Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Doet Jannes ook nog mee met dat pirstenfestijn?
Hoor je (gelukkig) ook niks meer van.
Rene Schuurmans?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Van wie is eigenlijk 'Laat de zon in je hart'? Dat nummer heb ik meermaals ongewenst in het hoofd gekregen
René Schuurmans!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Van wie is eigenlijk 'Laat de zon in je hart'? Dat nummer heb ik meermaals ongewenst in het hoofd gekregen
Zo te zien bedoel ikquote:Op donderdag 18 november 2021 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rene Schuurmans?
Beppy Kraft?
Willy Sommers?
quote:
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 november 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.
Als hij zo goed is met liedjes die blijven hangen moet ie misschien iets met het Songfestival doen!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.
zekersquote:
quote:
Nou ze heeft het wel over aardappels met chocola en boontjes met vanillevla, dus denk het nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar begrijpt ze ook waar ze over zingt?
Oh dear, dat klinkt idd niet alsof ze er helemaal bij is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ze heeft het wel over aardappels met chocola en boontjes met vanillevla, dus denk het niet
Video niet gekeken, dus weet de context niet, maar weet wel dat Simone Kleinsma erg goed is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Jan heeft haar gedumpt voor Simone Kleinsma
https://www.rtlboulevard.(...)het-over-andere-boeg
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grog voor jou deze ochtend
[ afbeelding ]
Altijd gezellig in Volendamquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Simonequote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Video niet gekeken, dus weet de context niet, maar weet wel dat Simone Kleinsma erg goed is.
quote:Besmette groep Nederlanders spoorloos in Spanje
De autoriteiten in het westen van Spanje zijn op zoek naar een groep van veertien Nederlanders die ervandoor zou zijn gegaan nadat een deel van hen positief was getest op corona. De groep moest na de positieve tests in quarantaine in hun accommodatie, maar is spoorloos. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)-spoorloos-in-spanje
Wel echt boulevard.. 90% gaat over de film en de titel/waar men het over heeft is de roddelquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Nogal jaquote:
Nu zijn er gelijk allemaal verkoudenquote:
Misschien heeft zij hem een keer echt aardappels met chocola en boontjes met vanillevla voorgeschoteld en was ze beledigd toen hij vroeg of het wel goed met haar ging?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik wist niet dat die twee gebr gebrou .. Ruzie hebben![]()
Als het om zo’n futiliteit gaat, had ik al wel 40 jaar gebrouilleerd kunnen zijn met mijn familie en dan vooral mijn schoonouders (daar zijn ze weer)quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft zij hem een keer echt aardappels met chocola en boontjes met vanillevla voorgeschoteld en was ze beledigd toen hij vroeg of het wel goed met haar ging?
Grog voor iedereen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu zijn er gelijk allemaal verkouden
Want die serveren hun aardappels altijd met chocola?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als het om zo’n futiliteit gaat, had ik al wel 40 jaar gebrouilleerd kunnen zijn met mijn familie en dan vooral mijn schoonouders (daar zijn ze weer)
Nee, veel ergerquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die serveren hun aardappels altijd met chocola?
Helemaal geen aardappels?quote:
quote:
quote:
Ah, maar dan gelukkig wel met aardappels.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Niet qua eten, maar qua gedrag en opmerkingen
Goed!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Goed! Met jou?
Heb je de krant al?
Geen idee. Ze doen er alles aan dat we daar maar niet komen eten. Okee, da’s een beetje overdreven, maar ze hebben het liever nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, maar dan gelukkig wel met aardappels.
Dat is balen zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
M’n krant is er niet![]()
Zo heerlijk om de dag te beginnen met een bakkie en een krantje
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
Etentje met mijj schoonouders is nu ook tot nader order uitgesteld
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer opgeknapt en dus weer aan het werk. Ben nog wel moe maar hoef maar een half dagje gelukkig.
Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
Rusland aanvallen in de zomer en dan in de problemen komen als de bladeren van de bomen vallen is historisch ook wel een leuke rubriek gebleken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1812
De Britse premier Spencer Perceval wordt vermoord onderweg naar het House of Commons.
Verder is 1812 het jaar dat de Oorlog van 1812 begint, wie had dat gedacht?![]()
Maar natuurlijk staat dit jaar vooral bekend als het jaar dat Napoleon het geweldige, lumineuze, zeg maar gerust briljante plan om Rusland aan te vallen ten uitvoer bracht. Met een enorm leger van ruim 680.000 man trok hij zelfverzekerd het Russische rijk binnen, zes maanden later zouden hiervan slechts zo'n 40.000 man terugkeren.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat in Spanje een groep van veertien Nederlanders is gevlucht, nadat zes van hen Corona bleken te hebben. Ze moesten in quarantaine in hun hotel, maar toen er gekeken werd of ze er nog zaten, waren ze verdwenen.
Echt een heel verstandig idee van die groep
Ja, zo leuk zelfs dat het eigenlijk maar raar is dat we bijna 130 jaar op een goed vervolg hebben moeten wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rusland aanvallen in de zomer en dan in de problemen komen als de bladeren van de bomen vallen is historisch ook wel een leuke rubriek gebleken.
Echt hequote:
Ik hoop dat de identiteit van ze bekend is en dat ze gestraft worden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat in Spanje een groep van veertien Nederlanders is gevlucht, nadat zes van hen Corona bleken te hebben. Ze moesten in quarantaine in hun hotel, maar toen er gekeken werd of ze er nog zaten, waren ze verdwenen.
Mag men op grond van zoiets straffen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de identiteit van ze bekend is en dat ze gestraft worden.
Je volgt niet de instructies van de overheid op, dat lijkt me wel dan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mag men op grond van zoiets straffen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mag men op grond van zoiets straffen eigenlijk?
quote:Correspondent Rop Zoutberg:
"Na de verdwijning werd er meteen een opsporingsbericht uitgegeven. Dat betekent dat de politie en veiligheidsdiensten naar hen uitkijken op onder andere vliegvelden. Opsporingsdiensten hebben de opdracht om hen aan te houden.
Dit wordt in Spanje echt als een zware overtreding gezien, en er wordt veel aandacht aan besteed in de media. Aan het niet voldoen aan quarantaineregels staan boetes van 3000 tot 60.000 euro.
https://nos.nl/artikel/24(...)-spoorloos-in-spanje
Ja, kan best een dure vakantie worden, zeker als dat per persoon is.quote:
Ja inderdaad. Kan je beter op eigen kosten in quarantaine in een hotel zitten, dat is dan goedkoper.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, kan best een dure vakantie worden, zeker als dat per persoon is.
Woohooquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
Gheghe. Sukkels.quote:
Er is een jacht op ze geopend. Dus de identiteit zal internationaal wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de identiteit van ze bekend is en dat ze gestraft worden.
Dat laatste deel van migraine is net of je bent aangereden door een vrachtwagen. Heb jij dat ook?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer opgeknapt en dus weer aan het werk. Ben nog wel moe maar hoef maar een half dagje gelukkig.
Wie had gedacht dat Waterloo ook in Rusland kon liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1812
De Britse premier Spencer Perceval wordt vermoord onderweg naar het House of Commons.
Verder is 1812 het jaar dat de Oorlog van 1812 begint, wie had dat gedacht?![]()
Maar natuurlijk staat dit jaar vooral bekend als het jaar dat Napoleon het geweldige, lumineuze, zeg maar gerust briljante plan om Rusland aan te vallen ten uitvoer bracht. Met een enorm leger van ruim 680.000 man trok hij zelfverzekerd het Russische rijk binnen, zes maanden later zouden hiervan slechts zo'n 40.000 man terugkeren.
Oh nee hoor. Er zijn ergere dingenquote:
Dat is ook mijn ochtendritueel. Voor het werken even de krant lezen met een kopje thee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Er zijn ergere dingen![]()
Maar ik verheug me er altijd op. De krant met een bakkie![]()
Wat een stel debielenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
Je moet idd wel in een heel duur hotel zitten om dit de goedkopere optie te laten zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan je beter op eigen kosten in quarantaine in een hotel zitten, dat is dan goedkoper.
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je moet idd wel in een heel duur hotel zitten om dit de goedkopere optie te laten zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ochtendritueel. Voor het werken even de krant lezen met een kopje thee.
Maar goed dat we het dijkonderhoud hadden verwaarloosd, anders hadden we de Biesbosch nooit gehad..quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag danken wij Sint Elisabeth voor het ontstaan van de Biesbosch.
De tweede van drie Sint-Elisabethsvloeden.quote:
rip.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
We rijden met de trojka door het eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koudquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
In Dubbelmonde, Eemkerk of Twintighoeven is die dankbaarheid vermoedelijk wat kleiner.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag danken wij Sint Elisabeth voor het ontstaan van de Biesbosch.
Ach, je hoort nooit iemand uit de buurt er meer over. Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Dubbelmonde, Eemkerk of Twintighoeven is die dankbaarheid vermoedelijk wat kleiner.
Het is gewoon warm buitenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud![]()
Was het maar zo'n feest.
Trojka hier, trojka daarquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik las het ja. Maar ze zitten in het westen dus da's toch nog wel zeker 800km van hier zou ik denken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nou @:strani, als je ergens een verdwaalde groep Nederlanders ziet lopen, nodig ze maar even niet thuis uit.
Ik wilde het net komen melden. Nou zullen de wappies helemaal losgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
Oostenrijk voert per 1 februari vaccinatieplicht in.
Ja, blijkbaar blijven ze daar doormodderen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach, je hoort nooit iemand uit de buurt er meer over. Zal wel meevallen.
Oostenrijk geeft echt geen fuckquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
Ja ok, maar het is 2021, dus 800km hoeft geen reis van een paar weken meer te zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las het ja. Maar ze zitten in het westen dus da's toch nog wel zeker 800km van hier zou ik denken.
Ik denk dat ik vandaag social media maar even links laat liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
Anderzijds, kan me wel voorstellen dat dat daar blijft knagen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar blijven ze daar doormodderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Tja. Eigenlijk ben ik niet voor verplichting, maar ergens vind ik het ook wel goed nu.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
Wenen schijnt ook een mooie stad te zijn, en gelukkig wat minder ver weg dan Omsk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is 2021, dus 800km hoeft geen reis van een paar weken meer te zijn.
Ja, gewoon nog een heel vermoeid gevoel in mijn hoofd en lichaam.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat laatste deel van migraine is net of je bent aangereden door een vrachtwagen. Heb jij dat ook?
Ik heb dat ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja. Eigenlijk ben ik niet voor verplichting, maar ergens vind ik het ook wel goed nu.Klaar met alle malligheid gewoon.
Gewoon een terechte maatregel. Op zeer zeldzame medische aanleidingen na, zijn het toch vooral drogredenen om het vaccin niet te nemen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja. Eigenlijk ben ik niet voor verplichting, maar ergens vind ik het ook wel goed nu.Klaar met alle malligheid gewoon.
Wenen is een hele leuke en mooie stad jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wenen schijnt ook een mooie stad te zijn, en gelukkig wat minder ver weg dan Omsk.
Heb je je krantje alquote:
Staat nog op mijn to visit lijst. Innsbruck en Salzburg zijn we al wel geweest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wenen is een hele leuke en mooie stad ja
Maar hebben ze dit ook in Wenen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wenen schijnt ook een mooie stad te zijn, en gelukkig wat minder ver weg dan Omsk.
D'r is iets met je UIquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hebben ze dit ook in Wenen?
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.
Innsbruck is zeker een leuke stad. Wenen wil ik ook nog heen, maar voor mijn gevoel ga je dan meer alleen voor de stad dan dat je ook een mooie omgeving hebt zoals in Innsbruck.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Staat nog op mijn to visit lijst. Innsbruck en Salzburg zijn we al wel geweest.
Nee toch?quote:
Eens. Het is vaak vooral dat ze het niet willen omdat het een beetje opgelegd wordt. En dan gaan ze van alles verzinnen om het niet te nemen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een terechte maatregel. Op zeer zeldzame medische aanleidingen na, zijn het toch vooral drogredenen om het vaccin niet te nemen.
wandelenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef molloot200 het volgende:
Oostenrijk (of nou ja bergachtige landen) vind ik sowieso prachtigGenoeg om te zien als je alleen al door een landschap rijdt. Heerlijk wandelen kan er ook etc.
Ik klinkt echt oud volgens mij als ik zeg dat ik wandelen leuk vind, echt niemand van m'n leeftijd vindt wandelen leuk uit m'n omgeving
Geef het nog 5 jaar, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef molloot200 het volgende:
Oostenrijk (of nou ja bergachtige landen) vind ik sowieso prachtigGenoeg om te zien als je alleen al door een landschap rijdt. Heerlijk wandelen kan er ook etc.
Ik klinkt echt oud volgens mij als ik zeg dat ik wandelen leuk vind, echt niemand van m'n leeftijd vindt wandelen leuk uit m'n omgeving
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Innsbruck is zeker een leuke stad. Wenen wil ik ook nog heen, maar voor mijn gevoel ga je dan meer alleen voor de stad dan dat je ook een mooie omgeving hebt zoals in Innsbruck.
Ha! Alleen duurt het effe voor het te zien valt.quote:
Ik vind wandelen best leuk, maar ik ben niet van plan om specifiek op wandelvakantie te gaanquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef molloot200 het volgende:
Oostenrijk is echt heel mooi jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef molloot200 het volgende:
Wandelen is heerlijk, zeker in een mooie omgeving.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef molloot200 het volgende:
Ja. Morgen kondig ik nieuwe maatregelen aan in België en Denemarken. Nederland volgt maandag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, heb jij er opdracht toe gegeven?
Ja, ik wilde Wenen ooit combineren met de omgeving van Mayrhofen voor een zomertrip. Maar dat kon eigenlijk alleen efficiënt met een binnenlandse vlucht van Wenen naar Innsbruck (quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies![]()
We zouden Wenen dan combineren met een roadtrip, zijn onze vaag omlijnde plannen.
Oh ja, nu zie ik het ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ha! Alleen duurt het effe voor het te zien valt.
Mayrhofen hebben wij gecombineerd met Karinthiëquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik wilde Wenen ooit combineren met de omgeving van Mayrhofen voor een zomertrip. Maar dat kon eigenlijk alleen efficiënt met een binnenlandse vlucht van Wenen naar Innsbruck (). Dus dat werd toen uiteindelijk Innsbruck en Zuid-Tirol.
Wat stom dat je dat niet zelf mag kiezen. Voor de een kan 30 km wel uitdagender zijn dan 50 km voor een ander.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
Bucketlist dingetje is ook nog wel de Nijmeegse Wandelvierdaagse. Dat wil ik al jaren maar de afgelopen jaren had ik zodanig veel last van m'n platvoeten dat ik het niet aan wilde gaan. Inmiddels heb ik goede zolen en kan ik zowaar ook ver lopen.
Echter is er nu een nieuw probleem opgedoemd: als jonge 18+ man móet je per se 50 km volgens mij en ik weet van mezelf dat 30 waarschijnlijk al een uitdaging gaat worden (door die platvoeten dus). Dus ik moet echt wachten tot over jáááren voor het voor mezelf wel een keer te doen gaat zijn
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
Bucketlist dingetje is ook nog wel de Nijmeegse Wandelvierdaagse. Dat wil ik al jaren maar de afgelopen jaren had ik zodanig veel last van m'n platvoeten dat ik het niet aan wilde gaan. Inmiddels heb ik goede zolen en kan ik zowaar ook ver lopen.
Echter is er nu een nieuw probleem opgedoemd: als jonge 18+ man móet je per se 50 km volgens mij en ik weet van mezelf dat 30 waarschijnlijk al een uitdaging gaat worden (door die platvoeten dus). Dus ik moet echt wachten tot over jáááren voor het voor mezelf wel een keer te doen gaat zijn
Mijn plan voor een pretparktour door Duitsland en Polen is er in 2020 en 2021 niet van gekomen. Het had gekund, maar met de regels en onzekerheid had ik er geen zin in. Zo'n vakantie is wel op heel korte termijn te regelen dus ik hou het in mijn achterhoofd, maar het zou zomaar kunnen dat dat niet mijn volgende vakantie wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:48 schreef Arizona het volgende:
Recent dacht ik nog dat we volgend jaar naar de VS op vakantie zouden gaan. Nu met die shittige opleving van de pandemie durf ik het niet meer aan wat te boeken.
Dochter is de hoop ook al kwijt en maakt plannen om met een vriendin naar Barcelona te gaan.
Dus New Mexico en ik zullen vast weer in Oostenrijk terechtkomen
Ik stel de VS dan ook liever nog een jaar uit. Dat ik geen gestress heb maar gewoon lekker lang voorpret. Dan boek ik volgend haar liever een autoreis, of een kant en klare pakketteis binnen Europa.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn plan voor een pretparktour door Duitsland en Polen is er in 2020 en 2021 niet van gekomen. Het had gekund, maar met de regels en onzekerheid had ik er geen zin in. Zo'n vakantie is wel op heel korte termijn te regelen dus ik hou het in mijn achterhoofd, maar het zou zomaar kunnen dat dat niet mijn volgende vakantie wordt.
https://www.4daagse.nl/meedoen/burger-individueel/afstandenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat stom dat je dat niet zelf mag kiezen. Voor de een kan 30 km wel uitdagender zijn dan 50 km voor een ander.
Neequote:
Maar daar staat tegenover dat je nu wel Luik hebt kunnen ervaren, dat moet toch wel een en ander goedmaken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn plan voor een pretparktour door Duitsland en Polen is er in 2020 en 2021 niet van gekomen. Het had gekund, maar met de regels en onzekerheid had ik er geen zin in. Zo'n vakantie is wel op heel korte termijn te regelen dus ik hou het in mijn achterhoofd, maar het zou zomaar kunnen dat dat niet mijn volgende vakantie wordt.
Ook zonder platvoeten vind ik 50 km wel heel stevig. Dan moet je maanden trainen op (saaie) routes in de buurt van huis en zou voor mij de lol er vanaf gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:43 schreef H_T het volgende:
@:GeorgeM heb je al gebeld?
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel! Daar was een kermis. Ik had zelfs in een achtbaan kunnen gaan daarquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar daar staat tegenover dat je nu wel Luik hebt kunnen ervaren, dat moet toch wel een en ander goedmaken.
Wat is dat dan weer voor rare regel. Dat je niet eens zelf mag bepalen welke afstand je looptquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
Dat is dan ook juist een beetje het idee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook zonder platvoeten vind ik 50 km wel heel stevig. Dan moet je maanden trainen op (saaie) routes in de buurt van huis en zou voor mij de lol er vanaf gaan.
quote:De 4Daagse is een wandelprestatietocht, waarbij de door de deelnemer te leveren prestatie hem of haar dwingt zich door training voldoende op het evenement voor te bereiden.
https://www.4daagse.nl/meedoen/burger-individueel/afstanden
Maar 4 dagen achter elkaar 30 km is voor mij al meer dan genoeg uitdaging waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is dan ook juist een beetje het idee.
[..]
Hopelijk kunnen jullie in 2023 wel eens een keer naar de VS.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:48 schreef Arizona het volgende:
Recent dacht ik nog dat we volgend jaar naar de VS op vakantie zouden gaan. Nu met die shittige opleving van de pandemie durf ik het niet meer aan wat te boeken.
Dochter is de hoop ook al kwijt en maakt plannen om met een vriendin naar Barcelona te gaan.
Dus New Mexico en ik zullen vast weer in Oostenrijk terechtkomen
Ik met de autoquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat soort afstanden doe ik liever op de fiets.
Ja voor mij ook, maar dat moet je dan zelf doen en daar krijg je dan geen koninklijk erkende onderscheiding voor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar 4 dagen achter elkaar 30 km is voor mij al meer dan genoeg uitdaging waarschijnlijk
Is het heel gevaarlijk daar op de grens met Kosovo en Servië ja?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen jullie in 2023 wel eens een keer naar de VS.
Zelf ga ik komend jaar maar weer een poging wagen om naar Montenegro en Servië te gaan.
Vorig jaar ging niet door i.v.m. Corona en rellen in Servië (los van Corona). Dit jaar vanwege Corona.
Komend jaar is het mogelijk met Corona opgelost. Maar de kans is dat het conflict bij de grens van Kosovo gaat exploderenWeliswaar kom ik daar niet zozeer direct in de buurt. Maar of je dan die richting op moet gaan is niet per se verstandig.
Ik hoef die hele koninklijke onderscheiding ook niet eens hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, maar dat moet je dan zelf doen en daar krijg je dan geen koninklijk erkende onderscheiding voor.
Net zoals voor mij 1 meter hoogspringen al best een uitdaging zou zijn, maar daar krijg ik toch echt geen olympische medaille voor.
Zeker een keer doen. Het heeft een beetje een oubollig imago, maar dat is zeer onterecht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Staat nog op mijn to visit lijst. Innsbruck en Salzburg zijn we al wel geweest.
Nog niet. Maar wel heel gespannen. Er staan Servische tanks aan de grens. En Servië is Chrystal MAD.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is het heel gevaarlijk daar op de grens met Kosovo en Servië ja?
Niemand zal je tegenhouden om gewoon eens een paar dagen 30km te lopen natuurlijk (ik niet iigquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoef die hele koninklijke onderscheiding ook niet eens hoorIk wil gewoon díe afstand meelopen en wat ik daar dan op het eind voor zou krijgen dat zal me een worst wezen.
Dit doet iig toch vermoeden dat je 30 al zou kunnen lopen met niet veel meer dan de juiste schoenen en zonder al te veel training. Dat is voor dit evenement niet voldoende uitdagend, dat is het verschil tussen 'best een uitdaging' of 'echt een uitdaging' zeg maar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb in Kopenhagen bijvoorbeeld wel op 1 dag 22 km gelopen, en toen had ik het gevoel dat ik die 8 ook nog wel had gekund dus toen kreeg ik weer echt het idee van "what if". Met dank aan goede steunzolen en echt sterke (maar ook een beetje lelijke) schoenen kom ik dus een heel eind. En de afgelopen jaren (dankzij die goede zolen) afgelopen jaar natuurlijk veel meer gelopen. Ik denk dus wel dat ik het zou kunnen. Gaat het ooit in uitvoering komen? Ik hoop het. Dat zou voor mij echt een mooie afsluiting zijn van een leven lang struggles met lopen.
Dat is wel een beetje een rare reden jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog niet. Maar wel heel gespannen. Er staan Servische tanks aan de grens. En Servië is Chrystal MAD.
En de reden waarom is echt te kinderachtig voor woorden.
Het is al jaren zo dat als je vanuit Kosovo de grens overgaat naar Servië je het kenteken moet vervangen. Want Servië erkent de Kosovaarse platen niet.
Nu heeft Kosovo dit van de zomer andersom ingevoerd. Met als gevolg dat Servië woedend is
Nou ja dat is natuurlijk precies 1 dag achter elkaar en niet 4quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niemand zal je tegenhouden om gewoon eens een paar dagen 30km te lopen natuurlijk (ik niet iig), maar wil je echt aan dit evenement meedoen zal je toch de reglementaire afstand moeten doen. Hoe leuk het er altijd ook uitziet, het is natuurlijk toch wel echt een prestigeproject en niet slechts een leuke wandeling.
[..]
Dit doet iig toch vermoeden dat je 30 al zou kunnen lopen met niet veel meer dan de juiste schoenen en zonder al te veel training. Dat is voor dit evenement niet voldoende uitdagend, dat is het verschil tussen 'best een uitdaging' of 'echt een uitdaging' zeg maar.
Dat begrijp ik, zelf vind ik het jammer dat ik nooit een Elfstedentocht zal rijden. Ik kan mezelf op schaatsen best overeind houden, maar daar ben ik lang niet goed genoeg voor en ik ben niet van plan elk jaar te blijven trainen voor iets wat misschien wel nooit meer voor gaat komen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dat is natuurlijk precies 1 dag achter elkaar en niet 4
Maar goed, ik snap ook echt wel waarom. Maar ik vind het gewoon jammer
Ik heb in mijn levensjaren überhaupt nog nooit een Elfstedentocht meegemaakt en ik hoop toch dat een keer (op tv) te kunnen aanschouwenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, zelf vind ik het jammer dat ik nooit een Elfstedentocht zal rijden. Ik kan mezelf op schaatsen best overeind houden, maar daar ben ik lang niet goed genoeg voor en ik ben niet van plan elk jaar te blijven trainen voor iets wat misschien wel nooit meer voor gaat komen.
Tja, de laatste was alweer in 1997. Ik weet alleen nog dat mijn vader toen de hele dag tv heeft zitten kijken. ik was pas elf en had er nog niks mee, dus heb niet meegekeken. Achteraf wel jammer, maar ja, buiten spelen was veel belangrijker.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn levensjaren überhaupt nog nooit een Elfstedentocht meegemaakt en ik hoop toch dat een keer (op tv) te kunnen aanschouwenToch een behoorlijk hoogtepunt lijkt het.
Rondom 2012, toen de winters nog semi-streng waren, hield mijn middelbare school altijd een studiedag vrij zodat we thuis Elfstedentocht zouden kunnen kijken. Die werd altijd rond Pasen uiteindelijk ergens geïnd omdat het nooit neerkwam op die daadwerkelijke Elfstedentocht.
Het kan even duren, maar je kan kijken of je jezelf hier nog ergens langs de kant ziet staan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:17 schreef Em31 het volgende:
Enige wat ik van de laatste Elfstedentocht weet is dat we soep en broodjes brachten bij onbekende mensen die bij ons sliepen, terwijl ik ook echt wel langs het ijs heb gestaan.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het kan even duren, maar je kan kijken of je jezelf hier nog ergens langs de kant ziet staan.
In mijn geboortemaand was er zelfs een Elfstedentocht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
En uiteraard was er een Elfstedentocht in mijn geboortejaar, maar dat was sowieso wel een erg goed jaar natuurlijk.![]()
Inb4 "1963?".
Nee, zó oud ben ik niet.
Dat moet dan februari zijn, want je bent volgens mij te oud én te jong voor januari.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn geboortemaand was er zelfs een Elfstedentocht.
Heel goed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moet dan februari zijn, want je bent volgens mij te oud én te jong voor januari.
Altijd weer die gorilla en leeuwen wappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:53 schreef Em31 het volgende:
Vandaag in de statistieken
23.000 mensen
3 leeuwen
2 gorilla’s
[ twitter ]
Nooit een mondkapje op ook hequote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer die gorilla en leeuwen wappies
Alle tijd gehad om een vaccin te halen, maar te lui om een keer het huis uit te gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nouja, de vorige keer dat Bokito aan de wandel ging werd iedereen zo hysterisch. Snap wel dat ie pleinvrees heeft nu.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alle tijd gehad om een vaccin te halen, maar te lui om een keer het huis uit te gaan.
Misschien moet 't kussen nog een beetje zachter worden?. Precieze stand nog wat uitregelen. En ik denk ik ook wel dat het een beetje gewenning is?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:36 schreef Guanabana het volgende:
Mijn nieuwe oude koptelefoon is er, zit deze veel minder lekkerHoe kan dat nou. Is die oude in vijf jaar tijd comfortabeler geworden ofzo?
Heb echt geen zin om weer een nieuwe uit te zoeken
Wappie de Leeuw, bekend van de Ster-reclame.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoop het. Vind het wel apart, is gewoon hetzelfde ding. De bassen klinken ook dieper (is ook een extra bass ding, maar klinkt basseriger dan mijn oude?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien moet 't kussen nog een beetje zachter worden?. Precieze stand nog wat uitregelen. En ik denk ik ook wel dat het een beetje gewenning is?
Één leeuw wel. Maar alleen over de muil, niet over de neusquote:
Alsjemenou is dus eigenlijk 'ik ben benauwd'quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wappie de Leeuw, bekend van de Ster-reclame.
Maar dat komt omdat ze allemaal kerngezond waren hequote:Op vrijdag 19 november 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alle tijd gehad om een vaccin te halen, maar te lui om een keer het huis uit te gaan.
Ik heb er laatst een gekocht op Aliexpress, voor 30 euro. Baat het niet, dan schaadt het niet. Tot mijn verrassing was het een prima ding.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop het. Vind het wel apart, is gewoon hetzelfde ding. De bassen klinken ook dieper (is ook een extra bass ding, maar klinkt basseriger dan mijn oude?)
Ik kan wel naar een winkel gaan en daar nieuwe passen, maar dan zal je zien dat je thuis bent en het na een uur alsnog niet lekker zit en dan blijf je aan de gang.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:07 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)elijk-vuurwerkverbod
Heerlijk! Veel beter voor mijn hond ook!quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]kunnen we weer op tijd naar bed
We hebben hier heel veel uitzicht vanuit het raam, en we zagen vorig jaar alsnog genoeg vuurwerkquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:15 schreef H_T het volgende:
Ik vond het vorig jaar toch best fijn dat er wat mensen in de buurt toch vuurwerk afstaken. Vond dat wel zo gezellig
Ik vind normaal vuurwerk best leuk. Maar die rotjes en ander knalspul, vreselijk!quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:15 schreef H_T het volgende:
Ik vond het vorig jaar toch best fijn dat er wat mensen in de buurt toch vuurwerk afstaken. Vond dat wel zo gezellig
Vuurwerk dat alleen knalt hoeft voor mij niet en die knallers in aanloop naar oudjaar ook niet, maar een paar mooie vuurpijlen en cakes kan ik echt wel van genietenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind normaal vuurwerk best leuk. Maar die rotjes en ander knalspul, vreselijk!
Organiseer een vuurwerkshow waar je naartoe kunt en verder hoeft het van mij niet
Oh ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Vuurwerk dat alleen knalt hoeft voor mij niet en die knallers in aanloop naar oudjaar ook niet, maar een paar mooie vuurpijlen en cakes kan ik echt wel van genieten
Wacht, dat is morgen al.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:29 schreef molloot200 het volgende:
De eerste 10 NF-liedjes van het komende ESF seizoen zijn te luisteren. Ik verwijs u graag door naar
ESF / [2022] Estland - Eesti Laul 2022 #1
Aanstaande zaterdag om 20:35u is de eerste kwartfinale te zien van Eesti Laul!
Naar de bios, dat zegt hij toch?quote:
de bios, dat zei ik toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dit inderdaad. GMTA.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar de bios, dat zegt hij toch?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de bios, dat zei ik toch.Ah leuk. Die wilde ik ook nog gaan kijken maar eerst maar eens even rustig totdat mijn verkoudheid weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
de bios, dat zei ik toch.Veel plezier! Die heb ik nog net de vrijdag voor de nieuwe maatregelen gekeken. Ik vond hem zeker goed, maar wel wat aan de lange kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hij zal moeten leven met de consequenties!quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, de vorige keer dat Bokito aan de wandel ging werd iedereen zo hysterisch. Snap wel dat ie pleinvrees heeft nu.
https://www.bol.com/nl/nl/f/madelon/9300000043651779/quote:Samenvatting
Een verhaal over trauma, herinnering en de waarheid. Een boek dat niemand onberoerd zal laten.
In Madelons wereld is het nooit veilig. Door een sterk getraumatiseerde jeugd kunnen onschuldige zaken als elektriciteit of een kerstboom haar volledig ontregelen. Haar tienerjaren brengt ze dronken en vechtend door in een Nederlandse provinciestad en bij het volwassen worden wordt ze geconfronteerd met heftige probleemsituaties. Maar ze ontdekt ook de waarde van een warm en stabiel pleeggezin. Dat gezin – tot het uiterste getest – laat haar niet in de steek. Dit blijkt cruciaal voor Madelons ontwikkeling. Ze leert opnieuw te vertrouwen.
Madelon is een verhaal over trauma, herinnering en de waarheid. Een boek dat niemand onberoerd zal laten.
Daar gaat zijn wintersportquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij zal moeten leven met de consequenties!
[ afbeelding ]
Moet ie nu in quarantaine?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n grote bek is hij een echte superspreaderquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is hij ondertussen al op leeftijd, ziet er wel grijs uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Volgens mij zitten die beestjes altijd in quarantaine....
Straks moeten alle dieren ook nog gevaccineerd worden🖕
Laat die onschuldige beestjes met rust!
quote:Ze zijn niet goed hier! De dieren gaan der ook al aan. Straks gaan ze die ook nog een vaccinatie geven! Het is nog nooit voorgekomen zo lang als ik in de dierentuin kom dat het gezegd word dat de dieren het hebben. En ik kom er al 50 jaar. Achterlijke zooi.
Misschien moeten die lui eens even het vaccinatieboekje van hun huisdier check, daar staat al lang corona tussen de vaccinsquote:Als de angst er maar in blijft! Leuk bedacht Huug, maar we trappen er niet meer in! 🤥
[..]
de bios, dat zei ik toch.Kom ik je straks tegen in de biosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik kom al 50 jaar in de dierentuin, en ik heb nog nooit gehoord dat die dieren Covid-19 hadden! Ken dus nie kloppe!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
Weer een aantal pareltjes hoor op het nieuws van de besmette dieren:
[..]
[..]
[..]
Misschien moeten die lui eens even het vaccinatieboekje van hun huisdier check, daar staat al lang corona tussen de vaccins
Waar ben je nu?quote:
Je mag toch hopen dat ze zelf geen huisdier hebben, anders zijn ze al extreem dom. Het wordt tijd voor een IQ test voordat je een social media account mag aanmaken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
Weer een aantal pareltjes hoor op het nieuws van de besmette dieren:
[..]
[..]
[..]
Misschien moeten die lui eens even het vaccinatieboekje van hun huisdier check, daar staat al lang corona tussen de vaccins
Echt he, en dat soort mensen hebben nog stemrecht ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kom al 50 jaar in de dierentuin, en ik heb nog nooit gehoord dat die dieren Covid-19 hadden! Ken dus nie kloppe!
Jezus Christus, de grenzeloze domheid. En dat moeten we allemaal maar respecteren, want elke mening telt.
En beïnvloeden andere mensen met hun gedrag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt he, en dat soort mensen hebben nog stemrecht ook
Ah het Frozen deel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aflevering 9, seizoen 4.
We worden de laatste dagen wel echt doodgegooid met berichten waarin staat dat we respect voor ze moeten hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kom al 50 jaar in de dierentuin, en ik heb nog nooit gehoord dat die dieren Covid-19 hadden! Ken dus nie kloppe!
Jezus Christus, de grenzeloze domheid. En dat moeten we allemaal maar respecteren, want elke mening telt.
Ik respecteer de gorilla´s!quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
We worden de laatste dagen wel echt doodgegooid met berichten waarin staat dat we respect voor ze moeten hebben.
Hebben ze niet voor ons, maar toch
Echt sommige mensen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
We worden de laatste dagen wel echt doodgegooid met berichten waarin staat dat we respect voor ze moeten hebben.
quote:Ook Suzan (50) koos ervoor om zich te laten besmetten. Vooral omdat ze niet buitengesloten wil worden, maar bang is voor de bijwerkingen van het vaccin op lange termijn. "Voor mijn gevoel is nog niet alles duidelijk. Ik ben geen wetenschapper, maar ook geen wappie. Ik heb ook andere vaccinaties gehad."
Ze liet zich door haar zoon aansteken, die besmet thuis zat. "Mijn man en ik gingen langs bij hem en onze schoondochter om eten te brengen. Toen zeiden we: besmet ons maar! Toen hebben we geknuffeld en uit hetzelfde glas gedronken."
Vader bezoeken
Gisteren kreeg Suzan haar positieve testuitslag, daarvoor was ze al in quarantaine gegaan. "Ik wil niemand anders besmetten. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik zo veel last zou hebben. Ik ben heel gezond, heb sinds mijn achttiende geen griep gehad, het voelt als een flinke griep."
https://nos.nl/artikel/24(...)oek-naar-sluiproutes
Nou, wel een beetje. 5 minuten terug kwam ineens een optocht langs, achter het huis. Ik kon niet goed zien hoe en wat. Meerdere mensen hadden camera's bij, er waren er een paar die verkleed waren als pestdokters en de politie ging er achteraan. De stoet maakte flink lawaai. Ik heb geen idee wat het was, maar als er een paar verkleed zijn als pestdokters, denk je toch meteen aan coronawappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:43 schreef Strani het volgende:
Zo, hier nog iets bijzonders gebeurd in de tussentijd?
Dat klinkt inderdaad niet goedquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje. 5 minuten terug kwam ineens een optocht langs, achter het huis. Ik kon niet goed zien hoe en wat. Meerdere mensen hadden camera's bij, er waren er een paar die verkleed waren als pestdokters en de politie ging er achteraan. De stoet maakte flink lawaai. Ik heb geen idee wat het was, maar als er een paar verkleed zijn als pestdokters, denk je toch meteen aan coronawappies.
Het zal vast geen Sinterklaas geweest zijn neequote:Op vrijdag 19 november 2021 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje. 5 minuten terug kwam ineens een optocht langs, achter het huis. Ik kon niet goed zien hoe en wat. Meerdere mensen hadden camera's bij, er waren er een paar die verkleed waren als pestdokters en de politie ging er achteraan. De stoet maakte flink lawaai. Ik heb geen idee wat het was, maar als er een paar verkleed zijn als pestdokters, denk je toch meteen aan coronawappies.
Misschien was het wel een ludiek protest dat iedereen zich moest laten vaccineren. Ik begreep het niet echt. Ach ja, ze krijgen vast aandacht en wie weet lees ik het snel in de plaatselijke krantquote:
Op https://www.destentor.nl/jewoonplaats staat een artikel hieroverquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Met de 2G-maatregel die Mark Rutte en Hugo de Jonge overwegen gaat de overheid een stap te ver, vindt Vincent Lagerwaard in ******. Daarom organiseert hij in zijn woonplaats een lawaaiprotest, met de start op de boulevard en een wandeling door de binnenstad.
ahquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op https://www.destentor.nl/jewoonplaats staat een artikel hierover
[..]
Pestdokters vind ik heel eng. Clowns 2.0quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb Oreo ontbijtgranen gekocht. Ook al zo'n opofferingquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben bij NY Pizza ze Oreo Pizza Bread![]()
Ik offer me op om dit te proeven.
Ik begrijp niet zo goed welke langetermijneffecten ze nou precies zo bang voor zijn bij dat vaccin, bang genoeg dat ze het enger vinden dan het potentiële langetermijneffect van dood zijn als dat virus je net ff wat harder dan gemiddeld raakt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou echt slim om dit te doen ook, op je vijftigste.mooi Russisch roulette
Die misgun ik toch echt een ziekenhuisbed, mocht ze door corona opgenomen moeten worden...quote:
Ben je al doodziek, komt dit ineens je slaapkamer inquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pestdokters vind ik heel eng. Clowns 2.0
Ja, ik bedoel maarquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je al doodziek, komt dit ineens je slaapkamer in
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat het niet zover komt, dan heeft ze vooral zichzelf ermee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die misgun ik toch echt een ziekenhuisbed, mocht ze door corona opgenomen moeten worden...
Nee, dat hoop ik ook hoor. Ik gun het niemand om ziek te worden, zelfs dat mens niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet zover komt, dan heeft ze vooral zichzelf ermee.
Behalve dat het dan weer een extra "zie je wel, niet erger dan griep" figuur wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet zover komt, dan heeft ze vooral zichzelf ermee.
Dit dus. Ze had net zo goed op haar buik op de IC kunnen liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed welke langetermijneffecten ze nou precies zo bang voor zijn bij dat vaccin, bang genoeg dat ze het enger vinden dan het potentiële langetermijneffect van dood zijn als dat virus je net ff wat harder dan gemiddeld raakt.
Het is hard maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die misgun ik toch echt een ziekenhuisbed, mocht ze door corona opgenomen moeten worden...
Rijdt ze ook preventief tegen een boom om geen gordel te dragen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op https://www.destentor.nl/jewoonplaats staat een artikel hierover
[..]
Dat lijkt wel de enige drijfveer, 'we worden niet serieus genomen', 'we laten ons niet de les lezen', 'je kunt ons niet tot iets verplichten'. Wat een Neanderthal-gedrag vind ik dat. En dan vervolgens met allerlei onzin komen om je holbewoner-reactie te onderbouwen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Suzan waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rijdt ze ook preventief tegen een boom om geen gordel te dragen?
Te dom om te poepen.quote:
Ik denk dat we er wel voor moeten waken dat we niet te cynisch worden over de mensheid. De ruime meerderheid heeft zich gewoon laten vaccineren en klaagt er ook niet over.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
Dit denk ik de laatste tijd wel steeds meer.
NEE STRANI GEWOON IEDEREEN WEGquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we er wel voor moeten waken dat we niet te cynisch worden over de mensheid. De ruime meerderheid heeft zich gewoon laten vaccineren en klaagt er ook niet over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEE STRANI GEWOON IEDEREEN WEG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuancequote:Op vrijdag 19 november 2021 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we er wel voor moeten waken dat we niet te cynisch worden over de mensheid. De ruime meerderheid heeft zich gewoon laten vaccineren en klaagt er ook niet over.
En op het internet nog wel.quote:
Nou vooruit, het zij je vergeven wat mij betreft.quote:
Nee ook dat niet, maar als 80% zich laat vaccineren (bijvoorbeeld), mogen we ook 80% positief zijn over de mensheid als het om dit specifieke onderwerp gaat. En laten we wel zijn, die 80% halen we lang niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Nee nuance moet en mag natuurlijk best. Maar ik denk dat we er wel voor moeten waken dat we niet te mild gaan oordelen over de mensheid.
Het ligt er vooral aan over welk deel van de mensen het gaat. Het merendeel hoeven we weinig tot geen negatieve over te zeggen. Het andere deel is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Nee nuance moet en mag natuurlijk best. Maar ik denk dat we er wel voor moeten waken dat we niet te mild gaan oordelen over de mensheid.
Bij die 80% zitten ook allemaal eikels hoor!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, maar als 80% zich laat vaccineren (bijvoorbeeld), mogen we ook 80% positief zijn over de mensheid als het om dit specifieke onderwerp gaat. En laten we wel zijn, die 80% halen we lang niet.
Het is bijna overal wel dat een klein deel het voor de rest verpest. Voetbalsupporters, migranten, religieuzen, Nederlanders in Spanje etc.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, maar als 80% zich laat vaccineren (bijvoorbeeld), mogen we ook 80% positief zijn over de mensheid als het om dit specifieke onderwerp gaat. En laten we wel zijn, die 80% halen we lang niet.
Elke keer heb ik weer hoop dat het beter wordt tussen ons en elke keer doe je dan zo iets.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
Sorry @:Roger_Epiales - het is sterker dan ik
Ja oké wij horen ook allemaal bij die 80% en dat is inderdaad wel twijfelachtig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij die 80% zitten ook allemaal eikels hoor!!
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elke keer heb ik weer hoop dat het beter wordt tussen ons en elke keer doe je dan zo iets.![]()
Je lijkt soms Epiales wel.
Ik weet niet welk merk je hebt maar van mijn draadloze hoofdtelefoon is het oorschelp er afgevallenquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:36 schreef Guanabana het volgende:
Mijn nieuwe oude koptelefoon is er, zit deze veel minder lekkerHoe kan dat nou. Is die oude in vijf jaar tijd comfortabeler geworden ofzo?
Heb echt geen zin om weer een nieuwe uit te zoeken
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elke keer heb ik weer hoop dat het beter wordt tussen ons en elke keer doe je dan zo iets.![]()
Je lijkt soms Epiales wel.
FOKkersquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is bijna overal wel dat een klein deel het voor de rest verpest. Voetbalsupporters, migranten, religieuzen, Nederlanders in Spanje etc.
Precies, hop naar bed nu!quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu t/m aflevering 13 gekeken. Wel weer mooi geweest zo.
Bedoel je dat een paar FOK!kers het voor de rest verpesten, of alle FOK!kers voor de mensheid?quote:
Over de plank misslaan gesprokenquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:50 schreef Em31 het volgende:
Die reclame van Bol.com met die pop gemaakt van een voetbal
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Over de plank misslaan gesproken
Ik vond het een mooi voorbeeld dat het niet allemaal perfect hoeft te zijn om kinderen toch blij te maken. Nou ja, tot die laatste paar seconden dus.quote:
Het blijft een winkel die moet verkopenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi voorbeeld dat het niet allemaal perfect hoeft te zijn om kinderen toch blij te maken. Nou ja, tot die laatste paar seconden dus.
Ja, ik vond het echt een slechte reclame ook. Gaat ook best wel z'n doel voorbij ook denk ik; veel mensen krijgen hierdoor juist een afkeer tegen dat joch met die pop en dus indirect ook naar Bol?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Over de plank misslaan gesproken
Die was briljant jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:17 schreef molloot200 het volgende:
De Sinterklaasreclame van Bol.com uit 2008 daarentegen...
Toen Bol alleen nog mediawinkel wasquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:17 schreef molloot200 het volgende:
De Sinterklaasreclame van Bol.com uit 2008 daarentegen...
Dat is inderdaad niet best.quote:
Ik vermoed dat de overlap in deelnemers groot is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Oof. Doet me qua beelden een beetje denken aan de avondklokrellen.
Ditquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de overlap in deelnemers groot is.
Er is straks vast wel een mod die je even in de TT wil frotten na twaalven.quote:
Ja, ik zag al #Rotterdam trending staan en maakte de fout erop te klikken.quote:
Wij? Ben jij ook met twee in een hoofd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh maar wij posten gewoon vanaf nu 38 minuten niet meer
Verplicht nog een half uur posten is ietwat awkwardquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij? Ben jij ook met twee in een hoofd?![]()
Oh nee wacht, ik zie het al. 200 molloten, dat lijkt me best snel onrustig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |