De politie had zich gewoon terug moeten trekken en het centrum en iedereen die daarin loopt vogelvrij moeten verklaren, ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg veel moeite aan de kant van de wappies te staan he? Hoe ver mogen zij eigenlijk gaan van jou voor politie wel tot geweld over mag gaan?
De correcte manier om met bakstenen gooiende relschoppers om te gaan is...bloemen uitdelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij rellen worden inderdaad vaak bakstenen etc. gegooid. De politie is dan ook getraind om hiermee op een correcte wijze om te gaan. Dat je je eenheid niet fatsoenlijk kunt mobiliseren en coördineren hoef je niet de relschoppers van te verwijten.
Zal mij niets verbazen. Neergeschoten en beroofd worden. Kan allemaal in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Elan het volgende:
Trouwens in dat filmpje van die gast die werd neergeschoten zie je die gozer met die gele jas op het einde nog ff snel zn telefoon stelen
Onrecht TVquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
Ik moest hier wel even om grinniken.
[ twitter ]
"cameraman"![]()
"aanslag op de journalistiek"![]()
lees: jennende wappie met mobieltje en facebookstream
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:01 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met politiegeweld?
Waarom wordt de naam van de ondertekenaar zwart gemaakt?quote:
Haha, als hij daar met een NOS logo had gestaan was hij door henzelf neergemaaid. Mooie figuren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
"cameraman"![]()
Dat is Bredaquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:33 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk&v=583796856228601
Geen idee waar deze festivaldemonstratie is
Ach ja, welkom in Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:22 schreef Elan het volgende:
Trouwens in dat filmpje van die gast die werd neergeschoten zie je die gozer met die gele jas op het einde nog ff snel zn telefoon stelen
Ikhoop voor de inwoners dat de kerk er morgen nog overeind staat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:37 schreef K21 het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een kanshebber voor de volgende slooptocht.
Losgaan op Urk kan meerdere kanten opgaan. Moet ik dan denken aan een snuifpartij, in bed duiken met broer of zus, of rellen?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
"cameraman"![]()
Ja het is niet mijn taak om er voor te zorgen dat de ME in een x aantal minuten bij een desbetreffende rel moet arriveren. Je kon op je vingers al natellen dat de demonstratie kon uitlopen tot een relpartij. Vooral wanneer de spanning onder de jeugd al erg hoog is vanwege al die onzin maatregelen omtrent corona.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De ME is dat, ja. De politie is op een aantal momenten in het nauw gedreven. Als je dan met een paar collega's tegenover een meute doorgesnoven tokkies staat dan kan dat heel fout aflopen. En dan grijpen agenten dus naar het laatste redmiddel.
Ik gok alles wat je zojuist noemt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Losgaan op Urk kan meerdere kanten opgaan. Moet ik dan denken aan een snuifpartij, in bed duiken met broer of zus, of rellen?
Dus omdat er winkels waren vernield en autos en scooters heeft de politie het recht om iemand neer te schietenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:19 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zou? Er is vuurwerk gebruikt, 1 zware shell klapte in de buurt van een agent. En dan is er nog met stenen gegooid, een mongool die met een pijp op agenten probeert in te slaan, winkels, auto's en scooters vernield, maar ja, dat hoort er allemaal gewoon bij, ofzo.
Van Facebookquote:De eerste dodelijke slachtoffer heet Amir Yousef. Hij stierf ter plekken aan zijn verwondingen na dat hij in zijn been was geraakt Eén andere jonge man, waarvan de Identiteit onbekend is, kreeg een kogel in zijn rug en is met een auto weggebracht maar heeft het helaas niet overleefd. Ook werd een jongen onder een ME bus zeker 50 meter meegesleept en raakte gewond.
Ik keur alleen het schieten af.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg veel moeite aan de kant van de wappies te staan he? Hoe ver mogen zij eigenlijk gaan van jou voor politie wel tot geweld over mag gaan?
Ik kan op FB neerzetten dat ik president ben. Is ook niet waarquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus omdat er winkels waren vernield en autos en scooters heeft de politie het recht om iemand neer te schieten
Is wel waar, president Frontpage.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik kan op FB neerzetten dat ik president ben. Is ook niet waar
Nee ik was koningin sportquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is wel waar, president Frontpage.
Zonde van zuurstofquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
Een boodschap van Marco:
https://www.facebook.com/msmleugens/posts/2058621444300425
Morfinegenot
Je hebt je poten gewoon thuis te houden. En van andermans spullen af te blijven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn taak om er voor te zorgen dat de ME in een x aantal minuten bij een desbetreffende rel moet arriveren. Je kon op je vingers al natellen dat de demonstratie kon uitlopen tot een relpartij. Vooral wanneer de spanning onder de jeugd al erg hoog is vanwege al die onzin maatregelen omtrent corona.
Kan zelfs een uitlokking zijn dit en een waarschuwingssignaal naar het volk toe.
Doe even net alsof het BLM was. Kun je zoals gewoonlijk met afgrijzen reageren op rellend tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus omdat er winkels waren vernield en autos en scooters heeft de politie het recht om iemand neer te schieten
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Het waren geen relschoppers, want ze hebben niks lopen plunderen vannacht'
Ik kan hier echt naar naar luisteren, wat een intens domme mensenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:43 schreef spoilert het volgende:
Eline is weer aan het strijden op de Dam
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/2293985314088002
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |