wat een clown is het ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eldor van F.... die laatst in de tweede kamer applaus gaf voor Gideon van Meijeren.
[ twitter ]
Wel makkelijk voor de politie nu om vingerafdrukken te krijgen van deze persoon.quote:
Er is nog zoveel onbekend. de reden waarom er werd geschoten, wat de situatie was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
Die jongen die werd neergeschoten vormde die nou echt een directe bedreiging dan?? Niet dat verder medelijden heb
Ben jij blij met de rellen dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met politiegeweld?
Das geen jongen maar een man. Die altijd en overal vooraan staat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er is nog zoveel onbekend. de reden waarom er werd geschoten, wat de situatie was.
De beschoten jongen heet Marco Buis, hij is volledig onder invloed van Eline van 't Noordende, beter bekend als OnrechtTV.
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben jij blij met de rellen dan?
Die gasten lopen continue uit te dagen, fotos te nemen,naar badgenummers te vragen, en zodra ze een duw krijgen is het opeens geweld. nu vernielt 'de aanhang' 4 politiewagens en bekogelen ze brandweer medewerkers die een auto proberen te blussen die dicht in de buurt van een appartementencomlex staat...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met politiegeweld?
Iemand aan de overkant van de straat schoot hem neer , er was geen sprake van noodweerquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
Die jongen die werd neergeschoten vormde die nou echt een directe bedreiging dan?? Niet dat verder medelijden heb
Ik was gestopt bij. "Wij, het volk".quote:
Zwakzinnige tokkies en relmocro's aan de macht.quote:
Hij gooide als ik me niet vergis een stuk vuurwerk naar agenten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iemand aan de overkant van de straat schoot hem neer , er was geen sprake van noodweer
Paar weken geleden in Hilversum was het ook al bijna slecht met 'm afgelopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das geen jongen maar een man. Die altijd en overal vooraan staat.
Baksteen of lawinepijl in je gezicht kan anders behoorlijk dodelijk zijn imho.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iemand aan de overkant van de straat schoot hem neer , er was geen sprake van noodweer
"het gezicht" van de Corona-demonstrantquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Paar weken geleden in Hilversum was het ook al bijna slecht met 'm afgelopen.
[ afbeelding ]
In zijn dode hoekquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Paar weken geleden in Hilversum was het ook al bijna slecht met 'm afgelopen.
[ afbeelding ]
Een demonstratie die uitgelopen is tot rellen ja. Ik ben ook een voorstander van hard ingrijpen maar wel op een gecontroleerd wijze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het was geen demonstratie, destemeer een reden om hard in te grijpen zodat het niet verder escalleert.
Precies, dat lijkt me geen juiste gang van zaken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |