
Op het moment van stemmen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.![]()
Kijk:
[..]
Molloot200 is de enige die in Rozendaal is geweest.
Überhaupt.
Ever.
Sorry hoor Strani Engel, maar nu klets je onzin.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus óók geweest. Toen ik door omstandigheden niet terug naar Spanje kon vliegen ben ik de dag erna maar naar E-L geweest. Tja. Leuk dat Vincent van Gogh er wat geschiedenis heeft. En ik heb er een uitstekende tostie gegeten.
Oh en één tentje in het winkelcentrum had een hele leuke blonde serveerster.
Welk gedeelte komt ongeloofwaardig over?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sorry hoor Strani Engel, maar nu klets je onzin.
Ik denk de eerste zin, het laatste stuk, en nog wat daartussen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk gedeelte komt ongeloofwaardig over?
Die uitstekende tosti!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk gedeelte komt ongeloofwaardig over?
Ik was er toch vrij zeker van dat ik er ben geweestquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.bndestem.nl/e(...)et-bestaat~aa554779/
Met ie ook nog es!quote:
Hilarischquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Zou ook raar zijn geweest als hij er wel was geweest en zou beweren dat het niet bestaat.quote:Metro-journalist Jelmer Visser (29) is nog nooit in Etten-Leur geweest, maar beweert wel dat het niet bestaat.
Neeheequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was er toch vrij zeker van dat ik er ben geweest
Oh dat was bij de butler. Dat zie ik aan de friet.quote:
Hier in Holland doen we geen ei op onze tosti'squote:
Overigens met een ei erop is het toch een uitsmijter?quote:
Lol, 1 op 1 kopie van Bielefeldquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Maar dan is het brood weer niet gestapeld.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overigens met een ei erop is het toch een uitsmijter?
Nee, dit is een croque madame.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh dat was bij de butler. Dat zie ik aan de friet.![]()
Kak. Blijkt Etten-Leur toch te bestaan.
Aha!quote:
Ik zou het hier mee eens zijn, ware het niet dat er een raar woord in staat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier in Holland doen we geen ei op onze tosti'sEn serveren we rechte friet op een bord, in plaats van gekrulde in een beker
Uitsmijter tosti? Is het niet meer een croque madame zo?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nederland is Nederland niet meer Timquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier in Holland doen we geen ei op onze tosti'sEn serveren we rechte friet op een bord, in plaats van gekrulde in een beker
Wel verdraaid!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeHet was bij Dubbel en Dwars Tostibar. Maar wellicht dezelfde leverancier!
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weleens in Etten-Leur geweest om Douwe Egberts-punten in te leveren.
Kneuterigheid kent geen tijd.
Joh dan lees je toch lekker Nederlandquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou het hier mee eens zijn, ware het niet dat er een raar woord in staat.
Jij weet net zo goed als ik dat dit niet is waar ik het over had.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dan lees je toch lekker Nederland
Kopje danquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dit niet is waar ik het over had.
Deze matige anekdote speelde zich zelfs niet eens aan je eigen tafel afquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
Oh en die leuke serveerster werkte bij Donker & Blond.
Niet te verwarren met Kapsalon Blond & Donker, tevens in Etten-Leur.
Mocht je meelezen, leuke blonde serveerster die op 1 oktober dit jaar een oude man heel geduldig uitlegde wat een QR-code is en waarom het nodig is,terwijl aan de tafel ernaast ondergetekende gebiologeerd toekeek, DM even met je telefoonnummer.
Nee want jij en ik weten alletwee dat als ik niet heel duidelijk aangeef dat ik aan de tafel ernáást zat, men ongetwijfeld grappen zou maken over dat ik zelf die oude man was. Leer mij dat tuig hier kennen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze matige anekdote speelde zich zelfs niet eens aan je eigen tafel af
Er zijn mensen die schieten met hagel als het om slechte grappen gaat. Maar altijd weer goed om te zien dat jij schiet met hagel als het om vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
Mocht je meelezen, leuke blonde serveerster die op 1 oktober dit jaar een oude man heel geduldig uitlegde wat een QR-code is en waarom het nodig is, terwijl aan de tafel ernaast ondergetekende gebiologeerd toekeek, DM even met je telefoonnummer.
Ik zal mij troosten in de gedachte dat je het iig wel kan.quote:
quote:
Het is de enige strohalm, Redefinequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die schieten met hagel als het om slechte grappen gaat. Maar altijd weer goed om te zien dat jij schiet met hagel als het om vrouwen gaat.
Joh ik was het al bijna aan het typen!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want jij en ik weten alletwee dat als ik niet heel duidelijk aangeef dat ik aan de tafel ernáást zat, men ongetwijfeld grappen zou maken over dat ik zelf die oude man was. Leer mij dat tuig hier kennen.
Ftfyquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
Mocht je meelezen, leuke blonde serveerster die op 1 oktober dit jaar een oude man heel geduldig uitlegde wat een QR-code is en waarom het nodig is, terwijl aan de tafel ernaast ondergetekende (een nog oudere man) gebiologeerd toekeek, DM even met je telefoonnummer.
Niet dat ik nou sta te juichen om Maan te sturen. Maar er zijn genoeg keuzes te maken die slechter zijn. Plus, de dooddoener, dat het uiteindelijk toch om het liedje draait. Dat zag je dit jaar wel, goede zanger met charisma, maar matig liedje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht dat dit een staaltje cherrypicking was, maar daar kwam ik bedrogen uitquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal mij troosten in de gedachte dat je het iig wel kan.
[..]
Nou dan heb ik mooi nieuws voor je. Helemaal uit Etten-Leur staat ze voor je deur!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is de enige strohalm, RedefineZe was echt heel lief. Niet alleen tegen die man maar tegen iederéén!
Ik pleit voor minstens 50% liedjes met een Spaanse woorden erin op het ESF.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef Em31 het volgende:
Die Vamos amigos kerel is ook weer terug in de voorronde van Zweden @:Strani
Welke? Om hier binnen te komen moet je namelijk vier deuren doorquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dan heb ik mooi nieuws voor je. Helemaal uit Etten-Leur staat ze voor je deur!
Ik denk de komende jaren waarschijnlijk vooral: als we de finale maar halenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik nou sta te juichen om Maan te sturen. Maar er zijn genoeg keuzes te maken die slechter zijn. Plus, de dooddoener, dat het uiteindelijk toch om het liedje draait. Dat zag je dit jaar wel, goede zanger met charisma, maar matig liedje.
Dat lukt Redefine ten Brink wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke? Om hier binnen te komen moet je namelijk vier deuren door
De buitendeur. Dat je i.i.g. nog een heel klein beetje moeite moet doen he.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke? Om hier binnen te komen moet je namelijk vier deuren door
Ik zou haar misschien wel liever in duet sturen met iemand. Alleen met een ‘vlot’ liedje wordt het toch snel een beetje flets.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik nou sta te juichen om Maan te sturen. Maar er zijn genoeg keuzes te maken die slechter zijn. Plus, de dooddoener, dat het uiteindelijk toch om het liedje draait. Dat zag je dit jaar wel, goede zanger met charisma, maar matig liedje.
Strani is erg suavequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik pleit voor minstens 50% liedjes met een Spaanse woorden erin op het ESF.
Nou ja ik kan gewoon de eerste twee deuren openklikken vanaf hier, da's geen probleem.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
De buitendeur. Dat je i.i.g. nog een heel klein beetje moeite moet doen he.
Mij maakt het gewoonlijk ook niet uit en ik gebruik zelf stiekem beide woorden (maar dat moet je even onder ons houdenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een staaltje cherrypicking was, maar daar kwam ik bedrogen uit
Eigenlijk maakt het me niet uit of mensen friet of patat zeggen, zo lang ze de individuele reepjes gefrituurde aardappel maar niet als 'patatjes' aanduiden
Eens. Waarbij ik eigenlijk graag ook wat diversiteit qua muziek zou willen zien. We zitten nu al vrij lang binnen een bepaalde bandbreedte (uitgezonderd Waylon). Daar doen we het heel goed mee, wat heel mooi is. Maar het mag soms wel wat spannender. Waarbij de kans uiteraard klein is dat Maan daarvoor zou zorgen, maar goed.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk de komende jaren waarschijnlijk vooral: als we de finale maar halenwinnen maakt me voorlopig denk ik niet veel uit. En ik ben wel benieuwd hoe ze het zou doen en eerlijk is eerlijk, ze is de laatste jaren echt wel beter geworden.
Marco Borsatoquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou haar misschien wel liever in duet sturen met iemand. Alleen met een ‘vlot’ liedje wordt het toch snel een beetje flets.
Net als met Ogene zou ik er persoonlijk alleen niet blij mee zijn, ook om dezelfde reden als met Ogene.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Er zijn wel wat voorwaarden nodig om haar te sturen voordat de kans op succes groot is. Maar die voorwaarden zijn nog best haalbaar. Al zie ik liever anderen gaan uiteraard.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou haar misschien wel liever in duet sturen met iemand. Alleen met een ‘vlot’ liedje wordt het toch snel een beetje flets.
Zo lui kennen we je wel weer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik kan gewoon de eerste twee deuren openklikken vanaf hier, da's geen probleem.
Ze moeten uiteindelijk toch eerst met een nummer komen, dan heb je wel iets minder snel dat ze iemand als Emma Heesters maar aanwijzen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Waarbij ik eigenlijk graag ook wat diversiteit qua muziek zou willen zien. We zitten nu al vrij lang binnen een bepaalde bandbreedte (uitgezonderd Waylon). Daar doen we het heel goed mee, wat heel mooi is. Maar het mag soms wel wat spannender. Waarbij de kans uiteraard klein is dat Maan daarvoor zou zorgen, maar goed.
Moet daarnaast ook wel zeggen dat ik als puntje bij paaltje komt ook wel kan leven met de meeste artiesten. Wel met de voorwaarde dat een serieuze verwachting hebben over iemand en niet denken dat iemand extreem geschikt is (Davinia, waar al snel over het te kille etc. heen wordt gekeken). Of iemand die het leuk doet bij De Beste Zangers en/of nu even een paar hitjes heeft (Emma Heesters). Prima als die dan een jaar of drie later ofzo, maar niet gelijk,
Nou gelukkig maar. Kunnen we allemaal rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee rustig maar het was een grapje. Hoewel de like van @:Guanabana genoteerd staat.
Was jij het niet die een pesthekel had aan Emma Heesters?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Waarbij ik eigenlijk graag ook wat diversiteit qua muziek zou willen zien. We zitten nu al vrij lang binnen een bepaalde bandbreedte (uitgezonderd Waylon). Daar doen we het heel goed mee, wat heel mooi is. Maar het mag soms wel wat spannender. Waarbij de kans uiteraard klein is dat Maan daarvoor zou zorgen, maar goed.
Moet daarnaast ook wel zeggen dat ik als puntje bij paaltje komt ook wel kan leven met de meeste artiesten. Wel met de voorwaarde dat een serieuze verwachting hebben over iemand en niet denken dat iemand extreem geschikt is (Davinia, waar al snel over het te kille etc. heen wordt gekeken). Of iemand die het leuk doet bij De Beste Zangers en/of nu even een paar hitjes heeft (Emma Heesters). Prima als die dan een jaar of drie later ofzo, maar niet gelijk,
Uiteraard heb je dat soort dingen dan ook nog. Ik heb dat eigenlijk vooral met Emma Heesters. Dat gehijg kan ik echt niet aanhoren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net als met Ogene zou ik er persoonlijk alleen niet blij mee zijn, ook om dezelfde reden als met Ogene.
Ik kan haar zangstem zeer slecht hebben.
Dat ze het met een goed nummer nog best goed zou kunnen doen verandert daar helaas niks aan.
Dat klopt. Vind haar stem verschrikkelijk. Maar het grootste probleem vind ik vooral dat 'men' haar al wil sturen als ze een paar maanden leuk meedoet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was jij het niet die een pesthekel had aan Emma Heesters?
Dat was in opdracht van Frits, die heeft de hele buurt naar zijn hand gezet.quote:
De haas?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was in opdracht van Frits, die heeft de hele buurt naar zijn hand gezet.
De tuinman durft hier ook niet meer te komen. Frits zat bijna boven op zijn grasmaaier. Zo bijna die hele grasmaaier geplet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was in opdracht van Frits, die heeft de hele buurt naar zijn hand gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat bedoel ik. Neemt de hele buurt over.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De tuinman durft hier ook niet meer te komen. Frits zat bijna boven op zijn grasmaaier. Zo bijna die hele grasmaaier geplet.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Strani het volgende:
En nou vooruit, voor @:ijs_beer - bewijs dat ik echt in dat winkelcentrum in Roosendaal ben geweest:Ik weet niet hoe het winkelcentrum aldaar eruit ziet, dus wat mij betreft had dit net zo goed in Anna Paulowna kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En nou vooruit, voor @:ijs_beer - bewijs dat ik echt in dat winkelcentrum in Roosendaal ben geweest:Heerlijke kitschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja maar @ijs_beer kan het vast bevestigen!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het winkelcentrum aldaar eruit ziet, dus wat mij betreft had dit net zo goed in Anna Paulowna kunnen zijn
En nou vooruit, voor @:ijs_beer - bewijs dat ik echt in dat winkelcentrum in Roosendaal ben geweest:Oh, was dat die keer dat je dacht dat je in de Efteling liep, maar het een winkelcentrum bleek te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja dus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, was dat die keer dat je dacht dat je in de Efteling liep, maar het een winkelcentrum bleek te zijn?
Mijn favo boekhandel zat daar. Helaas zijn ze gestopt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar @:ijs_beer kan het vast bevestigen!
Bedankt voor het aanbieden van je excuses. Wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Strani het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen erg van m'n vorige post zijn geschrokken dus excuus daarvoor.
Verbaast me ook niks als je ziet hoe stil het daar in die passage is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn favo boekhandel zat daar. Helaas zijn ze gestopt.Dus, ja.
Gaat het wel weer een beetje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbieden van je excuses. Wordt gewaardeerd
Ja nou, zaten altijd best leuke zaakjes. Maar da's allemaal meer richting andere plekken verschoven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Verbaast me ook niks als je ziet hoe stil het daar in die passage is.
Je betreurt de ophef. En het spijt je dat wij ons gekwetst voelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Strani het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen erg van m'n vorige post zijn geschrokken dus excuus daarvoor.
Dat zou echt belachelijk zijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat van de (serieuze kanshebbers) ik het minst blij zou worden van Jan Smit. Bijzonder matige liedjes, weinig charisma en die zou dan vooral gekozen zijn uit vriendjespolitiek.
Zonde hoor, want het heeft best potentie vind ik, maar ja als je daar woont en je bent niet direct van plan om een specifieke winkel te bezoeken, kan ik me voorstellen dat je er ook niet zomaar doorheen loopt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nou, zaten altijd best leuke zaakjes. Maar da's allemaal meer richting andere plekken verschoven.
Ik denk ook niet meer dat die het nog gaat doen. Denk dat het voor Duncan nog wel een serieuze optie vanuit hem was.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou echt belachelijk zijnmaar denk ook wel dat Jan dat zelf weet. Die gaat dat niet doen.
Betrouwbare ijs_bron, dus ik geloof je Straniquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn favo boekhandel zat daar. Helaas zijn ze gestopt.Dus, ja.
Ik vind Maan ook niet echt een “Cornald” naam ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
Nee Strani het verdwijnen van m'n favoriete boekhandel is Niet leuk.
Ik ga niet verklaren om welke reden ik deze post een like heb gegevenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]Een like is niet altijd een teken van dat je iets lollig vindt hè! Soms is het omdat je het interessant of boeiend vindt, of omdat de poster een knappe charmante kerel is. Kan allemaal.
Ja precies. Anders zouden jij en ik nooit zoveel likes krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]Een like is niet altijd een teken van dat je iets lollig vindt hè! Soms is het omdat je het interessant of boeiend vindt, of omdat de poster een knappe charmante kerel is. Kan allemaal.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga niet verklaren om welke reden ik deze post een like heb gegeven
Daarom, lollig of boeiend zijn we zelden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Anders zouden jij en ik nooit zoveel likes krijgen.
Dan zou het dus interessant moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, lollig of boeiend zijn we zelden.
Interessant, boeiend, informatief, nieuwswaardig eigenlijk ook niet. Zullen het dan toch allemaal pity likes zijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, lollig of boeiend zijn we zelden.
Ja, maar laten we wel wezen...quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zou het dus interessant moeten zijn.
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Interessant, boeiend, informatief, nieuwswaardig eigenlijk ook niet. Zullen het dan toch allemaal pity likes zijn
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zou het dus interessant moeten zijn.
Is dat een serieuze kanshebber?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat van de (serieuze kanshebbers) ik het minst blij zou worden van Jan Smit. Bijzonder matige liedjes, weinig charisma en die zou dan vooral gekozen zijn uit vriendjespolitiek.
quote:
Ik kan er ook met mijn kop niet bij, maar ik zie geen andere optie als de post van Strani alle mogelijkheden aangaf.quote:
Nou ja. Serieus meer in de zin, dat die kans er in het verleden is geweest. En vooral eigenlijk in de zin dat Zanger Rinus natuurlijk nog veel erger zou zijn, maar die kans is natuurlijk nulquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat een serieuze kanshebber?
Waren we bezig met een eindsprint?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:52 schreef Strani het volgende:
Overigens lijkt mijn eindsprint net te laat te zijn ingezet om @:Roger_Epiales nog van de troon te stoten voor de postcount voor deze maand. Over 10 minuten de bevestiging.
Verrek ja het is al decemberquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:52 schreef Strani het volgende:
Overigens lijkt mijn eindsprint net te laat te zijn ingezet om @:Roger_Epiales nog van de troon te stoten voor de postcount voor deze maand. Over 10 minuten de bevestiging.
Nee eigenlijk niet maar ik realiseerde me net dat het het einde van de maand is en toen ben ik gaan kijken en we blijken erg dicht bij elkaar te staan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waren we bezig met een eindsprint?
Dat weerhield Willeke Alberti destijds niet van deelnamequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Hij heeft dit jaar trouwens gezegd dat hij zichzelf te oud vindt en daarom niet mee wil doen meer. Hoewel eens, toch opmerkelijk criterium.![]()
En we weten hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat weerhield Willeke Alberti destijds niet van deelname
SPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals beloofd...STATISTIEKJES
In totaal hebben we 24 lijstjes. Iedereen heeft keurig eentje ingestuurd, maar @Arizona het dubbele.
In totaal hebben we 758 nummers, gemiddeld 31,6 nummer per lijstje.
Er is gestemd op 594 unieke nummers. 82 procent daarvan (488 nummers) hebben één stem. 73 nummers hebben twee stemmen, dat is 12 procent. Verder zijn er 19 nummers met 3 stemmen, dat is zo'n 3 procent. De nummers met 4 of meer stemmen staan in de spoiler.
Er is gestemd op 407 unieke artiesten. Hierbij heb ik voor het gemak elk gelegenheidsduo ook even als unieke artiest aangemerkt. Zo'n 64 procent hiervan (259 stuks) hebben één stem. 17,7 procent heeft twee stemmen (72 stuks). 28 artiesten hebben 3 stemmen, 18 artiesten kregen exact 4 stemmen, en er waren 13 artiesten met 5. Dan zijn er nog 11* over met 7 of meer, wederom terug te lezen in de spoiler.
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij
[ Bericht 0% gewijzigd door koffieleuk op 01-12-2021 00:09:08 ]Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Volgens mij bats ik zo door een lopende discussie heen
Trusten allemaal!Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Of Bonnie Tyler, of Engelbert Humperdinckquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat weerhield Willeke Alberti destijds niet van deelnameIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
1827
Het Provinciaal Friesch Genootschap ter Beoefening van Friesche Geschied-, Oudheid- en Taalkunde wordt opgericht.
Op hun website beschreven als:Op wikipedia samengevat als:quote:Het „Provinciaal Friesch Genootschap ter Beoefening van Friesche Geschied-, Oudheid- en Taalkunde” werd in 1827 opgericht door Franciscus Binkes, Hendrik Amersfoordt en Freerk Fontein (foto rechts), drie heren uit de grote burgerij. Het Genootschap zou zich bezig houden met de bestudering van de Friese cultuur in al zijn aspecten. „Werkende leden” hielden zich in afzonderlijke afdelingen bezig met de taalkunde, de oudheidkunde, de geschiedenis en de contemporaine toestand van de provincie.
https://koninklijkfriesge(...)tschap/geschiedenis/quote:Enkele import-Friezen richten het Provinciaal Friesch Genootschap ter Beoefening van Friesche Geschied-, Oudheid- en Taalkunde op.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:56 schreef koffieleuk het volgende:
De totale playlist per vandaagSPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals beloofd...STATISTIEKJES
In totaal hebben we 24 lijstjes. Iedereen heeft keurig eentje ingestuurd, maar @:Arizona het dubbele.
Er is gestemd op 594 unieke nummers. 82 procent daarvan (488 nummers) hebben één stem. 73 nummers hebben twee stemmen, dat is 12 procent. Verder zijn er 19 nummers met 3 stemmen, dat is zo'n 3 procent. De nummers met 4 of meer stemmen staan in de spoiler.
Er is gestemd op 407 unieke artiesten. Hierbij heb ik voor het gemak elk gelegenheidsduo ook even als unieke artiest aangemerkt. Zo'n 64 procent hiervan (259 stuks) hebben één stem. 17,7 procent heeft twee stemmen (72 stuks). 28 artiesten hebben 3 stemmen, 18 artiesten kregen exact 4 stemmen, en er waren 13 artiesten met 5. Dan zijn er nog 11* over met 7 of meer, wederom terug te lezen in de spoiler.
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoffiegodinSPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij![]()
![]()
De totale playlist per vandaagSPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals beloofd...STATISTIEKJES
In totaal hebben we 24 lijstjes. Iedereen heeft keurig eentje ingestuurd, maar @:Arizona het dubbele.
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post verdient meerdere smileysSPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij![]()
![]()
![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk dit, hulde voor het uitwerkenSPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op het ESF ben je eerder oud dan in het gewone leven.Ik weet niet precies hoe oud Senhit is, zal vast meevallen, maar ik vond haar een oma tussen de rest.
Koel en donker bewaren![]()
Oh ok, ik heb het niet bijgehouden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar ik realiseerde me net dat het het einde van de maand is en toen ben ik gaan kijken en we blijken erg dicht bij elkaar te staan.
We zullen zien.
Wel netjes alles natellen, als het close is moeten we het wel zeker weten natuurlijk.
Misschien heel random, maar had wel een lichte lachbui tijdens het opstellen hiervan.
Was even alle titels op alfabetische volgorde aan het zetten, en dan komen Peter Maffay - Du en Rammstein - Du Hast natuurlijk na elkaar.
En dat is nog dubbel zo grappig als je de titels na elkaar voorleest
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ja tuurlijk, stop the steal en zo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ok, ik heb het niet bijgehouden.
We zullen zien.
Wel netjes alles natellen, als het close is moeten we het wel zeker weten natuurlijk.![]()
Ik zag net een aantal posts ergens op straat na een brievenbus liggen. Die zullen wel weer niet worden meegeteldquote:Op woensdag 1 december 2021 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, stop the steal en zo.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Nee Guana, in het gewone leven zijn we net zo oud maar zijn de toeschouwers iets minder eerlijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:59 schreef Guanabana het volgende:
Op het ESF ben je eerder oud dan in het gewone leven.Ik weet niet precies hoe oud Senhit is, zal vast meevallen, maar ik vond haar een oma tussen de rest.
![]()
![]()
quote:![]()
Van plan meteen vandaag de lichtjes voor het raam te gaan hangen.
De periode voor Whamageddon is ingegaan!quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:1 1222 Roger_Epiales
2 1199 Strani
3 897 Luctor.et.Emergo
4 882 H_T
5 793 Arizona
6 771 Guanabana
7 734 Em31
8 676 GeorgeM
9 615 Redefine
10 533 ijs_beer
11 487 molloot200
12 451 Fred_B
13 338 AgnesGru
14 281 Meke
15 228 Koen66
16 213 BillDauterive
17 210 zorro28
18 188 Aoibhin
19 180 ESF1Gamer
20 174 Momo![]()
quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Om nog even door te gaan over statistiekjes:quote:
Dit stond in zowel januari 2020 en 2021 wel een weekje op 1 op de Billboard Hot 100, daardoor is ze de eerste artiest ooit die in 4 verschillende decennia op 1 stond
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Tevens kan ik onthullen dat er in de top 20 in het laatste half uur van de maand geen verschuivingen meer zijn geweest.![]()
Oeh, heeft Fokstats eigenlijk ook nog een updatevertraging, net als de zoekfunctie?quote:
Want 1 over checkte ik hem ook even en toen was het net minder nog, dacht ik.Reality is for people who can't imagine anything better.
Nee maar de update-tijd staat rechts bovenaan en die is meestal zo'n 2 minuten na het hele of halve uur.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, heeft Fokstats eigenlijk ook nog een updatevertraging, net als de zoekfunctie?
Want 1 over checkte ik hem ook even en toen was het net minder nog, dacht ik.![]()
Ah ok, dat heb ik nooit zien staan.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar de update-tijd staat rechts bovenaan en die is meestal zo'n 2 minuten na het hele of halve uur.Reality is for people who can't imagine anything better.
Nou, was een gezellige avond, op de opmerking van @Em31 over Vamos Amigos na dan.
Welterusten mensen!![]()
Hasta la vista!quote:Op woensdag 1 december 2021 00:13 schreef Strani het volgende:
Nou, was een gezellige avond, op de opmerking van @:Em31 over Vamos Amigos na dan.
Welterusten mensen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik kom er net achter dat er geen zeeleeuwen meer zijn in Beekse Bergen
Ik weet nu ook meteen waarom er weinig actie was in hun verblijf vorige maandIk ben de kleur MAGENTA
Goedemorgen![]()
Silke en kitten update vanochtend:
Sinds vandaag ontsnapt de kitten en ziet de Silke en loopt er speels op af. Alleen de Silke reageert bangig met een enkele blaas richting de kitten. De Silke houdt ook de kamer waar de kitten zit in de gaten (de deur is wel dicht). Als ik niet bij de kitten ben, begint de kitten zielig te miauwen. Als ik bij de kitten ben, dan gaat de Silke zielig miauwen.
Is het verstandig om ze vanavond om ze bij elkaar in 1 kamer te zetten.
Note: dezelfde vraag heb ik gesteld in het F&F subforum
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben wel een bijzonder goede smaak zegSPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij![]()
Als ik die individuele nummers zo bekijk in elk geval.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ze moeten toch aan elkaar gaan wennen, je kan ze niet de rest van hun leven apart houden in je huis. Dus lijkt mij goed om ze samen in een kamer te zetten. Ik zou dan wel zelf ook in die kamer aanwezig zijn, om het in de gaten te houden.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen![]()
Sinds vandaag ontsnapt de kitten en ziet de Silke en loopt er speels op af. Alleen de Silke reageert bangig met een enkele blaas richting de kitten. De Silke houdt ook de kamer waar de kitten zit in de gaten (de deur is wel dicht). Als ik niet bij de kitten ben, begint de kitten zielig te miauwen. Als ik bij de kitten ben, dan gaat de Silke zielig miauwen.
Note: dezelfde vraag heb ik gesteld in het F&F subforum
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hmmm, eentje minder zou pas echt fantastisch zijn geweest.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik zit er aan te denken dat 's avonds bij elkaar te zetten. Als ik werk of slaap dat ik ze apart hou.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze moeten toch aan elkaar gaan wennen, je kan ze niet de rest van hun leven apart houden in je huis. Dus lijkt mij goed om ze samen in een kamer te zetten. Ik zou dan wel zelf ook in die kamer aanwezig zijn, om het in de gaten te houden.Ik moet mijn stemlijstje nog aanmaken. Dat wordt weer laatste dag een top2000 stemlijstje aanmakenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben wel een bijzonder goede smaak zeg![]()
Als ik die individuele nummers zo bekijk in elk geval.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op woensdag 1 december 2021 00:02 schreef Guanabana het volgende:
On the bright side, de verwarming 'mag' nu wel aan.
*Zet 'm gelijk een graadje hoger.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zo is Rammstein ook op hun songtekst gekomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:00 schreef koffieleuk het volgende:
Misschien heel random, maar had wel een lichte lachbui tijdens het opstellen hiervan.
Was even alle titels op alfabetische volgorde aan het zetten, en dan komen Peter Maffay - Du en Rammstein - Du Hast natuurlijk na elkaar.
En dat is nog dubbel zo grappig als je de titels na elkaar voorleest
Fuck the EBU.![]()
Eerste winterstorm vandaag. Nu weet ik waarom Silke haar ren je rot bui heeft
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hier is er ook eentje leip aan het rondrennen.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerste winterstorm vandaag. Nu weet ik waarom Silke haar ren je rot bui heeft![]()
![]()
Als laatste nog wat cijfers over het aantal nummers per artiest. 77,9 procent (319 artiesten) hebben één nummer. 46 artiesten hebben 2 verschillende nummers in de playlist. Het aandeel artiesten met 3 en 4 nummers is respectievelijk 4,7 en 3,4 procent (19 en 14 stuks). De 11** resterende artiesten met meer dan dat aandeel staan ook in een aparte spoiler.SPOILER: Totaal aantal stemmen individuele artiestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Unieke nummers per artiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Statistieken individuele nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ook nog wel willen kijken naar aandeel mannen/vrouwen, aandeel bands/duo's/solo en de verschillende talen, maar hier laat ik het bij@koffieleuk
![]()
![]()
Dat had ik niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier is er ook eentje leip aan het rondrennen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Silke bewaakt 1 van de balkons.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
1 december begint bij mij met slecht nieuw én met goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:56 schreef koffieleuk het volgende:
De totale playlist per vandaagWat een fijn overzichtSPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede playlist zo
Fuck the EBU![]()
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:07 schreef Yesse het volgende:
1 december begint bij mij met slecht nieuw én met goed nieuwsSterkte😙SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat een fijn overzicht![]()
Goede playlist zo
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
1 december begint bij mij met slecht nieuw én met goed nieuwsSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goede playlist zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Op woensdag 1 december 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SterkteThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het helpt wel dat ik weet dat ik gewoon een leuk leven heb hoe dan ook
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Leuk een kitten!quote:Op woensdag 1 december 2021 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen![]()
Note: dezelfde vraag heb ik gesteld in het F&F subforum![]()
Maar je moet ze gewoon in 1 kamer laten en verder negeren.Natuurlijk wel uit je ooghoek kijken of Silke de kitten niet vermoordmaar geen kat optillen of troosten als hij/zij een tik krijgt. Laat ze maar even naar elkaar blazen en uithalen. Dat hoort er gewoon bij, ze wennen echt heel snel aan elkaar. Juist het krampachtig apart zetten helpt niet.Ik heb veel katten en honden gehad en nooit problemen met gewenning gehad. Joh voor je het weet zijn ze de beste vriendjes en zo niet? Dan vinden ze hun plekje wel en accepteren ze elkaar wel als huisgenootje.
![]()
Ik lees wel heel vaak op internet dat je ze apart eerst moet houden, zodat ze eerst aan elkaar geur en dat er een andere kat aanwezig kunnen wennen.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:30 schreef summer52 het volgende:
[..]
Leuk een kitten!
Maar je moet ze gewoon in 1 kamer laten en verder negeren.Natuurlijk wel uit je ooghoek kijken of Silke de kitten niet vermoordmaar geen kat optillen of troosten als hij/zij een tik krijgt. Laat ze maar even naar elkaar blazen en uithalen. Dat hoort er gewoon bij, ze wennen echt heel snel aan elkaar. Juist het krampachtig apart zetten helpt niet.Ik heb veel katten en honden gehad en nooit problemen met gewenning gehad. Joh voor je het weet zijn ze de beste vriendjes en zo niet? Dan vinden ze hun plekje wel en accepteren ze elkaar wel als huisgenootje.
Silke heeft het te druk met de storm buiten in de gaten houden dan de slaapkamerdeur waar de kitten zit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat is al positief.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lees wel heel vaak op internet dat je ze apart eerst moet houden, zodat ze eerst aan elkaar geur en dat er een andere kat aanwezig kunnen wennen.
Silke heeft het te druk met de storm buiten in de gaten houden dan de slaapkamerdeur waar de kitten zit.
Heeft kitten ook al een naam of blijft dat Kitten?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik vind Kitten eigenlijk best een schattige naamquote:Op woensdag 1 december 2021 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is al positief.
Heeft kitten ook al een naam of blijft dat Kitten?
Fuck the EBU![]()
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind Kitten eigenlijk best een schattige naam
Fuck the EBU.![]()
1 december begint bij mij met slecht nieuw én met goed nieuwsSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goede playlist zo
1 december begint bij mij met slecht nieuw én met goed nieuwsSterkte Yesse...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goede playlist zo
![]()
Misschien is dit wel een mooi moment om ze in een kamer te zetten.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lees wel heel vaak op internet dat je ze apart eerst moet houden, zodat ze eerst aan elkaar geur en dat er een andere kat aanwezig kunnen wennen.
Silke heeft het te druk met de storm buiten in de gaten houden dan de slaapkamerdeur waar de kitten zit.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sytsequote:Op woensdag 1 december 2021 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is al positief.
Heeft kitten ook al een naam of blijft dat Kitten?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Helaas ben ik nu aan het werkquote:Op woensdag 1 december 2021 09:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een mooi moment om ze in een kamer te zetten.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Sytse is nu al Mr. Songfestival in jouw huisquote:
Heeft de naam Silke nog een link met de F1 of dat niet?![]()
![]()
Nee, helemaal nietquote:Op woensdag 1 december 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sytse is nu al Mr. Songfestival in jouw huis
Heeft de naam Silke nog een link met de F1 of dat niet?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Net geprobeerd. Silke heeft vooral naar gestaard en weggerend, gegromd, en dikke staart als systse dichtbij kwamFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Die denkt DIT IS MIJN HUISquote:Op woensdag 1 december 2021 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net geprobeerd. Silke heeft vooral naar gestaard en weggerend, gegromd, en dikke staart als systse dichtbij kwam
Uiteindelijk zal ze wel wennen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja, gemiste kansquote:Op woensdag 1 december 2021 08:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, eentje minder zou pas echt fantastisch zijn geweest.![]()
![]()
@Yesse :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou goeiemorgen allemaal, nog net op de valreep. Vandaag en de rest van de week lekker vrijEn het wordt een graad of 19 met blauwe lucht, zo te zien.
Hoe is jullie dag? Nog plannen?![]()
Werkenquote:Op woensdag 1 december 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
Nou goeiemorgen allemaal, nog net op de valreep. Vandaag en de rest van de week lekker vrijEn het wordt een graad of 19 met blauwe lucht, zo te zien.
Hoe is jullie dag? Nog plannen?En morgen weer.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb ook vrij vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
Hoe is jullie dag? Nog plannen?Vanavond ga ik bij iemand op bezoek. Niet heel veel zin in, maar ik stel het al chanant lang uit
Ik ben de kleur MAGENTA
Maar nu eerst drink ik winterthee en eet ik taaitaaiIk ben de kleur MAGENTA
Zal ik anders meegaan? Ik ben immers ook vrijquote:Op woensdag 1 december 2021 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij vandaagVanavond ga ik bij iemand op bezoek. Niet heel veel zin in, maar ik stel het al chanant lang uit
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 december 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
Maar nu eerst drink ik winterthee en eet ik taaitaaiik heb taaitaai nog helemaal niet gehad dit seizoen
![]()
Doet mij een beetje denken aan die Amsterdamse korstjes, die zijn ook lekker![]()
![]()
Vrijdag vrij.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat blijft doen
Omdat permanent vrij zijn zo slecht betaald.
Fuck the EBU.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 1 december 2021 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik anders meegaan? Ik ben immers ook vrijAmsterdamse korstjes ken ik niet. Ik vind taaitaai wel lekker, de rest van de familie vindt dat niet zo. Dat maakt het moeilijk om met Sinterklaas een zak te delen, en ze verkopen taaitaai in de regel alleen per best veel. Ik sla dus wel eens een jaar over omdat ik dan geen zin heb zoveel van dat spul naar binnen te werken. Met die bonkige pepernoten heb ik hetzelfde, dus die wisselen elkaar een beetje afquote:Op woensdag 1 december 2021 11:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt goedik heb taaitaai nog helemaal niet gehad dit seizoen
![]()
Doet mij een beetje denken aan die Amsterdamse korstjes, die zijn ook lekker
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben ook vrij vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij vandaagVanavond ga ik bij iemand op bezoek. Niet heel veel zin in, maar ik stel het al chanant lang uit
Ik heb boodschappen gedaan, de kadootjes voor Sinterklaas ingepakt, ik heb een soepje gemaakt en verder heb ik niet zoveel plannen. Zometeen ga ik nog een stukje wandelen tussen de buien door.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ga jij ook mee met Tim en mij?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij vandaag
Ik heb boodschappen gedaan, de kadootjes voor Sinterklaas ingepakt, ik heb een soepje gemaakt en verder heb ik niet zoveel plannen. Zometeen ga ik nog een stukje wandelen tussen de buien door.![]()
![]()
Vooruit, ze mag met de trein danquote:Op woensdag 1 december 2021 12:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behoorlijk eind lopen dan wel. Weet niet of je dat tussen de buien door redt.![]()
![]()
Wat voor soep?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij vandaag
Ik heb boodschappen gedaan, de kadootjes voor Sinterklaas ingepakt, ik heb een soepje gemaakt en verder heb ik niet zoveel plannen. Zometeen ga ik nog een stukje wandelen tussen de buien door.
Ik ben nog niet begonnen met inpakken. Pakpapier zat, maar ik heb wat van die Sinterklaasetiketten nodig en die heb ik nog niet gekochtAls ik in de buurt ben van een winkel die ze verkoopt denk ik er niet aan en ik heb steeds te weinig zin om speciaal daarvoor de hort op te gaan. Misschien vandaag gewoon maar zin maken dan, zodat niet alles op zondag hoeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Pepernoten zijn idd een acquired taste vind ik. En taai taai gaat idd in grootverpakkingen, waarom zou dat zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Amsterdamse korstjes ken ik niet. Ik vind taaitaai wel lekker, de rest van de familie vindt dat niet zo. Dat maakt het moeilijk om met Sinterklaas een zak te delen, en ze verkopen taaitaai in de regel alleen per best veel. Ik sla dus wel eens een jaar over omdat ik dan geen zin heb zoveel van dat spul naar binnen te werken. Met die bonkige pepernoten heb ik hetzelfde, dus die wisselen elkaar een beetje af![]()
Wel netjes dat je een jaar kunt overslaan.
Amsterdamse korstjes![]()
![]()
![]()
Lijkt op pistoletjesquote:Op woensdag 1 december 2021 12:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Pepernoten zijn idd een acquired taste vind ik. En taai taai gaat idd in grootverpakkingen, waarom zou dat zijn![]()
Wel netjes dat je een jaar kunt overslaan.
Amsterdamse korstjes![]()
[ afbeelding ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wat is die ESF Top2000 playlist fijn!! Helpt me zo de werkdag door. Zijn er hier al mensen overdag wezen sporten? Ik sport sinds corona altijd al van 4 tot 5 maar ben benieuwd of het nu drukker is vanwege de maatregelen. Ik hoop dat het even rustig is als normaal
Fuck the EBU![]()
Wat zijn Sinterklaasetiketten?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor soep?
Ik ben nog niet begonnen met inpakken. Pakpapier zat, maar ik heb wat van die Sinterklaasetiketten nodig en die heb ik nog niet gekochtAls ik in de buurt ben van een winkel die ze verkoopt denk ik er niet aan en ik heb steeds te weinig zin om speciaal daarvoor de hort op te gaan. Misschien vandaag gewoon maar zin maken dan, zodat niet alles op zondag hoeft
(Ik kalk namen er altijd gewoon met viltstift op)De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Misschien kan de volgende TS ook de link van de vorige playlist voor de Top 2000 vervangen met die van dit jaar?![]()
Ik moet een account aanmaken voordat ik mag luisteren.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die van vorig jaar luister ik nog steeds af en toequote:Op woensdag 1 december 2021 12:24 schreef Yesse het volgende:
Wat is die ESF Top2000 playlist fijn!! Helpt me zo de werkdag door. Zijn er hier al mensen overdag wezen sporten? Ik sport sinds corona altijd al van 4 tot 5 maar ben benieuwd of het nu drukker is vanwege de maatregelen. Ik hoop dat het even rustig is als normaalDan kom je toch weer eens uit je eigen bubbel
Ik ben de kleur MAGENTA
1 december begint bij mij met slecht nieuw én met goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goede playlist zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan toch, gewoon een gratis account?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een account aanmaken voordat ik mag luisteren.![]()
Ik ben de docu over de Beatles aan het kijken op Disney+, gaaf hoor. Maar goed te zien dat het allemaal niet lekker liep in de band. Wel verrassend dat John eigenlijk meestal best stil is en dat de discussie vooral tussen Paul en George is.![]()
Precies!! Ik merk nu ook vooral dat ik nog weinig radio luister. Heel veel nummers ken ik en vind ik leuk maar draai ik nooit.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Die van vorig jaar luister ik nog steeds af en toeDan kom je toch weer eens uit je eigen bubbel
Fuck the EBU![]()
En dan komen de lijstjes van ESF1gamer en mij er nog bij en wordt het alleen maar beterquote:Op woensdag 1 december 2021 12:24 schreef Yesse het volgende:
Wat is die ESF Top2000 playlist fijn!! Helpt me zo de werkdag door. Zijn er hier al mensen overdag wezen sporten? Ik sport sinds corona altijd al van 4 tot 5 maar ben benieuwd of het nu drukker is vanwege de maatregelen. Ik hoop dat het even rustig is als normaal
edit: Ah, Cyan's lijstje komt er ook bij. Maar ik weet niet of het daar beter van wordt hoor![]()
![]()
![]()
Ik zie de laatste tijd dat Disney+ heel veel leuke series en docu's heeft. Ik heb het destijds opgezegd omdat ik wel erg veel streamingdiensten had. Maar Videoland en Netflix kijk ik te vaak om die op te zeggen. En Prime is toch maar ¤ 3,99 per maandquote:Op woensdag 1 december 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik ben de docu over de Beatles aan het kijken op Disney+, gaaf hoor. Maar goed te zien dat het allemaal niet lekker liep in de band. Wel verrassend dat John eigenlijk meestal best stil is en dat de discussie vooral tussen Paul en George is.Misschien binnenkort als ik een maand wat meer tijd heb een maandje een abonnement nemen
quote:Op woensdag 1 december 2021 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dan komen de lijstjes van ESF1gamer en mij er nog bij en wordt het alleen maar beter
edit: Ah, Cyan's lijstje komt er ook bij. Maar ik weet niet of het daar beter van wordt hoor![]()
Je hebt nog de skip-knop
![]()
Fuck the EBU![]()
Gedoe.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan toch, gewoon een gratis account?
Fuck the EBU.![]()
Even noten dit.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dan komen de lijstjes van ESF1gamer en mij er nog bij en wordt het alleen maar beter
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Lijkt wel het begin van een horrorfilm zoquote:
Ik heb ook nog niet ingestuurd hequote:Op woensdag 1 december 2021 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben de kleur MAGENTA
Dat is het ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt wel het begin van een horrorfilm zo
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Jaquote:Op woensdag 1 december 2021 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd dat Disney+ heel veel leuke series en docu's heeft. Ik heb het destijds opgezegd omdat ik wel erg veel streamingdiensten had. Maar Videoland en Netflix kijk ik te vaak om die op te zeggen. En Prime is toch maar ¤ 3,99 per maandMisschien binnenkort als ik een maand wat meer tijd heb een maandje een abonnement nemen
[..]Je hebt nog de skip-knop
![]()
Je kan ook een maandje Videoland of Netflix opzeggen en dan in die maand Disney+ kijken.
Ik heb zelf Netflix en Disney+ beiden gedeeld, dus samen met iemand anders, en ik betaal zelf voor Prime en NLZiet. In het verleden heb ik ook Videoland en HBO gehad maar momenteel niet.![]()
Probleem is dat ik dan anderen in de weg zitquote:Op woensdag 1 december 2021 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
JaJe kan ook een maandje Videoland of Netflix opzeggen en dan in die maand Disney+ kijken.
Ik heb zelf Netflix en Disney+ beiden gedeeld, dus samen met iemand anders, en ik betaal zelf voor Prime en NLZiet. In het verleden heb ik ook Videoland en HBO gehad maar momenteel niet.En het is niet alsof ik het niet kán betalen, meer dat ik dan denk; heb je dat nou allemaal echt nodig
Fuck the EBU![]()
O jeequote:
Voor Disney+ lijkt mij dat antwoord vrij simpel: ja!quote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan anderen in de weg zitEn het is niet alsof ik het niet kán betalen, meer dat ik dan denk; heb je dat nou allemaal echt nodig
![]()
Ah ik snap hetquote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan anderen in de weg zitEn het is niet alsof ik het niet kán betalen, meer dat ik dan denk; heb je dat nou allemaal echt nodig
Nou ja ach, verwen je zelf, toch? Het is december!
![]()
![]()
Ik heb net mijn letterbordje veranderd van "Treat yo self" naar "Frosty the snowman" maar ik denk dat ik in januari dat wel weer terug verander en het dan daadwerkelijk uitvoerquote:Op woensdag 1 december 2021 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ik snap hetNou ja ach, verwen je zelf, toch? Het is december!
[ afbeelding ]![]()
Soms zou ik wel me zo willen voelen als Donna en Tom op Treat yo self dagen. Gewoon géén spijt van je aankopen en gewoon doen
Fuck the EBU![]()
Het was iets te ver, ik heb een rondje van 3,5 km gemaakt!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
@YesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wat grappigquote:Op woensdag 1 december 2021 12:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb net mijn letterbordje veranderd van "Treat yo self" naar "Frosty the snowman" maar ik denk dat ik in januari dat wel weer terug verander en het dan daadwerkelijk uitvoer![]()
Soms zou ik wel me zo willen voelen als Donna en Tom op Treat yo self dagen. Gewoon géén spijt van je aankopen en gewoon doenEn ja 'tuurlijk moet je dat gewoon doen!
Parks & Recreation is trouwens denk ik wel mijn all-time favoriete sitcom![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2021 12:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was iets te ver, ik heb een rondje van 3,5 km gemaakt!Ik las even dat je geplast had want je broek was toch al vies, en maakte me al zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@H_T ik heb groentesoep gemaakt, het ruikt hier heel lekker nuVanavond warm ik het dan weer op voor bij het avondeten.
@ESF1Gamer ik denk ook dat het wel goed gaat komen tussen Sytse en Silke! Het heeft gewoon ff tijd nodig.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dudequote:Op woensdag 1 december 2021 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even dat je geplast had want je broek was toch al vies, en maakte me al zorgen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dat streamingsdiensten gedoe blijf ik vervelend vinden. Nu ook De Verraders een Videolandseizoen krijgt en Expeditie Robinson een tweede Videolandseizoen. Gewoon vervelend dat dat soort programma's ineens naar zo'n platform gaan verplaatsen waar ik normaliter 0,0 interesse in zou hebben.![]()
Op seizoen 1 na ook die van mijquote:Op woensdag 1 december 2021 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat grappigEn ja 'tuurlijk moet je dat gewoon doen!
Parks & Recreation is trouwens denk ik wel mijn all-time favoriete sitcom![]()
Er is nu een podcast over
Fuck the EBU![]()
Toch maar account aangemaakt en playlist aangezet.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met die houding wordt het nooit wat jongeman!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ging ook nog bijna op mijn muil tijdens het wandelenDe grond is echt bezaaid met blaadjes en ik liep over een behoorlijk modderig pad. Ik dácht dat ik over een dik pak blaadjes liep maar het was maar een dun laagje blaadjes op een glibberig modderspoor. Dus toen gleed ik een stukje weg en werd mijn broek vies.
Je maakt wat mee he tijdens je middagrondje.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Sowieso, voor alles heb je straks een aparte streamingdienst. Het biedt ook wel weer goede dingen. Mijn ouders keken vroeger alleen tv. Sinds ze nu een jaar of 3-4 Netflix kijken is vooral mijn moeders tv-wereld open gegaan. Die kijkt nu ongeveer series uit alle verschillende landen, Turks, Braziliaans, Frans. Gewoon ondertiteling aan en gaanquote:Op woensdag 1 december 2021 12:59 schreef molloot200 het volgende:
Dat streamingsdiensten gedoe blijf ik vervelend vinden. Nu ook De Verraders een Videolandseizoen krijgt en Expeditie Robinson een tweede Videolandseizoen. Gewoon vervelend dat dat soort programma's ineens naar zo'n platform gaan verplaatsen waar ik normaliter 0,0 interesse in zou hebben.En samen kijken ze tegenwoordig ook wel een hoop series. Zo hebben ze zelfs Squid game gezien
Fuck the EBU![]()
Nou ja we komen langzaam aan wel op een leeftijd waarop we wat meer op elkaar moeten letten, Ari. @Redefine appte me vannacht nog met de vraag waar z'n platenspeler is want er zit een muis op de lamp. Tja, ik heb maar hulp ingeschakeld.quote:![]()
Lindtquote:Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef Em31 het volgende:
Zojuist begonnen aan de adventskalender van Lindt, een prima begin met een chocoladebeertje.
quote:Op woensdag 1 december 2021 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op seizoen 1 na ook die van mij![]()
Er is nu een podcast overHeb je een favoriet personage? Het is natuurlijk wel de mix die het zo goed maakt maar als ik moet kiezen, misschien toch Ron.
![]()
Dat is echt een moeilijke vraag. Ik denk overall April, vooral vanwege de gelaagdheid van het karakter. Dit jaar wel een verjaardagskaart met Ron in de hoofdrol gemaakt voor mijn man die vorig jaar voor het eerst keekquote:Op woensdag 1 december 2021 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]Heb je een favoriet personage? Het is natuurlijk wel de mix die het zo goed maakt maar als ik moet kiezen, misschien toch Ron.
![]()
Enige personage die ik minder vond was Ann.Fuck the EBU![]()
Zo zie je maar weer dat de jaren bij Ook jou beginnen te tellen. Want ik zei nog tegen je dat om de discman die in de wasmachine zat omdat er een kat op zatquote:Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we komen langzaam aan wel op een leeftijd waarop we wat meer op elkaar moeten letten, Ari. @:Redefine appte me vannacht nog met de vraag waar z'n platenspeler is want er zit een muis op de lamp. Tja, ik heb maar hulp ingeschakeld.
Maar het blijft onnodig om 20 verschillende streamingsdiensten te hebben straks omdat je één ding op Videoland zo graag volgt, één ding op Disney+, één ding op Amazon Prime, één ding op Netflix etc. Alleen maar frustrerend.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso, voor alles heb je straks een aparte streamingdienst. Het biedt ook wel weer goede dingen. Mijn ouders keken vroeger alleen tv. Sinds ze nu een jaar of 3-4 Netflix kijken is vooral mijn moeders tv-wereld open gegaan. Die kijkt nu ongeveer series uit alle verschillende landen, Turks, Braziliaans, Frans. Gewoon ondertiteling aan en gaanEn samen kijken ze tegenwoordig ook wel een hoop series. Zo hebben ze zelfs Squid game gezien
![]()
Ann was wel echt een bij-personage ja. Donna heb ik zelf ook wat minder mee. Gerry/Jerry/Gary en dat hele verhaal rond z'n naam vind ik ook fantastisch trouwensquote:Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is echt een moeilijke vraag. Ik denk overall April, vooral vanwege de gelaagdheid van het karakter. Dit jaar wel een verjaardagskaart met Ron in de hoofdrol gemaakt voor mijn man die vorig jaar voor het eerst keek![]()
Enige personage die ik minder vond was Ann.![]()
![]()
Ik heb een probleem. Ik ben nog maar bij de D, en ik zit nu al op 35 nummers.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Wij hebben al tijden Netflix en dat bevalt heel goed. We hebben een tijdje Videoland gehad maar daar keken we nauwelijks iets van, alleen mijn vriend keek Mocro Mafia en dat was het.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:59 schreef molloot200 het volgende:
Dat streamingsdiensten gedoe blijf ik vervelend vinden. Nu ook De Verraders een Videolandseizoen krijgt en Expeditie Robinson een tweede Videolandseizoen. Gewoon vervelend dat dat soort programma's ineens naar zo'n platform gaan verplaatsen waar ik normaliter 0,0 interesse in zou hebben.
Disney hebben we ook een tijdje gehad op proef (overgenomen van een kennis) en dat was wel mooi maar nu het gestopt is missen we het nog niet.
We hebben daarnaast nog Discovery Plus en daar kijken we nog het meest naar.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dit jaar is voor het eerst in een lange tijd dat ik geen adventkalender heb gekregen met mijn verjaardag, dus ik moet dit jaar uit m'n hoofd aftellenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef Em31 het volgende:
Zojuist begonnen aan de adventskalender van Lindt, een prima begin met een chocoladebeertje.En zonder verrassingen
![]()
![]()
Oh ja nu zie ik het. Maar er zaten zoveel spelfouten in (en beledigingen, overigens) dat het vrijwel onleesbaar was.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat de jaren bij Ook jou beginnen te tellen. Want ik zei nog tegen je dat om de discman die in de wasmachine zat omdat er een kat op zat
Volgende keer mag je ook gewoon typen in plaats van een vage foto te maken van een handgescheven briefje.![]()
Gewoon 6,5 lijst inleveren met al je schaduwe-mailadressenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik ben nog maar bij de D, en ik zit nu al op 35 nummers.![]()
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 1 december 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaeigenlijk zouden ze zo'n kalender moeten hebben met die chocoladebollen
Boh jaquote:Op woensdag 1 december 2021 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaeigenlijk zouden ze zo'n kalender moeten hebben met die chocoladebollen
![]()
Dochter en ik hebben samen een adventskalender van de Body Shop
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Over chocolade gesproken, afgelopen jaren kreeg mijn vriend zo'n luxe chocoladeletter van zijn werk. Dit jaar helaas een of andere cheap ass plak
Mijn Sinterklaassnoep dat ik van mijn werk heb gekregen, hebben ze neergezet... op onze bureaus. Maar wij komen allemaal niet meer op kantoor dit jaarquote:Op woensdag 1 december 2021 13:15 schreef AgnesGru het volgende:
Over chocolade gesproken, afgelopen jaren kreeg mijn vriend zo'n luxe chocoladeletter van zijn werk. Dit jaar helaas een of andere cheap ass plak
Hopelijk zijn het alleen maar letters en kruidnoten, die zijn nog wel een tijdje goed. Als er gevuld speculaas bij zit, dan denk ik niet dat die nog lekker isquote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn Sinterklaassnoep dat ik van mijn werk heb gekregen, hebben ze neergezet... op onze bureaus. Maar wij komen allemaal niet meer op kantoor dit jaar![]()
![]()
Dit gaat niet goed komen, ben ik bang.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik ben nog maar bij de D, en ik zit nu al op 35 nummers.
Fuck the EBU.![]()
Wij hebben dit jaar Clipper thee advent. Wel de Cüpper versie want gekocht in Duitsland of Oostenrijk. En ik heb een Balea (DM huismerk verzorging) kalender uit Duitsland meegenomen. En mijn moeder heeft een zelfgemaakte kalender gegeven met allemaal (vooral zelfgemaakte) cadeautjesIk vind die kalenders geweldig.
Fuck the EBU![]()
Hebben jullie de laatste tijd ook wel eens dat er een nieuwe post bij komt en die dan steeds verdwijnt en weer verschijnt? Heel raar. Op de PC is dit.![]()
Onze kat heeft dus ook een kalender gekregen met kattensnoepjes, gekocht bij de DM .
En voor New Mexico heb ik een adventskalender met koffiecupjes gekocht
Dat is dus NIET de ouderdomquote:Op woensdag 1 december 2021 13:24 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook wel eens dat er een nieuwe post bij komt en die dan steeds verdwijnt en weer verschijnt? Heel raar. Op de PC is dit.
Ja, dat is al een tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:24 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook wel eens dat er een nieuwe post bij komt en die dan steeds verdwijnt en weer verschijnt? Heel raar. Op de PC is dit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: