quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:05 schreef Meke het volgende:
Waarom laat hij me doortypen als het te lang is?
Nou dat zeker wel, maar ik vind het een valse weergave van de werkelijkheid als ik het topic een naam geef en geen waarschuwing krijg dat het te lang isquote:
en het kapt altijd af op een suffe plek, ook vaak zat gehad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat zeker wel, maar ik vind het een valse weergave van de werkelijkheid als ik het topic een naam geef en geen waarschuwing krijg dat het te lang is
GEEN IDEE MEKquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:05 schreef Meke het volgende:
oh dat is inderdaad zwaar kut jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb weer heel slecht geslapen. Ik heb al weken een zere lies en heup en ik kan er ‘s nachts niet goed op liggen en ik word telkens wakker als ik me omdraai.
Het begint wel heel vervelend te worden nu
Het komt vast goed! Fijn dat de kitten wel bij jou wil zijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Arizona
Kitten heeft heel veel energie.
Silke kruipt beetje bij beetje uit haar schulp en houdt nu de slaapkamer deur in de gaten.
Ze hebben elkaar even gezien tijdens een poging kamer swap (kitten in de woonkamer, Silke in de slaapkamer). Toen begon Silke eerst te blazen met de hoge rug en daarna de kitten.
Het is echt dat Silke haar tempo moet aangeven.
De kitten wil heel graag bij mij in de buurt zijn.
Wel lastig met werken als de kitten over toetsenbord looptquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het komt vast goed! Fijn dat de kitten wel bij jou wil zijn
Fijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:14 schreef molloot200 het volgende:
En ik ben nu als allereerste in het lokaal (meer dan 20 minuten te vroeg), omdat de bussen die ik moest hebben plotseling perfect op elkaar aansloten.
Die bussen waren overigens ook hutje-mutje vol dus het slaat allemaal helemaal nergens op met die "regels" lol.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
Mijn dochter zit momenteel te vernikkelen op school, want er moet geventileerd worden. Ramen staan vol open. Maar de jassen mogrn niet mee in de klas![]()
Ze komt nu telkens doodmoe uit school.
Mja ik word oudquote:
ik heb een versleten rugwervel, dat speelt ook op op onverwachte momenten, had er zo rond 2012 mega veel last van en daarna jaren niet. Laatste paar maanden toch ook wel wat meer last vanquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja ik word oudIk weet niet wat het is. Ik gok een slijmbeursontsteking en/of artrose. Ik ben wel bekend met bil-en heupklachte maar dit duurt wel wel lang en is heel venijnig.
Dat lijkt me ook heel vervelend!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een versleten rugwervel, dat speelt ook op op onverwachte momenten, had er zo rond 2012 mega veel last van en daarna jaren niet. Laatste paar maanden toch ook wel wat meer last van
als je zelf het gevoel hebt dat het te lang duurt zeker gaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel vervelend!
Ik weet ook niet goed of ik hiermer naar de huisarts moet gaan… devies is toch: blijf bewegen en dat die ik al. Afvallen is bij mij niet aan de orde.
Wat?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
Mijn dochter zit momenteel te vernikkelen op school, want er moet geventileerd worden. Ramen staan vol open. Maar de jassen mogrn niet mee in de klas![]()
De schoolquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat?![]()
Welke wereldvreemde idioot bedenkt zulke regels?
Wat heerlijk vermoeiend weer. Met 2 graden buiten en de ramen open wordt het lokaal een soort bushokje. Daar trek je je jas toch ook niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
De school![]()
Ventileren, ok. Maar de jas mag niet mee. Ze moesten maar flink veel laagjes aantrekken. Staat letterlijk zo in de mail die we van school kregen.
Hij gaat dan toch ook niet door?quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:05 schreef Meke het volgende:
Jezus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
Hoeveel nog te gaan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:50 schreef Strani het volgende:
Zo, eerste call van de dag zit er weer op, met m'n slaperige hoofd.
Gelukkig nog maar 1! En zelfs over die heb ik nog geen bevestiging of die er ook komt. En vanaf morgen heb ik een aantal dagen vrij en werk ik t/m de eerste week van januari nog maar 2 dagen per weekquote:
Stomquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
De school![]()
Ventileren, ok. Maar de jas mag niet mee. Ze moesten maar flink veel laagjes aantrekken. Staat letterlijk zo in de mail die we van school kregen.
Ow jakkesquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:49 schreef ijs_beer het volgende:
Zo, flots, lag m'n telefoon in een plas water op straat. *Vlekken in de nek*
Goddank doet ie het nog.
Stomquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:05 schreef Meke het volgende:
Ik heb zo’n hekel aan geschreeuwquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:49 schreef Em31 het volgende:
Pff wat een geschreeuw op de vroege ochtend.
Mja. Ik ben misschien onderweg naar een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar 1! En zelfs over die heb ik nog geen bevestiging of die er ook komt. En vanaf morgen heb ik een aantal dagen vrij en werk ik t/m de eerste week van januari nog maar 2 dagen per week![]()
Hoe gaat het bij jou?
Nee maar had wel papieren zakdoekjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow jakkes![]()
Moest je ‘m dan niet in de rijst leggen? Heb ik al ‘ns gehoord. Maar geen rijst in de buurt zeker?
Dit ben jij:quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb zo’n hekel aan geschreeuw![]()
Achter ons zit het trainingsveld van oa de Graafschap. Elke dag geschreeuw en gedoe. Gelukkig nu om 17 uur klaar
Ohh ja snap ik maar komt goed! Gisteren toevallig geleerd dat als je koud water in je gezicht gooit, je hartslag dan omlaag gaat als gevolg van de diving reflex. Misschien wil jij dit nog even uitproberen daar op het toilet van het kantoorquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Ik ben misschien onderweg naar een sollicitatiegesprek.
Dus wat gespannen.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er wel doorheen voor vandaag.
Alleen maar saaie klusjes te doen vandaag. En mijn maag wil ook nog niet echt vandaag.quote:
Zo wereldvreemd is dat niet, als je wel eens in een schoolklas komt weet je dat het normaal al een redelijke chaos is, en als iedereen dan ook nog een jas aanheeft (vaak met capuchon) wordt het er niet prettiger op voor de docent. Ik snap wel vanuit welke gedachte die regel is verzonnen. Dat het voor de leerlingen erg onprettig is snap ik ook.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat?![]()
Welke wereldvreemde idioot bedenkt zulke regels?
Er zijn al best veel artikelen geschreven en video's gemaakt over waarom dat toch echt geen goed idee is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow jakkes![]()
Moest je ‘m dan niet in de rijst leggen? Heb ik al ‘ns gehoord. Maar geen rijst in de buurt zeker?
Oei, nou succes dan maar!quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen maar saaie klusjes te doen vandaag. En mijn maag wil ook nog niet echt vandaag.
Succes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus wat gespannen.
Mwa, als je gewoon afspreekt dat de capuchon afblijft zou het geen verschil moeten maken. Het lijkt me erg lastig leren als je het veel te koud hebt en dat is voor 30 of zo leerlingen ernstiger dan dat een leraar naar jassen moet kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo wereldvreemd is dat niet, als je wel eens in een schoolklas komt weet je dat het normaal al een redelijke chaos is, en als iedereen dan ook nog een jas aanheeft (vaak met capuchon) wordt het er niet prettiger op voor de docent. Ik snap wel vanuit welke gedachte die regel is verzonnen. Dat het voor de leerlingen erg onprettig is snap ik ook.
Succes IJsbeerquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus wat gespannen.
Heel veel succesquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus wat gespannen.
Is het nog steeds maagzuur waar je nu last van hebt?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen van huis weg ging had ik nog nergens last van, maar onderweg tijdens het zingenin de auto, kwam er eerst al wat zuur uit mijn maag op.
En nu is mijn maag nog steeds niet tot rust gekomen.
Omdat NS.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
succes @:ijs_beer
Je kan het
Trouwens, waarom misschien?
quote:
Zou het kunnen zijn dat je gewoon echt heel slecht zingt?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen van huis weg ging had ik nog nergens last van, maar onderweg tijdens het zingenin de auto, kwam er eerst al wat zuur uit mijn maag op.
En nu is mijn maag nog steeds niet tot rust gekomen.
Nu geen opkomend maagzuur meer, maar enkel krampen in de buik/maag en hongergevoel. Dus ik heb maar een boterham gepakt om nu al te eten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het nog steeds maagzuur waar je nu last van hebt?
Niks mis met zingen in de auto!
Oh da's ook wel apart, dat je last van je maag hebt en daar juist honger bij krijgt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu geen opkomend maagzuur meer, maar enkel krampen in de buik/maag en hongergevoel. Dus ik heb maar een boterham gepakt om nu al te eten.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat je gewoon echt heel slecht zingt?![]()
Ik kan me nl best voorstellen dat ik ook last van mijn maag zou krijgen als ik mezelf zou horen zingen.![]()
Iberogast geprobeerd? Sterktequote:Op dinsdag 30 november 2021 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen maar saaie klusjes te doen vandaag. En mijn maag wil ook nog niet echt vandaag.
"Misschien ben je onderweg naar een sollicitatie... Misschien wordt je omgeleid via Antwerpen met drie bussen en een Metro... Je dag begint altijd spannend met de NS!quote:
Ah okee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn al best veel artikelen geschreven en video's gemaakt over waarom dat toch echt geen goed idee is.
Gewoon uitdoen, met een doekje oid afdrogen en dan aan de lucht laten drogen, niet weer aandoen voordat hij goed droog is.
Rijst, kleine stukjes en het zetmeel wat op de korrels zit, kan best diep in je telefoon raken en soms wel meer schade aanrichten dan het water zelf. Om maar iets te noemen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Misschien ben je onderweg naar een sollicitatie... Misschien wordt je omgeleid via Antwerpen met drie bussen en een Metro... Je dag begint altijd spannend met de NS!"
Ik zie de nieuwe reclamecampagne al helemaal voor me.
Veel mensen niet. Vandaar dat iedereen het nog steeds zegt.quote:
Hm, dan zal dat niet het probleem zijn idd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zing al jaren in de auto en nog nooit last van gehad.
Ik heb iets super ingewikkelds nu voor 90% opgelost en nu ben ik heel trots en ook wel klaarquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er wel doorheen voor vandaag.
Sorry hoor, maar 'een leraar moet maar naar jassen kijken' is een beetje makkelijk gedacht. Ga zelf maar eens voor zo'n klas staan, het zal je niet meevallen. Zo'n regel wordt niet ingevoerd omdat die school graag leerlingen pest, ze zullen er ongetwijfeld hun redenen voor hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, als je gewoon afspreekt dat de capuchon afblijft zou het geen verschil moeten maken. Het lijkt me erg lastig leren als je het veel te koud hebt en dat is voor 30 of zo leerlingen ernstiger dan dat een leraar naar jassen moet kijken.
Wat voor redenen zouden dat dan kunnen zijn die zwaarder zijn dan dat een hele klas vijf dagen per week zit te vernikkelen van de kou en zich daardoor niet kan concentreren op het leren en waardoor hun immuunsysteem ook nog eens een flinke tik kan krijgen omdat het lichaam alle energie gebruikt om warm te blijven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 'een leraar moet maar naar jassen kijken' is een beetje makkelijk gedacht. Ga zelf maar eens voor zo'n klas staan, het zal je niet meevallen. Zo'n regel wordt niet ingevoerd omdat die school graag leerlingen pest, ze zullen er ongetwijfeld hun redenen voor hebben.
Als naar jassen kijken het grootste probleem is in het onderwijs, zal het docentenkorps de winter wel doorkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 'een leraar moet maar naar jassen kijken' is een beetje makkelijk gedacht. Ga zelf maar eens voor zo'n klas staan, het zal je niet meevallen. Zo'n regel wordt niet ingevoerd omdat die school graag leerlingen pest, ze zullen er ongetwijfeld hun redenen voor hebben.
Daarom gaat het ook niet om de jassen op zich (neem ik aan). Dat is wat ik dus aangeef, dat is een beetje makkelijk gedacht. Er zijn bepaalde leerlingen die werkelijk allerlei manieren verzinnen om de les te verstoren of te negeren, een jas kan daarbij een handige tool zijn. Dat zou zomaar een reden kunnen zijn om die jassen te verbieden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als naar jassen kijken het grootste probleem is in het onderwijs, zal het docentenkorps de winter wel doorkomen.
De situatie is nu gewoon niet normaal. Als je de ramen openzet, is het nogal logisch dat mensen zich kleden zoals buiten.
Er staat in de mail:quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoeven geen jassen opgeborgen worden want ze hebben ze aan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er staat in de mail:Ok, ja dat is een beetje vreemd. Maar wat is het voor school? Ligt het bv. in een probleemwijk, dat is ook nog wel eens een reden om jassen te weren (aangezien er daar leerlingen zijn die bv. een mes in hun jas meenemen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoeven geen jassen opgeborgen worden want ze hebben ze aan
Het is een bovenbouw havo/vwo school, geen probleemwijk. Niemand snapt het.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, ja dat is een beetje vreemd. Maar wat is het voor school? Ligt het bv. in een probleemwijk, dat is ook nog wel eens een reden om jassen te weren (aangezien er daar leerlingen zijn die bv. een mes in hun jas meenemen).
Rijstquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel mensen niet. Vandaar dat iedereen het nog steeds zegt.![]()
Maar goed, mocht het je eens overkomen, niet in rijst leggen dus. Niet goed voor de telefoon en zonde van de lekkere rijst.
Ik nam mijn jas ook wel eens mee de les in mijn middelbare schooltijd. Dus ik vindt het vreemd dat ie opgeborgen moet worden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, ja dat is een beetje vreemd. Maar wat is het voor school? Ligt het bv. in een probleemwijk, dat is ook nog wel eens een reden om jassen te weren (aangezien er daar leerlingen zijn die bv. een mes in hun jas meenemen).
Nou ja, ook dat nog inderdaad; voor de leraren zelf lijkt het me net zo vervelend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een bovenbouw havo/vwo school, geen probleemwijk. Niemand snapt het.
Dochter appt nu toevallig netvdat niet alle docenten handhaven en zelf met jas in de klas zijn gaan zitten na de pauze![]()
Een van mijn leukste jassen ooit is eens gestolen op schoolquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik nam mijn jas altijd het lokaal in en hing 'm dan over mijn stoel. Ik ga mijn jas toch niet ophangen in de garderobe waar iemand anders 'm dan vervolgens kan jatten.
Ah dat is op mijn uni best normale zaakquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
Sorry, dat ik het je weer laat herbeleven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een van mijn leukste jassen ooit is eens gestolen op schoolNog niet overheen.
Heel goed, dit gaat een doorslaand succes worden. Misschien.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:40 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik ben vast begonnen met de reclamecampagne.
[ afbeelding ]
Ftfy.quote:
Ja dat is geen goede toepassing van misschien, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
succes @:ijs_beer
Je kan het
Trouwens, waarom misschien?
Ja, lach er maar om. Misschien komt het door mijn eigen ervaring met lesgeven aan kinderen uit diezelfde probleemwijken dat ik in principe voor alles begrip hebquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:15 schreef Strani het volgende:
Ze kunnen ook gewoon op het schoolplein les gaan geven. Hopen dan dat daar de jassen wel aan mogen blijven.
quote:
Alsof het ding daarvoor gemaakt is he?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het koud op kantoor, maar de verwarming stond helemaal niet aan.
Mijn collega heeft die nu aangezet en het is nu wel wat aangenamer.
Ik neem toch aan dat die collega ook nog andere talenten heeft, dus om hem/haar nu meteen een ding te noemen wat gemaakt is om de verwarming aan te zetten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsof het ding daarvoor gemaakt is he?
Goed dat het positief wasquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat is geen goede toepassing van misschien, inderdaad.
Nou, was spannend, maar wel positief. Denk ik.
Goed om te weten. Zorg ik dat ik voor die tijd wakker ben.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:03 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat we komende maandag om 12.00 weer massaal een hartverzakking krijgen. Dan wordt er weer zo'n NL alert naar je tefeloon verstuurd.
Het is een nieuwe collega, dus die moet alles nog leren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die collega ook nog andere talenten heeft, dus om hem/haar nu meteen een ding te noemen wat gemaakt is om de verwarming aan te zetten.
Heb je dan een vrije dag?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed om te weten. Zorg ik dat ik voor die tijd wakker ben.
Oh we mogen jou dus niet meer dat ding wat de warme dranken regelt noemenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die collega ook nog andere talenten heeft, dus om hem/haar nu meteen een ding te noemen wat gemaakt is om de verwarming aan te zetten.
Mooi dat we nu misschien iets hebben om alles wat we gaan doen of een ander mee aanmoedigen, kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:40 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik ben vast begonnen met de reclamecampagne.
[ afbeelding ]
Ja, ik ben vrijdag en maandag vrij.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrijdag en maandag vrij.
Rest van het jaar werk ik geen volle werkweek meer.
In dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een nieuwe collega, dus die moet alles nog leren.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh we mogen jou dus niet meer dat ding wat de warme dranken regelt noemen
Waarom doen ze dat zo vaak? :/ Mijn vorige telefoon ging kapot door zo'n NL alert. Die trilde zo hard, daarna trilde die niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:03 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat we komende maandag om 12.00 weer massaal een hartverzakking krijgen. Dan wordt er weer zo'n NL alert naar je tefeloon verstuurd.
Dat lag dan meer aan de telefoon dan aan de alertquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat zo vaak? :/ Mijn vorige telefoon ging kapot door zo'n NL alert. Die trilde zo hard, daarna trilde die niet meer.
Ow, zeker. de telefoon was al oud, maar moest nog een paar maandjes mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lag dan meer aan de telefoon dan aan de alert
Zo heel vaak doen ze dat overigens niet hoor. De vorige was ergens van de zomer of langer geleden.
Maar dat zal dan om een specifieke reden zijn geweest. Dat er ergens wat aan de hand was. Dat er dan twintig af gaan is vrij logisch. Iedereen die dan in diezelfde buurt is, hoort die dan te krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, zeker. de telefoon was al oud, maar moest nog een paar maandjes mee.
Deze maand heb ik nog een NL alert gehad. Toen gingen 20 telefoons tegelijkertijd af in de zaal
Ja, dat begrijp ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat zal dan om een specifieke reden zijn geweest. Dat er ergens wat aan de hand was. Dat er dan twintig af gaan is vrij logisch. Iedereen die dan in diezelfde buurt is, hoort die dan te krijgen.
De alert van maandag staat daar buiten. Dat is de maandelijks controle i.p.v. of naast het luchtalarm.
We lachen hier (bijna) overal om BSGquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om. Misschien komt het door mijn eigen ervaring met lesgeven aan kinderen uit diezelfde probleemwijken dat ik in principe voor alles begrip heb![]()
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat die school het lokale equivalent van Hugo de Jonge aan de leiding heeft, dan heb ik niks gezegd.
Als dat niet zonder verdoving kan, doet de tandarts iets fout.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik ben weer even van de tandarts af. Het was een gaatje wegwerken en een vulling bijwerken. En volgens de tandarts kon dat best wel even zonder verdoving. Iets wat objectief beschouwd waarschijnlijk ook best correct is. Maar toch
Dat vind ik een onzinargument, 'de kinderen zijn met meer dus hun belang weegt zwaarder'. Maar goed, ik probeer alleen maar aan te geven dat er best redenen te vinden zijn om leerlingen hun jas uit te laten doen... of je het daar nou mee eens bent of niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
We lachen hier (bijna) overal om BSG
Zoals gezegd, het gaat om belangen. En die wegen in dit geval zwaarder van de kinderen (waarvan er ook veel meer in de klas zitten) dan van de leraar. Waarbij nog maar de vraag of de leraren het er überhaupt mee eens zijn, want zelfs daar lijkt niet per se sprake van te zijn in dit specifieke geval.
Wel redenen, maar geen overtuigende. Maar goed, agree to disagree.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat vind ik een onzinargument, 'de kinderen zijn met meer dus hun belang weegt zwaarder'. Maar goed, ik probeer alleen maar aan te geven dat er best redenen te vinden zijn om leerlingen hun jas uit te laten doen... of je het daar nou mee eens bent of niet.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom thuis en die vervelende discussie is nog aan de gang.![]()
Ik ben bij de kapper geweest, er kan nu een lockdown van maanden komen![]()
Stukje eraf alleen, zoals altijdquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]Wat heb je laten doen met je kapsel?
Als ze idd meerdere maanden vooruit kan gok ik op af laten scheren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:26 schreef Arizona het volgende:
Ik laat echt alles met verdoving doen, ik vlieg al tegen het plafond zodra de boor ook maar richting mijn mond wijstquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik ben weer even van de tandarts af. Het was een gaatje wegwerken en een vulling bijwerken. En volgens de tandarts kon dat best wel even zonder verdoving. Iets wat objectief beschouwd waarschijnlijk ook best correct is. Maar toch
Was anderhalve a twee centimeter of zoquote:
Dat scheelt mooi veel geld! Met blond haar durf ik zelf verven echt niet aan. Donkerder haar is wat minder foutgevoeligquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stukje eraf alleen, zoals altijd
Verven doe ik thuis (nou ja beter gezegd, mijn vriendHij heeft het vorige keer voor het eerst voor me gedaan en dat ging best goed
)
Ik weet niet wat voor kapsel je had natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was anderhalve a twee centimeter of zo
Zonde. Kan je de gegevens niet beter in de koelkast bewaren, zodat ze gewoon vers blijven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:31 schreef Arizona het volgende:
Ik moet wachten tot er gegevens ververst zijn. Duurt lang.
Ik heb het nog nooit bij de kapper laten verven, daar ben ik echt veel te skeer voor. Ik verf het ook alleen maar omdat het grijs wordtquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat scheelt mooi veel geld! Met blond haar durf ik zelf verven echt niet aan. Donkerder haar is wat minder foutgevoelig
De Anouk natuurlijk, kan niet anders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:26 schreef Arizona het volgende:
Die deed idd ook "een stukje eraf".quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Anouk natuurlijk, kan niet anders.
Ik laat het al jaaaaaren verven bij de kapper en durf er niet meer mee te stoppenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit bij de kapper laten verven, daar ben ik echt veel te skeer voor. Ik verf het ook alleen maar omdat het grijs wordtAnders zou ik het überhaupt niet doen.
Prachtig, woest, poëtisch.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar ik laat mijn haat nu dus ook assig verven, dan valt het niet zo op.
Binnen een week, was het antwoord toen ik er naar vroeg wanneer ik iets zou horen over een eventueel vervolg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed dat het positief wasNu nog in spanning afwachten. Laten ze snel wat weten of moet je langer wachten?
Ok. Duimen dus. Hopelijk z.s.m. positief bericht. Zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Binnen een week, was het antwoord toen ik er naar vroeg wanneer ik iets zou horen over een eventueel vervolg.
Thanks! Dan weet ik dat ik dan geen oortjes in moet doenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:03 schreef Redefine het volgende:
Als dat geluid ook via de oortjes doen, dan heb je gelijk gehoorbeschadigingquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Thanks! Dan weet ik dat ik dan geen oortjes in moet doen
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 30 november 2021 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Binnen een week, was het antwoord toen ik er naar vroeg wanneer ik iets zou horen over een eventueel vervolg.
Ja dat doen ze echt, heb ik ooit meegemaakt. Niet leuk, ik gooide ze dan ook gelijk uit.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat geluid ook via de oortjes doen, dan heb je gelijk gehoorbeschadiging
Pijnlijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze echt, heb ik ooit meegemaakt. Niet leuk, ik gooide ze dan ook gelijk uit.
* Ook duimtquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien heet die liggende jongen wel Corn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
1826
Het jaar dat "The Last of the Mohicans" van James Fenimore Cooper gepubliceerd werd.
Ook het jaar dat John Constable zijn werk "The Cornfield" schilderde
[ afbeelding ]
Met verrassend weinig corn, als je het mij vraagt, maar goed, hij zal het weten.![]()
Ik vond het al wat vroeg voor kerstdiner.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb grote vorderingen gemaakt met Flappie, blij![]()
Hand is nu wel fucked up.
(Ps. dit gaat over piano).
Het heette ook eigenlijk 'The Corny Field'.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
1826
Het jaar dat "The Last of the Mohicans" van James Fenimore Cooper gepubliceerd werd.
Ook het jaar dat John Constable zijn werk "The Cornfield" schilderde
[ afbeelding ]
Met verrassend weinig corn, als je het mij vraagt, maar goed, hij zal het weten.![]()
Ah tis zondquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn![]()
Oh ja, dat maakt het een stuk duidelijker.quote:
Of een dik vest? Zo'n eentje die even dik is als een jas.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah tis zond![]()
Misschien helpt thermokleding iets?
Dit klinkt op de één of andere manier fout, als het over “Bianca” gaat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt het een stuk duidelijker.
Wat zit er allemaal op?
Rucola, ham, en de standaard dingenquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt het een stuk duidelijker.
Wat zit er allemaal op?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:49 schreef Em31 het volgende:
Pff wat een geschreeuw op de vroege ochtend.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Hoe ver zijn we afgezakt?
Laten we eens zien hoe lang dit nog duurtquote:RIVM: stabilisatie van aantal nieuwe coronameldingen
De afgelopen week is het aantal positieve testen dat het RIVM registreerde niet of nauwelijks gestegen. Ruim 155.000 keer viel de uitslag van de PCR-test bij de GGD positief uit; minder dan 1 procent meer dan de bijna 154.000 van de zeven dagen daarvoor. Het RIVM spreekt van een stabilisatie, die vermoedelijk het gevolg is van het maatregelenpakket van half november, dus nog voor dat van afgelopen weekeinde.
Ja, ik vraag me af of dat niet te maken met dat de testcapaciteit aan z'n max zit. Maar ik hoop dat het daadwerkelijk effect heeft!quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef molloot200 het volgende:
Dan ook weer positief nieuws uit het coronablog:
[..]
Laten we eens zien hoe lang dit nog duurt
Ja, als je eenmaal bezig bent, gaat dat best snel. Hier op zolder In het pakjespakhuis ligt ondertussen ook al aardig wat voor dit weekend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
Even een overzichtje aan het maken hoeveel pakjes ik al heb voor Sinterklaas en voor wie. Ik dacht dat ik me aardig had ingehouden, maar het zijn er alles bij elkaar toch best veel
Lijkt mij niet, want het percentage positieve tests gaat niet omhoog.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of dat niet te maken met dat de testcapaciteit aan z'n max zit. Maar ik hoop dat het daadwerkelijk effect heeft!
Het is nogal kortzichtig van een journalist om haar eigen ervaringen te gaan spiegelen aan de aard van een heel volk. Dat ze boos en gefrustreerd is snap ik, maar om dan van leer te gaan trekken tegen 'the Dutch', en er van alles en nog wat bij te halen (o.a. dat wij Zuid-Afrika zouden willen 'straffen' voor hun geweldige medische wetenschap), pfff... fuck off.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:11 schreef Guanabana het volgende:
Nederland staat er weer lekker op
‘Ik dacht dat Nederland logisch, rationeel en functioneel was’, maar dat viel bitter tegen
We zijn dan ook met best veel in de SC.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
Even een overzichtje aan het maken hoeveel pakjes ik al heb voor Sinterklaas en voor wie. Ik dacht dat ik me aardig had ingehouden, maar het zijn er alles bij elkaar toch best veel
Dat lees ik meer, maar als het meer verspreidt, verwacht je nog altijd dat je het meer zou vinden in de geteste populatie en dat lijkt niet te gebeuren. Dat het beeld iets minder precies is, klopt wel, maar het lijkt mij wel duidelijk dat het nu in ieder geval stabiliseertquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of dat niet te maken met dat de testcapaciteit aan z'n max zit. Maar ik hoop dat het daadwerkelijk effect heeft!
Paar grapjes zitten er ook tussen en wat klein grut, dus dan loopt het best snel op. Vervolgens vergeet ik van allemaal kleine dingetjes dat ik die al heb en denk ik dat iemand achter loopt qua aantal en probeer ik daarvoor te compenseren, waarna nu een ander ook daadwerkelijk minder pakjes heeft en ik daar weer voor moet corrigeren...quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal bezig bent, gaat dat best snel. Hier op zolder In het pakjespakhuis ligt ondertussen ook al aardig wat voor dit weekend.
Hoe gaat de kleine daar op? Helemaal vol spanning voor pakjesavond, of heeft het toch nog niet helemaal door?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal bezig bent, gaat dat best snel. Hier op zolder In het pakjespakhuis ligt ondertussen ook al aardig wat voor dit weekend.
Ik kan vanaf hier bevestigen dat Sinterklaas allang weer in Spanje zit omdat hij het allemaal wat te urgent begon te vinden in Nederland. Dus die man die jullie nu op TV zien elke dag is niet de echte en hij gaat ook geen cadeautjes langsbrengen op pakjesavond. Mensen die cadeautjes willen zullen ze dit jaar zelf moeten regelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:40 schreef molloot200 het volgende:
Wij doen echt helemaal niks met Sinterklaas meer
Hier ook niet meer, cadeautjes geven doen we nu met kerst.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:40 schreef molloot200 het volgende:
Wij doen echt helemaal niks met Sinterklaas meer
Oh, daar mag dan wel een persconferentie voor worden gegeven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier bevestigen dat Sinterklaas allang weer in Spanje zit omdat hij het allemaal wat te urgent begon te vinden in Nederland. Dus die man die jullie nu op TV zien elke dag is niet de echte en hij gaat ook geen cadeautjes langsbrengen op pakjesavond. Mensen die cadeautjes willen zullen ze dit jaar zelf moeten regelen.
Sinterklaas houdt dit liever een beetje onder de mijter.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, daar mag dan wel een persconferentie voor worden gegeven.
Pietenpersconferentiequote:Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, daar mag dan wel een persconferentie voor worden gegeven.
Die gedraagt zich opmerkelijk netjes deze dagen. Het idee dat hij misgrijpt op Pakjesavond is toch wel een handig dreigmiddelquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe gaat de kleine daar op? Helemaal vol spanning voor pakjesavond, of heeft het toch nog niet helemaal door?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die gedraagt zich opmerkelijk netjes deze dagen. Het idee dat hij misgrijpt op Pakjesavond is toch wel een handig dreigmiddel
Wij soms ook, vooral als Sinterklaascadeaus toch vergeten waren of te laat binnen kwamen met de postquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, cadeautjes geven doen we nu met kerst.
Hoe vroeg in het jaar zijn de eerste luisterpieten er al?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die gedraagt zich opmerkelijk netjes deze dagen. Het idee dat hij misgrijpt op Pakjesavond is toch wel een handig dreigmiddel
Het blijft toch ook heerlijk hoe ongeloofwaardig die hele leugen blijkt te zijn en hoe gemakkelijk je het Sinterklaasverhaal gelooftquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn ouders vertelden me dat de Pieten het hele jaar in de bomen zitten om te kijken of ik m'n bord leeg at. Ik was een heel braaf kind.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weigerde je daarna ook te bidden voor bruine bonen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn ouders vertelden me dat de Pieten het hele jaar in de bomen zitten om te kijken of ik m'n bord leeg at. Ik was een heel braaf kind.
Nou ja, tot ik hoorde dat het niet waar was; toen ontspoorde ik.
Toen we naar Madrid gingen vorige maand, kwam hij wel in de stemming. Ik heb daar ook nog een brief ‘gepost’ voor Sinterklaasquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe vroeg in het jaar zijn de eerste luisterpieten er al?
Sowiesoquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Weigerde je daarna ook te bidden voor bruine bonen?
Ja, al moet je wel continu op je woorden lettenquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het blijft toch ook heerlijk hoe ongeloofwaardig die hele leugen blijkt te zijn en hoe gemakkelijk je het Sinterklaasverhaal gelooft
Ik vrees dat dat een belangrijke factor voor de stabilisatie is. Momo had in COR een post over het aantal virusdeeltjes in het riool en die is nog nergens tijdens de coronacrisis zo hoog geweest:quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Virusdeeltjes in riool gaan ook wel hard recent
Altijd goedquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
Overigens, nu ik je aandacht toch heb, @:Momo, ik heb kerstkaarten met pinguins erop gekocht en dacht aan jou
Duncan zou toch ook met een kerstnummer komen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:21 schreef H_T het volgende:
Goed nieuws: Lordi heeft een kerstnummer uitgebracht![]()
Broene bonen met karnemelksesausquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Weigerde je daarna ook te bidden voor bruine bonen?
Ik heb m’n verlanglijstje nog niet eens ingeleverdquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
Die is er ook al. Wishes Come True.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Duncan zou toch ook met een kerstnummer komen?
Dit weet ik nog goedquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga ik ‘m zo even luisteren. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die is er ook al. Wishes Come True.
Past prima bij SkyRadio maar ik voel het niet.
Van mij mag ze, ik vind er niks aanquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef Em31 het volgende:
Adele die 4 maanden op gaat treden in Las Vegas.
Wat is ze gefocust op Amerika![]()
Maar alleen in het weekendquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef Em31 het volgende:
Adele die 4 maanden op gaat treden in Las Vegas.
Wat is ze gefocust op Amerika![]()
In Ceasar's Palace!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar alleen in het weekend
Beter dan Celine Dion die nu de tol moet betalen voor de vele concerten in Vegas.
Ik krijg bij die Vegas concerten altijd zo'n 'ben aan het eind van m'n carrière en heb er geen zin meer in'-gevoelquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar alleen in het weekend
Beter dan Celine Dion die nu de tol moet betalen voor de vele concerten in Vegas.
Pardon, welke leugen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het blijft toch ook heerlijk hoe ongeloofwaardig die hele leugen blijkt te zijn en hoe gemakkelijk je het Sinterklaasverhaal gelooft
Wat was niet waar? Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn ouders vertelden me dat de Pieten het hele jaar in de bomen zitten om te kijken of ik m'n bord leeg at. Ik was een heel braaf kind.
Nou ja, tot ik hoorde dat het niet waar was; toen ontspoorde ik.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Studenten maken mosselboxershort: 'Een Zeeuwse onderbroek bestond nog niet'
Dit lijkt mij wel wat voor @:Luctor.et.Emergo!
Ik ben te weinig op de hoogte van Usher. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik krijg bij die Vegas concerten altijd zo'n 'ben aan het eind van m'n carrière en heb er geen zin meer in'-gevoel![]()
quote:Op dit moment zijn Rod Stewart, Usher en Sting te zien in Caesars Palace
Ja he, alsof het altijd van die verlopen artiesten zijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik krijg bij die Vegas concerten altijd zo'n 'ben aan het eind van m'n carrière en heb er geen zin meer in'-gevoel![]()
Ik heb geen idee Rog! Gewoon je schoentje zetten vanavondquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon, welke leugen?![]()
[..]
Wat was niet waar? Waar hebben jullie het over?
In Roosendaal kan je dan ook je hart ophalen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Ceasar's Palace!
Daar hebben ze mijn lievelingswinkelcentrum. Het is een nagemaakte Romeinse stad met een plafond alsof je constant in de Italiaanse avondschemer loopt
Natuurlijk super kitsch maar toch was het wel heel fraai hoor.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat wel iets kleinschaligerquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Roosendaal kan je dan ook je hart ophalen.
Nou ik heb daar dus twee maanden geleden wat gedronken op het terrasje van die eerste foto en het was echt een hele mooie plekquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Roosendaal kan je dan ook je hart ophalen.
Het zal je altijd bij blijven hequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
Was ook waar ik voor het eerst een QR-code liet zien trouwens, voor dat terrasje.
quote:
Kan ik je afraden inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel iets kleinschaliger![]()
Geloof niet dat er speciaal voor naar Roosendaal zou gaan vanaf hier
Nee de rest was vrij saai. Wel een mooie tuin achter de kerk (die bij het spoor).quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ik je afraden inderdaad.![]()
(Verder is weinig mis met Roosendaal, maar een toeristische trekpleister is het ook weer niet)
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee de rest was vrij saai. Wel een mooie tuin achter de kerk (die bij het spoor).
Als een speeltuin en een Designer Outlet 1 en 2 zijn als trekpleister kan ik mij dat voorstellen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ik je afraden inderdaad.![]()
(Verder is weinig mis met Roosendaal, maar een toeristische trekpleister is het ook weer niet)
Bah?quote:
Je kan zo in Limburg gaan wonen. Als jochie van een jaar of 7/8 krijg ik daar rijstepap met pruimen als toetje.quote:
Volgende keer een deel van de aardappelen vervangen met pastinaak!quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:31 schreef Em31 het volgende:
Ik had hutspot gemaakt, maar was niet lekker.
Smaakte teveel naargekookte aardappelen
Hallo nog jongere mensen dan ik die hier meelezen, just crushed your Sinterklaas dreamquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon, welke leugen?![]()
[..]
Wat was niet waar? Waar hebben jullie het over?
Hij is nu 4 !quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit weet ik nog goed![]()
Heb je een zoon of dochter en hoe oud?
#beetjenieuwsgierig
Ik ken alleen het Burgemeester Huppeldepuppark langs het spoor.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]klopt.
Emile van Loonpark is ook wel mooi overigens. Verder doet wat het moet doen als stad, maar 't is niet echt verheffend nee.
Ja, ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Vind dat best een mooi parkje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken alleen het Burgemeester Huppeldepuppark langs het spoor.
Daar zaten ooit heel veel Dratini’s toen ik een uur moest vullen toen de internationale trein uitviel. @:momo
Dat kun je vanaf het station zelf prima bekijkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat doen terwijl je ook het prachtige RBC-stadion had kunnen gaan bewonderen._!
Haha ijs_beer heeft geen Dragonitequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Vind dat best een mooi parkje.![]()
Dat doen terwijl je ook het prachtige RBC-stadion had kunnen gaan bewonderen._!
Fair point.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kun je vanaf het station zelf prima bekijken
Hoho! In pokemon crystal had ik heul wel een dragonite!quote:
Hm ik dacht dat jij redelijk kon koken maar dit is toch een tegenvaller.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:31 schreef Em31 het volgende:
Ik had hutspot gemaakt, maar was niet lekker.
Smaakte teveel naargekookte aardappelen
Op een schaal van 1 tot 5 vind ik dat nog steeds aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat jij redelijk kon koken maar dit is toch een tegenvaller.
* Noteert deze nieuwe gegevens en past de stalk-index aan naar een 7.6.
Ja maar ja, het blijft Em hèquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 5 vind ik dat nog steeds aan de hoge kant.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat jij redelijk kon koken maar dit is toch een tegenvaller.
* Noteert deze nieuwe gegevens en past de stalk-index aan naar een 7.6.
Laten we nog even in conclaaf gaan over wat precies het kerstdessert moet worden maar dit is heel goed, laat de creativiteit maar de vrije loop!quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Hutspot-ijs is misschien succesvoller.
Hopjesvla, koop dan gewoon een bak tiramisu.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we nog even in conclaaf gaan over wat precies het kerstdessert moet worden maar dit is heel goed, laat de creativiteit maar de vrije loop!
(Het wordt gewoon hopjesvla hoor)
Hmm ja oké die van de Aldi is wel lekker. Wat doen we voor het hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopjesvla, koop dan gewoon een bak tiramisu.
Oh nee, dat toetjequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan zo in Limburg gaan wonen. Als jochie van een jaar of 7/8 krijg ik daar rijstepap met pruimen als toetje.
En ik schijn toen gezegd te hebben dat ik best nog wel een keer wou langskomen, maar dan zonder dat vieze toetje.
Oh god ik dacht dit is een algemene we, maar het is een jij-en-ik we zie ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja oké die van de Aldi is wel lekker. Wat doen we voor het hoofdgerecht?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef zorro28 het volgende:
Pizza was lekker, maar ik ben wel vol nu. Stikte nog bijna in een steeltje van rucola
Zoals een 'we' hoort te zijn, Emquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh god ik dacht dit is een algemene we, maar het is een jij-en-ik we zie ik.
Oh jee da's wel schrikken! En sterven door ruccola, dat is toch niet waar je op hoopt... Of überhaupt rekening mee houdt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee ik heb het uit mij keel getrokken, het uiteinde zat nog in mijn mond
Dit heb ik ook weleens gehad, echt naar voelt dat. Levensgevaarlijk, rucola!quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee ik heb het uit mij keel getrokken, het uiteinde zat nog in mijn mond
Moet met waarschuwing geleverd wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook weleens gehad, echt naar voelt dat. Levensgevaarlijk, rucola!
Weten we gelijk wie de oorzaak is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:34 schreef zorro28 het volgende:
Er schijnt hier in de straat een stroomstoring te zijn, maar ik heb nergens last van.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze bond heeft besloten dat de wedstrijden in de komende weken gewoon doorgaan.
Dat je niet kan trainen is niet belangrijk voor de bond.
Hoeveel mensen zouden er wel niet vermoord zijn met rucola als wapenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moet met waarschuwing geleverd worden
Duizendenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er wel niet vermoord zijn met rucola als wapen
Seriemoordenaar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik gebruik heel vaak rucola, mooi spul.
Is het moord als ze het zelf opeten?quote:
Het lijkt zo simpel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb grote vorderingen gemaakt met Flappie, blij![]()
Hand is nu wel fucked up.
(Ps. dit gaat over piano).
Ik moest er vroeger weleens overstappen. Er is weinig te eten te krijgen op dat station, alleen een kebabtent. En een matige donkere snackbar een stukje richting de stad, als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kwam altijd door Roosendaal onderweg naar Vlissingen (en terug) met de trein.
Nooit uitgestapt.
Ik heb vooral medelijden nu.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben in beide geweest. Jullie mogen me niet aanraken.
Als je er alleen met de trein doorheen rijdt en de trein stopt op het station, maar je stapt niet uit, telt dat dan als 'er geweest zijn'?quote:
Ik vind van niet. Een overstap op een vliegveld vind ik ook niet tellen dat je in dat land bent geweestquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je er alleen met de trein doorheen rijdt en de trein stopt op het station, maar je stapt niet uit, telt dat dan als 'er geweest zijn'?
Alleen als het je eindstation is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je er alleen met de trein doorheen rijdt en de trein stopt op het station, maar je stapt niet uit, telt dat dan als 'er geweest zijn'?
Goed punt, geen van beide dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Een overstap op een vliegveld vind ik ook niet tellen dat je in dat land bent geweest
Niets mis met de Bedriegertjes in Rozendael of de Kèrnevèl in Roosendaal.quote:
Dat zat ik mij ook net te bedenken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Ik ben in Kuala Lumpur overgestapt en heb daar ook een grote boodschap gedaan. Dan kan je niet zomaar stellen dat ik daar niet ben geweest en geen verpletterende indruk heb gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Een overstap op een vliegveld vind ik ook niet tellen dat je in dat land bent geweest
Ik vind iig niet dat ik ooit in Parijs geweest ben omdat ik er met de auto doorheen ben gekomenquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je niet langs de douane hoefde en je drol ook niet in hoefde te klaren vind ik nog steeds niet dat je toen in Kuala Lumpur bent geweestquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Ik ben in Kuala Lumpur overgestapt en heb daar ook een grote boodschap gedaan. Dan kan je niet zomaar stellen dat ik daar niet ben geweest en geen verpletterende indruk heb gemaakt.
Ik heb me daar een kwartier suf zitten inklaren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je niet langs de douane hoefde en je drol ook niet in hoefde te klaren vind ik nog steeds niet dat je toen in Kuala Lumpur bent geweest
Ok, maar als er rond die tijd in Parijs iemand wordt aangereden en de politie gaat jouw stappen na, dan zullen zij daar waarschijnlijk anders over denken. Dan ben je daar gewoon geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind iig niet dat ik ooit in Parijs geweest ben omdat ik er met de auto doorheen ben gekomen
Welke?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk een film en durf niet meer verder te kijken
Jason Bourne?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Het komt heus wel goed met De Reddertjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag de reclames voor die films en hij heeft wel de slechtste huurmoordenaars ter wereld achter zich aan zeg. Elke week was er weer iemand die hem dood wilde, maar de volgende week was ie er weerquote:
Hij is gewoon verschrikkelijk goed getraindquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag de reclames voor die films en hij heeft wel de slechtste huurmoordenaars ter wereld achter zich aan zeg. Elke week was er weer iemand die hem dood wilde, maar de volgende week was ie er weer
Welke is dit? Van Tineke de Nooij?quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben documentaire over Jomanda aan het kijken, zo bizar hoe mensen daar in mee zijn gegaan.
Die van Tineke inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Welke is dit? Van Tineke de Nooij?
Die ellende met Sylvia
Helaas zijn er zo veel mensen die wanhopig zoeken naar iets en bereid zijn om in alles geloven als ze denken dat ze de leegte daarmee kunnen vullen. Toen mijn moeder alleen kwam te staan (ik was toen 13) is ze ook heel erg de new age-kant opgegaan en daar sleepte ze mij eigenlijk in mee. In eerste instantie vond ik het ook wel tof allemaal maar na verloop van tijd begon ik het zat te worden en heb ik me er tegen afgezet. Hoewel ik ook nu geen atheïst ben ontwijk ik met m'n moeder het onderwerp spiritualiteit nog altijd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben documentaire over Jomanda aan het kijken, zo bizar hoe mensen daar in mee zijn gegaan.
Zo bizar vind ik het niet als je ziet wat mensen nu allemaal geloven over vaccinaties en 5G enzoquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort 5G hier thuis en ja hoor, ik ben gevaccineerdquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zo bizar vind ik het niet als je ziet wat mensen nu allemaal geloven over vaccinaties en 5G enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |