Nice. Was ik pasgeleden nog in de buurt tegels halen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee de eckte kant van het dorp neef. VD boornlaan
Nog beroofd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nice. Was ik pasgeleden nog in de buurt tegels halen.
deze is er nog https://www.facebook.com/(...)k&v=1223693271485237quote:
Ruptly is ermee opgehoudenquote:
Lijkt wel zo alsof het hele kamp er staat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sws woon daar tegen het kamp aan bij de brug
Youssouf en Mohammed weten hun weg ook wel te vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Zijn wel vrijwel altijd boze witte mannen die we bij dit soort rellen altijd zien, opvallend.
Dat speelde al voor 11 november.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende: even terugrekenen naar wat er twee weken geleden gaan de was in het zuiden van het land. Carnaval? in Limburg is de besmettingsgraad momenteel gigantisch. het gaat vreselijk mis in Maastricht. bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC geeft aan dat de meeste op de IC ongevaccineerden zijn.
Alleen maar gevaccineerden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ikWat een teringzooi in Rotterdam
Ja, remastered zooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ik.
Is dat zo? Of wordt dit door het volk uit de Rotterdamse achterbuurten gebruikt als een avondje vermaak?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bedankt dit kind maar, op de foto gezet in zijn favoriete kinderspeeltuin.
[ afbeelding ]
Heel wat gemist makkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ikWat een teringzooi in Rotterdam
Ik zag eigenlijk vrijwel alleen maar mocrojeugd en voetbalhooligansquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Zijn wel vrijwel altijd boze witte mannen die we bij dit soort rellen altijd zien, opvallend.
Ik zag ook een hoop nektasjes en werkschuw volk op de stream.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Joh er komt toch niemand naar H'sum, de harde kern staat bij het Erasmus kaarsjes te branden...quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:08 schreef Starhopper het volgende:
Er is weer een aanwijzing:
https://www.hilversum.nl/(...)_demonstratie_betoog
zal wel een stille tocht komen voor de gesneuvelde strijderquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Joh er komt toch niemand naar H'sum, de hare kern staat bij het Erasmus kaarsjes te branden...
Die zal vanavond wel zijn, maar of die tocht heel stil word betwijfel ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel een stille tocht komen voor de gesneuvelde strijder
is er een bevestigde dode?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:11 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die zal vanavond wel zijn, maar of die tocht heel stil word betwijfel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |