Die betrouwbare bronnen van haar zijn niet zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:31 schreef Tyr80 het volgende:
3 doden door politiegeweld gisteren???
Amsterdam? Oh nee toch niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:30 schreef StephanL het volgende:
Vandaag zijn er weer wereld wijd demonstraties. Waaronder in Amsterdam. In Breda zou ook iets zijn.
Volgens sommige komen er vergeldingen voor gister
Msmleugens ook.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:30 schreef Starhopper het volgende:
Update neergeschoten Marco:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/msmleugens
Hoezo ligt ie op de IC? Gooi hem gewoon op de gang.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:30 schreef Starhopper het volgende:
Update neergeschoten Marco:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/msmleugens
quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:31 schreef Tyr80 het volgende:
3 doden door politiegeweld gisteren???
Ok, dat is 1 bron. Benieuwd of het echt zo is, wacht nog even af als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Amsterdam? Oh nee toch niet.
[ twitter ]
In Amsterdam laten ze het echt niet zover komen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, dat is 1 bron. Benieuwd of het echt zo is, wacht nog even af als je het niet erg vind.
Wisselende berichten idd. Maar ik denk dat er wel een deel komt opdagen vandaag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, dat is 1 bron. Benieuwd of het echt zo is, wacht nog even af als je het niet erg vind.
Hij wilt graag een covid infectie oplopen aangezien hij daarmee aan de nog niet besloten 2g maatschappij kan deelnemen met een officiële qr code.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoezo ligt ie op de IC? Gooi hem gewoon op de gang.
Ja die had ik,ook gezien vanochtendquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:38 schreef Starhopper het volgende:
Deze vond ik wel mooi[ twitter ]
Vooralsnog zijn er zeven gewonden behalve tuig ook politie en een journalistquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die betrouwbare bronnen van haar zijn niet zo betrouwbaarWe kunnen beter officiële berichten afwachten
Dit soort megalomane plaatjes vind ik toch altijd zo leuk. Alsof ze midden in de Franse revolutie zitten en op het punt staan een bastille te bestormen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Amsterdam? Oh nee toch niet.
[ twitter ]
Zoiets?quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit soort megalomane plaatjes vind ik toch altijd zo leuk. Alsof ze midden in de Franse revolutie zitten en op het punt staan een bastille te bestormen.
Precies, die wilde ik ook posten, zit alleen op tablet dus gaat iets moeilijkerquote:
Hij had ook weg kunnen lopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Ik zag deze tweet met screenshot, kan alleen het artikel niet zo snel vinden bij de AD.
Precies, je hebt daar niets te zoeken. En kat in het nauw maakt rare sprongen, kan ook een afgeketste kogel zijn etc. Geen enkele medelijden met dit tuig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij had ook weg kunnen lopen.
Ik zie ze dat nog wel doen. En dan ook dus echt het Torentje... Want niemand heeft ze verteld dat daar verbouwd wordt en Rutte daar dus niet zit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:46 schreef StephanL het volgende:
Ze spreken wel vaak over bestormen van Torentje of Tweede kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |