Gebruiken ze die?quote:
restaurants om 17 uur dicht.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht
Nóg kortere winkeltijden
En musea om 17:00 dicht
Nu is de redding nabij hoor
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht heel even om te kapen met TT: Fataal voor hele domme mensen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.
Valt mee, zou het hooguit wat slower maken.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.
Als jij onvriendelijk bent, kun je gewoon Epiales de schuld gevenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht heel even om te kapen met TT: Fataal voor hele domme mensen.
Maar deze is wel iets vriendelijker.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt mee, zou het hooguit wat slower maken.
Niet per se erg, kan je tenminste een beetje bijlezen als je er een avondje niet bent.
Of de FPquote:Op donderdag 25 november 2021 13:56 schreef Em31 het volgende:
[..]grapje natuurlijk, we zouden wel een deel uit NWS kunnen lokken, zodat het daar wat normaler wordt.
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijdquote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Nóg kortere winkeltijden
Ik ben er wel eens geweest, was van korte duur. Niet lang genoeg om er ook iets te posten iig.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar durf ik geloof ik niet eens te komen
Scholen gewoon nog openquote:Op donderdag 25 november 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijd
Ik kan me toch niet voorstellen dat Hugo & co met dit advies meegaan...quote:Op donderdag 25 november 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijd
Daar kom ik ook echt nooit meer, vroeger nog wel eens, maar dat is echt jaaaaaren geleden.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar durf ik geloof ik niet eens te komen
Ik heb laatst nog een geniale review gelezen van het NSF van 2010quote:Op donderdag 25 november 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, was van korte duur. Niet lang genoeg om er ook iets te posten iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:01 schreef Meke het volgende:
Er zijn hier best wat mensen goed met Excel toch? Ik wil het volgende (onderstaand is gefingeerd)
Ben een beetje opgewonden nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.
Voorbeeldje: =ALS(A1="ja";1;0)+ALS(B1="ja";1;0) . Zijn A1 en B1 allebei ja dan krijg je als uitkomst 2, is een van de twee ja dan krijg je als uitkomst 1, zijn allebei niet ja dan is de uitkomst 0. Je kan hier een aparte kolom voor gebruiken en dan in een andere kolom weer de verwerking doen van de uitkomsten, met wat gepuzzel is het ook in een kolom mogelijk door weer een ALS-formule om de eerdere formule heen te bouwen
Het kan ook nog andersquote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben een beetje opgewonden nu.
Ja dat gaat echt het tij keren. Net of ze iets doen om het doen. Kijk wij doen wel iets hoor.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Nóg kortere winkeltijden
Ik snap ook echt niet waarom die scholen open moeten blijven. Doe even een veel langere kerstvakantie, dat kan al heel veel schelen in die periodequote:Op donderdag 25 november 2021 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt het tij keren. Net of ze iets doen om het doen. Kijk wij doen wel iets hoor.
Als (hahaha) je het zo zou oplossen, dan zou ik gewoon de bestaande inhoud van de kolommen vertalen naar een getal (1 of 0) en dan een extra kolom maken met een tellingquote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.
Voorbeeldje: =ALS(A1="ja";1;0)+ALS(B1="ja";1;0) . Zijn A1 en B1 allebei ja dan krijg je als uitkomst 2, is een van de twee ja dan krijg je als uitkomst 1, zijn allebei niet ja dan is de uitkomst 0. Je kan hier een aparte kolom voor gebruiken en dan in een andere kolom weer de verwerking doen van de uitkomsten, met wat gepuzzel is het ook in een kolom mogelijk door weer een ALS-formule om de eerdere formule heen te bouwen
En eerder moeten zijn opgerotquote:Op donderdag 25 november 2021 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar wtf als dat alle maatregelen zijn? Wat verandert er dan, niks. Alleen dat mensen met meer tegelijk naar winkels moeten?
Talk nerdy to me!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben een beetje opgewonden nu.
Het is ook geen wetenschappelijk advies meer dat ze geven, dit is gewoon pure polder politiek. Ja, eigenlijk moet de horeca dicht. Ja maar dan moeten we de horeca weer financieel compenseren, ja doe maar tot 17 uur dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef zorro28 het volgende:
Het OMT zijn ook best wel een stel kneuzen bij elkaar eigenlijk
Ja zal best, ik heb geen idee wat er staat verderquote:Op donderdag 25 november 2021 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan ook nog anders
=AANTAL.ALS(A1:B1;"ja")
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 november 2021 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als (hahaha) je het zo zou oplossen, dan zou ik gewoon de bestaande inhoud van de kolommen vertalen naar een getal (1 of 0) en dan een extra kolom maken met een telling![]()
En alle eentjes wil je dan zien.
Als ze dit gaan doorvoeren is het ook wel het failliet van de QR-codes he. Die waren juist bedoeld om dingen open te kunnen houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen wetenschappelijk advies meer dat ze geven, dit is gewoon pure polder politiek. Ja, eigenlijk moet de horeca dicht. Ja maar dan moeten we de horeca weer financieel compenseren, ja doe maar tot 17 uur dan.
In hoeveel van de vakjes tussen A1 en B1 staat alleen het woord jaquote:Op donderdag 25 november 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zal best, ik heb geen idee wat er staat verder
Ik schat ons Meke heel hoog inquote:Op donderdag 25 november 2021 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ookIk heb nu een variant staan die het aantal ja-tjes telt en vervolgens in een lijstje opzoekt welke respons daarbij hoort. 0 ja-tjes is opbokken, 1 ja-tje is misschien, 2 ja-tjes is winnaar. Dat is dan makkelijk uit te breiden als je dat wil door gewoon de lijst langer te maken, zonder dat je al je formules moet aanpassen.
Gewoon meteen een 1 invullen maakt alles wel makkelijker voor mensen die dat begrijpen, maar het is niet per se leesbaarderEen Ja is voor de leek duidelijker dan een 1 denk ik zo
Ik vind dat concept sowieso failliet.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze dit gaan doorvoeren is het ook wel het failliet van de QR-codes he. Die waren juist bedoeld om dingen open te kunnen houden.
Ik schat Meke ook heel hoog in, maar weet niet wie er verder nog met dat document uit de voeten moeten kunnenquote:
Auwquote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
Gestoken door een wesp. Recht in de handpalm. Klootzak zat verstopt in een doek in een emmer, kennelijk een mooi overwinteringsplekje.
Dingen vastpakken is een beetje moeilijk nu. Typen is ook niet heel prettig.
Die moeten in prikdownquote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
Gestoken door een wesp. Recht in de handpalm. Klootzak zat verstopt in een doek in een emmer, kennelijk een mooi overwinteringsplekje.
Zegt het OMT ook iets over wespen?![]()
Nee, angel zit er niet meer in. Gelukkig, ook proberen het gif uit te zuigen, maar geen idee of dat gelukt is.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auw
Angel zit er niet meer in?
Beterschap en een kusje op je pootje!
Ja die extra kolom wilde ik besparen omdat ook noobs hiermee moeten werken en ik zie het al gebeuren dat daar handmatig dingen worden ingevuld of formules worden verwijderdquote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
De betreffende cellen kun je geloof ik ook op slot zetten.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die extra kolom wilde ik besparen omdat ook noobs hiermee moeten werken en ik zie het al gebeuren dat daar handmatig dingen worden ingevuld of formules worden verwijderd
Als er noobs mee moeten werken dan mijn oplossing inderdaad niet gebruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die extra kolom wilde ik besparen omdat ook noobs hiermee moeten werken en ik zie het al gebeuren dat daar handmatig dingen worden ingevuld of formules worden verwijderd
En dit werkt niet omdat het ook kwalitatieve data is, dus ik wil niet alleen ja bij ervaring, maar ook welke ervaring danquote:Op donderdag 25 november 2021 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan ook nog anders
=AANTAL.ALS(A1:B1;"ja")
Terwijl het juist aan de politiek is om adviezen te wegen en te gaan polderen. Want nu heb je nog weer bewindslieden die dit te beperkend vinden en er weer uitzonderingen op willen, waardoor je dubbel poldert en de maatregelen dubbel waardeloos zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen wetenschappelijk advies meer dat ze geven, dit is gewoon pure polder politiek. Ja, eigenlijk moet de horeca dicht. Ja maar dan moeten we de horeca weer financieel compenseren, ja doe maar tot 17 uur dan.
Beveiligen met een wachtwoord dat iedereen vervolgens vergeetquote:Op donderdag 25 november 2021 14:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De betreffende cellen kun je geloof ik ook op slot zetten.
Ik heb laatst een draaitabel gemaakt, meteen m'n vader geappt met "baby's first draaitabel"quote:
Je kan cellen en tabbladen beveiligen, dan worden ze gedwongen er met de poten vanaf te blijvenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
SPOILER: Meer nerdinformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja of verbergen zat ik al aan te denkenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De betreffende cellen kun je geloof ik ook op slot zetten.
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:32 schreef blackswangreen het volgende:
Lijkt me een hele logische, goede keuze.
https://nos.nl/artikel/24(...)ls-nieuwe-voorzitter
In de praktijk zal het vaak niet eens echt nodig zijn om een wachtwoord in te stellen om de noobs buiten te houdenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beveiligen met een wachtwoord dat iedereen vervolgens vergeet
We werken met Google Sheets dus dat kun je gelukkig aan gebruikers koppelen daarquote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beveiligen met een wachtwoord dat iedereen vervolgens vergeet
Wat een puinhoop is deze wereldquote:Op donderdag 25 november 2021 14:32 schreef blackswangreen het volgende:
Lijkt me een hele logische, goede keuze.
https://nos.nl/artikel/24(...)ls-nieuwe-voorzitter
Misschien kan @H_T nog iets proberen met mijn oplossing.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
En dit werkt niet omdat het ook kwalitatieve data is, dus ik wil niet alleen ja bij ervaring, maar ook welke ervaring dan![]()
Ik ben een beetje pietluttig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Kan wel, als je achter de schermen wat extra moeite doetquote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
En dit werkt niet omdat het ook kwalitatieve data is, dus ik wil niet alleen ja bij ervaring, maar ook welke ervaring dan![]()
Ik ben een beetje pietluttig![]()
Gelukkig al een paar jaar niet meer gehad.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien kan @:H_T nog iets proberen met mijn oplossing.
Ik ging er trouwens vanuit uit dat je excel in het engels hebt omdat je het over AND/OR had.Misschien wel, maar dat wordt dan een andere keer. Ik ga nu eerst een lesboek natuur/scheikunde vmbo insprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien kan @:H_T nog iets proberen met mijn oplossing.
Ik ging er trouwens vanuit uit dat je excel in het engels hebt omdat je het over AND/OR had.Nee Nederlands, maar had ze al vertaald naar ALS EN OFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de komma's vervangen door puntkomma's
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja dat is niet zo interessant, we hoeven het verder niet te analyserenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan wel, als je achter de schermen wat extra moeite doetMet schoolcijfers zou je dan bijvoorbeeld 1-3 kunnen koppelen aan Slecht, 4-5 aan onvoldoende, 6-7 aan voldoende en 8 en hoger aan goed. Dan heb je daar meer inzicht en kan je aan een formule vragen hoe vaak elk van de vier categorieën voorkwam.
Thanks voor je hulpquote:Op donderdag 25 november 2021 14:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat wordt dan een andere keer. Ik ga nu eerst een lesboek natuur/scheikunde vmbo inspreken
In 1820 hadden ze pas echt veel Mods.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
1820
Geboortejaar van Florence Nightingale.
In 1820 zou voor het eerst de Zuidpoolcirkel doorvaren worden. Zeker drie expedities (een Britse olv Edward Bransfield, een Amerikaanse olv John Davis, en een Russische olv Fabian Gottlieb von Bellingshausen) zouden dit jaar voor het eerst Antarctica aanschouwen. Waarschijnlijk was de Russische expeditie de eerste die het ontdekte, maar waren de Amerikanen de eerste die er ook echt aan land gingen.
[ afbeelding ]
Antarctica, met een groepje @:Momo's die staan te kijken wat daar nu weer aan komt varen.
Ook is dit het jaar dat de walvisvaarder "Essex" tot zinken werd gebracht. De walvisvaarder was bezig aan een reis van 2,5 jaar om in de Grote Oceaan op potvissen te jagen. Het werd echter zelf geramd door een grote potvis en tot zinken gebracht. Een van de weinige schepen waarvan dit bekend is. Het hele gebeuren werd beschreven in de dagboeken van oa eerste stuurman Owen Chase en scheepsjongen Thomas Nickerson.
[ afbeelding ]
Schets van de aanval, gemaakt door de scheepsjongen
Het dagboek van Owan Chase werd al vrij snel gepubliceerd onder de titel "Narrative of the Most Extraordinary and Distressing Shipwreck of the Whale-Ship Essex" en was uiteindelijk de basis van het boek "Moby-Dick" van Herman Melville. Het dagboek van de scheepsjongen zou pas in 1981 gevonden en in 1984 uitgegeven worden.
Bulgarije komt met Sinterklaas met hun lied, geloof ik?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:53 schreef molloot200 het volgende:
Wie had nou verwacht dat we voor de jaarwisseling al 3 nummers van ESF 2022 zullen hebben?![]()
Ja, maar niemand wist het nog.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 1820 hadden ze pas echt veel Mods.
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef Arizona het volgende:
Ik lees wel niets over dreigende kapperssluitingen in het nieuwsbericht.
OMT-Goden!En ik lees niets over sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 25 november 2021 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
1820
Geboortejaar van Florence Nightingale.
Ik lees bijna niks.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik lees niets over sport.
Die hadden allang dood moeten zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
Oh, ik ook hoor, maar die is niet geboren in 1820.quote:
Geen dodelijke winters meer, je ziet die beesten tegenwoordig bijna jaar rond.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hadden allang dood moeten zijn.
Ja, als je het zo noemt, lijkt het alsof er geen extra maatregelen komen.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik lees bijna niks.
Tienduizenden besmettingen, code zwart dreigt. En de actie? De museums moeten een uurtje eerder dicht
16 september de uitslag van een Tsjechische online selectie met een stemweek, Albanië heeft 29 december hun nationale finale.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bulgarije komt met Sinterklaas met hun lied, geloof ik?
Welke nog meer?
16 december neem ik aan?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
16 september de uitslag van een Tsjechische online selectie met een stemweek, Albanië heeft 29 december hun nationale finale.
Nog nooitquote:Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Meke het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst langer dan drie tellen naar de UI van Roger gekeken?
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Meke het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst langer dan drie tellen naar de UI van Roger gekeken?
Vooral een aanknopingspunt om ons er allemaal op te attenderen dat we niet goed bezig zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als je het zo noemt, lijkt het alsof er geen extra maatregelen komen.
Ja daar vliegt wat doorheen. Dacht eerst even dat er een stofje op mijn beeldscherm zatquote:Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef Meke het volgende:
Nou trots op je hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 15:28 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net toch nog even een halfuur gewandeld, want nu is het droog.
Ik voel me wel heel gedisciplineerd nu
Wat een schande!quote:
Omdat die heel mooi is?quote:
Ik heb nu wel een halve minuut naar je UI gekekenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een schande!![]()
[..]
Omdat die heel mooi is?
Die van jou is best rustgevend om een tijdje naar te starenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een halve minuut naar je UI gekeken![]()
Ik vind de dwarrelende sneeuw-banner van FOK ook altijd zo fijn om naar te kijkenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van jou is best rustgevend om een tijdje naar te starenLekker sneeuwvlokjes naar beneden zien dwarrelen
Jaquote:Op donderdag 25 november 2021 15:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind de dwarrelende sneeuw-banner van FOK ook altijd zo fijn om naar te kijken
quote:Op donderdag 25 november 2021 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
De chocomelpakken met letters op de voorkant zijn er weer. Iemand had 'geinig' gespeld en vlak bij elkaar lagen de E, I, N, P en S. Ik heb daar maar niets mee gedaan en daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van
“Geinige spin” is wel lollig inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
De chocomelpakken met letters op de voorkant zijn er weer. Iemand had 'geinig' gespeld en vlak bij elkaar lagen de E, I, N, P en S. Ik heb daar maar niets mee gedaan en daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van
Ongelofelijk dat we hier nog steeds geen enkele Limburger hebben. Wat dóen die mensen de hele dag.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:25 schreef zorro28 het volgende:
Toch wat licht bemoedigende coronacijfers vandaag (behalve in Limburg dan)
Het is ook best een lange reis van Antarctica naar Nederland.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar niemand wist het nog.
Blijkbaar was het mod spawn point op Antarctica en dat was nog niet aan de rest van de server gelinkt.
Elkaar in het gezicht hoesten.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat we hier nog steeds geen enkele Limburger hebben. Wat dóen die mensen de hele dag.
Limburg hoort ook amper bij Nederland; die hebben vast hun eigen Fok!quote:Op donderdag 25 november 2021 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat we hier nog steeds geen enkele Limburger hebben. Wat dóen die mensen de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |