Nice. Was ik pasgeleden nog in de buurt tegels halen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee de eckte kant van het dorp neef. VD boornlaan
Nog beroofd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nice. Was ik pasgeleden nog in de buurt tegels halen.
deze is er nog https://www.facebook.com/(...)k&v=1223693271485237quote:
Ruptly is ermee opgehoudenquote:
Lijkt wel zo alsof het hele kamp er staat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sws woon daar tegen het kamp aan bij de brug
Youssouf en Mohammed weten hun weg ook wel te vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Zijn wel vrijwel altijd boze witte mannen die we bij dit soort rellen altijd zien, opvallend.
Dat speelde al voor 11 november.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende: even terugrekenen naar wat er twee weken geleden gaan de was in het zuiden van het land. Carnaval? in Limburg is de besmettingsgraad momenteel gigantisch. het gaat vreselijk mis in Maastricht. bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC geeft aan dat de meeste op de IC ongevaccineerden zijn.
Alleen maar gevaccineerden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ikWat een teringzooi in Rotterdam
Ja, remastered zooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ik.
Is dat zo? Of wordt dit door het volk uit de Rotterdamse achterbuurten gebruikt als een avondje vermaak?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bedankt dit kind maar, op de foto gezet in zijn favoriete kinderspeeltuin.
[ afbeelding ]
Heel wat gemist makkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ikWat een teringzooi in Rotterdam
Ik zag eigenlijk vrijwel alleen maar mocrojeugd en voetbalhooligansquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Zijn wel vrijwel altijd boze witte mannen die we bij dit soort rellen altijd zien, opvallend.
Ik zag ook een hoop nektasjes en werkschuw volk op de stream.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Joh er komt toch niemand naar H'sum, de harde kern staat bij het Erasmus kaarsjes te branden...quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:08 schreef Starhopper het volgende:
Er is weer een aanwijzing:
https://www.hilversum.nl/(...)_demonstratie_betoog
zal wel een stille tocht komen voor de gesneuvelde strijderquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Joh er komt toch niemand naar H'sum, de hare kern staat bij het Erasmus kaarsjes te branden...
Die zal vanavond wel zijn, maar of die tocht heel stil word betwijfel ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel een stille tocht komen voor de gesneuvelde strijder
is er een bevestigde dode?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:11 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die zal vanavond wel zijn, maar of die tocht heel stil word betwijfel ik
Nee.quote:
Dat wordt natuurlijk de wereld in geholpen door wappies die zo het hele politie is de vijand hier-denkbeeld verder kracht bij willen zetten. Dat zag je gister in het topic ook al terug.quote:
Biblebelt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef Bluesdude het volgende:
Wie waren de reltrappers?
* feyenoord hooligans ?
* extreemrechtse lieden?
* opgefokte covidverspreiders ?
all of the above ?
Een dodenmarsquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
De WWD in Amsterdam is"geannuleerd" maar ondertussen gaan er verschillende oproepen rond om toch naar Amsterdam te komen.
[ link | afbeelding ]
Ze zullen van een koude kermis thuiskomen. Althans daar ga ik van uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
De WWD in Amsterdam is"geannuleerd" maar ondertussen gaan er verschillende oproepen rond om toch naar Amsterdam te komen.
[ link | afbeelding ]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/manquote:
Nope, Marco is de partner van Bianca, ze zijn wel BFFquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/man
Ja maar ik bedoelde qua dodenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/man
Owwquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nope, Marco is de partner van Bianca, ze zijn wel BFF
Geheel terecht overigens: Factcheck: dagelijks 600.000 dieren op tafelquote:
Ik vind het wat goedkoop om iemand af te vallen op zijn uiterlijk, maar de man op de foto heeft wel een hoofd van een doorsnee wappie. Derhalve neem ik dit voor waarheid aan. Addition by subtraction.quote:
Ja maar daar demonstreren protesteren drinken ze een kopje koffie ze niet tegenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geheel terecht overigens: Factcheck: dagelijks 600.000 dieren op tafel
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het wat goedkoop om iemand af te vallen op zijn uiterlijk, maar de man op de foto heeft wel een hoofd van een doorsnee wappie. Derhalve neem ik dit voor waarheid aan. Addition by subtraction.
Dat zal ook wel weer uit de hand lopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij staat altijd vooraan inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.
Is een good riddance hier gepast?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.
dus ze hebben wel de goeie te pakken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ze hebben wel de goeie te pakken?
Absoluutquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is een good riddance hier gepast?
Dat 'op persoonlijke titel' ook elke keerquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Denk het niet, allemaal naar de dodenmars in A'dam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:30 schreef Olga het volgende:
Ik ben benieuwd of de wekelijkse wandeling in Hilversum nog doorgaat
Hadden ze nog een plekje op de IC?quote:
Nog wel, maar code zwart komt eraan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Denk het niet, allemaal naar de dodenmars in A'dam.
Zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:01 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal hij weer worden opgepakt voor opruiing? Zal niet de eerste keer zijn....
Het is vooral te hopen dat ze die hitsers eens een stuk langer opsluiten. Net zoals ze inmiddels met die totaal geschifte stalker Huig Plug hebben gedaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:01 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal hij weer worden opgepakt voor opruiing? Zal niet de eerste keer zijn....
Zo gaat dat. Daarom begrijp ik de 'angst' voor deze complotdenkers ook niet. Gevaar zit hem bij mensen die rationeel genoeg zijn voor concrete samenwerking. Deze wappies eten elkaar op.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:
Willem Engel is een AIVD'er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)dt-betaald-door-aivd
Die angst moet er wel zijn. Dat wat overblijft radicaliseert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Daarom begrijp ik de 'angst' voor deze complotdenkers ook niet. Gevaar zit hem bij mensen die rationeel genoeg zijn voor concrete samenwerking. Deze wappies eten elkaar op.
Zullen we eens kijken of we dit kunnen verspreiden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze mekaar lekker afmaken, ruimt mooi op.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Daarom begrijp ik de 'angst' voor deze complotdenkers ook niet. Gevaar zit hem bij mensen die rationeel genoeg zijn voor concrete samenwerking. Deze wappies eten elkaar op.
Das een goeie!quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:26 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of we dit kunnen verspreiden?![]()
Iedereen weet toch dat die Willem Engel een dubbele agenda heeft? Hij heeft nota bene farmacie gestudeerd en ging erin promoveren, toevallig nét zijn proefschrift niet afgemaakt. Van farmaceutisch wetenschapper naar activist terwijl je al jaren in het hol van de leeuw zit... sure Jan. Hij is op dat moment natuurlijk gerecruteerd.
![]()
Welnee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die angst moet er wel zijn. Dat wat overblijft radicaliseert.
Rustig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Laat ze mekaar lekker afmaken, ruimt mooi op.
Dat komt omdat er zoveel variatie is onder wappies (onder mensen in het algemeen). Natuurlijk voelt een groot deel zich dan opeens als een groep met de coronamaatregelen maar in feite gaat het van mensen die het gewoon niet eens zijn met de maatregelen zelf tot echte wappies die denken dat Bill Gates hier achter zit. Zo'n gevarieerde groep kan het natuurlijk nooit eens worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Alleen dacht jij: laat ik wat meer woorden gebruiken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat komt omdat er zoveel variatie is onder wappies (onder mensen in het algemeen). Natuurlijk voelt een groot deel zich dan opeens als een groep met de coronamaatregelen maar in feite gaat het van mensen die het gewoon niet eens zijn met de maatregelen zelf tot echte wappies die denken dat Bill Gates hier achter zit. Zo'n gevarieerde groep kan het natuurlijk nooit eens worden.
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Alleen dacht jij: laat ik wat meer woorden gebruiken.
Who the hell is Willem Engel?quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opperwappie.quote:
Een AIVD'er die geïnfiltreerd is in de wappie gemeenschap. Ze bejubelen hem altijd omdat hij het beleid zo goed kan voorspellen. Ja gek hè.quote:
quote:In een emotionele oproep vraagt de gemeente Urk ouders, ouderlingen en leraren om in te grijpen en nieuw coronaprotest, vanavond, te voorkomen. Vorige week zaterdagavond waren er ongeregeldheden in het vissersdorp. Er werd zwaar vuurwerk afgestoken. Op verschillende plekken werd brand gesticht.
"Help ons samen sterk te staan en laat ons samen het tij keren. Help ons deze jeugd te behoeden voor het vergooien van hun eigen toekomst. Help ons voorkomen dat Urk 'vergaat' waar we met z'n allen bij staan", aldus gemeentebestuur en gemeenteraad in een gezamenlijke open brief.
Urk heeft de afgelopen maanden regelmatig het nieuws gehaald met soms gewelddadig protest tegen de coronamaatregelen, meldt Omroep Flevoland. Begin dit jaar werd een teststraat van de GGD in brand gestoken. Bij de ongeregeldheden vorige week zaterdagavond zijn twee mensen opgepakt. Over hun leeftijd is niets bekendgemaakt, maar in de open brief wordt gesproken over "onze jeugd vanaf twaalf jaar (!) die de buurt vernielde en daarmee ons dorp te kijk én te schande zette".
Het is onduidelijk wat voor protest er vanavond in Urk gepland staat. Afgelopen nacht zijn de muren van het zwembad in het dorp beklad met leuzen tegen het coronabeleid en met hakenkruizen. De bekladdingen zijn inmiddels verwijderd.
Mssn dat deze ouders hun kroost eens iets te doen moet geven wat niks met de kerk of de visafslag te maken heeft.quote:
Heb hem net opgezocht, heb geen sympatie voor vieze hippies met rasta haarquote:
Dus als je tegen het kabinet in gaat dan mag je kogels krijgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, je hebt daar niets te zoeken. En kat in het nauw maakt rare sprongen, kan ook een afgeketste kogel zijn etc. Geen enkele medelijden met dit tuig.
Nee als je de politie belaagd, zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooit, stenen naar het hoofd van een politieagent gooit, grof geweld gebruikt en na het lossen van waarschuwingsschoten nog steeds aanvalt dan wordt je inderdaad voor je flikker geschoten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus als je tegen het kabinet in gaat dan mag je kogels krijgen?
Voor jou bewandel ik het pad van het medelijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus als je tegen het kabinet in gaat dan mag je kogels krijgen?
Dit. En dan vervolgens in de slachtofferrol, want keihard optreden van de politiestaat! NSB'ers!quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Nee als je de politie belaagd, zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooit, stenen naar het hoofd van een politieagent gooit, grof geweld gebruikt en na het lossen van waarschuwingsschoten nog steeds aanvalt dan wordt je inderdaad voor je flikker geschoten.
Mag wat mij betreft zelfs al voor de helft van dat rijtjequote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Nee als je de politie belaagd, zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooit, stenen naar het hoofd van een politieagent gooit, grof geweld gebruikt en na het lossen van waarschuwingsschoten nog steeds aanvalt dan wordt je inderdaad voor je flikker geschoten.
Zie het als een demonstratie tegen al het onnodige geweld van gisterenquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:17 schreef Nober het volgende:
Dat dit haattopic gewoon open blijft is ook wel verbazingwekkend.
Op persoonlijke basis. Ik pak ff een koffie!quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie het als een demonstratie tegen al het onnodige geweld van gisteren
quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk comment. Bij zo'n poep demonstratie / rellen heb je echt geen vuurwapens nodig. Politie / ME hoort hier georganiseerd tegen op te treden. Daar was dus geen sprake van. Dan moet je bij desbetreffende verantwoordelijken zijn die een aantal zaken duidelijk niet op orde hebben en dat zijn dus de burgermeester en politiechef Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Goed. goed. de politie komt met 4 auto's aanrijden. er komt zo'n 100 man die komt op en begint alles te slopen en met stenen te gooien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat een achterlijk comment. Bij zo'n poep demonstratie / rellen heb je echt geen vuurwapens nodig. Politie / ME hoort hier georganiseerd tegen op te treden. Daar was dus geen sprake van. Dan moet je bij desbetreffende verantwoordelijken zijn die een aantal zaken duidelijk niet op orde hebben en dat zijn dus de burgermeester en politiechef Rotterdam.
En dan wordt er bij trainingen gezegd dat je maar moet gaan schieten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. goed. de politie komt met 4 auto's aanrijden. er komt zo'n 100 man die komt op en begint alles te slopen en met stenen te gooien.
de brandweer begint een auto te blussen die tegen een woontoren voor een aardig risico zorgt. Brandweer krijgt stenen en vuurwerk naar zich toegeworpen.
En dan?
Gewoon thee zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En dan wordt er bij trainingen gezegd dat je maar moet gaan schieten?
Alles is al gedaan wat je nog op wilt noemen. Er is in de lucht geschoten, werkte allemaal niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een gepaste reactie als je auto in de fik is gestoken, er stenen en zwaar vuurwerk naar je wordt gegooid en je wordt aangevallen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat een achterlijk comment. Bij zo'n poep demonstratie / rellen heb je echt geen vuurwapens nodig. Politie / ME hoort hier georganiseerd tegen op te treden. Daar was dus geen sprake van. Dan moet je bij desbetreffende verantwoordelijken zijn die een aantal zaken duidelijk niet op orde hebben en dat zijn dus de burgermeester en politiechef Rotterdam.
Ja en vanaf vandaag hoger mikken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is wat we rellen noemen. Rellen moet je niet verwarren met een gewapende opstand tegen de overheid. Er is hier sprake van een reusachtige stad als Rotterdam die een politie-eenheid maar niet weet hoe er gehandeld moet worden tijdens een escalatie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:39 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een gepaste reactie als je auto in de fik is gestoken, er stenen en zwaar vuurwerk naar je wordt gegooid en je wordt aangevallen?
Er is sprake van een buitengewone situatie en de politie etc. zijn daarvoor opgeleid om correct te kunnen handelen tijdens zulke situaties.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en vanaf vandaag hoger mikken.
Het is walgelijk dat mensen zoals agenten, brandweermannen en ambulance personeel moeten vrezen voor hun leven tijdens werktijd.
Trap die Marco het ziekenhuis uit want die heeft daar niks te zoeken. Walgelijk figuur
Ze hebben dan ook correct gehandeld. Anders hadden ze wel gericht geschoten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is sprake van een buitengewone situatie en de politie etc. zijn daarvoor opgeleid om correct te kunnen handelen tijdens zulke situaties.
Scheelt wel weer ziekenhuiscapaciteit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter door zij kop kunnen schieten. Daar hadden ze hem mee geholpen.
Dus het was geen demonstratie, destemeer een reden om hard in te grijpen zodat het niet verder escalleert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is wat we rellen noemen. Rellen moet je niet verwarren met een gewapende opstand tegen de overheid. Er is hier sprake van een reusachtige stad als Rotterdam die een politie-eenheid maar niet weet hoe er gehandeld moet worden tijdens een escalatie.
Was dat echt?quote:
Knap dat je dat al weet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook correct gehandeld. Anders hadden ze wel gericht geschoten.
Ik weet niks. Ik noem alleen een incorrecte handeling?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:52 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Knap dat je dat al weet.
ja klopt, er was al volop melding gedaan van die vinger.quote:
Ja maar die was in zijn bovenbeen geraakt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja klopt, er was al volop melding gedaan van die vinger.
Er was ook een vent die zwaar bebloed in een auto werd geslingerd. Die zou door medisch specialist Eline van 't Noordende zijn gediagnosticeerd met een zware slagaderlijke bloeding.
Ik denk niet dat het verstandig is om mensen te weren uit een ziekenhuis. Zelfs de grootste misdadigers hebben hier in Nederland normaal gesproken recht op zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en vanaf vandaag hoger mikken.
Het is walgelijk dat mensen zoals agenten, brandweermannen en ambulance personeel moeten vrezen voor hun leven tijdens werktijd.
Trap die Marco het ziekenhuis uit want die heeft daar niks te zoeken. Walgelijk figuur
Eldor van F.... die laatst in de tweede kamer applaus gaf voor Gideon van Meijeren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar die was in zijn bovenbeen geraakt?
Eldor ook met zijn slagaderlijke bloeding
wat een clown is het ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eldor van F.... die laatst in de tweede kamer applaus gaf voor Gideon van Meijeren.
[ twitter ]
Wel makkelijk voor de politie nu om vingerafdrukken te krijgen van deze persoon.quote:
Er is nog zoveel onbekend. de reden waarom er werd geschoten, wat de situatie was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
Die jongen die werd neergeschoten vormde die nou echt een directe bedreiging dan?? Niet dat verder medelijden heb
Ben jij blij met de rellen dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met politiegeweld?
Das geen jongen maar een man. Die altijd en overal vooraan staat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er is nog zoveel onbekend. de reden waarom er werd geschoten, wat de situatie was.
De beschoten jongen heet Marco Buis, hij is volledig onder invloed van Eline van 't Noordende, beter bekend als OnrechtTV.
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben jij blij met de rellen dan?
Die gasten lopen continue uit te dagen, fotos te nemen,naar badgenummers te vragen, en zodra ze een duw krijgen is het opeens geweld. nu vernielt 'de aanhang' 4 politiewagens en bekogelen ze brandweer medewerkers die een auto proberen te blussen die dicht in de buurt van een appartementencomlex staat...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Iemand aan de overkant van de straat schoot hem neer , er was geen sprake van noodweerquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
Die jongen die werd neergeschoten vormde die nou echt een directe bedreiging dan?? Niet dat verder medelijden heb
Ik was gestopt bij. "Wij, het volk".quote:
Zwakzinnige tokkies en relmocro's aan de macht.quote:
Hij gooide als ik me niet vergis een stuk vuurwerk naar agenten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iemand aan de overkant van de straat schoot hem neer , er was geen sprake van noodweer
Paar weken geleden in Hilversum was het ook al bijna slecht met 'm afgelopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das geen jongen maar een man. Die altijd en overal vooraan staat.
Baksteen of lawinepijl in je gezicht kan anders behoorlijk dodelijk zijn imho.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iemand aan de overkant van de straat schoot hem neer , er was geen sprake van noodweer
"het gezicht" van de Corona-demonstrantquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Paar weken geleden in Hilversum was het ook al bijna slecht met 'm afgelopen.
[ afbeelding ]
In zijn dode hoekquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Paar weken geleden in Hilversum was het ook al bijna slecht met 'm afgelopen.
[ afbeelding ]
Een demonstratie die uitgelopen is tot rellen ja. Ik ben ook een voorstander van hard ingrijpen maar wel op een gecontroleerd wijze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het was geen demonstratie, destemeer een reden om hard in te grijpen zodat het niet verder escalleert.
Precies, dat lijkt me geen juiste gang van zaken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mssn moet je dat aan het reltuig vertellen dat ondanks verbale waarschuwingen en waarschuwingsschoten toch tot de orde van de dag over ging en door wilde rellen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een demonstratie die uitgelopen is tot rellen ja. Ik ben ook een voorstander van hard ingrijpen maar wel op een gecontroleerd wijze.
Schieten ging te ver.
Het beeld wat die Marco Buis geeft is dat hij een licht verstandelijke beperking heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen, je weet niet door wie en in welke omstandigheden er is geschoten. Er werd met stenen, ijzeren buizen en zwaar vuurwerk naar de politie gegooid die op sommige momenten zwaar in de minderheid was tegenover een horde extreem agressief testosteron-tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een demonstratie die uitgelopen is tot rellen ja. Ik ben ook een voorstander van hard ingrijpen maar wel op een gecontroleerd wijze.
Schieten ging te ver.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:11 schreef Confetti het volgende:
Misschien wordt het tijd om de leiders van dit soort 'demonstraties' onder de terreurwetgeving te gaan behandelen. De sjonnies die met stenen gooien zijn slechts instrumenten. Dom kanonnenvoer. Daar moet je de focus niet op leggen.
Die zullen vast op beeld staan via die fotowagen met 8 of 12k apparatuur.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:15 schreef RichardHammond het volgende:
Jammer dat er nog zoveel wappies lopend naar huis zijn gegaan, wat een smerig associaal tuig.
Ja die staan er goed op. Ze verwachten ook nog meerdere arrestatiesquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die zullen vast op beeld staan via die fotowagen met 8 of 12k apparatuur.
En dan poging tot moord goedpraten omdat men vuurwerk zou hebben gebruiktquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, dat lijkt me geen juiste gang van zaken.
Politiegenotquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En dan poging tot moord goedpraten omdat men vuurwerk zou hebben gebruikt
[ afbeelding ]
Wie niet luisteren wil , moet maar voelen
Zou? Er is vuurwerk gebruikt, 1 zware shell klapte in de buurt van een agent. En dan is er nog met stenen gegooid, een mongool die met een pijp op agenten probeert in te slaan, winkels, auto's en scooters vernield, maar ja, dat hoort er allemaal gewoon bij, ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En dan poging tot moord goedpraten omdat men vuurwerk zou hebben gebruikt
[ afbeelding ]
Wie niet luisteren wil , moet maar voelen
Ze hebben volgensmij zo'n beetje alles afgeblazen om stil te staan bij 'het politiegeweld' en ze de veiligheid van de 'demonstranten' niet kunnen garanderen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:14 schreef Sfancta het volgende:
Vanavond ergens "vegeldingen" voor die zwakkelingen die zijn neergeschoten?
Laat het mensen zelf oplossen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:11 schreef Confetti het volgende:
Misschien wordt het tijd om de leiders van dit soort 'demonstraties' onder de terreurwetgeving te gaan behandelen. De sjonnies die met stenen gooien zijn slechts instrumenten. Dom kanonnenvoer. Daar moet je de focus niet op leggen.
Die mongool die met die pijp liep te zwaaien is er anders een stuk beter vanaf gekomen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:19 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zou? Er is vuurwerk gebruikt, 1 zware shell klapte in de buurt van een agent. En dan is er nog met stenen gegooid, een mongool die met een pijp op agenten probeert in te slaan, winkels, auto's en scooters vernield, maar ja, dat hoort er allemaal gewoon bij, ofzo.
Bij rellen worden inderdaad vaak bakstenen etc. gegooid. De politie is dan ook getraind om hiermee op een correcte wijze om te gaan. Dat je je eenheid niet fatsoenlijk kunt mobiliseren en coördineren hoef je niet de relschoppers van te verwijten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen, je weet niet door wie en in welke omstandigheden er is geschoten. Er werd met stenen, ijzeren buizen en zwaar vuurwerk naar de politie gegooid die op sommige momenten zwaar in de minderheid was tegenover een horde extreem agressief testosteron-tuig.
Als je met vuur speelt moet je niet klagen dat je je vingers brandt. Agenten kunnen niet eerst even nagaan of het om een stuk consumentenvuurwerk gaat of iets wat je een ledemaat zou kunnen kosten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mongool die met die pijp liep te zwaaien is er anders een stuk beter vanaf gekomen.
https://www.dumpert.nl/latest?selectedId=100015389_53c569e2
Dit lijkt me veel meer een situatie waarin je zo iemand neerschiet dan aan de andere kant van de straat.
Precies, ze lopen al die zgn demo's toch altijd op persoonlijke titel af...nu is het ineens 'wij'.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:08 schreef Harvest89 het volgende:
En dan dit "Wij, het volk"
Wie zijn dat? Spreek voor jezelf idioot.
De ME is dat, ja. De politie is op een aantal momenten in het nauw gedreven. Als je dan met een paar collega's tegenover een meute doorgesnoven tokkies staat dan kan dat heel fout aflopen. En dan grijpen agenten dus naar het laatste redmiddel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij rellen worden inderdaad vaak bakstenen etc. gegooid. De politie is dan ook getraind om hiermee op een correcte wijze om te gaan. Dat je je eenheid niet fatsoenlijk kunt mobiliseren en coördineren hoef je niet de relschoppers van te verwijten.
Je doet wel heel erg veel moeite aan de kant van de wappies te staan he? Hoe ver mogen zij eigenlijk gaan van jou voor politie wel tot geweld over mag gaan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij rellen worden inderdaad vaak bakstenen etc. gegooid. De politie is dan ook getraind om hiermee op een correcte wijze om te gaan. Dat je je eenheid niet fatsoenlijk kunt mobiliseren en coördineren hoef je niet de relschoppers van te verwijten.
Alsof het een soort robots zijn die zich maar moeten opofferen wat er ook gebeurt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je met vuur speelt moet je niet klagen dat je je vingers brandt. Agenten kunnen niet eerst even nagaan of het om een stuk consumentenvuurwerk gaat of iets wat je een ledemaat zou kunnen kosten.
De politie had zich gewoon terug moeten trekken en het centrum en iedereen die daarin loopt vogelvrij moeten verklaren, ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg veel moeite aan de kant van de wappies te staan he? Hoe ver mogen zij eigenlijk gaan van jou voor politie wel tot geweld over mag gaan?
De correcte manier om met bakstenen gooiende relschoppers om te gaan is...bloemen uitdelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen. Neergeschoten en beroofd worden. Kan allemaal in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Elan het volgende:
Trouwens in dat filmpje van die gast die werd neergeschoten zie je die gozer met die gele jas op het einde nog ff snel zn telefoon stelen
Onrecht TVquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
Ik moest hier wel even om grinniken.
[ twitter ]
"cameraman"![]()
"aanslag op de journalistiek"![]()
lees: jennende wappie met mobieltje en facebookstream
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom wordt de naam van de ondertekenaar zwart gemaakt?quote:
Haha, als hij daar met een NOS logo had gestaan was hij door henzelf neergemaaid. Mooie figuren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
"cameraman"![]()
Dat is Bredaquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:33 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk&v=583796856228601
Geen idee waar deze festivaldemonstratie is
Ach ja, welkom in Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Elan het volgende:
Trouwens in dat filmpje van die gast die werd neergeschoten zie je die gozer met die gele jas op het einde nog ff snel zn telefoon stelen
Ikhoop voor de inwoners dat de kerk er morgen nog overeind staat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:37 schreef K21 het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een kanshebber voor de volgende slooptocht.
Losgaan op Urk kan meerdere kanten opgaan. Moet ik dan denken aan een snuifpartij, in bed duiken met broer of zus, of rellen?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
"cameraman"![]()
Ja het is niet mijn taak om er voor te zorgen dat de ME in een x aantal minuten bij een desbetreffende rel moet arriveren. Je kon op je vingers al natellen dat de demonstratie kon uitlopen tot een relpartij. Vooral wanneer de spanning onder de jeugd al erg hoog is vanwege al die onzin maatregelen omtrent corona.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De ME is dat, ja. De politie is op een aantal momenten in het nauw gedreven. Als je dan met een paar collega's tegenover een meute doorgesnoven tokkies staat dan kan dat heel fout aflopen. En dan grijpen agenten dus naar het laatste redmiddel.
Ik gok alles wat je zojuist noemt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Losgaan op Urk kan meerdere kanten opgaan. Moet ik dan denken aan een snuifpartij, in bed duiken met broer of zus, of rellen?
Dus omdat er winkels waren vernield en autos en scooters heeft de politie het recht om iemand neer te schietenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:19 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zou? Er is vuurwerk gebruikt, 1 zware shell klapte in de buurt van een agent. En dan is er nog met stenen gegooid, een mongool die met een pijp op agenten probeert in te slaan, winkels, auto's en scooters vernield, maar ja, dat hoort er allemaal gewoon bij, ofzo.
Van Facebookquote:De eerste dodelijke slachtoffer heet Amir Yousef. Hij stierf ter plekken aan zijn verwondingen na dat hij in zijn been was geraakt Eén andere jonge man, waarvan de Identiteit onbekend is, kreeg een kogel in zijn rug en is met een auto weggebracht maar heeft het helaas niet overleefd. Ook werd een jongen onder een ME bus zeker 50 meter meegesleept en raakte gewond.
Ik keur alleen het schieten af.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg veel moeite aan de kant van de wappies te staan he? Hoe ver mogen zij eigenlijk gaan van jou voor politie wel tot geweld over mag gaan?
Ik kan op FB neerzetten dat ik president ben. Is ook niet waarquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus omdat er winkels waren vernield en autos en scooters heeft de politie het recht om iemand neer te schieten
Is wel waar, president Frontpage.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik kan op FB neerzetten dat ik president ben. Is ook niet waar
Nee ik was koningin sportquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is wel waar, president Frontpage.
Zonde van zuurstofquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
Een boodschap van Marco:
https://www.facebook.com/msmleugens/posts/2058621444300425
Morfinegenot
Je hebt je poten gewoon thuis te houden. En van andermans spullen af te blijven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn taak om er voor te zorgen dat de ME in een x aantal minuten bij een desbetreffende rel moet arriveren. Je kon op je vingers al natellen dat de demonstratie kon uitlopen tot een relpartij. Vooral wanneer de spanning onder de jeugd al erg hoog is vanwege al die onzin maatregelen omtrent corona.
Kan zelfs een uitlokking zijn dit en een waarschuwingssignaal naar het volk toe.
Doe even net alsof het BLM was. Kun je zoals gewoonlijk met afgrijzen reageren op rellend tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus omdat er winkels waren vernield en autos en scooters heeft de politie het recht om iemand neer te schieten
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Het waren geen relschoppers, want ze hebben niks lopen plunderen vannacht'
Ik kan hier echt naar naar luisteren, wat een intens domme mensenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:43 schreef spoilert het volgende:
Eline is weer aan het strijden op de Dam
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/2293985314088002
Altijd weer dat goed praten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Het waren geen relschoppers, want ze hebben niks lopen plunderen vannacht'
Geweldig, volgens Eline is het niet bevestigd dat er stenen zijn gegooid. Wel had de PoPo de orders om gericht te schieten volgens haar....quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan hier echt naar naar luisteren, wat een intens domme mensen
hahahah teveel films gezienquote:
Klopt maar het geweld dat hier gebruikt is door de politie is buitenpropotioneel. De politie heeft fout gehandeld. Verantwoordelijken zijn de burgermeester en politiechef.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt je poten gewoon thuis te houden. En van andermans spullen af te blijven.
Is geen hogere wiskunde.
Lockdowns hebben een doel. nl het aantal fysieke contacten beperken. Dat is geen onzin.. Dat helpt om de verspreiding van het virus af te remmen. Men doet dat wereldwijd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:39 schreef Werkperd het volgende:
Vooral wanneer de spanning onder de jeugd al erg hoog is vanwege al die onzin maatregelen omtrent corona.
Als er een aantal keer in de lucht geschoten word, weet je dat je weg moet wezen, als je dan alsnog kiest om je vuurwerkje af te steken moet je achteraf niet gaan lopen huilen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoals gewoonlijk komt het geweld van de wappies. Grote bek over vrijheid, liefde en democratie, maar zelf tot op het bot agressief, bloeddorstig en gewelddadig.
Nee hoor, verantwoordelijk is het tuig dat met vuurwerkbommen heeft lopen kloten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Klopt maar het geweld dat hier gebruikt is door de politie is buitenpropotioneel. De politie heeft fout gehandeld. Verantwoordelijken zijn de burgermeester en politiechef.
Ik hoorde dat er iemand is verdronken door het water uit het waterkanonquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
Iemand doodgeknuppeld![]()
Het verhaal wordt steeds erger
Ze hebben geen winkels lopen plunderen dus het was geen rel, maar een demonstratie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef Sfancta het volgende:
POLTIE IS GETRAIND OM OP SLAGADERS TE SCHIETEN
Geloven zelfs de gevaccineerden niet meer in. Tijd voor een nieuw sprookjesverhaal.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Lockdowns hebben een doel. nl het aantal fysieke contacten beperken. Dat is geen onzin.. Dat helpt om de verspreiding van het virus af te remmen. Men doet dat wereldwijd.
"geen bot in z'n lichaam was meer heel"quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
Het is echt bizar hoe die lui alles omdraaien en de schuld bij anderen leggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoals gewoonlijk komt het geweld van de wappies. Grote bek over vrijheid, liefde en democratie, maar zelf tot op het bot agressief, bloeddorstig en gewelddadig.
Met de hoeveelheid vuurwerk dat gisteren werd afgestoken kan ik me best voorstellen dat men die geluiden niet helemaal kon onderscheiden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er een aantal keer in de lucht geschoten word, weet je dat je weg moet wezen, als je dan alsnog kiest om je vuurwerkje af te steken moet je achteraf niet gaan lopen huilen.
Dat je niet in sprookjes gelooft geeft je geen vrijbrief om te rellen en andermans spullen te slopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geloven zelfs de gevaccineerden niet meer in. Tijd voor een nieuw sprookjesverhaal.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:49 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er iemand is verdronken door het water uit het waterkanon![]()
Ik ken complotdenkers niet anders.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe die lui alles omdraaien en de schuld bij anderen leggen
Meteen doen dan ga ik wel in die raad.quote:
Dat zal onderzoek uitwijzen. Die Marco heeft zijn lesje iig geleerd ik denk niet dat we die domonstrant ooit nog zien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Schieten ging te ver.
Kun je de termen correct gebruiken? Anders gaan we een vuurwerkpijl nog verwarren met een kruisraket.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, verantwoordelijk is het tuig dat met vuurwerkbommen heeft lopen kloten.
Het is bijna lachwekkendquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"geen bot in z'n lichaam was meer heel"
manmanman
Volgens die gast op twitter was hij ongewapendquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
Het gaat nu nog goed bij hemquote:
Wist niet dat die live was. Volg hem niet op Facebookquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het gaat nu nog goed bij hem
https://www.facebook.com/053enschede/videos/443976713741088
"En dat is mijn mening, en dat vind ik"
Die lui zijn echt niet goedquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens die gast op twitter was hij ongewapend
Erg hequote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef Sfancta het volgende:
DUs dit is het volk dat het voor ons allemaal verpestWat een hersengestoorden zeg....
Man man man man geen woorden voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |