Nee.quote:
Dat wordt natuurlijk de wereld in geholpen door wappies die zo het hele politie is de vijand hier-denkbeeld verder kracht bij willen zetten. Dat zag je gister in het topic ook al terug.quote:
Biblebelt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef Bluesdude het volgende:
Wie waren de reltrappers?
* feyenoord hooligans ?
* extreemrechtse lieden?
* opgefokte covidverspreiders ?
all of the above ?
Een dodenmarsquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
De WWD in Amsterdam is"geannuleerd" maar ondertussen gaan er verschillende oproepen rond om toch naar Amsterdam te komen.
[ link | afbeelding ]
Ze zullen van een koude kermis thuiskomen. Althans daar ga ik van uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
De WWD in Amsterdam is"geannuleerd" maar ondertussen gaan er verschillende oproepen rond om toch naar Amsterdam te komen.
[ link | afbeelding ]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/manquote:
Nope, Marco is de partner van Bianca, ze zijn wel BFFquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/man
Ja maar ik bedoelde qua dodenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/man
Owwquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nope, Marco is de partner van Bianca, ze zijn wel BFF
Geheel terecht overigens: Factcheck: dagelijks 600.000 dieren op tafelquote:
Ik vind het wat goedkoop om iemand af te vallen op zijn uiterlijk, maar de man op de foto heeft wel een hoofd van een doorsnee wappie. Derhalve neem ik dit voor waarheid aan. Addition by subtraction.quote:
Ja maar daar demonstreren protesteren drinken ze een kopje koffie ze niet tegenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geheel terecht overigens: Factcheck: dagelijks 600.000 dieren op tafel
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het wat goedkoop om iemand af te vallen op zijn uiterlijk, maar de man op de foto heeft wel een hoofd van een doorsnee wappie. Derhalve neem ik dit voor waarheid aan. Addition by subtraction.
Dat zal ook wel weer uit de hand lopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |