Ah, dat de users langzaam steeds nuchterder worden. Dat is inderdaad wat ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef molloot200 het volgende:
@:Fred_B Malta nog niet gezien, ik kijk 'm nu met het livetopic van hier ernaast en ga dus beetje in een rare volgorde, namelijk van de topics achterstevoren
Vooral tijdens het optreden van Zwitserland kan daar een kantelpunt zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dat de users langzaam steeds nuchterder worden. Dat is inderdaad wat ongebruikelijk.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, van dat optreden kreeg ik de neiging aan de drank te gaan.
Ja, ik ben een sip veulentje nuquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]gelukkig dat het meevalt!
Wel heel jammer van de kaiserschmarrn
quote:Gaat die ouwe lul/mafkees van een Daniël Dekker en Cornald Maas weer het commentaar doen?
Anders kijk ik via België of BBC
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat is die hele vervelende dj!
Maar afijn ik ben afgehaakt. Het was te erg En te slecht.
De britten hebben het trouwens geweldig aangepakt! Soort Idols-achtig iets en Andrew Lloyd Webber die een liedje gaat schrijven.
Wel jammer trouwens dat The Twins niet hebben gewonnen, want die waren heel stiekem best goed.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daniel Dekker snapt het verschil tussen + en - niet, verwacht je toch ook niet
quote:Op maandag 22 november 2021 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer maar gewoon te genieten van de pareltjes die er nog wel in staan, anders word ik net zo sjaggo als van de Top2000. En er stonden vorig jaar heel wat pareltjes nog in, ik heb expres de lijst van dit jaar niet bekeken, ik laat het maar allemaal over me heen komen.
We luisteren hier thuis eigenlijk nooit meer naar radio5 ( Daniel Dekker bedankt)
een-tweetje:quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Dekker nog steeds een lul. Geen paniek.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht op de sociale werkplaats.
____quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, als het volgend jaar niet gehouden kan worden, omdat het virus nog te hevig rondwaart, doen we gewoon een nieuwe show:
ESC 2021: Take Me To Your Heaven, waarin de beoogde deelnemers een fragment van hun liedje tonen en een oude inzending zingen.
En daarna:
ESC 2022: Net Als Toen, een vergelijkbare show waarin gehoopt wordt dat het weer net als voor het virus wordt.
ESC 2023: What’s Another Year? Een leuke show met oud ESF-liedjes waarin duidelijk wordt gemaakt dat er andere zaken belangrijker zijn dan het ESF.
ESC 2024: Running Scared, met oude ESF-inzendingen, uit vrees dat het festival anders vergeten wordt.
ESC 2025: Why Me? Waarin de beoogde kandidaten zich afvragen hoe ze alles hebben overleefd.
ESC 2026: 1944, over een jaar waarin het beter toeven was in Europa.
ESC 2027: Insieme: 2027, met een eerbetoon aan de enige nog levende Italiaanse oud-deelnemer Toto Cutugno.
ESC 2028: Meedoen Is Belangrijker Dan Winnen. 100 jaar na de Olympische Spelen is er eindelijk weer een groot feest in Nederland, omdat de groepsimmuniteit eindelijk bereikt is. Het commentaar wordt gedaan door Daniel Dekker, die alle ellende uiteraard heeft overleefd. En de show wordt geopend door de onverwoestbare minister-president Theo Hiddema en gepresenteerd door Frits Sissing. Van de nog resterende 1,2 miljoen Nederlanders kijken er meer dan 800.000, en zelfs aansluitend naar Op1 met Giovanca ook nog 56.000. Bij gebrek aan resterende inwoners stuurt Duitsland een inzending namens San Marino.
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word nog steeds een beetje droevig dat Daniel Dekker daar nog steeds bij zit, da's nog een tandje erger dan Jan Smit
quote:Op donderdag 24 september 2015 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is droef. Het wordt eens tijd voor een nieuwe selectie commissie, of een nieuwe manier van selecteren.
Huh maar dit is fakenews volgens mij? Die heb ik een paar maanden geleden nog teruggekeken via de NPO met volgens mij commentaar van Danielquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:08 schreef ijs_beer het volgende:
FOK is een ratjetoe, maar in een ding kunnen we elkaar wel vinden geloof ik.
ESF / Eurovision Songfestival 2012, toch geen commentaar Daniël Dekker
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:17 schreef molloot200 het volgende:
Die nieuwe selectiemethode waar @:Cyan9 om vroeg in 2015 is er inmiddelsEen nieuwe commissie ook, met het AVROTROS persmeisje, Jan Smit en Coen & Sander
Ook een leuke.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
"Dus u wilt een traplift aanvragen? Dat kan wel bij ons, bij de WMO, maar u kunt er ook eentje particulier halen. Dat kost u zo'n 6000 euro en dan gaat het sneller. Wij hebben last van wat achterstanden".
FijnAl was het wel een aardig persoon aan de lijn.
Zuchtquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook een leuke.
"Ik moet een collega vragen hoe lang het via ons zou duren. Het is al half 4, dus waarschijnlijk is ze al naar huis, want ze heeft schoolgaande kinderen." "Morgen werk ik niet, dus ik bel u donderdag terug".
Vooral grappig is dat ik haar vanochtend en gisteren ook al had geprobeerd te bellen.
(mogelijk valt het vanaf nu alleen maar mee, maar de start is wat onhandig)
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
"Dus u wilt een traplift aanvragen? Dat kan wel bij ons, bij de WMO, maar u kunt er ook eentje particulier halen. Dat kost u zo'n 6000 euro en dan gaat het sneller. Wij hebben last van wat achterstanden".
FijnAl was het wel een aardig persoon aan de lijn.
Ze zijn tenminste wel eerlijk/duidelijk, dat kan een stuk erger bij zulke instanties.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook een leuke.
"Ik moet een collega vragen hoe lang het via ons zou duren. Het is al half 4, dus waarschijnlijk is ze al naar huis, want ze heeft schoolgaande kinderen." "Morgen werk ik niet, dus ik bel u donderdag terug".
Vooral grappig is dat ik haar vanochtend en gisteren ook al had geprobeerd te bellen.
Altijd beter dan Daniel Dekkerquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja komend jaar krijgen we weer Jan Smit commentaar
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn tenminste wel eerlijk/duidelijk, dat kan een stuk erger bij zulke instanties.
Komt denk ik omdat, wat Daniel Dekker doet eigenlijk met goed fatsoen geen commentaar mag noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Huh maar dit is fakenews volgens mij? Die heb ik een paar maanden geleden nog teruggekeken via de NPO met volgens mij commentaar van Daniel
Niveau van die commissie is er inderdaad niet beter op gewordenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook een leuke.
Cyanquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
Welkom bij het Muziekfeest uit Bakuquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat, wat Daniel Dekker doet eigenlijk met goed fatsoen geen commentaar mag noemen.
Muziekfeest op het Rode Plein had ook gekundquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom bij het Muziekfeest uit Baku
Als hij commentaar geeft heb je altijd Muziekfeest op het Pleinvrees inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Muziekfeest op het Rode Plein had ook gekund
De tyfus wat een tijdquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
1816
Het jaar zonder zomer.
Na een zware uitbarsting (vermoed wordt een van de, zo niet de, zwaarste in de menselijke geschiedenis) van de vulkaan Tambora op het Indonesische eiland Soembawa in 1815 vormt zich gedurende het jaar langzaam een schild van as en andere troep rond de aarde. Deze zal in grote delen van de wereld de gemiddelde temperatuur een paar jaar flink doen dalen.
[ afbeelding ]
De Tambora. De krater van zes kilometer in doorsnee werd bij deze uitbarsting gevormd. Hiervoor was de berg ook nog een goede 1.400 meter hoger
Het weer werd zeer grillig, normale (soms zelfs bovengemiddelde) zomerse temperaturen werden afgewisseld met hevige moessons in Azië, zomersneew in Noord Amerika (in Quebec lag 30 cm sneeuw in juni), en dichtgevroren meren en rivieren in augustus. In Europa lijkt het weer iets minder extreem, maar blijft alles koud en nat, alsof de zomer nooit begonnen is, vandaar "het jaar zonder zomer".
Uiteraard had dit weer een grote invloed op de oogsten, die over heel de wereld begonnen te mislukken. Toen het jaar hierop nog meer oogsten mislukten ontstonden voedseltekorten (vooral in Europa wat nog herstellende was van de Napoleontische oorlogen), gecombineerd met een aantal overstromingen leidde dit tot uitbraken van tyfus en cholera.
Je zit precies in de juiste periodequote:
.quote:In 1818 was de oorzaak van tyfus niet bekend. Als oorzaken van het optreden van tyfus bij de soldaten tijdens de veldtocht van 1815 (voorafgaand aan de slag bij Waterloo) werden gezien: de beperkte kracht van de nog niet volwassen jonge soldaten, hun zorgen en angsten, gebrek aan voedsel, veel marcheren, warme dagen, koude nachten, inademing van door dieren vervuilde lucht, etc. [4] Niettemin werd ook toen al erkend dat de ziekte besmettelijk was
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
Tja, als de efstedentocht toen al bestond, had ie vast plaats kunnen vinden. Dat is dan wel weer iets leuks!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom bij het Muziekfeest uit Baku
Maakt die ook de overstap naar CUL?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Vermakelijke hork Gert-Jan Verbeek weg bij Almere City.
(LOL)
Eerder naar K&W denk ikquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maakt die ook de overstap naar CUL?
Gerard.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wie heb je liever, Thierry of Gerard?
En dan te bedenken dat die eerst groot fan van #Thierryisgevaccineerd was.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wie heb je liever, Thierry of Gerard?
Post geliket, mokerhard gelachen.quote:
Compensatiereactie geplaatst.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Post geliket, mokerhard gelachen.![]()
![]()
[..]
Compensatiereactie geplaatst.
Misschien kan jij eens met hem babbelen om hem er bovenop te helpen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik hoorde trouwens net dat Ronald Koeman na z'n ontslag bij Barcelona naar de Wellness Clinic in mijn dorp is gekomen (schijnt hier wel vaker op bezoek te komen).
Als hij voor mij een kamer regelt daar, komt dat helemaal in orde!quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kan jij eens met hem babbelen om hem er bovenop te helpen.
quote:
Een kamer?quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij voor mij een kamer regelt daar, komt dat helemaal in orde!
Misschien moet die man er gewoon mee kappen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Vermakelijke hork Gert-Jan Verbeek weg bij Almere City.
(LOL)
Dat heb ik bij de meeste Nederlandse trainers.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien moet die man er gewoon mee kappen.
Nu toch ook maar eens aangezet.quote:
Om zelf aan mee te doen, niet nee.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu toch ook maar eens aangezet.
Vrij snel al door dat het waarschijnlijk geen serie is voor mensen die misschien al licht paranoïde zijn.
Dat zou je wel willenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:51 schreef Strani het volgende:
Ik was zo vrolijk. Ik zou zelfs willen zeggen dat ik een lach op m'n gezicht had. En toen begon John de Bever te zingen bij M
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vrij snel al door dat het waarschijnlijk geen serie is voor mensen die misschien al licht paranoïde zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Heb je daar kamers?quote:
Dat snap ik, vertraging is nooit fijn. Vooral niet als het alternatief een stuk prijziger lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMaar dat valt toch wel een beetje tegen. Ik begrijp best dat ze niet meteen morgen tijd hebben om alles op te meten, maar toch had ik niet op achterstanden gehoopt.
Het mooie is ook dat één van de makers mee post op fok.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om naar te kijken ook al hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om zelf aan mee te doen, niet nee.
Euro neuro, I got no ambition, for high position in competition with air conditionquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is de grootste tragedie ooit voor de muziekgeschiedenis
Nee joh, er zijn veel ergerequote:Op dinsdag 23 november 2021 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is de grootste tragedie ooit voor de muziekgeschiedenis
Als ze voor volgend jaar met wat goeds komen, hoop ik dat ze zichzelf met commissiepensioen belonen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niveau van die commissie is er inderdaad niet beter op geworden
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Oh, dus hier worden we ook al in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat één van de makers mee post op fok.
Dan krijg je het van beide kanten mee.
Ik ken Meke haar theorie niet en weet dan ook niet of ik die wil zijn.quote:En ik wil @Meke haar theorie wel in de praktijk zijn.
Op scholen komt geen corona voor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Arizona het volgende:
Coronaregels in Nederland:
Middelbare scholieren mogen wel schouder aan schouder in de klas zitten, maar zodra ze buiten het schoolplein zijn moeten ze 1,5 meter afstand van elkaar houden. Anders kunnen ze een boete krijgen.
Samen krijgen we corona eronder!
/cynismemodus
6 december is vroeg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Arizona het volgende:
Om mezelf op te fleuren heb ik een deel van de kerstdecoratie al neergezet en opgehangen
Leuk! Wat staat en hangt er sinds vandaag?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Arizona het volgende:
Om mezelf op te fleuren heb ik een deel van de kerstdecoratie al neergezet en opgehangen
Ik heb al drie weken kerstlampjes hangenquote:
Dan maar hopen dat er niet een paar tikkertje gaan spelen, want dan mag je alleen vanuit de kantine toekijken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Arizona het volgende:
Middelbare scholieren mogen wel schouder aan schouder in de klas zitten, maar zodra ze buiten het schoolplein zijn moeten ze 1,5 meter afstand van elkaar houden. Anders kunnen ze een boete krijgen.
/cynismemodus
Heeft hij er ook minder een puinhoop achter gelaten, of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:10 schreef Strani het volgende:
Dick Advocaat heeft Irak een stuk sneller verlaten dan de VS na de laatste Golfoorlog.
Heb jezelf ook versierd? Of gebeurt dat pas als je ook echt de feestdagen viert?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Arizona het volgende:
- Uiteraard de canvas kerstboomquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Wat staat en hangt er sinds vandaag?
Ik ook. Een boompje van de Action buitenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken kerstlampjes hangen
Goeie! Ik moet mijn kersttrui nog van zolder halenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb jezelf ook versierd? Of gebeurt dat pas als je ook echt de feestdagen viert?
We hebben nog geen beelden maar volgens de eerste meldingen ziet het er wederom niet goed uitquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft hij er ook minder een puinhoop achter gelaten, of dat dan weer niet?
Of het helemaal serieus was durf ik niet te zeggen, maar ze kunnen veel.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dus hier worden we ook al in de gaten gehouden.
Weg veilige haven gevoel.
Daar kom je wel achter als je bent bijgelezen in het hunters topic.quote:Ik ken Meke haar theorie niet en weet dan ook niet of ik die wil zijn.
Wij gaan dit weekend de buitenverlichting doen. Wij hebben ook een nieuw boompje gekocht, een soort treurwilg met heel veel lampjes en van die ijspegel-lampjes voor aan de erkerquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Een boompje van de Action buiten![]()
En het hele jaar door van die bolletjes aan de dakrand van het tuinhuisje
Mooi lijstje hoorquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
- Uiteraard de canvas kerstboom![]()
![]()
- Een led-ster-hanger voor het raam
- Een plateautje met een kerstboompje met microlampjes en kerstballen op de eettafel
- Een auto met een kerstboom met multicolor lampjes erop in de vensterbank
- Mijn geliefde kerstengel-lampje op de schouw
- Een grote houten ster met lampjes erin, ook op de schouw
We moeten toch eens kappen generaals die kant op te sturen, al zijn ze nog zo klein.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben nog geen beelden maar volgens de eerste meldingen ziet het er wederom niet goed uit
Netjesquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We moeten toch eens kappen generaals die kant op te sturen, al zijn ze nog zo klein.
Die arme mensen hebben nu wel genoeg meegemaakt.
Dan stel ik je tevree, ik doe daar niet aan mee, geen gerijm in de SC, niet van mij noch van Rozjee.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:18 schreef Cyan9 het volgende:
M'n laatste drie posts waren in rijm, maar begrijp me niet verkeerd, heb was absoluut geen geslijm.
Het is puur een herinnering voor hoezeer ik het haat, het vele rijmen rond deze tijd maakt me echt bijzonder kwaad.
Aparte situatie lijkt me dat.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag tegen m'n in-de-praktijk-exvrouw gezegd dat het leuk zou zijn als we tweede kerstdag samen vieren omdat dat hier in Spanje officieel toch niet gevierd wordt, maar dat ik het zou begrijpen als ze kerstavond en eerste kerstdag elders viert. We gaan kijken of dat ook gebeurt. Zou wel even raar zijn als dat ook zo gebeurt maar misschien ook wel goed. Dan verzin ik wel wat anders. Ik heb van iemand al een halve uitnodiging gekregen om daar kerst te vieren dus misschien accepteer ik die uitnodiging dan wel gewoon.
Het Top 2000-topic hier is altijd een uitvlucht rond de feestdagen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag tegen m'n in-de-praktijk-exvrouw gezegd dat het leuk zou zijn als we tweede kerstdag samen vieren omdat dat hier in Spanje officieel toch niet gevierd wordt, maar dat ik het zou begrijpen als ze kerstavond en eerste kerstdag elders viert. We gaan kijken of dat ook gebeurt. Zou wel even raar zijn als dat ook zo gebeurt maar misschien ook wel goed. Dan verzin ik wel wat anders. Ik heb van iemand al een halve uitnodiging gekregen om daar kerst te vieren dus misschien accepteer ik die uitnodiging dan wel gewoon.
Nu wachten op de volgende vermakelijke die opstapt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:10 schreef Fred_B het volgende:
Vermakelijke geldwolf Dick Advocaat weg bij Irak.
(LOL)
En wij hebben het niet eens door.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:18 schreef Cyan9 het volgende:
M'n laatste drie posts waren in rijm, maar begrijp me niet verkeerd, heb was absoluut geen geslijm.
Het is puur een herinnering voor hoezeer ik het haat, het vele rijmen rond deze tijd maakt me echt bijzonder kwaad.
Het rijmen in de SC is gelukkig niet het nieuwe normaal, maar nu stop ik, voordat ik een nieuw niveau van irritatie behaal.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan stel ik je tevree, ik doe daar niet aan mee, geen gerijm in de SC, niet van mij noch van Rozjee.
Hopelijk werkt het een beetje zoals jullie willen. Is die halve uitnodiging er een waar je ook graag op in zou gaan of meer een moetje?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:17 schreef Strani het volgende:
Sommige worden in het Engels lezen gaat rijmen tegen, mijn beste Cyan9quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het rijmen in de SC is gelukkig niet het nieuwe normaal, maar nu stop ik, voordat ik een nieuw niveau van irritatie behaal.
Logica is meestal ver te zoeken. Een paar weken geleden was ik bij een internationaal bedrijf waar we mee samen werken. Daar moest je in de gangen een mondkapje op. Die mocht je dan in de vergaderruimte weer af doen. Dat betekende dus dat je in de hele brede gangen die ze daar hebben een mondkapje op moet, maar in de afgesloten ruimte die weer af mocht doenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:07 schreef Arizona het volgende:
/cynismemodus
Die is echt superschattigquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:20 schreef H_T het volgende:
Een geluksvogel gaat deze krijgen
[ afbeelding ]
Die heb ik nu in huis, maar omdat het een cadeautje is kan ik er niet naar kijkenHij zit in een doos en alles
Komt door een verkeerde wissel. Daardoor reed die het land uit i.p.v. naar het stadion.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:10 schreef Strani het volgende:
Dick Advocaat heeft Irak een stuk sneller verlaten dan de VS na de laatste Golfoorlog.
Tegen rijmt helemaal niet met Cyannine.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Sommige worden in het Engels lezen gaat rijmen tegen, mijn beste Cyan9
Apart is het zeker wel, ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte situatie lijkt me dat.
Ik heb nog weinig kerstafspraken staan. Eén dag naar familie, de andere dag lijkt het me wel leuk om wat te gaan doen met vrienden waarbij het niet eens zoveel uitmaakt wat precies. Dat hoeft dus geen uitgebreid diner te zijn, maar mag ook pizza, wijn en spelletjes zijn bijvoorbeeld. Ik begin er alleen een hard hoofd in te krijgen dat dat kan/mag en een goed idee is
Jaaa daar heb ik wel weer echt zin inquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Top 2000-topic hier is altijd een uitvlucht rond de feestdagen.
Dat maakt rijmpjes over een bloem flowerquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Sommige worden in het Engels lezen gaat rijmen tegen, mijn beste Cyan9
Thanksquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het een beetje zoals jullie willen. Is die halve uitnodiging er een waar je ook graag op in zou gaan of meer een moetje?
En in Nederland ben je natuurlijk altijd welkom
Straks zit je met kerst in lockdown met Extranitaquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Apart is het zeker wel, ja.
Oei ja dat is inderdaad een bijkomende complicatie, dat we nu amper nog weten wat überhaupt kan tegen die tijd.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks zit je met kerst in lockdown met Extranita
Och, breek me toch de bek niet open.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het rijmen in de SC is gelukkig niet het nieuwe normaal, maar nu stop ik, voordat ik een nieuw niveau van irritatie behaal.
Je kan natuurlijk ook je vrienden uit de SC, die wel zijn uitgekeken op 5 graden en grijs weer, uitnodigen om de zon op te zoeken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nou ik ken die mensen eigenlijk amperWas meer zo'n spontane uitnodiging maar het lijken me wel lieve en open mensen. Maar ik weet het nog niet hoor, kan ook iets heel anders worden uiteindelijk.
Dan is dat inderdaad wel lastig. Je gaat niet zo snel bij mensen die je amper kent langs. Maar als ze het echt menen en het leuke mensen zijn, waarom ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nou ik ken die mensen eigenlijk amperWas meer zo'n spontane uitnodiging maar het lijken me wel lieve en open mensen. Maar ik weet het nog niet hoor, kan ook iets heel anders worden uiteindelijk.
Oké ik kan realistisch zo'n 5 mensen hier huisvesten. Kunnen jullie onder elkaar uitmaken wie de vier zijn die met @Em31 meekomen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je vrienden uit de SC, die wel zijn uitgekeken op 5 graden en grijs weer, uitnodigen om de zon op te zoeken.
Het is prachtig, ik haat het.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, breek me toch de bek niet open.
Zo'n nieuwe normaal is straalbezopen.
Laat ons toch met ons oude normaal.
Dat is goed genoeg voor Jan Modaal.
Nog een lockdown? Ik zeg never!quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, breek me toch de bek niet open.
Zo'n nieuwe normaal is straalbezopen.
Laat ons toch met ons oude normaal.
Dat is goed genoeg voor Jan Modaal.
Ja maar als er één moment is om ergens spontaan op in te gaan, is dit het misschien wel.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is dat inderdaad wel lastig. Je gaat niet zo snel bij mensen die je amper kent langs. Maar als ze het echt menen en het leuke mensen zijn, waarom ook weer niet.
Als dat gaat zoals verwacht worden daar elke week nieuwe mensen uitgenodigd maar komen er verdacht weinig terugquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik kan realistisch zo'n 5 mensen hier huisvesten. Kunnen jullie onder elkaar uitmaken wie de vier zijn die met @:Em31 meekomen?
Echt heel liefquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:20 schreef H_T het volgende:
Een geluksvogel gaat deze krijgen
[ afbeelding ]
Die heb ik nu in huis, maar omdat het een cadeautje is kan ik er niet naar kijkenHij zit in een doos en alles
In de kerk bij de ochtendwake,quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog een lockdown? Ik zeg never!
Doe mij maar een glas jenever
Bespaar mij alsjeblieft het gehaspelquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de kerk bij de ochtendwake,
Heb ik ontbeten met lekkere cake.
Je weet niet wat je er nog meer bij krijgtquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt heel liefMaar wel een beetje gek dat ik nu via de SC al weet wat ik ga krijgen?
Stoort u zich niet aan de deun,quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Bespaar mij alsjeblieft het gehaspel
Van het voorspel en het naspel
Waarbij de kanttekening dat de rechtzaak over de cadeautjes van vorig jaar nog steeds loopt, Tim.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je weet niet wat je er nog meer bij krijgt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat maakt rijmpjes over een bloem flower
En zo word je met het uur hour.
Waar is de goede oude tijd gebleven dat zoiets terecht als romantisch werd gezien?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij de kanttekening dat de rechtzaak over de cadeautjes van vorig jaar nog steeds loopt, Tim.
Ja ik vind juist kerst daar wel een geschikt moment voorquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als er één moment is om ergens spontaan op in te gaan, is dit het misschien wel.
"Al wikkend en wegend en zijn tijd er voor nemend overwoog hij of hij de uitnodiging spontaan zou accepteren"
Bij dat laatste is de kans ook wel groter dat je niet de enige bent die daar niemand kentquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind juist kerst daar wel een geschikt moment voorZie ook wel vaak initiatieven met kerstdiners waarbij iedereen die alleen is aan mag sluiten
Je wéét dat @Meke wat gevoelig is met die dingen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd gebleven dat zoiets terecht als romantisch werd gezien?
Nou zoiets is het inderdaad hier ookquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind juist kerst daar wel een geschikt moment voorZie ook wel vaak initiatieven met kerstdiners waarbij iedereen die alleen is aan mag sluiten
Tijd voor een kerstmeetquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik durf inmiddels alweer drie tellen naar een plaatje van een flamingo in de verte te kijken dus er zit progressie inquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wéét dat @:Meke wat gevoelig is met die dingen.
Ik gun een ander mijn plekje, zo aardig ben ik wel.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik kan realistisch zo'n 5 mensen hier huisvesten. Kunnen jullie onder elkaar uitmaken wie de vier zijn die met @:Em31 meekomen?
Als jij niet gaat, ga ik ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gun een ander mijn plekje, zo aardig ben ik wel.
Wat liefquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zoiets is het inderdaad hier ookHet gaat om een vrouw die samen met haar dochter en kleindochter in een huis woont en ze vertelde dat die dochter ook allerlei mensen uitnodigt dus dat ik zo aan zou kunnen schuiven. Sowieso al heel lief dat ze dat zegt natuurlijk
Google review neerzetten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Sommige mensen zijn zo niet geschikt om in de horeca te werken. Wij wilden ergens, in ieder geval, wat drinken. Dus na de QR check kregen we, op een snauwende toon, te horen dat dat tot 17:00u kon en daarna was het alleen voor eten.
Was rond 16:15.
Wij rond 17:00u maar weg gegaan, vervolgens zegt dat zelfde mens tegen mensen die het terras op willen dat wanneer ze alleen wat willen drinken ze alleen op voorste rij mochten zitten. Wij liepen er verbaasd kijkend voorbij.
Verder bediening niet heel vriendelijk, lang op rekening moeten wachten enz.
Nou daar gaan we niet meer heen.
Vervolgens in een leuke pub beland, met een zeer gastvrij ontvangstZo kan het ook.
Dichter in de dop aan het werk hier hoor.quote:
Oeh, dat kunnen er 679 zijn. Is het House of the Dead?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb een film aan waarvan ik vooraf al wist dat die niet al te best kon zijn. Even het cijfer gecheckt op IMDB: 2,1
Gelukkig vond je een leuke plek! Die eerste locatie heeft alleen zichzelf ermee.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Sommige mensen zijn zo niet geschikt om in de horeca te werken. Wij wilden ergens, in ieder geval, wat drinken. Dus na de QR check kregen we, op een snauwende toon, te horen dat dat tot 17:00u kon en daarna was het alleen voor eten.
Wij rond 17:00u maar weg gegaan, vervolgens zegt dat zelfde mens tegen mensen die het terras op willen dat wanneer ze alleen wat willen drinken ze alleen op voorste rij mochten zitten. Wij liepen er verbaasd kijkend voorbij.
Vervolgens in een leuke pub beland, met een zeer gastvrij ontvangstZo kan het ook.
Zelfs met de kerst kan je niet eens gewoon meewerkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gun een ander mijn plekje, zo aardig ben ik wel.
Privépreiquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
Het gaat tegenwoordig allemaal veel te makkelijk met dickpics versturen via allerlei apps. Vroeger moest je door weer en wind naar haar huis toe als je je privéprei door de brievenbus wilde hangen
Nee, Jurassic Thunder. Die heeft maar 280 stemmen, dus misschien is dat te weinig om in de lijst te komen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dat kunnen er 679 zijn. Is het House of the Dead?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zoiets is het inderdaad hier ookHet gaat om een vrouw die samen met haar dochter en kleindochter in een huis woont en ze vertelde dat die dochter ook allerlei mensen uitnodigt dus dat ik zo aan zou kunnen schuiven. Sowieso al heel lief dat ze dat zegt natuurlijk
Tuurlijk! Voor jou sowieso!quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat er nog plek over is bij @:Strani ?
wat gek? Aan het verhaal kan het niet liggen tochquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, Jurassic Thunder. Die heeft maar 280 stemmen, dus misschien is dat te weinig om in de lijst te komen.
Het Amerikaanse leger zet Russische dino's met machinegeweren aan hun hoofden in om een zombieuitbraak in Afrika tegen te gaan. Dan verwacht je kwaliteit natuurlijk, dus dit is wel een hard gelag
2 Smart Blondes staat erin met maar 7 stemmen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, Jurassic Thunder. Die heeft maar 280 stemmen, dus misschien is dat te weinig om in de lijst te komen.
Het Amerikaanse leger zet Russische dino's met machinegeweren aan hun hoofden in om een zombieuitbraak in Afrika tegen te gaan. Dan verwacht je kwaliteit natuurlijk, dus dit is wel een hard gelag
Ik zou het bijna doen inderdaad.quote:
Zo hou je niet veel gasten overquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Nieuwe bromance in wording?quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig vond je een leuke plek! Die eerste locatie heeft alleen zichzelf ermee.
Alleen al aan de hand van dit korte stukje zou ik 5 sterren geven!quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is kerst hè! Dat verbroedert!
@:Em31
Dit lijkt me nog beter dan Sharknado ( @Greys )quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed verhaal ditquote:
Dankjewel.quote:
Ik dacht dat hij in de buurt van Madrid woonde?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Plenst het bij jou ook zo als in Barcelona @:Strani?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteitsfilm, dat zie je meteen. Wat een cast ook. Wauw.
Het is mij een raadsel! Het is ook niet zo dat de film bol staat van slechte green screen-effecten en een matig acterende cast waar je nog nooit van gehoord hebtquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
wat gek? Aan het verhaal kan het niet liggen toch
Ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de buurt van Madrid woonde?
Nee maar ik zit ook iets van 400 of 500km ten zuiden. Hier ging het vanochtend vroeg dan weer flink tekeer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Plenst het bij jou ook zo als in Barcelona @:Strani?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de buurt van Madrid woonde?
Ook nietquote:
I've had it with these motherfucking zombies in this motherfucking jungle!quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
In Barx natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ook nietTussen Valencia en Alicante.
doe maar een klein clubjequote:Op dinsdag 23 november 2021 22:36 schreef AgnesGru het volgende:
Weet eigenlijk nog niet zo goed waar ik met Kerst, qua maatregelen blij mee zou zijn.
Net als vorig jaar verdeeld in kleine groepjes of met een groter deel of hele kliek met schoonfamilie.
Ik zal de volgende keer aan @GeorgeM vragen of het bij haar ook zo slecht weer is als ik zie dat het in Parijs regent.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik zit ook iets van 400 of 500km ten zuiden. Hier ging het vanochtend vroeg dan weer flink tekeer.
Daar zal het wel op uitdraaien inderdaad. Dan maar zo regelen dat we een dag met zijn tweeën hebben. Denk dat deel van de schoonfamilie het ook niet ziet zitten om met zijn allen bij elkaar te zijn. Qua ruimte en hoeveelheid mensen.quote:
Ook nog een groen gloeiend virus? Het wordt steeds beter.quote:
De zombies komen er eigenlijk nauwelijks in voor. Spoiler, maar ik denk niet dat iemand die film nog gaat kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
I've had it with these motherfucking zombies in this motherfucking jungle!
al zou ik het toch wel fijn vinden minimaal iets met mijn moeder te doen, geen idee of die er volgende kerst nog isquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar zal het wel op uitdraaien inderdaad. Dan maar zo regelen dat we een dag met zijn tweeën hebben. Denk dat deel van de schoonfamilie het ook niet ziet zitten om met zijn allen bij elkaar te zijn. Qua ruimte en hoeveelheid mensen.
Zie je daar wel eens een Seat Altea?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
Ik kan best ongeveer zeggen waar ik woon, zonder al te exact te worden. Ik woon vlakbij het dorp Altea (leuke foto's op Google Images for de geïnteresseerden).
Nee dat was het serum dat de dino's nodig hebben om in leven te blijven of zoiets. Je wil natuurlijk niet dat dino's zich ongecontroleerd kunnen voortplanten, da's vragen om gedonderquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook nog een groen gloeiend virus? Het wordt steeds beter.
Oh wauwquote:
Dat zou wel fijn zijn! Of gaan jullie sowieso wat met je moeder doen ongeacht de maatregelen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al zou ik het toch wel fijn vinden minimaal iets met mijn moeder te doen, geen idee of die er volgende kerst nog is
Da’s toch niksquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ok, dan is het logisch, is immers maar iets van 600 kilometer verderop
Jij kan Strani makkelijk aan johquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik ook niet
Ooooh ik had niet door dat het voor kerst wasquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs met de kerst kan je niet eens gewoon meewerkenWalgelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij we een zodanige lockdown hebben dat het echt niet magquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn! Of gaan jullie sowieso wat met je moeder doen ongeacht de maatregelen?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ooooh ik had niet door dat het voor kerst wasOké dan lees ik tussen de regels in dat ik bij jou thuis verwacht word voor de kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dan is die trailer wel onhandig in elkaar gezet. Daar tonen ze dat groene buisje en zeggen op dat moment "there's a virus". Ik ga er dan toch van uit dat dit het virus is. Wat een nepperts dan zeg, geen wonder dat hij dan zo laag scoort.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee dat was het serum dat de dino's nodig hebben om in leven te blijven of zoiets. Je wil natuurlijk niet dat dino's zich ongecontroleerd kunnen voortplanten, da's vragen om gedonder
Mooi dat de boodschap over is gekomen!quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan lees ik tussen de regels in dat ik bij jou thuis verwacht word voor de kerst
Jij en ik hebben aan een half woord genoeg Emquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi dat de boodschap over is gekomen!
Groot gelijkquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij we een zodanige lockdown hebben dat het echt niet mag
Doe maar. Het regent nu in Parijsquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer aan @:GeorgeM vragen of het bij haar ook zo slecht weer is als ik zie dat het in Parijs regent.
Barca moet winnen van Bayern. Geen probleem lijkt mequote:Op dinsdag 23 november 2021 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Als het zo doorgaat bij Barca - Benfica staat straks Xavi nog buitenspel.
Jij én ik? Ik wel, maar jij...quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij en ik hebben aan een half woord genoeg Em
Goeie vraag!quote:
Mijn browser vond dit zo erg dat hij crashte zodra ik de link wilde kopiëren, dus ik hoop dat dit hem is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
Ik zie Alligator from the stars niet meer staan op Youtube
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 24 november 2021 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn browser vond dit zo erg dat hij crashte zodra ik de link wilde kopiëren, dus ik hoop dat dit hem is.
Stom is dat altijdquote:
Vond dat zo'n fijne afleiding van de coronazorgen.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet dan ook je feestverlichting uitdoen.
Maar feestverlichting is zo gezellig!quote:Op woensdag 24 november 2021 00:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet dan ook je feestverlichting uitdoen.
quote:Op woensdag 24 november 2021 00:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vond dat zo'n fijne afleiding van de coronazorgen.
Maar slaap je ook goed met flitsende verlichting?quote:Op woensdag 24 november 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar feestverlichting is zo gezellig!
Normaal gesproken val ik échte altijd redelijk vlot in slaap. Dat wakker liggen. over zorgen heb ik eigenlijk nooit meer, behalve vandaag dan.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Stom is dat altijdHad ik gisteren ook nog. Toen ben ik maar een half uur uit bed gegaan om wat dom te internetten, maar ik viel pas in slaap met wat muziek heel zachtjes aan en een kruik om mijn koude voeten tegen te gaan
Met m'n ogen dicht wel?quote:Op woensdag 24 november 2021 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Maar slaap je ook goed met flitsende verlichting?
Een vriend van me had altijd wel een advies voor als ik niet kon slapen, maar ik vind het ook weer zo typisch om dat hier te delen.quote:
Oeh. Is het vunzig?quote:Op woensdag 24 november 2021 00:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een vriend van me had altijd wel een advies voor als ik niet kon slapen, maar ik vind het ook weer zo typisch om dat hier te delen.
Als dat in een andere kamer is maakt dat een stuk minder uitquote:Op woensdag 24 november 2021 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Maar slaap je ook goed met flitsende verlichting?
Je hebt er niks aan, maar er zijn heel weinig zorgen waarvoor het zin heeft om je er nu zorgen over te maken. Dat kan morgen/later ook nog wel. Als je je er al zorgen over gemaakt hebt, dan werkt het voor mij nog wel eens om wat afleiding te zoeken. Vandaar de zachte muziek of zacht een serie aanzetten die je al lang en breed kent, om zo de hoeveelheid nieuwe informatie zoveel mogelijk te beperkenquote:Op woensdag 24 november 2021 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Normaal gesproken val ik échte altijd redelijk vlot in slaap. Dat wakker liggen. over zorgen heb ik eigenlijk nooit meer, behalve vandaag dan.
Goeie tip H_T. Tijd om afleiding te zoeken daarin idd. Hersenen tot rust te laten komen.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dat in een andere kamer is maakt dat een stuk minder uit
[..]
Je hebt er niks aan, maar er zijn heel weinig zorgen waarvoor het zin heeft om je er nu zorgen over te maken. Dat kan morgen/later ook nog wel. Als je je er al zorgen over gemaakt hebt, dan werkt het voor mij nog wel eens om wat afleiding te zoeken. Vandaar de zachte muziek of zacht een serie aanzetten die je al lang en breed kent, om zo de hoeveelheid nieuwe informatie zoveel mogelijk te beperken
Fapje plegen kan ook helpenquote:
Als al het andere mislukt is ga ik nog wel eens midden in de nacht douchenquote:Op woensdag 24 november 2021 00:52 schreef ijs_beer het volgende:
Ja hierdoor ben ik dus nu helemaal klaarwakker.
I aim to please.quote:Op woensdag 24 november 2021 00:52 schreef ijs_beer het volgende:
Ja hierdoor ben ik dus nu helemaal klaarwakker.@:cyan9
Dat je daar woont of ken je dat dorpje überhaupt niet?quote:
Moet een mijnenveld aan users ontwijken, dus de vraag is hoelang dit leuk blijftquote:
Nou als je begint met zo’n opmerking niet echt lang lijkt mequote:Op woensdag 24 november 2021 08:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet een mijnenveld aan users ontwijken, dus de vraag is hoelang dit leuk blijft
Jobi’s backquote:Op woensdag 24 november 2021 08:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet een mijnenveld aan users ontwijken, dus de vraag is hoelang dit leuk blijft
Lekker weer hoorquote:
Succes met de DM conversaties alvastquote:Op woensdag 24 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als je begint met zo’n opmerking niet echt lang lijkt me
Ja, dat vraag ik mij nu ook af.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Roger ontbijtjequote:
Beter conversaties dan stalken en dreigen toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes met de DM conversaties alvast
quote:Op woensdag 24 november 2021 08:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beter conversaties dan stalken en dreigen toch?
Korte dag dusquote:Op woensdag 24 november 2021 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klaar met wat ik vandaag af wilde hebben. * kijkt op klok
Helaas moet ik nog wel tot 16 uur iets anders gaan doen. Alleen nog even verzinnen wat.quote:
36 keer.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:40 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het een thuiswerkdagje. Benieuwd hoe vaak de kat over het toetsenbord gaat lopen en mijn registratie verneukt
Slapen.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas moet ik nog wel tot 16 uur iets anders gaan doen. Alleen nog even verzinnen wat.
Dat is ongeveer t/m de tijd dat ik werk, dus kom mij even helpen met wasjes draaien en me van voedsel voorzienquote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas moet ik nog wel tot 16 uur iets anders gaan doen. Alleen nog even verzinnen wat.
Ook weer geregeld.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een prettig idee.
* Aoibhin Noteert. Als je correct bent, dan krijg je een beloning!quote:
Ik denk toch dat ik de voorkeur geef aan de optie van @Redefine.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ongeveer t/m de tijd dat ik werk, dus kom mij even helpen met wasjes draaien en me van voedsel voorzien
42 keer.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:40 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het een thuiswerkdagje. Benieuwd hoe vaak de kat over het toetsenbord gaat lopen en mijn registratie verneukt
Jobiiiiiiiquote:Op woensdag 24 november 2021 08:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap dat zijn optie aanlokkelijker is, maar dan krijg je ook niet het salaris dat ik voor je in gedachten hadquote:Op woensdag 24 november 2021 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik de voorkeur geef aan de optie van @:Redefine.
* Aoibhin Noteertquote:
Oh, dan moeten we even goed over onderhandelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap dat zijn optie aanlokkelijker is, maar dan krijg je ook niet het salaris dat ik voor je in gedachten had
Zonieeequote:
We beginnen wel met een minimumloon, maar dan heb je wel gratis drie katten om mee te knuffelen, toegang tot de koelkast, en genoeg lege ruimtes in huis om je even in terug te trekkenquote:Op woensdag 24 november 2021 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we even goed over onderhandelen.
Word ik eindelijk miljonairquote:Op woensdag 24 november 2021 08:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin Noteert. Als je correct bent, dan krijg je een beloning!
kattenquote:Op woensdag 24 november 2021 08:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We beginnen wel met een minimumloon, maar dan heb je wel gratis drie katten om mee te knuffelen, toegang tot de koelkast, en genoeg lege ruimtes in huis om je even in terug te trekken
Kan je gelijk een spellingcoach inhuren.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt ik eindelijk miljonairEn Luctor wordt vandaag slapend rijk dus een mooie dag.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt ik eindelijk miljonairEn Luctor wordt vandaag slapend rijk dus een mooie dag.
Goed geregeld.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mag trouwens al om 15 uur stoppen vandaag.
Een autocorrect coach vooral.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je gelijk een spellingcoach inhuren.
Vooral 1 ervan is echt een schootpoes, dus ik zal haar instrueren om vooral bij jou te gaan liggenquote:
Wanneer @Redefine miljonair is, dan geeft niemand toch meer om spelling joh; dan heeft hij het al gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2021 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je gelijk een spellingcoach inhuren.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral 1 ervan is echt een schootpoes, dus ik zal haar instrueren om vooral bij jou te gaan liggen
Ja, ok, ook weer zo.quote:[..]
Wanneer @:Redefine miljonair is, dan geeft niemand toch meer om spelling joh; dan heeft hij het al gemaakt
Ja, het gaat ok! Dochter gaat redelijk op school, zolang het onderwijs nog fysiek is lukt het allemaal netquote:Op woensdag 24 november 2021 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zonieee![]()
Ik zie dat het daar sneeuwt![]()
Alles goed verder? Trekt Aridochter het nog een beetje met school?
En hoezo heb je ineens iets tegen Oreo's
Oke, dan ben je bij deze aangenomenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben om.
[..]
Ja, ok, ook weer zo.
* Luctor.et.Emergo begint met koffiezettenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke, dan ben je bij deze aangenomen![]()
Schoonmaakspullen staan in de cupboard-under-the-stairs, maar daarvoor mag je nog even een kopje koffie voor me zetten
Fijn om te horen dat het beter gaat met dochter!quote:Op woensdag 24 november 2021 09:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het gaat ok! Dochter gaat redelijk op school, zolang het onderwijs nog fysiek is lukt het allemaal net![]()
Een maand of 2 geleden is een stuk van mijn kies geknapt toen ik een oreo atNu net vorige week de definieve kroon in de plaats gekregen
![]()
Hoe is het met jou? Zeker erg druk op het werk
Schatquote:Op woensdag 24 november 2021 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Luctor.et.Emergo begint met koffiezetten
I see what you did therequote:Op woensdag 24 november 2021 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat met dochter!Omdat ze er eerder zo doorheen zat. Hopelijk kan onderwijs zo lang mogelijk nog fysiek!
Ouch, dan snap ik dat je op oreo's bent afgeknapt![]()
Met mij verder op zich wel prima, maar inderdaad heel druk op het werk. Doordat we nu ook heel veel gesprekken voeren op een dag om zoveel mogelijk mensen te wijzen op een positieve testuitslag, is mijn stem ook niet helemaal wat het geweest isLastig met zingen verder. Wel heel gezellig op kantoor altijd met collega's
Haha, die was ook bewustquote:Op woensdag 24 november 2021 09:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
I see what you did there![]()
Kan me voorstellen dat je veel praat op een dag nu![]()
Fijn dat je leuke collega’s hebt, dat scheelt zoveel! Moeten jullie nu ook weer veel thuiswerken?
's zomers is Zeeland al een Duitse deelstaat.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Gehoord de beraadslaging, brengt in: Motie tot overheveling Nederland naar Duitse deelstaat.
Groep ijs_beer
Zijn we in feite al, we hebben alleen de illusie dat het niet zo isquote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Gehoord de beraadslaging, brengt in: Motie tot overheveling Nederland naar Duitse deelstaat.
Groep ijs_beer
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Groep ijs_beer
Wir schaffen das.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Groep ijs_beer
Het was al bijna een kopie van de Nederlandse verkiezingen in 1994, en dan komt er ook nog eens bijna dezelfde coalitie uitquote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Groep ijs_beer
Chocolade kruidnoten zijn weg echtquote:Op woensdag 24 november 2021 10:12 schreef Yesse het volgende:
Het valt stil hier dus...
[poll=3156]
Ik heb alle 3 in huis dus jullie bepalen wat ik vandaag als tussendoortje heb
[/spoiler]En voor hen die het verschil steeds vergeten: pepernoten zijn die zachte dingen en kruidnoten de harde[/spoiler]
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Groep ijs_beer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |