Gebruiken ze die?quote:
restaurants om 17 uur dicht.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht
Nóg kortere winkeltijden
En musea om 17:00 dicht
Nu is de redding nabij hoor
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht heel even om te kapen met TT: Fataal voor hele domme mensen.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.
Valt mee, zou het hooguit wat slower maken.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou meteen het einde van deze SC betekenen.
Als jij onvriendelijk bent, kun je gewoon Epiales de schuld gevenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dacht heel even om te kapen met TT: Fataal voor hele domme mensen.
Maar deze is wel iets vriendelijker.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt mee, zou het hooguit wat slower maken.
Niet per se erg, kan je tenminste een beetje bijlezen als je er een avondje niet bent.
Of de FPquote:Op donderdag 25 november 2021 13:56 schreef Em31 het volgende:
[..]grapje natuurlijk, we zouden wel een deel uit NWS kunnen lokken, zodat het daar wat normaler wordt.
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijdquote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Nóg kortere winkeltijden
Ik ben er wel eens geweest, was van korte duur. Niet lang genoeg om er ook iets te posten iig.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar durf ik geloof ik niet eens te komen
Scholen gewoon nog openquote:Op donderdag 25 november 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijd
Ik kan me toch niet voorstellen dat Hugo & co met dit advies meegaan...quote:Op donderdag 25 november 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jemig, dus winkelen in nog kortere tijd
Daar kom ik ook echt nooit meer, vroeger nog wel eens, maar dat is echt jaaaaaren geleden.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar durf ik geloof ik niet eens te komen
Ik heb laatst nog een geniale review gelezen van het NSF van 2010quote:Op donderdag 25 november 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, was van korte duur. Niet lang genoeg om er ook iets te posten iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:01 schreef Meke het volgende:
Er zijn hier best wat mensen goed met Excel toch? Ik wil het volgende (onderstaand is gefingeerd)
Ben een beetje opgewonden nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.
Voorbeeldje: =ALS(A1="ja";1;0)+ALS(B1="ja";1;0) . Zijn A1 en B1 allebei ja dan krijg je als uitkomst 2, is een van de twee ja dan krijg je als uitkomst 1, zijn allebei niet ja dan is de uitkomst 0. Je kan hier een aparte kolom voor gebruiken en dan in een andere kolom weer de verwerking doen van de uitkomsten, met wat gepuzzel is het ook in een kolom mogelijk door weer een ALS-formule om de eerdere formule heen te bouwen
Het kan ook nog andersquote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben een beetje opgewonden nu.
Ja dat gaat echt het tij keren. Net of ze iets doen om het doen. Kijk wij doen wel iets hoor.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Nóg kortere winkeltijden
Ik snap ook echt niet waarom die scholen open moeten blijven. Doe even een veel langere kerstvakantie, dat kan al heel veel schelen in die periodequote:Op donderdag 25 november 2021 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt het tij keren. Net of ze iets doen om het doen. Kijk wij doen wel iets hoor.
Als (hahaha) je het zo zou oplossen, dan zou ik gewoon de bestaande inhoud van de kolommen vertalen naar een getal (1 of 0) en dan een extra kolom maken met een tellingquote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus misschien is het al opgelost. Samengevat: twee keer ja is door, twee keer nee is niet door, een keer ja is misschien toch? Dat kan je oplossen met Als-functies, die een getal terug te laten geven en eventueel daarna wat te doen met de uitkomst daarvan.
Voorbeeldje: =ALS(A1="ja";1;0)+ALS(B1="ja";1;0) . Zijn A1 en B1 allebei ja dan krijg je als uitkomst 2, is een van de twee ja dan krijg je als uitkomst 1, zijn allebei niet ja dan is de uitkomst 0. Je kan hier een aparte kolom voor gebruiken en dan in een andere kolom weer de verwerking doen van de uitkomsten, met wat gepuzzel is het ook in een kolom mogelijk door weer een ALS-formule om de eerdere formule heen te bouwen
En eerder moeten zijn opgerotquote:Op donderdag 25 november 2021 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar wtf als dat alle maatregelen zijn? Wat verandert er dan, niks. Alleen dat mensen met meer tegelijk naar winkels moeten?
Talk nerdy to me!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben een beetje opgewonden nu.
Het is ook geen wetenschappelijk advies meer dat ze geven, dit is gewoon pure polder politiek. Ja, eigenlijk moet de horeca dicht. Ja maar dan moeten we de horeca weer financieel compenseren, ja doe maar tot 17 uur dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:11 schreef zorro28 het volgende:
Het OMT zijn ook best wel een stel kneuzen bij elkaar eigenlijk
Ja zal best, ik heb geen idee wat er staat verderquote:Op donderdag 25 november 2021 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan ook nog anders
=AANTAL.ALS(A1:B1;"ja")
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 november 2021 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als (hahaha) je het zo zou oplossen, dan zou ik gewoon de bestaande inhoud van de kolommen vertalen naar een getal (1 of 0) en dan een extra kolom maken met een telling![]()
En alle eentjes wil je dan zien.
Als ze dit gaan doorvoeren is het ook wel het failliet van de QR-codes he. Die waren juist bedoeld om dingen open te kunnen houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen wetenschappelijk advies meer dat ze geven, dit is gewoon pure polder politiek. Ja, eigenlijk moet de horeca dicht. Ja maar dan moeten we de horeca weer financieel compenseren, ja doe maar tot 17 uur dan.
In hoeveel van de vakjes tussen A1 en B1 staat alleen het woord jaquote:Op donderdag 25 november 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zal best, ik heb geen idee wat er staat verder
Ik schat ons Meke heel hoog inquote:Op donderdag 25 november 2021 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ookIk heb nu een variant staan die het aantal ja-tjes telt en vervolgens in een lijstje opzoekt welke respons daarbij hoort. 0 ja-tjes is opbokken, 1 ja-tje is misschien, 2 ja-tjes is winnaar. Dat is dan makkelijk uit te breiden als je dat wil door gewoon de lijst langer te maken, zonder dat je al je formules moet aanpassen.
Gewoon meteen een 1 invullen maakt alles wel makkelijker voor mensen die dat begrijpen, maar het is niet per se leesbaarderEen Ja is voor de leek duidelijker dan een 1 denk ik zo
Ik vind dat concept sowieso failliet.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze dit gaan doorvoeren is het ook wel het failliet van de QR-codes he. Die waren juist bedoeld om dingen open te kunnen houden.
Ik schat Meke ook heel hoog in, maar weet niet wie er verder nog met dat document uit de voeten moeten kunnenquote:
Auwquote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
Gestoken door een wesp. Recht in de handpalm. Klootzak zat verstopt in een doek in een emmer, kennelijk een mooi overwinteringsplekje.
Dingen vastpakken is een beetje moeilijk nu. Typen is ook niet heel prettig.
Die moeten in prikdownquote:Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
Gestoken door een wesp. Recht in de handpalm. Klootzak zat verstopt in een doek in een emmer, kennelijk een mooi overwinteringsplekje.
Dingen vastpakken is een beetje moeilijk nu. Typen is ook niet heel prettig.
Zegt het OMT ook iets over wespen?![]()
Nee, angel zit er niet meer in. Gelukkig, ook proberen het gif uit te zuigen, maar geen idee of dat gelukt is.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Auw
Angel zit er niet meer in?
Beterschap en een kusje op je pootje!
Ja die extra kolom wilde ik besparen omdat ook noobs hiermee moeten werken en ik zie het al gebeuren dat daar handmatig dingen worden ingevuld of formules worden verwijderdquote:Op donderdag 25 november 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
De betreffende cellen kun je geloof ik ook op slot zetten.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die extra kolom wilde ik besparen omdat ook noobs hiermee moeten werken en ik zie het al gebeuren dat daar handmatig dingen worden ingevuld of formules worden verwijderd
Als er noobs mee moeten werken dan mijn oplossing inderdaad niet gebruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die extra kolom wilde ik besparen omdat ook noobs hiermee moeten werken en ik zie het al gebeuren dat daar handmatig dingen worden ingevuld of formules worden verwijderd
En dit werkt niet omdat het ook kwalitatieve data is, dus ik wil niet alleen ja bij ervaring, maar ook welke ervaring danquote:Op donderdag 25 november 2021 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan ook nog anders
=AANTAL.ALS(A1:B1;"ja")
Terwijl het juist aan de politiek is om adviezen te wegen en te gaan polderen. Want nu heb je nog weer bewindslieden die dit te beperkend vinden en er weer uitzonderingen op willen, waardoor je dubbel poldert en de maatregelen dubbel waardeloos zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen wetenschappelijk advies meer dat ze geven, dit is gewoon pure polder politiek. Ja, eigenlijk moet de horeca dicht. Ja maar dan moeten we de horeca weer financieel compenseren, ja doe maar tot 17 uur dan.
Beveiligen met een wachtwoord dat iedereen vervolgens vergeetquote:Op donderdag 25 november 2021 14:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De betreffende cellen kun je geloof ik ook op slot zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |