Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
Doet Jannes ook nog mee met dat pirstenfestijn?
Hoor je (gelukkig) ook niks meer van.
Rene Schuurmans?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Van wie is eigenlijk 'Laat de zon in je hart'? Dat nummer heb ik meermaals ongewenst in het hoofd gekregen
René Schuurmans!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja
Van wie is eigenlijk 'Laat de zon in je hart'? Dat nummer heb ik meermaals ongewenst in het hoofd gekregen
Zo te zien bedoel ikquote:Op donderdag 18 november 2021 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rene Schuurmans?
Beppy Kraft?
Willy Sommers?
quote:
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 november 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.
Als hij zo goed is met liedjes die blijven hangen moet ie misschien iets met het Songfestival doen!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De originele versie is geschreven door Ralph Siegel trouwens. Mocht je je afvragen waarom het zo irritant goed blijft hangen.
zekersquote:
quote:
Nou ze heeft het wel over aardappels met chocola en boontjes met vanillevla, dus denk het nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar begrijpt ze ook waar ze over zingt?
Oh dear, dat klinkt idd niet alsof ze er helemaal bij is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ze heeft het wel over aardappels met chocola en boontjes met vanillevla, dus denk het niet
Video niet gekeken, dus weet de context niet, maar weet wel dat Simone Kleinsma erg goed is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Jan heeft haar gedumpt voor Simone Kleinsma
https://www.rtlboulevard.(...)het-over-andere-boeg
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grog voor jou deze ochtend
[ afbeelding ]
Altijd gezellig in Volendamquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Simonequote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Video niet gekeken, dus weet de context niet, maar weet wel dat Simone Kleinsma erg goed is.
quote:Besmette groep Nederlanders spoorloos in Spanje
De autoriteiten in het westen van Spanje zijn op zoek naar een groep van veertien Nederlanders die ervandoor zou zijn gegaan nadat een deel van hen positief was getest op corona. De groep moest na de positieve tests in quarantaine in hun accommodatie, maar is spoorloos. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)-spoorloos-in-spanje
Wel echt boulevard.. 90% gaat over de film en de titel/waar men het over heeft is de roddelquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:17 schreef Em31 het volgende:
Nogal jaquote:
Nu zijn er gelijk allemaal verkoudenquote:
Misschien heeft zij hem een keer echt aardappels met chocola en boontjes met vanillevla voorgeschoteld en was ze beledigd toen hij vroeg of het wel goed met haar ging?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik wist niet dat die twee gebr gebrou .. Ruzie hebben![]()
Als het om zo’n futiliteit gaat, had ik al wel 40 jaar gebrouilleerd kunnen zijn met mijn familie en dan vooral mijn schoonouders (daar zijn ze weer)quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heeft zij hem een keer echt aardappels met chocola en boontjes met vanillevla voorgeschoteld en was ze beledigd toen hij vroeg of het wel goed met haar ging?
Grog voor iedereen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu zijn er gelijk allemaal verkouden
Want die serveren hun aardappels altijd met chocola?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als het om zo’n futiliteit gaat, had ik al wel 40 jaar gebrouilleerd kunnen zijn met mijn familie en dan vooral mijn schoonouders (daar zijn ze weer)
Nee, veel ergerquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die serveren hun aardappels altijd met chocola?
Helemaal geen aardappels?quote:
quote:
quote:
Ah, maar dan gelukkig wel met aardappels.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Niet qua eten, maar qua gedrag en opmerkingen
Goed!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Goed! Met jou?
Heb je de krant al?
Geen idee. Ze doen er alles aan dat we daar maar niet komen eten. Okee, da’s een beetje overdreven, maar ze hebben het liever nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, maar dan gelukkig wel met aardappels.
Dat is balen zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
M’n krant is er niet![]()
Zo heerlijk om de dag te beginnen met een bakkie en een krantje
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
Etentje met mijj schoonouders is nu ook tot nader order uitgesteld
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer opgeknapt en dus weer aan het werk. Ben nog wel moe maar hoef maar een half dagje gelukkig.
Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
Rusland aanvallen in de zomer en dan in de problemen komen als de bladeren van de bomen vallen is historisch ook wel een leuke rubriek gebleken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1812
De Britse premier Spencer Perceval wordt vermoord onderweg naar het House of Commons.
Verder is 1812 het jaar dat de Oorlog van 1812 begint, wie had dat gedacht?![]()
Maar natuurlijk staat dit jaar vooral bekend als het jaar dat Napoleon het geweldige, lumineuze, zeg maar gerust briljante plan om Rusland aan te vallen ten uitvoer bracht. Met een enorm leger van ruim 680.000 man trok hij zelfverzekerd het Russische rijk binnen, zes maanden later zouden hiervan slechts zo'n 40.000 man terugkeren.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat in Spanje een groep van veertien Nederlanders is gevlucht, nadat zes van hen Corona bleken te hebben. Ze moesten in quarantaine in hun hotel, maar toen er gekeken werd of ze er nog zaten, waren ze verdwenen.
Echt een heel verstandig idee van die groep
Ja, zo leuk zelfs dat het eigenlijk maar raar is dat we bijna 130 jaar op een goed vervolg hebben moeten wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rusland aanvallen in de zomer en dan in de problemen komen als de bladeren van de bomen vallen is historisch ook wel een leuke rubriek gebleken.
Echt hequote:
Ik hoop dat de identiteit van ze bekend is en dat ze gestraft worden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat in Spanje een groep van veertien Nederlanders is gevlucht, nadat zes van hen Corona bleken te hebben. Ze moesten in quarantaine in hun hotel, maar toen er gekeken werd of ze er nog zaten, waren ze verdwenen.
Mag men op grond van zoiets straffen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de identiteit van ze bekend is en dat ze gestraft worden.
Je volgt niet de instructies van de overheid op, dat lijkt me wel dan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mag men op grond van zoiets straffen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mag men op grond van zoiets straffen eigenlijk?
quote:Correspondent Rop Zoutberg:
"Na de verdwijning werd er meteen een opsporingsbericht uitgegeven. Dat betekent dat de politie en veiligheidsdiensten naar hen uitkijken op onder andere vliegvelden. Opsporingsdiensten hebben de opdracht om hen aan te houden.
Dit wordt in Spanje echt als een zware overtreding gezien, en er wordt veel aandacht aan besteed in de media. Aan het niet voldoen aan quarantaineregels staan boetes van 3000 tot 60.000 euro.
https://nos.nl/artikel/24(...)-spoorloos-in-spanje
Ja, kan best een dure vakantie worden, zeker als dat per persoon is.quote:
Ja inderdaad. Kan je beter op eigen kosten in quarantaine in een hotel zitten, dat is dan goedkoper.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, kan best een dure vakantie worden, zeker als dat per persoon is.
Woohooquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
Gheghe. Sukkels.quote:
Er is een jacht op ze geopend. Dus de identiteit zal internationaal wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de identiteit van ze bekend is en dat ze gestraft worden.
Dat laatste deel van migraine is net of je bent aangereden door een vrachtwagen. Heb jij dat ook?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer opgeknapt en dus weer aan het werk. Ben nog wel moe maar hoef maar een half dagje gelukkig.
Wie had gedacht dat Waterloo ook in Rusland kon liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1812
De Britse premier Spencer Perceval wordt vermoord onderweg naar het House of Commons.
Verder is 1812 het jaar dat de Oorlog van 1812 begint, wie had dat gedacht?![]()
Maar natuurlijk staat dit jaar vooral bekend als het jaar dat Napoleon het geweldige, lumineuze, zeg maar gerust briljante plan om Rusland aan te vallen ten uitvoer bracht. Met een enorm leger van ruim 680.000 man trok hij zelfverzekerd het Russische rijk binnen, zes maanden later zouden hiervan slechts zo'n 40.000 man terugkeren.
Oh nee hoor. Er zijn ergere dingenquote:
Dat is ook mijn ochtendritueel. Voor het werken even de krant lezen met een kopje thee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Er zijn ergere dingen![]()
Maar ik verheug me er altijd op. De krant met een bakkie![]()
Wat een stel debielenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Redefine het volgende:
Je moet idd wel in een heel duur hotel zitten om dit de goedkopere optie te laten zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan je beter op eigen kosten in quarantaine in een hotel zitten, dat is dan goedkoper.
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je moet idd wel in een heel duur hotel zitten om dit de goedkopere optie te laten zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ochtendritueel. Voor het werken even de krant lezen met een kopje thee.
Maar goed dat we het dijkonderhoud hadden verwaarloosd, anders hadden we de Biesbosch nooit gehad..quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag danken wij Sint Elisabeth voor het ontstaan van de Biesbosch.
De tweede van drie Sint-Elisabethsvloeden.quote:
rip.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
We rijden met de trojka door het eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koudquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
In Dubbelmonde, Eemkerk of Twintighoeven is die dankbaarheid vermoedelijk wat kleiner.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag danken wij Sint Elisabeth voor het ontstaan van de Biesbosch.
Ach, je hoort nooit iemand uit de buurt er meer over. Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Dubbelmonde, Eemkerk of Twintighoeven is die dankbaarheid vermoedelijk wat kleiner.
Het is gewoon warm buitenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud![]()
Was het maar zo'n feest.
Trojka hier, trojka daarquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik las het ja. Maar ze zitten in het westen dus da's toch nog wel zeker 800km van hier zou ik denken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nou @:strani, als je ergens een verdwaalde groep Nederlanders ziet lopen, nodig ze maar even niet thuis uit.
Ik wilde het net komen melden. Nou zullen de wappies helemaal losgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
Oostenrijk voert per 1 februari vaccinatieplicht in.
Ja, blijkbaar blijven ze daar doormodderen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach, je hoort nooit iemand uit de buurt er meer over. Zal wel meevallen.
Oostenrijk geeft echt geen fuckquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
Oostenrijk voert per 1 februari vaccinatieplicht in.
Ja ok, maar het is 2021, dus 800km hoeft geen reis van een paar weken meer te zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las het ja. Maar ze zitten in het westen dus da's toch nog wel zeker 800km van hier zou ik denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |