Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Doet Jannes ook nog mee met dat pirstenfestijn?
Hoor je (gelukkig) ook niks meer van.
Rene Schuurmans?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Van wie is eigenlijk 'Laat de zon in je hart'? Dat nummer heb ik meermaals ongewenst in het hoofd gekregen
René Schuurmans!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Van wie is eigenlijk 'Laat de zon in je hart'? Dat nummer heb ik meermaals ongewenst in het hoofd gekregen
Zo te zien bedoel ikquote:Op donderdag 18 november 2021 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rene Schuurmans?
Beppy Kraft?
Willy Sommers?
quote:
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 november 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.
Als hij zo goed is met liedjes die blijven hangen moet ie misschien iets met het Songfestival doen!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.
zekersquote:
quote:
Nou ze heeft het wel over aardappels met chocola en boontjes met vanillevla, dus denk het nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar begrijpt ze ook waar ze over zingt?
Oh dear, dat klinkt idd niet alsof ze er helemaal bij is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ze heeft het wel over aardappels met chocola en boontjes met vanillevla, dus denk het niet
Video niet gekeken, dus weet de context niet, maar weet wel dat Simone Kleinsma erg goed is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Jan heeft haar gedumpt voor Simone Kleinsma
https://www.rtlboulevard.(...)het-over-andere-boeg
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grog voor jou deze ochtend
[ afbeelding ]
Altijd gezellig in Volendamquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Simonequote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Video niet gekeken, dus weet de context niet, maar weet wel dat Simone Kleinsma erg goed is.
quote:Besmette groep Nederlanders spoorloos in Spanje
De autoriteiten in het westen van Spanje zijn op zoek naar een groep van veertien Nederlanders die ervandoor zou zijn gegaan nadat een deel van hen positief was getest op corona. De groep moest na de positieve tests in quarantaine in hun accommodatie, maar is spoorloos. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)-spoorloos-in-spanje
Wel echt boulevard.. 90% gaat over de film en de titel/waar men het over heeft is de roddelquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Nogal jaquote:
Nu zijn er gelijk allemaal verkoudenquote:
Misschien heeft zij hem een keer echt aardappels met chocola en boontjes met vanillevla voorgeschoteld en was ze beledigd toen hij vroeg of het wel goed met haar ging?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik wist niet dat die twee gebr gebrou .. Ruzie hebben![]()
Als het om zo’n futiliteit gaat, had ik al wel 40 jaar gebrouilleerd kunnen zijn met mijn familie en dan vooral mijn schoonouders (daar zijn ze weer)quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft zij hem een keer echt aardappels met chocola en boontjes met vanillevla voorgeschoteld en was ze beledigd toen hij vroeg of het wel goed met haar ging?
Grog voor iedereen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu zijn er gelijk allemaal verkouden
Want die serveren hun aardappels altijd met chocola?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als het om zo’n futiliteit gaat, had ik al wel 40 jaar gebrouilleerd kunnen zijn met mijn familie en dan vooral mijn schoonouders (daar zijn ze weer)
Nee, veel ergerquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die serveren hun aardappels altijd met chocola?
Helemaal geen aardappels?quote:
quote:
quote:
Ah, maar dan gelukkig wel met aardappels.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Niet qua eten, maar qua gedrag en opmerkingen
Goed!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Goed! Met jou?
Heb je de krant al?
Geen idee. Ze doen er alles aan dat we daar maar niet komen eten. Okee, da’s een beetje overdreven, maar ze hebben het liever nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, maar dan gelukkig wel met aardappels.
Dat is balen zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
M’n krant is er niet![]()
Zo heerlijk om de dag te beginnen met een bakkie en een krantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |