Nocturnal Animals. Het was geen horror (wel een thriller), maar er zat een heel erge onverwachte jumpscare in. En toen was ik zo freaked out dat ik niet meer verder durfde dusquote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nocturnal Animals. Het was geen horror (wel een thriller), maar er zat een heel erge onverwachte jumpscare in. En toen was ik zo freaked out dat ik niet meer verder durfde dus
Maar goed, inmiddels afgekeken.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
Om in de Jomanda sfeer te blijven 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Ja ik vind van wel!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed gedaanIk ken de film niet, is het een aanrader?
Gefeliciteerd, je wint er niets mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in Rozendaal is geweest
Ach, ze zou er veel meer klaar voor zijn dan een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg toch een beetje Maan angstzweet voor morgen gezien de post van @:Em31 in het Nederland 2022 topic, help
Ik had dat nog niet want die post niet gezien, maar nu wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg toch een beetje Maan angstzweet voor morgen gezien de post van @:Em31 in het Nederland 2022 topic, help
Zit @Em31 weer voor problemen te zorgen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ah, ik heb nog niet gekeken, maar het wordt wel weer eens tijd voor Nederlandse #ophef rondom het ESF.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
ben ooit met een vriendin naar Rozendaal geweest waar haar ouders woonden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die optie ben ik vergeten dus bij deze bestaat ie niet
Beetje zoals Etten-Leur, bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die optie ben ik vergeten dus bij deze bestaat ie niet
Dat kan helemaal niet.quote:
Molloot200 is de enige die in Rozendaal is geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in Rozendaal is geweest
Nou daar ben ik dus óók geweest. Toen ik door omstandigheden niet terug naar Spanje kon vliegen ben ik de dag erna maar naar E-L geweest. Tja. Leuk dat Vincent van Gogh er wat geschiedenis heeft. En ik heb er een uitstekende tostie gegeten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals Etten-Leur, bestaat ook niet.
Op het moment van stemmen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.![]()
Kijk:
[..]
Molloot200 is de enige die in Rozendaal is geweest.
Überhaupt.
Ever.
Sorry hoor Strani Engel, maar nu klets je onzin.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus óók geweest. Toen ik door omstandigheden niet terug naar Spanje kon vliegen ben ik de dag erna maar naar E-L geweest. Tja. Leuk dat Vincent van Gogh er wat geschiedenis heeft. En ik heb er een uitstekende tostie gegeten.
Oh en één tentje in het winkelcentrum had een hele leuke blonde serveerster.
Welk gedeelte komt ongeloofwaardig over?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sorry hoor Strani Engel, maar nu klets je onzin.
Ik denk de eerste zin, het laatste stuk, en nog wat daartussen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk gedeelte komt ongeloofwaardig over?
Die uitstekende tosti!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk gedeelte komt ongeloofwaardig over?
Ik was er toch vrij zeker van dat ik er ben geweestquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.bndestem.nl/e(...)et-bestaat~aa554779/
Met ie ook nog es!quote:
Hilarischquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Zou ook raar zijn geweest als hij er wel was geweest en zou beweren dat het niet bestaat.quote:Metro-journalist Jelmer Visser (29) is nog nooit in Etten-Leur geweest, maar beweert wel dat het niet bestaat.
Neeheequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was er toch vrij zeker van dat ik er ben geweest
Oh dat was bij de butler. Dat zie ik aan de friet.quote:
Hier in Holland doen we geen ei op onze tosti'squote:
Overigens met een ei erop is het toch een uitsmijter?quote:
Lol, 1 op 1 kopie van Bielefeldquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Maar dan is het brood weer niet gestapeld.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overigens met een ei erop is het toch een uitsmijter?
Nee, dit is een croque madame.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh dat was bij de butler. Dat zie ik aan de friet.![]()
Kak. Blijkt Etten-Leur toch te bestaan.
Aha!quote:
Ik zou het hier mee eens zijn, ware het niet dat er een raar woord in staat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier in Holland doen we geen ei op onze tosti'sEn serveren we rechte friet op een bord, in plaats van gekrulde in een beker
Uitsmijter tosti? Is het niet meer een croque madame zo?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nederland is Nederland niet meer Timquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier in Holland doen we geen ei op onze tosti'sEn serveren we rechte friet op een bord, in plaats van gekrulde in een beker
Wel verdraaid!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeHet was bij Dubbel en Dwars Tostibar. Maar wellicht dezelfde leverancier!
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weleens in Etten-Leur geweest om Douwe Egberts-punten in te leveren.
Kneuterigheid kent geen tijd.
Joh dan lees je toch lekker Nederlandquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou het hier mee eens zijn, ware het niet dat er een raar woord in staat.
Jij weet net zo goed als ik dat dit niet is waar ik het over had.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dan lees je toch lekker Nederland
Kopje danquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dit niet is waar ik het over had.
Deze matige anekdote speelde zich zelfs niet eens aan je eigen tafel afquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
Oh en die leuke serveerster werkte bij Donker & Blond.
Niet te verwarren met Kapsalon Blond & Donker, tevens in Etten-Leur.
Mocht je meelezen, leuke blonde serveerster die op 1 oktober dit jaar een oude man heel geduldig uitlegde wat een QR-code is en waarom het nodig is,terwijl aan de tafel ernaast ondergetekende gebiologeerd toekeek, DM even met je telefoonnummer.
Nee want jij en ik weten alletwee dat als ik niet heel duidelijk aangeef dat ik aan de tafel ernáást zat, men ongetwijfeld grappen zou maken over dat ik zelf die oude man was. Leer mij dat tuig hier kennen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze matige anekdote speelde zich zelfs niet eens aan je eigen tafel af
Er zijn mensen die schieten met hagel als het om slechte grappen gaat. Maar altijd weer goed om te zien dat jij schiet met hagel als het om vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
Mocht je meelezen, leuke blonde serveerster die op 1 oktober dit jaar een oude man heel geduldig uitlegde wat een QR-code is en waarom het nodig is, terwijl aan de tafel ernaast ondergetekende gebiologeerd toekeek, DM even met je telefoonnummer.
Ik zal mij troosten in de gedachte dat je het iig wel kan.quote:
quote:
Het is de enige strohalm, Redefinequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn mensen die schieten met hagel als het om slechte grappen gaat. Maar altijd weer goed om te zien dat jij schiet met hagel als het om vrouwen gaat.
Joh ik was het al bijna aan het typen!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want jij en ik weten alletwee dat als ik niet heel duidelijk aangeef dat ik aan de tafel ernáást zat, men ongetwijfeld grappen zou maken over dat ik zelf die oude man was. Leer mij dat tuig hier kennen.
Ftfyquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef Strani het volgende:
Mocht je meelezen, leuke blonde serveerster die op 1 oktober dit jaar een oude man heel geduldig uitlegde wat een QR-code is en waarom het nodig is, terwijl aan de tafel ernaast ondergetekende (een nog oudere man) gebiologeerd toekeek, DM even met je telefoonnummer.
Niet dat ik nou sta te juichen om Maan te sturen. Maar er zijn genoeg keuzes te maken die slechter zijn. Plus, de dooddoener, dat het uiteindelijk toch om het liedje draait. Dat zag je dit jaar wel, goede zanger met charisma, maar matig liedje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht dat dit een staaltje cherrypicking was, maar daar kwam ik bedrogen uitquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal mij troosten in de gedachte dat je het iig wel kan.
[..]
Nou dan heb ik mooi nieuws voor je. Helemaal uit Etten-Leur staat ze voor je deur!quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is de enige strohalm, RedefineZe was echt heel lief. Niet alleen tegen die man maar tegen iederéén!
Ik pleit voor minstens 50% liedjes met een Spaanse woorden erin op het ESF.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef Em31 het volgende:
Die Vamos amigos kerel is ook weer terug in de voorronde van Zweden @:Strani
Welke? Om hier binnen te komen moet je namelijk vier deuren doorquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dan heb ik mooi nieuws voor je. Helemaal uit Etten-Leur staat ze voor je deur!
Ik denk de komende jaren waarschijnlijk vooral: als we de finale maar halenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik nou sta te juichen om Maan te sturen. Maar er zijn genoeg keuzes te maken die slechter zijn. Plus, de dooddoener, dat het uiteindelijk toch om het liedje draait. Dat zag je dit jaar wel, goede zanger met charisma, maar matig liedje.
Dat lukt Redefine ten Brink wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke? Om hier binnen te komen moet je namelijk vier deuren door
De buitendeur. Dat je i.i.g. nog een heel klein beetje moeite moet doen he.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke? Om hier binnen te komen moet je namelijk vier deuren door
Ik zou haar misschien wel liever in duet sturen met iemand. Alleen met een ‘vlot’ liedje wordt het toch snel een beetje flets.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik nou sta te juichen om Maan te sturen. Maar er zijn genoeg keuzes te maken die slechter zijn. Plus, de dooddoener, dat het uiteindelijk toch om het liedje draait. Dat zag je dit jaar wel, goede zanger met charisma, maar matig liedje.
Strani is erg suavequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik pleit voor minstens 50% liedjes met een Spaanse woorden erin op het ESF.
Nou ja ik kan gewoon de eerste twee deuren openklikken vanaf hier, da's geen probleem.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
De buitendeur. Dat je i.i.g. nog een heel klein beetje moeite moet doen he.
Mij maakt het gewoonlijk ook niet uit en ik gebruik zelf stiekem beide woorden (maar dat moet je even onder ons houdenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een staaltje cherrypicking was, maar daar kwam ik bedrogen uit
Eigenlijk maakt het me niet uit of mensen friet of patat zeggen, zo lang ze de individuele reepjes gefrituurde aardappel maar niet als 'patatjes' aanduiden
Eens. Waarbij ik eigenlijk graag ook wat diversiteit qua muziek zou willen zien. We zitten nu al vrij lang binnen een bepaalde bandbreedte (uitgezonderd Waylon). Daar doen we het heel goed mee, wat heel mooi is. Maar het mag soms wel wat spannender. Waarbij de kans uiteraard klein is dat Maan daarvoor zou zorgen, maar goed.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk de komende jaren waarschijnlijk vooral: als we de finale maar halenwinnen maakt me voorlopig denk ik niet veel uit. En ik ben wel benieuwd hoe ze het zou doen en eerlijk is eerlijk, ze is de laatste jaren echt wel beter geworden.
Marco Borsatoquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou haar misschien wel liever in duet sturen met iemand. Alleen met een ‘vlot’ liedje wordt het toch snel een beetje flets.
Net als met Ogene zou ik er persoonlijk alleen niet blij mee zijn, ook om dezelfde reden als met Ogene.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Er zijn wel wat voorwaarden nodig om haar te sturen voordat de kans op succes groot is. Maar die voorwaarden zijn nog best haalbaar. Al zie ik liever anderen gaan uiteraard.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou haar misschien wel liever in duet sturen met iemand. Alleen met een ‘vlot’ liedje wordt het toch snel een beetje flets.
Zo lui kennen we je wel weer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik kan gewoon de eerste twee deuren openklikken vanaf hier, da's geen probleem.
Ze moeten uiteindelijk toch eerst met een nummer komen, dan heb je wel iets minder snel dat ze iemand als Emma Heesters maar aanwijzen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Waarbij ik eigenlijk graag ook wat diversiteit qua muziek zou willen zien. We zitten nu al vrij lang binnen een bepaalde bandbreedte (uitgezonderd Waylon). Daar doen we het heel goed mee, wat heel mooi is. Maar het mag soms wel wat spannender. Waarbij de kans uiteraard klein is dat Maan daarvoor zou zorgen, maar goed.
Moet daarnaast ook wel zeggen dat ik als puntje bij paaltje komt ook wel kan leven met de meeste artiesten. Wel met de voorwaarde dat een serieuze verwachting hebben over iemand en niet denken dat iemand extreem geschikt is (Davinia, waar al snel over het te kille etc. heen wordt gekeken). Of iemand die het leuk doet bij De Beste Zangers en/of nu even een paar hitjes heeft (Emma Heesters). Prima als die dan een jaar of drie later ofzo, maar niet gelijk,
Nou gelukkig maar. Kunnen we allemaal rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee rustig maar het was een grapje. Hoewel de like van @:Guanabana genoteerd staat.
Was jij het niet die een pesthekel had aan Emma Heesters?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Waarbij ik eigenlijk graag ook wat diversiteit qua muziek zou willen zien. We zitten nu al vrij lang binnen een bepaalde bandbreedte (uitgezonderd Waylon). Daar doen we het heel goed mee, wat heel mooi is. Maar het mag soms wel wat spannender. Waarbij de kans uiteraard klein is dat Maan daarvoor zou zorgen, maar goed.
Moet daarnaast ook wel zeggen dat ik als puntje bij paaltje komt ook wel kan leven met de meeste artiesten. Wel met de voorwaarde dat een serieuze verwachting hebben over iemand en niet denken dat iemand extreem geschikt is (Davinia, waar al snel over het te kille etc. heen wordt gekeken). Of iemand die het leuk doet bij De Beste Zangers en/of nu even een paar hitjes heeft (Emma Heesters). Prima als die dan een jaar of drie later ofzo, maar niet gelijk,
Uiteraard heb je dat soort dingen dan ook nog. Ik heb dat eigenlijk vooral met Emma Heesters. Dat gehijg kan ik echt niet aanhoren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net als met Ogene zou ik er persoonlijk alleen niet blij mee zijn, ook om dezelfde reden als met Ogene.
Ik kan haar zangstem zeer slecht hebben.
Dat ze het met een goed nummer nog best goed zou kunnen doen verandert daar helaas niks aan.
Dat klopt. Vind haar stem verschrikkelijk. Maar het grootste probleem vind ik vooral dat 'men' haar al wil sturen als ze een paar maanden leuk meedoet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was jij het niet die een pesthekel had aan Emma Heesters?
Dat was in opdracht van Frits, die heeft de hele buurt naar zijn hand gezet.quote:
De haas?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was in opdracht van Frits, die heeft de hele buurt naar zijn hand gezet.
De tuinman durft hier ook niet meer te komen. Frits zat bijna boven op zijn grasmaaier. Zo bijna die hele grasmaaier geplet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was in opdracht van Frits, die heeft de hele buurt naar zijn hand gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |