Nice. Was ik pasgeleden nog in de buurt tegels halen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee de eckte kant van het dorp neef. VD boornlaan
Nog beroofd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nice. Was ik pasgeleden nog in de buurt tegels halen.
deze is er nog https://www.facebook.com/(...)k&v=1223693271485237quote:
Ruptly is ermee opgehoudenquote:
Lijkt wel zo alsof het hele kamp er staat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sws woon daar tegen het kamp aan bij de brug
Youssouf en Mohammed weten hun weg ook wel te vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Zijn wel vrijwel altijd boze witte mannen die we bij dit soort rellen altijd zien, opvallend.
Dat speelde al voor 11 november.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende: even terugrekenen naar wat er twee weken geleden gaan de was in het zuiden van het land. Carnaval? in Limburg is de besmettingsgraad momenteel gigantisch. het gaat vreselijk mis in Maastricht. bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC geeft aan dat de meeste op de IC ongevaccineerden zijn.
Alleen maar gevaccineerden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ikWat een teringzooi in Rotterdam
Ja, remastered zooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ik.
Is dat zo? Of wordt dit door het volk uit de Rotterdamse achterbuurten gebruikt als een avondje vermaak?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bedankt dit kind maar, op de foto gezet in zijn favoriete kinderspeeltuin.
[ afbeelding ]
Heel wat gemist makkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Starhopper het volgende:
Was vanavond met GTA VC bezig maar heb wel wat gemist zie ikWat een teringzooi in Rotterdam
Ik zag eigenlijk vrijwel alleen maar mocrojeugd en voetbalhooligansquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Zijn wel vrijwel altijd boze witte mannen die we bij dit soort rellen altijd zien, opvallend.
Ik zag ook een hoop nektasjes en werkschuw volk op de stream.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Joh er komt toch niemand naar H'sum, de harde kern staat bij het Erasmus kaarsjes te branden...quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:08 schreef Starhopper het volgende:
Er is weer een aanwijzing:
https://www.hilversum.nl/(...)_demonstratie_betoog
zal wel een stille tocht komen voor de gesneuvelde strijderquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Joh er komt toch niemand naar H'sum, de hare kern staat bij het Erasmus kaarsjes te branden...
Die zal vanavond wel zijn, maar of die tocht heel stil word betwijfel ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel een stille tocht komen voor de gesneuvelde strijder
is er een bevestigde dode?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:11 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die zal vanavond wel zijn, maar of die tocht heel stil word betwijfel ik
Nee.quote:
Dat wordt natuurlijk de wereld in geholpen door wappies die zo het hele politie is de vijand hier-denkbeeld verder kracht bij willen zetten. Dat zag je gister in het topic ook al terug.quote:
Biblebelt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef Bluesdude het volgende:
Wie waren de reltrappers?
* feyenoord hooligans ?
* extreemrechtse lieden?
* opgefokte covidverspreiders ?
all of the above ?
Een dodenmarsquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
De WWD in Amsterdam is"geannuleerd" maar ondertussen gaan er verschillende oproepen rond om toch naar Amsterdam te komen.
[ link | afbeelding ]
Ze zullen van een koude kermis thuiskomen. Althans daar ga ik van uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
De WWD in Amsterdam is"geannuleerd" maar ondertussen gaan er verschillende oproepen rond om toch naar Amsterdam te komen.
[ link | afbeelding ]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/manquote:
Nope, Marco is de partner van Bianca, ze zijn wel BFFquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/man
Ja maar ik bedoelde qua dodenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het om Marco gaat wel. Dat is namelijk haar vriend/man
Owwquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nope, Marco is de partner van Bianca, ze zijn wel BFF
Geheel terecht overigens: Factcheck: dagelijks 600.000 dieren op tafelquote:
Ik vind het wat goedkoop om iemand af te vallen op zijn uiterlijk, maar de man op de foto heeft wel een hoofd van een doorsnee wappie. Derhalve neem ik dit voor waarheid aan. Addition by subtraction.quote:
Ja maar daar demonstreren protesteren drinken ze een kopje koffie ze niet tegenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geheel terecht overigens: Factcheck: dagelijks 600.000 dieren op tafel
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het wat goedkoop om iemand af te vallen op zijn uiterlijk, maar de man op de foto heeft wel een hoofd van een doorsnee wappie. Derhalve neem ik dit voor waarheid aan. Addition by subtraction.
Dat zal ook wel weer uit de hand lopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij staat altijd vooraan inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.
Is een good riddance hier gepast?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Meermaals al in Den Haag gezien bij wappietuig, laatst stond ie nog op beeld toen ze de politie belaagden en Ewout Genemans die aan het filmen was.
dus ze hebben wel de goeie te pakken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:28 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ze hebben wel de goeie te pakken?
Absoluutquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is een good riddance hier gepast?
Dat 'op persoonlijke titel' ook elke keerquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:24 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Denk het niet, allemaal naar de dodenmars in A'dam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:30 schreef Olga het volgende:
Ik ben benieuwd of de wekelijkse wandeling in Hilversum nog doorgaat
Hadden ze nog een plekje op de IC?quote:
Nog wel, maar code zwart komt eraan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Denk het niet, allemaal naar de dodenmars in A'dam.
Zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:01 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal hij weer worden opgepakt voor opruiing? Zal niet de eerste keer zijn....
Het is vooral te hopen dat ze die hitsers eens een stuk langer opsluiten. Net zoals ze inmiddels met die totaal geschifte stalker Huig Plug hebben gedaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:01 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal hij weer worden opgepakt voor opruiing? Zal niet de eerste keer zijn....
Zo gaat dat. Daarom begrijp ik de 'angst' voor deze complotdenkers ook niet. Gevaar zit hem bij mensen die rationeel genoeg zijn voor concrete samenwerking. Deze wappies eten elkaar op.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:
Willem Engel is een AIVD'er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)dt-betaald-door-aivd
Die angst moet er wel zijn. Dat wat overblijft radicaliseert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Daarom begrijp ik de 'angst' voor deze complotdenkers ook niet. Gevaar zit hem bij mensen die rationeel genoeg zijn voor concrete samenwerking. Deze wappies eten elkaar op.
Zullen we eens kijken of we dit kunnen verspreiden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:
Willem Engel is een AIVD'er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)dt-betaald-door-aivd
Laat ze mekaar lekker afmaken, ruimt mooi op.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Daarom begrijp ik de 'angst' voor deze complotdenkers ook niet. Gevaar zit hem bij mensen die rationeel genoeg zijn voor concrete samenwerking. Deze wappies eten elkaar op.
Das een goeie!quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:26 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of we dit kunnen verspreiden?![]()
Iedereen weet toch dat die Willem Engel een dubbele agenda heeft? Hij heeft nota bene farmacie gestudeerd en ging erin promoveren, toevallig nét zijn proefschrift niet afgemaakt. Van farmaceutisch wetenschapper naar activist terwijl je al jaren in het hol van de leeuw zit... sure Jan. Hij is op dat moment natuurlijk gerecruteerd.
![]()
Welnee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die angst moet er wel zijn. Dat wat overblijft radicaliseert.
Rustig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Laat ze mekaar lekker afmaken, ruimt mooi op.
Dat komt omdat er zoveel variatie is onder wappies (onder mensen in het algemeen). Natuurlijk voelt een groot deel zich dan opeens als een groep met de coronamaatregelen maar in feite gaat het van mensen die het gewoon niet eens zijn met de maatregelen zelf tot echte wappies die denken dat Bill Gates hier achter zit. Zo'n gevarieerde groep kan het natuurlijk nooit eens worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |