Zo bizar dat een deel dit goed keurt, echt die mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag al #Rotterdam trending staan en maakte de fout erop te klikken.
Verrassend veel mensen die het toejuichen, gelukkig ook veel die er geen goed woord voor over hebben.
Het was de bedoeling dat jullie ook niet meer gingen posten het komende halfuurquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij? Ben jij ook met twee in een hoofd?![]()
Oh nee wacht, ik zie het al. 200 molloten, dat lijkt me best snel onrustig worden.
Meh, zoiets werkt zeldenquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jullie ook niet meer gingen posten het komende halfuur
Dat was wat ik eerst dacht, maar toen raakte ik daarover in discussie met mezelf en wist ik me ervan te overtuigen dat dit onmogelijk was wat jij bedoelde. Toen ik daar eenmaal zeker van was bleef er maar één mogelijkheid over, namelijk dat jij in meervoud voor jezelf sprak, iets wat mij ook totaal niet vreemd voorkwam.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jullie ook niet meer gingen posten het komende halfuur
Arme Fredquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
mense snel naar rotterdam kome we kunne julie goed gebruike we moete vechte tege rutten.
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga morgen niet denken aan werken, corona, ellende en rellen, gewoon wat bezoek ontvangen, gebak eten en lekker zupen
roverheid neemd alles van uns af. Ik ga met Jeffrie en Sjonne allemaall cobra poppen tegen de popos.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
mense snel naar rotterdam kome we kunne julie goed gebruike we moete vechte tege rutten.
Oh shit doe ik dat (onbewust) vaker?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was wat ik eerst dacht, maar toen raakte ik daarover in discussie met mezelf en wist ik me ervan te overtuigen dat dit onmogelijk was wat jij bedoelde. Toen ik daar eenmaal zeker van was bleef er maar één mogelijkheid over, namelijk dat jij in meervoud voor jezelf sprak, iets wat mij ook totaal niet vreemd voorkwam.
Niet dat ik weet, ikzelf daarentegen...quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh shit doe ik dat (onbewust) vaker?
We slaan heel roffa naar de tering! Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
Kunnen we met deze ook nog proberen, we hebben nog een kleine 19 minuten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja of gewoon even à la Top 2000 even voor 00:00 een topic volposten, is ook nog een optie
hmmmmmquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we met deze ook nog proberen, we hebben nog een kleine 19 minuten.
Napje gelijk op z'n eiland gekegeld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
1813
Het gaat niet lekker met het Franse Keizerrijk van Napoleon.
Na het grootste deel van zijn leger te zijn kwijtgeraakt in de desastreuze campagne in Rusland ziet Pruisen een kans om eerder verloren grondgebied terug te pakken en verklaart Napoleon de oorlog.
Slag bij Vitória: Terwijl Pruisen lekker aan de slag gaat worden Franse troepen in Spanje, onder leiding van Joseph-Napoléon Bonaparte (nog een broer van Napoleon, deze was eerder tot koning van Spanje gemaakt), overtuigend verslagen door een gecombineerde Britse, Portugese, en Spaanse troepenmacht onder leiding van Arthur Wellesley, Marquess of Wellington (later vooral bekend als de 1st Duke of Wellington)
[ afbeelding ]
Nog voor het einde van het jaar zou het Verdrag van Valençay getekend worden, waarmee Spanje weer onafhankelijk werd en Ferdinand VII van Spanje weer terug op de troon zou komen.
En hier in Nederland komt na 18 jaar Willem Frederik Prins van Oranje-Nassau weer het land binnen. Hij zal, op uitnodiging, als soeverein vorst over het land regeren. Het land wat voorlopig het Soeverein vorstendom der Verenigde Nederlanden zal heten. Nederland is weer los van het Franse Keizerrijk.
[ afbeelding ]
Landing van de latere koning Willem I te Scheveningen - 30 november 1813
Nog niet, nog niet, alles op zijn tijd. Eerst de zesde coalitieoorlog nog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Napje gelijk op z'n eiland gekegeld?
Rond de 30, echt perfectquote:Op donderdag 18 november 2021 08:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk! Hoe warm is het daar?
Oh deze zie ik nu toevallig, nog gefeliciteerd Molliequote:Op donderdag 18 november 2021 08:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer onder de indruk van de snelheid waarop weer gepost wordtMijn verjaardagstopic van afgelopen zondag was nummer 1804
En dankjewel nogquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh deze zie ik nu toevallig, nog gefeliciteerd Mollie![]()
Nog tot overmorgen (zondag is dat hierquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JaloersHoe lang zit je daar?
Ooh wat fijn. En dan lekker terug naar zeikweerquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog tot overmorgen (zondag is dat hier)
maar ik ben dan ook hier en niet daarquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:20 schreef Meke het volgende:
Hoewel je hier nog helemaal niet jarig bent
Ja dat en de lockdown negeer ik nog evenquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooh wat fijn. En dan lekker terug naar zeikweer
quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat en de lockdown negeer ik nog even
Mocht je op twitter komen dan ook maar beter even #Rotterdam negeren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat en de lockdown negeer ik nog even
Je ziet dat bij de anti Corona maatregelen en/of anti-vaxxers dat zodra iets daartegenin gaat alles gedoogd wordt. Ongepaste vergelijkingen met WOII door Baudet, bedreiging van politici, geweld en vernieling bij demonstraties, dat mag allemaal...quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo bizar dat een deel dit goed keurt, echt die mensen
Het is niet uit te sluiten. De keuzes die gemaakt worden zijn niet altijd even logisch. En als de ziekenhuisopnames hoog zijn, zou het zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:37 schreef Koen66 het volgende:
zouden we dit jaar ook weer een avondklokje krijgen ?
Weer redenen om te rellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten. De keuzes die gemaakt worden zijn niet altijd even logisch. En als de ziekenhuisopnames hoog zijn, zou het zomaar kunnen.
Ja. Al hebben dat soort mensen weinig nodig.quote:
Dat zou zomaar kunnen, ik voorzie iig nog geen 250 nachtbaggerposts, maar wie weet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:15 schreef Koen66 het volgende:
Dit topic zal er ook nog wel zijn als ik wakker word
Dat zou een lange discussie zijn tussen jou en Epiales.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik voorzie iig nog geen 250 nachtbaggerposts, maar wie weet.
Gewoon de hele samenleving is hun vijand... Rellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al hebben dat soort mensen weinig nodig.
Veel meer dan een post met het woord rellen heb ik niet nodig om een van mijn favo gifjes te plaatsenquote:
Dan kan ik zo met een gerust hart gaan slapenquote:Op zaterdag 20 november 2021 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik voorzie iig nog geen 250 nachtbaggerposts, maar wie weet.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel meer dan een post met het woord rellen heb ik niet nodig om een van mijn favo gifjes te plaatsen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dan zouden die 200 molloten nog aardig van pas kunnen komen, maar die heb ik al even niet gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou een lange discussie zijn tussen jou en Epiales.
Dan krijg je hierna natuurlijk weer de tafel gooi gifjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel meer dan een post met het woord rellen heb ik niet nodig om een van mijn favo gifjes te plaatsen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je hierna natuurlijk weer de tafel gooi gifjes.
Deze komt zeker uit het 'fun things to do with eggplants' vaatje.quote:
Ja, best onhandig. Zeker als je een pizza met aubergine wil maken.quote:
Je hebt nog bijna een heel topic, dus komt goed.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, dat is het ook niet helemaal.
Komt wel meer in de buurt van de tafels.
Ik ken dat vaatje zelf niet, maar do tell...quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze komt zeker uit het 'fun things to do with eggplants' vaatje.
Het wordt pas echt vervelend als je een pizza met tafel gaat maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, best onhandig. Zeker als je een pizza met aubergine wil maken.
Ik gok dat deze op een paar lego gebouwen gooien best een destructief effect heeftquote:Op zaterdag 20 november 2021 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken dat vaatje zelf niet, maar do tell...
Ja idd, ik kan het nog ruim honderd keer fout doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nog bijna een heel topic, dus komt goed.
Als goed gebouwd kan een LEGO gebouw best wat hebben hoor, ik denk niet dat een aubergine daar veel aan gaat slopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat deze op een paar lego gebouwen gooien best een destructief effect heeft
Kom op man, hoe moeilijk is het om een tafeltje te gooien.quote:
Hou jij je er even buiten ja? I got this...quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom op man, hoe moeilijk is het om een tafeltje te gooien.
Ja, ik zie het. Mooie "tafel".quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hou jij je er even buiten ja? I got this...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:42 schreef Momo het volgende:
Covid verhaal, ik weet dat sommige mensen hier geen covid verhalen willen lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:42 schreef Momo het volgende:
Covid verhaal, ik weet dat sommige mensen hier geen covid verhalen willen lezen.Hmmm da's inderdaad niet leuk als je daar niet prettig bij voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik werd uitgedaagd door Redefine en elke gast weet dat je een uitdaging niet zomaar an laten liggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:46 schreef molloot200 het volgende:
Is het het verjaardagstopic van Koen, gaat Roger ‘m vernielen
Weten ze elders wel dat je jarig bent?quote:
Amateurs daarquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Jawel maar een matige TT alleen
Koen66 in GC / [KSC #13628] Vol feest en een date!
Twee jarigen? Dus die andere wordt helemaal niet genoemd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weliswaar 2 jarigen en een date maar toch
Tenzij die uitdaging karaoke is natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werd uitgedaagd door Redefine en elke gast weet dat je een uitdaging niet zomaar an laten liggen.![]()
Ik las het iig als een uitdaging.![]()
Ik heb wel gebakjes meegenomen, als goedmakert.
Een Koenteleporter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:36 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk zou Koen's verjaardag gebruikt moeten worden om een verbinding te slaan tussen de twee SC's. Een soort van... Koenbrug, of iets anders waarmee je van één plek op de andere kan komen ondanks aanwezigheid van bijvoorbeeld water.
Ah, zo’n mix waarvan je dan altijd de verkeerde pakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koenaquaduct? Koenboot? Koenkabelbaan? Ik zou echt niet weten wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:36 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk zou Koen's verjaardag gebruikt moeten worden om een verbinding te slaan tussen de twee SC's. Een soort van... Koenbrug, of iets anders waarmee je van één plek op de andere kan komen ondanks aanwezigheid van bijvoorbeeld water.
Ik was vroeger, toen ik nog klein was en wel van zoetigheid hield, altijd fan van fondant. Ik wilde dus altijd graag zo'n ingepakte, zoals die roze rechtsonder, want daar zat het meeste op. Dat was nooit de verkeerde keuze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah, zo’n mix waarvan je dan altijd de verkeerde pakt.
Een hovercraft?quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:36 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was vroeger, toen ik nog klein was en wel van zoetigheid hield, altijd fan van fondant. Ik wilde dus altijd graag zo'n ingepakte, zoals die roze rechtsonder, want daar zat het meeste op. Dat was nooit de verkeerde keuze.
Wat is het geworden?quote:
Een Koenkatapultquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:36 schreef Strani het volgende:
quote:
Zit je in KEL?quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Catapult is ook nog echt een bedrijf voor transportsystemen, dus maar een kleine aanpassing nodig.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Catapult is ook nog echt een bedrijf voor transportsystemen, dus maar een kleine aanpassing nodig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat we een winnaar hebben! Eigenlijk gewoon de enige voor de hand liggende optiequote:Op zaterdag 20 november 2021 12:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Catapult is ook nog echt een bedrijf voor transportsystemen, dus maar een kleine aanpassing nodig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent in de war met Jan Pieterszoon de Ruyter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Strani het volgende:
Nou hoop ik wel dat @:koen66 geen wandaden heeft gepleegd in voormalige koloniën anders krijgen we straks dat gedonder ook weer.
Dan kunnen we er altijd nog de Fanny Blankers-Koenkabelbaan van maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Strani het volgende:
Nou hoop ik wel dat @:koen66 geen wandaden heeft gepleegd in voormalige koloniën anders krijgen we straks dat gedonder ook weer.
Goed puntquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kunnen we er altijd nog de Fanny Blankers-Koenkabelbaan van maken.
Vindt je nichtje van 3 het nou niet vervelend dat je er elke week zo over pocht dat je haar verslaat met basketbal?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is maar grijs vandaag.
Maar wel weer met 8-0 gewonnen.
Zij wil iedere week spelen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt je nichtje van 3 het nou niet vervelend dat je er elke week zo over pocht dat je haar verslaat met basketbal?
Ja nee oké dan vraagt ze er zelf om inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij wil iedere week spelen.
Precies.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee oké dan vraagt ze er zelf om inderdaad
jah....overstag gegaanquote:
Moet af en toe kunnen, geniet ervanquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....overstag gegaan![]()
Geen self control. Arghhhh. Maar het riep naar mij. Prissshaaaaaaa neem me mee...heeeee...die zakjes tegenwoordje, ze moeten gemuilkorfd worden
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet af en toe kunnen, geniet ervan![]()
Riepen ze eerder naar jou dan naar mij?? Nou ja zegquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een kleine maand geleden al pepernoten in huis.
Oeh die had ik ook op het visier. Wel te doen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:53 schreef Em31 het volgende:
Ik zet zo maar weer eens een kerstfilm op. Gisteren keek ik Christmas Flow, korte Franse serie. Voorspelbaar, maar weer prima simpel vermaak.
Ja wel leukquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh die had ik ook op het visier. Wel te doen?
Mijn aller favoste kerstfilm én romcom (want ik houd helemaal niet van romcoms) is The Holiday. Ik ben gék op die film. Geen idee waarom.
Die wil ik kijken!
Moet ik een dokter bellen, of gaat het intussen wel weer?quote:
Verbreed uw horizon Roger!quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ik een dokter bellen, of gaat het intussen wel weer?
Wil je nu zeggen dat dit geen wartaal is?quote:
Ik nog geen één. Maar ik heb ook geen radio aan. Dat scheeltquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de kerstliedjes al beuh.Net tijdens de lunch al drie kerstliedjes gehoord.
Kloptquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat dit geen wartaal is?
Mijn favo kerstfilm The Christmas Carol, de muppet versiequote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn aller favoste kerstfilm én romcom (want ik houd helemaal niet van romcoms) is The Holiday. Ik ben gék op die film. Geen idee waarom.
Die wil ik kijken!
Ah Felix. Die zit ook in de serie Quicksand die ik laatst gekeken heb. Zat eerst steeds te denken "maar waar kén ik 'm nou van" want ik kon geen andere serie vinden op IMDb die ik ook had gekeken met hem erin.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt![]()
En er speelt zelfs een oude bekende in
[ afbeelding ]
Ja, dat scheelt inderdaad. Hier nu ook geen radio meer aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik nog geen één. Maar ik heb ook geen radio aan. Dat scheelt
is dat die mannelijke nanny uit Friends?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt![]()
[ afbeelding ]
Ohhh die is leuk. Die heb ik al héél lang niet gezienquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn favo kerstfilm The Christmas Carol, de muppet versie
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh die is leuk. Die heb ik al héél lang niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Oh ja, volgens mij heb ik die serie gewoon gezien trouwens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt![]()
[ afbeelding ]
Mocht je hem gaan kijken op Disney + en een liedje tegenkomen dat je niet bekend voorkomt: dat kan kloppenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh die is leuk. Die heb ik al héél lang niet gezien
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:47 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog geen kruidnoten gegeten of gekocht dit seizoen![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik die serie gewoon gezien trouwens.![]()
Ik ben juist best trots dat ik zo goed weerstand weet te geven tegen Big Kruidnootquote:
Het lijkt vandaag inderdaad amper licht te worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef Em31 het volgende:
Ik ben wel fan van de herfst maar holy moly het is vandaag wel HEEL grijsalsof het al uren 4/5 uur is.
Iedereen (m/v) is bezig met zijn carrière als momfluencer.quote:
cat momquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen (m/v) is bezig met zijn carrière als momfluencer.
Die uitdaging had na 2 reacties klaar kunnen zijn. Niet na 13quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werd uitgedaagd door Redefine en elke gast weet dat je een uitdaging niet zomaar an laten liggen.![]()
Ik las het iig als een uitdaging.![]()
Ik heb wel gebakjes meegenomen, als goedmakert.
Alsof het zo makkelijk is een tafel te gooien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die uitdaging had na 2 reacties klaar kunnen zijn. Niet na 13
Hier al de hele middag de lampen aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag inderdaad amper licht te worden.
R.I.P.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist een potje gedart tegen een jongere telg van een Satudarah-familie waar z'n moeder bij zat. Het is 1-1 geworden. Ik hoop dat ze dat accepteren en er geen sancties nodig zijn.
Nee. Één iemand die Koen zijn verhaardagstopic volpost is wel genoegquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is een tafel te gooien.![]()
Probeer het zelf maar eens, dan zie je hoe lastig het kan zijn.
Je bent op het juiste moment gestoptquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist een potje gedart tegen een jongere telg van een Satudarah-familie waar z'n moeder bij zat. Het is 1-1 geworden. Ik hoop dat ze dat accepteren en er geen sancties nodig zijn.
Als je had gewonnen, dan hadden we je nooit meer gezienquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:43 schreef Strani het volgende:
Nou ja hij stond eerst 1-0 voor en toen vroeg ik of hij nog een potje wilde. Dus misschien ben ik net te laat gestopt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je bent op het juiste moment gestopt
Dat zegt wel veel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier al de hele middag de lampen aan.
En de zonnepanelen hebben precies 0 watt opgeleverd vandaag
Het niet kunnen en dan dit zeggen, doorzichtig hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Één iemand die Koen zijn verhaardagstopic volpost is wel genoeg
Nou ja, misschien weet hij niet waar je huis woont.quote:
Nee dat geloof ik ook nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, misschien weet hij niet waar je huis woont.
Slim om zo er onderuit te komen hèquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het niet kunnen en dan dit zeggen, doorzichtig hoor.
Leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:43 schreef Strani het volgende:
Het is wel fijn dat hij niet weet dat Strani in de Calle Paises Bajos 13 woont inderdaad. Al schijnt hij hier wel mee te lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, misschien weet hij niet waar je huis woont.
Van jou had toch iets meer bijstand verwacht eigenlijk. Voor jou is Satudarah toch kinderspel?quote:
Ja maarja als ik moet kiezen tussen jou en Satudarah...quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Van jou had toch iets meer bijstand verwacht eigenlijk. Voor jou is Satudarah toch kinderspel?
Prachtig begin van een trouwgelofte.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maarja als ik moet kiezen tussen jou en Satudarah...
Nee ik heb diezelfde mensen vaker gezien met Satudarah-kleding aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:13 schreef Em31 het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk, vertellen ze je dat trots?
En deze keer dacht je "Die ga ik nu eens uitdagen."?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb diezelfde mensen vaker gezien met Satudarah-kleding aan
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En deze keer dacht je "Die ga ik nu eens uitdagen."?
Hij dacht, als andere Nederlanders op de vlucht durven te slaan voor de Guardia Civil dan kan ik ook wel een risico nemen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En deze keer dacht je "Die ga ik nu eens uitdagen."?
Dat is bij ben juist taal voor 'die gast kan er helemaal niks van, die moet zelfs jij kunnen hebben.' Nou die kwamen van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nee, ik stond even wat darts te gooien en die moeder ziet dat en zegt tegen haar zoon 'die gast kan wel goed gooien' (wat helemaal niet waar is maar ik gooide toevallig wat pijltjes redelijk dicht bij elkaar in het bord) dus die zoon vraagt of ik een potje wilde spelen. Zodoende.
Dat zou wel zijn Satudarah kleding verklaren ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef Em31 het volgende:
Jongens, ik denk dat Strani ondertussen zelf gewoon bij deze mensen hoort en hier de reacties zit te peilen.
Dus niet alleen heb je hem vernederd, maar je deed dat ook nog waar zijn moeder bij was?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nee, ik stond even wat darts te gooien en die moeder ziet dat en zegt tegen haar zoon 'die gast kan wel goed gooien' (wat helemaal niet waar is maar ik gooide toevallig wat pijltjes redelijk dicht bij elkaar in het bord) dus die zoon vraagt of ik een potje wilde spelen. Zodoende.
Ik heb vroeger wel brommers gereden, dus ik kan het niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef Em31 het volgende:
Jongens, ik denk dat Strani ondertussen zelf gewoon bij deze mensen hoort en hier de reacties zit te peilen.
Na afloop 'je moeder' roepen was dan nog extra onverstandig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus niet alleen heb je hem vernederd, maar je deed dat ook nog waar zijn moeder bij was?![]()
Misschien toch maar even een ander café zoeken.
Ja óf proberen een soort consigliere te wordenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus niet alleen heb je hem vernederd, maar je deed dat ook nog waar zijn moeder bij was?![]()
Misschien toch maar even een ander café zoeken.
"Die maak ik ook nog wel een keer in!"quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na afloop 'je moeder' roepen was dan nog extra onverstandig.
Een scootmobiel is geen brommerquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel brommers gereden, dus ik kan het niet uitsluiten.
Dat is voor de volgende keer inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Die maak ik ook nog wel een keer in!"
Jammer, hij zal gemist worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:28 schreef Redefine het volgende:
Nog een minuut of twintig en dan is Ole Gunnar Solskjaer ontslagen.
Een topdag voor Van de Beek zie ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:28 schreef Redefine het volgende:
Nog een minuut of twintig en dan is Ole Gunnar Solskjaer ontslagen.
Koeman en Frank de Boer worden genoemd als opvolgers. Het is mij nog niet gelukt om te stoppen met lachen nadat ik dat hoordequote:Op zaterdag 20 november 2021 17:57 schreef Fred_B het volgende:
4-1 verliezen van Watford maggewoonniegebeure...![]()
Announce Ten Hag.
Door wie?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Koeman en Frank de Boer worden genoemd als opvolgers. Het is mij nog niet gelukt om te stoppen met lachen nadat ik dat hoorde
Bij Ziggo. Met Youri Mulder en Ronald de Boer. Ronald was gebeld door een Engelse journalist dat Frank de opvolger daar zou worden.quote:
Het zou wel veel verklaren als @Redefine een comedy alter-ego heeft waar hij alle goede grappen voor bewaart.quote:
Dat kan niet. Noch in nog mijn alter ego heeft ook maar enig gevoel voor humorquote:
Misschien willen ze wel verliezen daar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Ziggo. Met Youri Mulder en Ronald de Boer. Ronald was gebeld door een Engelse journalist dat Frank de opvolger daar zou worden.
Nee. Ik maak alle slechte grappen, zodat die van anderen beter uitkomenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou wel veel verklaren als @:redefine een comedy alter-ego heeft waar hij alle goede grappen voor bewaart.
Zou kunnen. Ze houden vooral van negatief voetbal spelen. Eerder al Mourinho en dan nu Frons.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel verliezen daar.
Frank heeft bij Crystal Palace wel een unieke prestatie neergezet natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Ziggo. Met Youri Mulder en Ronald de Boer. Ronald was gebeld door een Engelse journalist dat Frank de opvolger daar zou worden.
Dat moet bij United nog wel unieker kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frank heeft bij Crystal Palace wel een unieke prestatie neergezet natuurlijk.
Kinky.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
Frank de Boer is wel een idioot als hij dat serieus zou doen.
Blijkbaar geniet hij er dan van om vernederd te worden, stel dat gaat wéér mis.
Gelachen om “stel”quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
Frank de Boer is wel een idioot als hij dat serieus zou doen.
Blijkbaar geniet hij er dan van om vernederd te worden, stel dat gaat wéér mis.
Dat is een prank joh, Frank de Boer staat bekend als de slechtste Premier League-coach ooit (woorden van José Mourinho). Hoe heette de journalist? Saq Madeeq?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen 0-0 spelen en het is weer feest bij de T.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Em31 het volgende:
Zie het Ten Hag nu ook niet doen, toch?
Ja, het is zeker niet zo dat daar alleen maar FVD-gekkies en vrije jongens aan meedoen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Arizona het volgende:
@:koen66 van harte gefeliciteerd
Wij zijn vandaag naar Amsterdam geweest. Ik helemaal blij dat de aangekondigde demonstratie niet door zou gaan. Nou... die ging dus wel door. Vanuit de veilige haven van de Victoria's Secret winkel heb ik de stoet gadegeslagen. En... het is toch wel een bepaald slag mens hoor wat daarin meeloopt.
ME en politie waren ook ruimschoots aanwezig, ze hielden de boel keurig in het gareel.
Later op de Dam zagen we weer demonstranten maar dat was maar een verwarrende boel hoor. We zagen Palestijnse vlaggen, Nederlandse vlaggen, Regenboogvlaggen, Friese vlaggen, iemand met een Free hugs bord en iemand met een "ik ben geen medisch experiment" bord, iemand met een "pak de macht terug" doek. Volgens mij was het daar een algemeen demonstratiefeestje, iedereen die ergens een punt van wilde maken moest daar gaan staan.
Wist niet dat er een Victoria's Secret in Amsterdam zitquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Arizona het volgende:
@:koen66 van harte gefeliciteerd
Wij zijn vandaag naar Amsterdam geweest. Ik helemaal blij dat de aangekondigde demonstratie niet door zou gaan. Nou... die ging dus wel door. Vanuit de veilige haven van de Victoria's Secret winkel heb ik de stoet gadegeslagen. En... het is toch wel een bepaald slag mens hoor wat daarin meeloopt.
ME en politie waren ook ruimschoots aanwezig, ze hielden de boel keurig in het gareel.
Later op de Dam zagen we weer demonstranten maar dat was maar een verwarrende boel hoor. We zagen Palestijnse vlaggen, Nederlandse vlaggen, Regenboogvlaggen, Friese vlaggen, iemand met een Free hugs bord en iemand met een "ik ben geen medisch experiment" bord, iemand met een "pak de macht terug" doek. Volgens mij was het daar een algemeen demonstratiefeestje, iedereen die ergens een punt van wilde maken moest daar gaan staan.
Vind het er niet echt een type voor om nu te gaan, maar je weet het nooit inderdaad. Zou het ook niet doen als ik hem was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgen 0-0 spelen en het is weer feest bij de T.
[ afbeelding ]
Mocht hij daar genoeg van hebben en er een leuk zakje ponden bijkomen, dan zou het kunnen.
Maar ik geloof daar ook niet in hoor. Hooguit als Bayern München aan de deur klopt.
Zit er ook nog maar een goede maandquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wist niet dat er een Victoria's Secret in Amsterdam zit
Altijd leuk, zo'n vloekende gravin.quote:
Ooh vandaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zit er ook nog maar een goede maand
https://fashionunited.nl/(...)terdam/2021100851284
Ik wist het ook niet, we liepen er toevallig langs. En tijdens het wachten voor de pashokjes heb ik even gegoogled en toen zag ik dat hij er ook nog maar kort zit. Mooie winkel hoor
Ik hou ook niet van romcoms, maar The Holidayquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die wil ik kijken!
Jij ook? boksquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van romcoms, maar The Holiday![]()
![]()
quote:
Zware drinkers.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drew Barrymore is gewoon goed.quote:
Kate Winslet bedoel je?quote:
Ik bedoelde eigenlijk Cameron Diaz.quote:
Niet te lang, zoals HT zei?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De film is klaar. Ik vond het een goede film.
Iemand in mijn omgeving zei dat ook deze week.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Cameron Diaz.
Maar een heerlijke film is The Holiday.
Love Actually blijft altijd leuk. Ondanks dat ik geen romcom liefhebber ben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Iemand in mijn omgeving zei dat ook deze week.
Heb m zelf al jaren niet gezien, wel Love Actually een paar weken terug.
Ik vond 'm niet echt te lang. Ik had niet het idee dat het te langdradig was of zo. Maar wellicht kwam dat ook door het feit dat er een pauze in zou zitten, maar dat die er helemaal niet was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet te lang, zoals HT zei?
Was het druk?
Ik ook totaal niet, maar deze kan ik goed hebben. Misschien wegens (de stem van) Alan Rickman, dat helpt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Love Actually blijft altijd leuk. Ondanks dat ik geen romcom liefhebber ben.
Ik gok bier.quote:
Altijd een tegenvaller als je bier verwacht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, het lag op het puntje van mijn tong. Nu ligt daar alleen maar water
Dat ligt er wel een beetje aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd een tegenvaller als je bier verwacht.
Eh, ja idd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ligt er wel een beetje aanAls je Kordaat of Schultenbrau verwacht, dan is water fijn.
Ik heb wel iets tegen kordaat. Het is goedkoop, maar ook gewoon niet lekker. Hopextract ipv hop, dat is alleen ok als je nooit bier drinktquote:Op zondag 21 november 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ja idd.![]()
* Snel het lege blikje kordaat 0.0 weggooit
Ik heb niks tegen kordaat, drinkt lekker makkelijk weg. Zeker als het 's zomers warm is verfrist het prima.
Wel, ik drink niet nooit bier en vind het toch ok.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen kordaat. Het is goedkoop, maar ook gewoon niet lekker. Hopextract ipv hop, dat is alleen ok als je nooit bier drinkt
Veel plezier nog even. En een goede reis morgen.quote:
Tien voor half acht is toch meer een avondbraak, maar ik reken het toch goed.quote:
Hier valt altijd iets te beleven.quote:Op zondag 21 november 2021 00:24 schreef Strani het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Hier nog iets te beleven?
Nou wat dan?quote:Op zondag 21 november 2021 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier valt altijd iets te beleven.
Ssstquote:Op zondag 21 november 2021 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tien voor half acht is toch meer een avondbraak, maar ik reken het toch goed.
Iets. Alles. Use your imagination. Als je het kunt verzinnen kan het hier beleefd worden.quote:
En dan was men nog bang dat ik het vannacht te snel vol zou posten.quote:
Oké laten we beginnen met een kopje koffie (decaf hè) en daarna kijken we wel waar m'n fantasie me naar toe leidt.quote:Op zondag 21 november 2021 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iets. Alles. Use your imagination. Als je het kunt verzinnen kan het hier beleefd worden.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké laten we beginnen met een kopje koffie (decaf hè) en daarna kijken we wel waar m'n fantasie me naar toe leidt.
Jazeker, laatste visite vertrok rond middernacht, was gezelligquote:Op zondag 21 november 2021 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer hoor! Fijne dag gehad?
Het was gezellig dat ze vertrokken, bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, laatste visite vertrok rond middernacht, was gezellig
Zo zou je het ook kunnen lezenquote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was gezellig dat ze vertrokken, bedoel je?
quote:Op zondag 21 november 2021 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Woh het kan écht
Oké... dan ga ik een stapje verder. Koekje erbij?
quote:Op zondag 21 november 2021 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 21 november 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, laatste visite vertrok rond middernacht, was gezellig
Hm, ik weet niet of ik hier zo snel een plaatje bij kan vinden, maar ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:50 schreef Strani het volgende:
Nou kom op, laten we dit topic dan ook maar dichtgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |