"geen bot in z'n lichaam was meer heel"quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
Iemand doodgeknuppeld![]()
Het verhaal wordt steeds erger
Het is echt bizar hoe die lui alles omdraaien en de schuld bij anderen leggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoals gewoonlijk komt het geweld van de wappies. Grote bek over vrijheid, liefde en democratie, maar zelf tot op het bot agressief, bloeddorstig en gewelddadig.
Met de hoeveelheid vuurwerk dat gisteren werd afgestoken kan ik me best voorstellen dat men die geluiden niet helemaal kon onderscheiden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er een aantal keer in de lucht geschoten word, weet je dat je weg moet wezen, als je dan alsnog kiest om je vuurwerkje af te steken moet je achteraf niet gaan lopen huilen.
Dat je niet in sprookjes gelooft geeft je geen vrijbrief om te rellen en andermans spullen te slopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geloven zelfs de gevaccineerden niet meer in. Tijd voor een nieuw sprookjesverhaal.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:49 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er iemand is verdronken door het water uit het waterkanon![]()
Ik ken complotdenkers niet anders.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe die lui alles omdraaien en de schuld bij anderen leggen
Meteen doen dan ga ik wel in die raad.quote:
Dat zal onderzoek uitwijzen. Die Marco heeft zijn lesje iig geleerd ik denk niet dat we die domonstrant ooit nog zien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een demonstratie die uitgelopen is tot rellen ja. Ik ben ook een voorstander van hard ingrijpen maar wel op een gecontroleerd wijze.
Schieten ging te ver.
Kun je de termen correct gebruiken? Anders gaan we een vuurwerkpijl nog verwarren met een kruisraket.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, verantwoordelijk is het tuig dat met vuurwerkbommen heeft lopen kloten.
Het is bijna lachwekkendquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"geen bot in z'n lichaam was meer heel"
manmanman
Volgens die gast op twitter was hij ongewapendquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
Iemand doodgeknuppeld![]()
Het verhaal wordt steeds erger
Het gaat nu nog goed bij hemquote:
Wist niet dat die live was. Volg hem niet op Facebookquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het gaat nu nog goed bij hem
https://www.facebook.com/053enschede/videos/443976713741088
"En dat is mijn mening, en dat vind ik"
Die lui zijn echt niet goedquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens die gast op twitter was hij ongewapend
Erg hequote:Op zaterdag 20 november 2021 13:54 schreef Sfancta het volgende:
DUs dit is het volk dat het voor ons allemaal verpestWat een hersengestoorden zeg....
Man man man man geen woorden voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |