Dan heb je geluk gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
EchtIk heb dat nog nooit gehad, mijn olijven waren altijd keurig pitloos
Ik heb mijn kies in tweeën gebroken op een Oreo koekjequote:Op donderdag 18 november 2021 14:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad.
Mijn moeder heeft al eens een kies in tweeën gebroken en eens een kersverse kroon (amper een week eerder gezet) afgebroken op een pit in een ontpitte olijf. Dat tweede is waarom ik er net aan dacht.
Zelf heb ik er dus ook al meerdere keren een gehad.
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer is dat! Had je nu hetzelfde model of een ander model gekozen als eerst?
Olives: 2 pit or not to pit?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:55 schreef ijs_beer het volgende:
Deze TT biedt potentie voor een sequel.
Een Oreo, hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mijn kies in tweeën gebroken op een Oreo koekje![]()
Maar ik zal de volgende keer toch voorzichtiger zijn als ik weer olijven eet. Waar is die goede oude tijd gebleven, toen ik nog geen olijven lustte
Geen idee, de tandarts dacht dat er misschien al langer een klein breukje in de kies had gezeten. De kies was al zwak door een grote vulling en een wortelkanaalbehandeling.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Oreo, hoe krijg je dat nou voor elkaar?![]()
Die goede oude tijd is er voor mij nooit geweest. Ik vond olijven als klein kind al lekker.
Ja dat merk je dan meteen he, met een koptelefoon is het ook niet dat je denkt, ach dat went nog wel. Gelukkig maar dat ze je oude vertrouwde model nog hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.
Dus nu heb ik gewoon weer dezelfde besteld die ik al had, dan maar niet draadloos hoor. Heb jarenlang genot gehad van dat ding, dus prima.
Was wel bijna nergens meer te krijgen, alleen de MediaMarkt had 'm nog
Ik moet ook nog een nieuwe koptelefoon kopen. Van mijn huidige begint de bescherming (de stof dat om de oordingen zit) los te laten. Dus zodra ik dat ding op heb gehad, zitten mijn oren onder het zwarte spul.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Verdomme, zit al paar dagen te wachten op nieuwe draadloze koptelefoon, heb ik hem net binnen zit hij TOTAAL niet lekker op mijn oren. Dus hij kan meteen terug, en heb ik nog niks.
Welke raad je aan?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.
Dus nu heb ik gewoon weer dezelfde besteld die ik al had, dan maar niet draadloos hoor. Heb jarenlang genot gehad van dat ding, dus prima.
Was wel bijna nergens meer te krijgen, alleen de MediaMarkt had 'm nog
Was al heel wat aan gesleuteld dan, lijkt me dat hij daardoor idd al zwakker zal zijn geweest.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee, de tandarts dacht dat er misschien al langer een klein breukje in de kies had gezeten. De kies was al zwak door een grote vulling en een wortelkanaalbehandeling.
Ik lust pas sinds een paar jaar olijvenmaar ik vind ze nu ook wel echt heel lekker. Vooral groene olijven met knoflook
Niet té stevig kloppen he, je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was al heel wat aan gesleuteld dan, lijkt me dat hij daardoor idd al zwakker zal zijn geweest.
Mijn kiezen is nog nooit wat aan gedaan of in geboord.
* Heel stevig afklopt
Ik heb net voor het eerst wat gegeten, een cracker en een beschuitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik het pakketje weer dichtmaken, naar het PostNL punt, kon ze het retourticket niet scannen.En heb toch al zo'n hekel aan dingen retourneren.
Dus ik naar de Albert Heijn want daar zit zo'n Bol.com punt. Gelukkig lukte het daar wel meteen.
Ben vandaag 100x heen en weer geweest voor die bestelling
Wat een dag. En heb nog niet eens geluncht.
Oja sorry, jij hebt het ook zwaar qua etenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst wat gegeten, een cracker en een beschuit
Ach, het is een gewoon vorm van intermittent fastingquote:Op donderdag 18 november 2021 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja sorry, jij hebt het ook zwaar qua eten![]()
Hier gaat dat nog steeds met een retoursticker over de oude sticker heen plakken en heel verontwaardigd zijn als het bedrijf geen retoursticker meestuurt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Guanabana het volgende:
On the bright side: ik vind het echt superchill dat je voor retourneren tegenwoordig alleen maar een barcode op je telefoon hoeft te laten scannen, wat een tijden leven we in. EN ik woon praktisch naast de Albert Heijn en PostNL-punt dus dat scheelt een hoop.
Ja het ligt er ook aan waar je bestelt, maar bij Bol.com kan het tegenwoordig dus heel makkelijk!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier gaat dat nog steeds met een retoursticker over de oude sticker heen plakken en heel verontwaardigd zijn als het bedrijf geen retoursticker meestuurt.
Dat lijkt mij ook, dat geluk heb ik echter ook nooit gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
Dat lijkt me zo tof he, als je een fossiel van een dinosaurus vindt
Wij hebben ook wel eens fossielen gezocht maar dan bleef het bij tanden, schelpjes en koraal enzo.
Ik voel opeens de neiging om een weekendje Centerparcs te boeken op mijn laptopquote:Op donderdag 18 november 2021 15:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel me echt altijd een onbedoelde influencer met die automatische linkjes
Ook bij Bol zou ik met stickers aan de slag gaan, ik heb immers geen foon om wat voor codes dan ook op te laten scannen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het ligt er ook aan waar je bestelt, maar bij Bol.com kan het tegenwoordig dus heel makkelijk!
Oja, dat is waar ookquote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook bij Bol zou ik met stickers aan de slag gaan, ik heb immers geen foon om wat voor codes dan ook op te laten scannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Herkenbaar. Maar bij mij was het een vriendin.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Guanabana het volgende:
'OMG HOE LEEF JIJ, IK KAN ECHT NIET ZONDER, HOEZO HEB JE GEEN SMARTPHONE?!' en dat was irritant.
Heb je er nu inmiddels wel een?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar bij mij was het een vriendin.
Ja, dat wel. Ik werd soort van gedwongen om er een te nemen toen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je er nu inmiddels wel een?
Wow, nooit geweten dat gedwongen relaties in Zeeland ook voorkomenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik werd soort van gedwongen om er een te nemen toen.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook
Ik zal niet zeggen 'je weet niet wat je mist!', want toen ik in 2015 nog geen smartphone had had ik een collega die altijd heel dramatisch deed van 'OMG HOE LEEF JIJ, IK KAN ECHT NIET ZONDER, HOEZO HEB JE GEEN SMARTPHONE?!' en dat was irritant.Iedereen die ik ken heeft zo'n ding, ook mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg ook vaak genoeg zo'n ding in mijn handen gedrukt en leen heel af en toe die van mijn moeder als het echt ergens voor nodig is, zoals bij het ESF met al die apps die je moest hebben.
Het is dan ook niet dat ik helemaal niet weet wat ik mis, ik wil er gewoon geen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je er nu inmiddels wel een?
Hebben jullie het nog steeds over een vriendin?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik werd soort van gedwongen om er een te nemen toen.![]()
Ze moeten wel. Anders planten ze zich nooit voortquote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat gedwongen relaties in Zeeland ook voorkomen
Ik snap nog niet goed wat de vriendin van je moeder met apps te maken heeft maar verder: goed verhaal!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft zo'n ding, ook mijn moeder.
Ik krijg ook vaak genoeg zo'n ding in mijn handen gedrukt en leen heel af en toe die van mijn moeder als het echt ergens voor nodig is, zoals bij het ESF met al die apps die je moest hebben.
Het is dan ook niet dat ik helemaal niet weet wat ik mis, ik wil er gewoon geen.
Oe, lekker! "Gewoon" naturel of gooi je er nog wat extra's bij?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:24 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik eet vanavond pannenkoeken
Ooooeeh nice. Gewoon pannekoeken met stroop of fancy pannekoeken met helemaal groenten erbij enzo?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:24 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik eet vanavond pannenkoeken
Ik heb ook gelijk spek en kaas gekochtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, lekker! "Gewoon" naturel of gooi je er nog wat extra's bij?
Doe ik ook regelmatig, kan zeer verhelderend zijn.quote:
In dit geval is het meer een soort chaotische ruzie in mijn hoofdquote:Op donderdag 18 november 2021 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe ik ook regelmatig, kan zeer verhelderend zijn.
Zoiets had ik begin van het jaar met een Xbox, want niet echt nodig, toch een paar honderd euro, dit dat.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef Yesse het volgende:
Ik ben met mijzelf in discussie. Een Nintendo Switch aanschaffen of niet. Hij is nu goedkoper ivm. Black Friday deals. Het is een beetje mijn kinderlijke enthousiasme v.s. mijn volwassen verstand
[..]
Ooooeeh nice. Gewoon pannekoeken met stroop of fancy pannekoeken met helemaal groenten erbij enzo?
Edit: ik ben spuit 11
Godenmaaltijd wordt ditquote:Op donderdag 18 november 2021 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk spek en kaas gekochtRozijnen heb ik ook nog, en verder suikers (inclusief bruine nu
), stroop, jam en hagelslag. Ik zit denk ik wel goed vanavond
Dit zou je nou tegen @Arizona nooit durven zeggen hè.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani wij kunnen bellen voor de booster.
Daar ga ik wel voorquote:
Kom anders even delenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voorEn omdat ik nooit zoveel pannenkoeken in een keer op kan heb ik morgen ook meteen een goede lunch
Ik heb mezelf gestoksnaveld voor ik naar Nederland kwam, voor de zekerheid. Kreeg een zeer positief resultaatquote:Op donderdag 18 november 2021 14:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog nooit gestoksnaveld
Of me laten stoksnavelen, eigenlijk. Waarom klinkt dit seksueel.
Ze kunnen onder de deur doorquote:Op donderdag 18 november 2021 16:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kom anders even delenIk zit nog steeds vast op m'n slaapkamer rip
Blijkt Nederland toch ineens een heel groot landquote:Op donderdag 18 november 2021 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kunnen onder de deur doorZe zijn alleen wel koud tegen de tijd dat ik bij jou ben
Zijn er ook geen mensen om behandeld te worden op die behandelafdeling?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:43 schreef Cyan9 het volgende:
Klacht: iedereen hier is al naar huis, en nu zit ik heel alleen nog op de behandelafdeling.
Oke, maar moeten wij dit ook allemaal weten?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gestoksnaveld voor ik naar Nederland kwam, voor de zekerheid. Kreeg een zeer positief resultaat
Hooguit omdat hij bang is dat hij straks geld moet gaan terugbetalen of zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik vraag me dus af of Sywert niet elke avond hier uren wakker over ligt
Ja ik probeer een taboe te doorbreken in deze conservatieve SC.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, maar moeten wij dit ook allemaal weten?
Onmenselijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hooguit omdat hij bang is dat hij straks geld moet gaan terugbetalen of zo.
Terecht!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik probeer een taboe te doorbreken in deze conservatieve SC.
Oh jawel. Maar de running gag is juist dat wij twee stokoud zijn hequote:Op donderdag 18 november 2021 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zou je nou tegen @:Arizona nooit durven zeggen hè.
Nee, want er zijn geen behandelaars (behalve ik dan).quote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er ook geen mensen om behandeld te worden op die behandelafdeling?
Dat nemen ze in behandeling.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn er ook geen mensen om behandeld te worden op die behandelafdeling?
Maar jij telt voor negen toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, want er zijn geen behandelaars (behalve ik dan).
Alleen jij? Ja, dan zal er wel weinig behandeld worden inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus er is niemand om te behandelen maar jij moet blijven omdat er anders geen werkloze behandelaars zijn?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En bedankt.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen jij? Ja, dan zal er wel weinig behandeld worden inderdaad.
Dat zijn nou eenmaal m'n werktijden.. Als je later begint, ben je ook later vrij.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus er is niemand om te behandelen maar jij moet blijven omdat er anders geen werkloze behandelaars zijn?
[ afbeelding ]
Ik antwoordde alsof het over een smartphone ging.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie het nog steeds over een vriendin?
Ah meneer heeft kunnen uitslapen!quote:Op donderdag 18 november 2021 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En bedankt.
[..]
Dat zijn nou eenmaal m'n werktijden.. Als je later begint, ben je ook later vrij.
quote:
Ah ok, dat klinkt ook wel logischer.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik antwoordde alsof het over een smartphone ging.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat klinkt ook wel logischer.
Nou, hopen dat @:guanabana het ook zo begrepen heeft.
En @Arizona niet te vergeten. Er ging een wereld voor haar open over de Zeeuwse cultuurquote:Op donderdag 18 november 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat klinkt ook wel logischer.
Nou, hopen dat @:guanabana het ook zo begrepen heeft.
Ah. Dus je bent te lui om vroeger te beginnen. Om daarna te klagen dat je aan het eind van de dag in je eentje bentquote:Op donderdag 18 november 2021 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En bedankt.
[..]
Dat zijn nou eenmaal m'n werktijden.. Als je later begint, ben je ook later vrij.
Dus mocht er hier iemand in Schijndel wonen, probeer voorlopig even zo min mogelijk in te ademen buiten.quote:In Schijndel is na een legionella-uitbraak iemand overleden en zijn meer dan tien mensen ziek geworden. De meesten van hen liggen in het ziekenhuis.
Alle besmette personen wonen in Schijndel en zijn tussen de 60 en 90 jaar, laat de gemeente weten. De bron van de infectie is nog niet gevonden. Daar wordt naar gezocht.
De GGD vermoedt dat de bron in de open lucht te vinden is. De fonteinen in het centrum van Schijndel zijn daarom uitgezet. Het inademen van de legionellabacterie kan gebeuren via kleine waterdruppeltjes of deeltjes tuinaarde. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)-uitgezet-in-centrum
Volgens mij hoor ik deze optie voor het eerstquote:Op donderdag 18 november 2021 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Wij gaan straks rode bietenrisotto eten
Ja! Dielisjus!quote:Op donderdag 18 november 2021 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op een pannenkoek?dat klinkt niet heel lekker!
Ooit eens van de AH website geplukt en zo nu en dan eten we dat:quote:Op donderdag 18 november 2021 18:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik deze optie voor het eerstIs het iets traditioneels of een eigen creatie?
Hemelsquote:
Leuk, eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 18 november 2021 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Hier gaat de rodekool-ovenschotel over een paar minuten uit de oven.
Geinig, ik ga het recept eens bekijken. Dank jequote:Op donderdag 18 november 2021 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ooit eens van de AH website geplukt en zo nu en dan eten we dat:
https://www.ah.nl/allerha(...)nrisotto-met-spekjes
Zeven uur wekker is uitslapen?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah meneer heeft kunnen uitslapen!
spek en kaas begrijp ik. stroop ook, maar niet met die andere twee ingredientenquote:Op donderdag 18 november 2021 18:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja! Dielisjus!
Welk gedeelte van de omschrijving staat je niet aan?
Ik kan niet spreken voor de combi met kaas erbij, maar spek en stroop is echtquote:Op donderdag 18 november 2021 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
spek en kaas begrijp ik. stroop ook, maar niet met die andere twee ingredienten
quote:
Als het zo moet, dan post ik wel niet. Klaar met die terugkerende steken onder water.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Dus je bent te lui om vroeger te beginnen. Om daarna te klagen dat je aan het eind van de dag in je eentje bent
Het is echt zaligquote:Op donderdag 18 november 2021 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Spek en stroop is behoorlijk mainstream dacht ik. Spek, kaas en stroop wat minder, maar ook dat zit nog lang niet op het niveau rolmops in chocoladesaus of zoietsquote:Op donderdag 18 november 2021 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De hoeveelheid sneren mag wat mij betreft een stuk omlaag jaquote:Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Als het zo moet, dan post ik wel niet. Klaar met die terugkerende steken onder water.
Van mij mag je rustig klagen als je nog alleen op je werk bent, dat is toch ook helemaal niet leukquote:Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Als het zo moet, dan post ik wel niet. Klaar met die terugkerende steken onder water.
Ik heb wel eens een pannenkoek hawai gemaakt, dus met ham, kaas en ananas. En daar nog stroop bij ook. Smaakte ook nog primaquote:Op donderdag 18 november 2021 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Spek en stroop is behoorlijk mainstream dacht ik. Spek, kaas en stroop wat minder, maar ook dat zit nog lang niet op het niveau rolmops in chocoladesaus of zoiets
Probeer het anders eens de volgende keerGewoon, klein stukje om te proeven
Bij die laatste had ik dan denk ik weer geen stroop gedaan, vanwege de verschillende groentes erin. Of het ergens op slaat om het daar op te baseren weet ik nietquote:Op donderdag 18 november 2021 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pannenkoek hawai gemaakt, dus met ham, kaas en ananas. En daar nog stroop bij ook. Smaakte ook nog prima. Mijn standaard pannenkoek-met-extra's is spek en appel. Dat combineert super.
Ik vond mijn pannenkoek laatst in het pannenkoekenhuis ook heel verrassend maar echt heel lekker: met tomaat, champignons, ui en rauwkost. En stroop natuurlijk
Ik hoop dat je klachten op je werk wat beter behandeld.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Dude, misschien niet het juiste moment voor zo'n opmerking.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat je klachten op je werk wat beter behandeld.
Ah, fijn dat het smaaktequote:Op donderdag 18 november 2021 19:04 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, het was een groot succes![]()
Gaan we zeker vaker eten
Welke sneren? Ik zie ze niet hoor. Ik zie grappen en flauwe grappen.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
De hoeveelheid sneren mag wat mij betreft een stuk omlaag ja
Haha, dit was inderdaad wel een goedmakerquote:Op donderdag 18 november 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, fijn dat het smaakte. Ik vind het zelf ook echt een heerlijke schotel, zo'n lekkere combi van smaken.
Ik voelde al helemaal de druk na mijn vorige tip over de lasagnette die jullie niet lekker vonden
Ik had ook eerst een klein beetje stroop erop gedaan, ik twijfelde zelf ook, maar het smaakte dus verrassend lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij die laatste had ik dan denk ik weer geen stroop gedaan, vanwege de verschillende groentes erin. Of het ergens op slaat om het daar op te baseren weet ik niet
Ik heb ook wel eens pannenkoeken gehad met saté, ragout, gebakken uien er bovenop (dus niet in het beslag meegebakken) en zelfs een keer babi pangangWel in alle gevallen zonder stroop (denk ik ten minste)
Tussen hoe het bedoeld iets en hoe iets overkomt kan best een groot verschil zitten.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke smeren? Ik zie ze niet hoor. Ik zie grappen en flauwe grappen.
Dat zie je toch zelf ook wel
Ik kan me zomaar indenken dat deze tekst op een ander kan overkomen als 'Dus het is je eigen schuld luilak, wat zit je te zeiken'. Ik weet niet of het bij Cyan9 op die manier overkomt (want ik ben hem niet), maarquote:Op donderdag 18 november 2021 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Dus je bent te lui om vroeger te beginnen. Om daarna te klagen dat je aan het eind van de dag in je eentje bent
Dit geeft wel aan dat Cyan het geen leuke grap vindt en dat hij wel steken onder water ervaart. Ik zie ook vaker 'grappen' langskomen waarvan ik denk dat ze makkelijk verkeerd kunnen vallen, ongeacht hoe ze bedoeld zijn. Na zo'n opmerking kan je ook in jezelf gniffelen om je volgende gedachte zonder het te posten. Want waarom zouquote:Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
beter vallen bij Cyan dan de eerste? Zeker nadat hij heeft aangegeven de vorige grap totaal niet te waarderen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat je klachten op je werk wat beter behandeld.
Als ik serieus was geweest had je een punt gehad. Maar dat ben ik niet want ik denk dat Cyan gewoon is in zijn vak en daar passie voor heeft.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Dude, misschien niet het juiste moment voor zo'n opmerking.
Staat nog altijd op de kaart en het is bij jou in de buurt, dus als je heel nieuwsgierig bent kan je het een keer proberenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ook eerst een klein beetje stroop erop gedaan, ik twijfelde zelf ook, maar het smaakte dus verrassend lekker.
Een pannenkoek met babi pangang is wel de meest aparte combinatie die ik ooit gehoord heb
Je had een punt gehad als we geen pi's hadden gehad. Maar een opmerking met een lachende pi is per definitie een grap.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Tussen hoe het bedoeld iets en hoe iets overkomt kan best een groot verschil zitten.
[..]
Ik kan me zomaar indenken dat deze tekst op een ander kan overkomen als 'Dus het is je eigen schuld luilak, wat zit je te zeiken'. Ik weet niet of het bij Cyan9 op die manier overkomt (want ik ben hem niet), maar
[..]
Dit geeft wel aan dat Cyan het geen leuke grap vindt en dat hij wel steken onder water ervaart. Ik zie ook vaker 'grappen' langskomen waarvan ik denk dat ze makkelijk verkeerd kunnen vallen, ongeacht hoe ze bedoeld zijn. Na zo'n opmerking kan je ook in jezelf gniffelen om je volgende gedachte zonder het te posten. Want waarom zou
[..]
beter vallen bij Cyan dan de eerste? Zeker nadat hij heeft aangegeven de vorige grap totaal niet te waarderen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat nog altijd op de kaart en het is bij jou in de buurt, dus als je heel nieuwsgierig bent kan je het een keer proberen
Zo nu en dan moet je eens uit je comfortzone stappen he!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Een pannenkoek met hartige dingen en groenten zou ik dan weer nooit bestellen, dan wordt het meer een soort pizza
Ik blijf bij mijn punt, of je nou serieus bent of niet. Tussen hoe iets is bedoeld en hoe iets overkomt kan een wereld van verschil zitten, zeker op internet.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik serieus was geweest had je een punt gehad. Maar dat ben ik niet want ik denk dat Cyan gewoon is in zijn vak en daar passie voor heeft.
Maar niet per definitie leuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je had een punt gehad als we geen pi's hadden gehad. Maar een opmerking met een lachende pi is per definitie een grap.
Klopt. Maar insinueren ik een sneer uitdeel, terwijl dat overduidelijk niet zo is, is ook niet leuk.quote:
Ik ben zeer gefascineerd door deze menukaartquote:Op donderdag 18 november 2021 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat nog altijd op de kaart en het is bij jou in de buurt, dus als je heel nieuwsgierig bent kan je het een keer proberen
Ik ben het screenshot kwijtquote:Op donderdag 18 november 2021 19:04 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, het was een groot succes![]()
Gaan we zeker vaker eten
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben het screenshot kwijtHoe was ie ook alweer @:Arizona?
quote:(gehakt met grof gesnipperde ui en hacheekruiden, dan een laag rodekool met appel en dan een laag aardappelpuree, afgetopt met een klein beetje romige kaas uiteraard)
Gehakt rul bakken met een redelijk grof gesnipperde ui en hacheekruiden.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben het screenshot kwijtHoe was ie ook alweer @:Arizona?
Dank!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gehakt rul bakken met een redelijk grof gesnipperde ui en hacheekruiden.
Dan een laag rode kool met appel (kan gewoon uit een pot)
Dan een laag aardappelpuree en die aftoppen met een beetje romige strooikaas.
Serveren met appelmoes
Wat grappig dat dat al elf bijna twaalf jaar een succes isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef Arizona het volgende:
Mijn broertje, die kok is, is verzot op mijn rode kool ovenschotel. Daarnaast zijn de gehaktballetjes in saus altijd een succes. Beide gerechten zijn doodsimpel.
Rode kool ovenschotel
400 gram rundergehakt
1 grote of 2 kleine uien
3 eetlepels hacheekruiden
1 grote pot rode kool
aardappelpuree (zelf maken, bij weinig tijd, een zakje)
Aardappelpuree maken (aardappels 20 min. koken, stampen met melk, roomboter en een beetje zout, peper en nootmuskaat toevoegen)
Rundergehakt rul bakken, gesnipperde ui toevoegen en meebakken tot ze glazig zijn, hacheekruiden toevoegen.
Rode kool laten uitlekken.
In de ovenschotel eerst het gehakt/ui mengsel, daar bovenop de rode kool, daar bovenop de aardappelpuree.
Ongeveer 35 minuten in de oven. Lekker met appelmoes
Dat heb ik al heel lang niet meer gegetenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik had er trouwens geen appelmoes bij.
Ja er zitten interessante opties tussenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben zeer gefascineerd door deze menukaart![]()
En ik vond mijn pannenkoek al apart_O-
Whaaaaquote:Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha @:Arizona, ik vind een post van jou uit 2010![]()
[..]
Wat grappig dat dat al elf bijna twaalf jaar een succes is
Even qua context, toen woonde ik net een jaar op mezelfquote:Op donderdag 18 november 2021 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Omg je had het in 2007 ook al een keer gepost
Kun je zien wat een matige influencer ik ben, dat het nog steeds geen wereldwijd succesrecept isquote:Op donderdag 18 november 2021 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Omg je had het in 2007 ook al een keer gepost
Ik zat dus in 2007 al op Fokquote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Even qua context, toen woonde ik net een jaar op mezelf
Als ik op FOK! was gaan zoeken naar gerechten om zelf te koken had ik 'm zomaar kunnen vinden en maken.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2021 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zat dus in 2007 al op FokDamn....
Toen had ik mijn eerste FOK-lustrum.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zat dus in 2007 al op FokDamn....
Het is sowieso wel sick om te bedenken hoe lang FOK! er al is. Ik kwam ooit een keer per ongeluk een topic tegen uit 1999, dat was helemaal bizar om te zienquote:
Gewoon posten. Laat je niet kistenquote:Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Kokend water voor thee? Hallelujah!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef H_T het volgende:
Ik had net een ESF-nummer aanstaan wat voor de kenners samen te vatten is in dit plaatje
[ afbeelding ]
I'm not your teaquote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef H_T het volgende:
Ik had net een ESF-nummer aanstaan wat voor de kenners samen te vatten is in dit plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kokend water voor thee? Hallelujah!
Mijn rebusskills zijn dus niet zo goed als ik zelf dachtquote:
Of wij zijn matige kenners!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:44 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Mijn rebusskills zijn dus niet zo goed als ik zelf dacht
Tijd voor een matige toevoeging dan. Moment, zo terug.quote:
Jaquote:
Nee oke.quote:
Doe je best! Word net zo'n paintkoning als @Cyan9 ! Stijg boven jezelf uit!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijd voor een matige toevoeging dan. Moment, zo terug.
Ik ben niet zo'n songfestivalfanaat als de meesten hier hoor, dus ik ben een slecht voorbeeldquote:Op donderdag 18 november 2021 19:44 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Mijn rebusskills zijn dus niet zo goed als ik zelf dacht
Mijn eerste ingeving was Maraaya (Here For You) (Slovenia) 2015quote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh, het is gewoon die van dit jaar, Eden - Set me Free.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit het nou echt waard? Nou... nee
Mijn eerste associatie was "I tea a star"quote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Set me teaquote:Op donderdag 18 november 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit het nou echt waard? Nou... nee
Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh, het is gewoon die van dit jaar, Eden - Set me Free.
Maar dat ging dus over de whistlenotes
Ik zat al te denken aan boiling water of thee of wat dan ook
quote:
Bij Push the Button denk ik dan weer aan de Sugababesquote:Op donderdag 18 november 2021 20:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik dacht aan de Teapacks met Push The Button.
Bij Sugababes denk ik dan weer aan CU2.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Push the Button denk ik dan weer aan de Sugababes
Lekker nummerquote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van zequote:
Maar eigenlijk zei de 2 toen nog niks natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Edit: even Teapacks opgezocht. Eerste gedachte: oh help, het is dát nummer! Eigenlijk zei de 2 bij de aankondiging al genoeg
Ohquote:Op donderdag 18 november 2021 20:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zei de 2 toen nog niks natuurlijkWant toen was het willekeurig
Van mij ookquote:Op donderdag 18 november 2021 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van zeEerst was dat Round Round, maar Push the button heeft die plek overgenomen. Het zou zomaar kunnen dat ik er wel eens op gestemd heb voor de Top 2000
Vroeger was het volgens mij ook minder een vloek in de halve finale (er zijn er meer doorgegaan op plek 2 dan op plek 3), maar inmiddels is het wel een beetje self fulfilling prophecy geworden; de producers plaatsen er nu meestal zelf al een kansloos nummer neer, vond ik in 2019 en 2021 echt best duidelijk te merken.quote:
Dat is lang geledenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Sugababes denk ik dan weer aan CU2.
Kijk je wel uit dat dit niet gebeurt?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:27 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een Disneyquiz spelen en tussendoor stiekem wat darten kijken
Zonde! Appelmoes kan bijna overal bijquote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik had er trouwens geen appelmoes bij.
Als die de vraag krijgt, waar schoot Robin Hood zijn pijl in, is Bulls-eye dan weer gen slecht antwoord.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat dit niet gebeurt?
"Hoeveel dwergen horen er bij Sneeuwwitje?"
"ONE HUNDRED AND EIGHTY!"
De begintijd van FOK en internet voor het brede publiek inderdaad. Al ben ik heel tevreden nooit een CU2- of Superdudes (?)-profiel te hebben gehadquote:Op donderdag 18 november 2021 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is lang geledenToen ICQ en MSN nog bestonden.
Nee idd, maar daar mikken die stomme darters dan weer zelden op.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die de vraag krijgt, waar schoot Robin Hood zijn pijl in, is Bulls-eye dan weer gen slecht antwoord.
Oh ja dat had je ook nog. Zelf ook nooit iets met CU2 etc. gedaan. MSN dan uiteraard wel, ICQ ook nog wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De begintijd van FOK en internet voor het brede publiek inderdaad. Al ben ik heel tevreden nooit een CU2- of Superdudes (?)-profiel te hebben gehad
Ja, vroeger was het minder vanzelfsprekend dat de nummer 2 niet doorging, vooral als de opener een vergeetbaar flutlied was.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vroeger was het volgens mij ook minder een vloek in de halve finale (er zijn er meer doorgegaan op plek 2 dan op plek 3), maar inmiddels is het wel een beetje self fulfilling prophecy geworden; de producers plaatsen er nu meestal zelf al een kansloos nummer neer, vond ik in 2019 en 2021 echt best duidelijk te merken.
Weinig inderdaad. Hooguit bij de hoogste finish mogelijkheid. En sporadisch daarnaast.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee idd, maar daar mikken die stomme darters dan weer zelden op.
Dat komt tegenwoordig wel door de volgorde waar het in geplaatst is ja. De tweede plek is een hele lastige plek, dus dan zetten ze daar maar een liedje neer die heel slecht scoort bij de bookies.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vroeger was het volgens mij ook minder een vloek in de halve finale (er zijn er meer doorgegaan op plek 2 dan op plek 3), maar inmiddels is het wel een beetje self fulfilling prophecy geworden; de producers plaatsen er nu meestal zelf al een kansloos nummer neer, vond ik in 2019 en 2021 echt best duidelijk te merken.
Terwijl het imo veel leuker is dan dat stomme balkje van de drie keer 20.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. Hooguit bij de hoogste finish mogelijkheid. En sporadisch daarnaast.
Maar alleen als ze de pijlen in elkaar gooien.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl het imo veel leuker is dan dat stomme balkje van de drie keer 20.
Eigenlijk moeten ze drie pijltjes in de roos gewoon een instant win maken.
Wat fijnquote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
Vanmiddag rond 12:00u getest, nu al uitslagDat ging snel.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard! Niet zoals dit natuurlijk:quote:Op donderdag 18 november 2021 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar alleen als ze de pijlen in elkaar gooien.
Wat heerlijk fijn hoe negatief je weer bent!quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah yessquote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard! Niet zoals dit natuurlijk:
[ afbeelding ]
Dat kan iedereen in één worp met de ogen dicht als het moet.![]()
Nee, dit willen we zien:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit willen we zien:
[ afbeelding ]
Dat is wel het mooie van nu ja. Tot twee jaar geleden was hetquote:Op donderdag 18 november 2021 21:00 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds wel snotverkouden en een gortdroge keel maar blij dat het niet van corona is
Hoeraquote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Is al eens gebeurdquote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit willen we zien:
[ afbeelding ]
“Test mislukt”quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
Vanmiddag rond 12:00u getest, nu al uitslag
quote:
Mooi dat je ook gewoon ergens terecht kon! Dat is tegenwoordig niet heel makkelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Smitten komen vaker voor in de voetballerij inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is vast een Jan Smit met een betere voetbalkennis
Nou ja ik heb wel een uur lang die website zitten refreshenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi dat je ook gewoon ergens terecht kon! Dat is tegenwoordig niet heel makkelijk.
Tja, je woont net onder de bible belt. Het is best druk met al dat getest. Waar had je dan heen gekund? Ergens Brabant in?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel een uur lang die website zitten refreshenEerder waren er allerlei opties wat 45 minuten rijden was, daar ben ik niet in getrapt
Ja, maar waar ik zelf woon is écht geen bible belt hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, je woont net onder de bible belt. Het is best druk met al dat getest. Waar had je dan heen gekund? Ergens Brabant in?
Nee, je woont er ten zuiden vanquote:Op donderdag 18 november 2021 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik zelf woon is écht geen bible belt hoorDat weet ik in elk geval heel zeker
Waar ik testtte was ook geen biblebelt - juist de locaties die ver weg waren en me eerder aanbevolen werden, waren in de biblebelt. Beetje vreemd
(maar misschien laten de biblebelters zich ook niet snel testen?)
Jij woont in een riemgaatje van de bible belt want ten noorden van jou gaat 'ie gewoon weer gezellig verder.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, je woont er ten zuiden vanIk woon ook net niet in de bible belt, al lijkt het met het aantal besmettingen alsof dat wel zo is.
Geen idee of die zich minder laten testen. Daar zijn wel de meeste besmettingen, dus die zullen dan ook wel moeten testen
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij woont in een riemgaatje van de bible belt want ten noorden van jou gaat 'ie gewoon weer gezellig verder.
Ben geboren in paars gebiedquote:Op donderdag 18 november 2021 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon paars gebied
Mijn gemeente is gewoon helemaal wit hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon paars gebied
1-5 hierquote:
Ik in lila gebied, al is er inderdaad wel een flinke gereformeerde gemeenschap in Dordt.quote:
Gewoon Geert blijven stemmen, dan blijft dat zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn gemeente is gewoon helemaal wit hoor
Oh da's wel flink jaquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon Geert blijven stemmen, dan blijft dat zo.
0-1quote:Op donderdag 18 november 2021 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon paars gebied
Heel goed, houden zo.quote:
Laatste keer dat ik hier pieten zag lopen waren ze nog helemaal zwart. Dit jaar heb ik ze (nog) niet gezienquote:Op donderdag 18 november 2021 22:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Dit conservatieve dorp had dit jaar wel voor het eerst roetveegpieten ja hoor!
Ik ben al lang geleden opgehouden met daar over denken. Bevalt goed!quote:Op donderdag 18 november 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds die ene tweet van haar niet
Ik kan me geen tweets van haar herinneren.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds die ene tweet van haar niet
Oh god. Innerlijk of uiterlijk? Een heel leuk of vreselijk kindje?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:30 schreef Strani het volgende:
In de serie 'Maid' op Netflix zit een kindje waarvan ik me zo voorstel dat ze heel erg lijkt op @:Guanabana toen ze die leeftijd had.
Uiterlijk, en een heel lief kindjequote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god. Innerlijk of uiterlijk? Een heel leuk of vreselijk kindje?
Ik zou gokken een kind wat graag in de regen speelt.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god. Innerlijk of uiterlijk? Een heel leuk of vreselijk kindje?
Okequote:Op donderdag 18 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat was precies het shot dat ik wilde plaatsen. Die ja
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar leuk dat je aan me denkt als je lieve kindjes ziet
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al lang geleden opgehouden met daar over denken. Bevalt goed!
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu serieus foto's van vroeger te kijken en te vergelijken met dat kindje
Het enige nummer dat ik van haar ken is 'Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij', of hoe dat ook maar heet. Ze heeft vast meer gedaan, dus bekendheid bij de piraten zie ik zeker als mogelijkheidquote:Op donderdag 18 november 2021 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zij überhaupt nog relevant is verbaasde ik me over (al zal dat ook alleen in piratenmuziekcircuits zijn?)
Niet heel onverwacht, wel jammer dat een icoon heen gaatquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Lees zojuist dat luchtbuks Ria is overleden
De Tilburgse kermis zal nooit meer hetzelfde zijn...
Ja en een duet met Tim Douwsma, Een zomeravond met jou.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik van haar ken is 'Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij', of hoe dat ook maar heet. Ze heeft vast meer gedaan, dus bekendheid bij de piraten zie ik zeker als mogelijkheidIk verbaas me soms wel als ik zie hoeveel mensen er op zo'n Megapiratenfestijn afkomen
Ik moest opzoeken wie dit wasquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef sportfreak het volgende:
Ik ben meermaals met plezier naar de Zwarte Cross gegaan, waar ook niet alles even hoogstaand is. Maar Plork en de Aannemers in de Megatent vind ik toch wel leukquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en een duet met Tim Douwsma, Een zomeravond met jou.
Bijna mijn hele vriendengroep gaan elk jaar naar het Megapiratenfestijn in Arnhem in het Gelredome maar ik skip het elk jaar want ik kan het echt niet uithouden om zo lang nonstop naar die muziek te luisteren. Af en toe ergens 1 nummer tussendoor kan ik nog hebben, maar dat écht niet
De parodie is beter:quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik van haar ken is 'Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij', of hoe dat ook maar heet. Ze heeft vast meer gedaan, dus bekendheid bij de piraten zie ik zeker als mogelijkheidIk verbaas me soms wel als ik zie hoeveel mensen er op zo'n Megapiratenfestijn afkomen
Het publiek van “Holland zingt Hazes” verbaasde zich ook weer over de rijen bij EIC een paar jaar terugquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zei mij ook helemaal niets eigenlijk. 101 jaar is ze geworden blijkbaar, al is het op TT 101 nog geen nieuws.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wie dit was
Preciesquote:Op donderdag 18 november 2021 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het publiek van “Holland zingt Hazes” verbaasde zich ook weer over de rijen bij EIC een paar jaar terug
Eensquote:Op donderdag 18 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
PreciesIk snap niet waarom zoveel mensen naar voetbal willen kijken en zij snappen weer niet waarom ik vrijwillig naar een Eurovisieding of musical ga. Verschillen maken de wereld mooi
Ik had hier nooit van gehoord, maar het is wel een prachtig verhaal!quote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef sportfreak het volgende:
De toegangsprijs viel me (zelfs buiten vakantieveilingen en dergelijke om) nog best meequote:Op donderdag 18 november 2021 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
EensZe mogen dat Nederlandse Piratenfestijn ook helemaal leuk vinden hoor, maar ze hoeven ook niet te verwachten dat ik ook mee ga
Doen ze ook niet overigens.
Dat soort dingen wordt vanzelf leuk als je maar genoeg drinkt. Al lijkt dat Piratenfestijn me wel écht heel erg kut, dat wordt wel heel veel drinken dan.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
De toegangsprijs viel me (zelfs buiten vakantieveilingen en dergelijke om) nog best meeAls iemand me mee zou vragen zou ik het misschien nog doen ook, mits met OV en dat ik mag vertrekken als ik het echt niet meer zie zitten. Wie weet haal ik dan zelfs het einde wel
Juist omdat er dan geen verwachtingen zijn m.b.t. samen terug reizen of zoiets, waardoor het minder 'moeten' is
Ja, dat is bij mij dus een probleemquote:Op donderdag 18 november 2021 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt vanzelf leuk als je maar genoeg drinkt. Al lijkt dat Piratenfestijn me wel écht heel erg kut, dat wordt wel heel veel drinken dan.
Wilde net zeggen, dan lig ik aan het eind van het Piratenfestijn onder de tafel hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt vanzelf leuk als je maar genoeg drinkt. Al lijkt dat Piratenfestijn me wel écht heel erg kut, dat wordt wel heel veel drinken dan.
Lange Fransquote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
Over een maand een ESF-meet doen?
[ afbeelding ]
Met Vinzzent (NF 2010), Jan Smit, Frans Bauer (coach van NF 2010), Gerard Joling en Thomas Berge (zelfverklaarde 2e plek na Jeangu) toch genoeg ESF-links zou je zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderliedjes tegenwoordig, 2 kleine kleutertjes of zoiets, zij zingt dat allemaal.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zij überhaupt nog relevant is verbaasde ik me over (al zal dat ook alleen in piratenmuziekcircuits zijn?)
Mooi Wark is op zich wel ok, toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Maar begrijpt ze ook waar ze over zingt?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kinderliedjes tegenwoordig, 2 kleine kleutertjes of zoiets, zij zingt dat allemaal.
Bonnie St Claire ook nog. En oud-jurylid Lange Frans.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Met Vinzzent (NF 2010), Jan Smit, Frans Bauer (coach van NF 2010), Gerard Joling en Thomas Berge (zelfverklaarde 2e plek na Jeangu) toch genoeg ESF-links zou je zeggen.
Dat krijg je ervan hè, als het jarenlang een Tros feestje isquote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bonnie St Claire ook nog. En oud-jurylid Lange Frans.
Het is eigenlijk één grote NSF-reünie.
En met Michael van Gerwen, zo te zien.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bonnie St Claire ook nog. En oud-jurylid Lange Frans.
Het is eigenlijk één grote NSF-reünie.
Wie zing'n, wie spring'n, wie dansn'n in het rond, in de blote kont, in de blote kontquote:Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi Wark is op zich wel ok, toch?
Er zijn er meerdere best prima wat mij betreft. Ik mis eigenlijk de Snollebollekes als special guest.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi Wark is op zich wel ok, toch?
Volgens mij is dat de presentator. Maar dat moet een deskundige op dit gebied maar even bevestigen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En met Michael van Gerwen, zo te zien.
Ik ga denk ik liever naar een Piratenfestijn dan naar De Toppersquote:Op donderdag 18 november 2021 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie zing'n, wie spring'n, wie dansn'n in het rond, in de blote kont, in de blote kont
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:06 schreef H_T het volgende:
En Dikdakkers!
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
dat zou de kers op de taart zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere best prima wat mij betreft. Ik mis eigenlijk de Snollebollekes als special guest.
Wat is't?quote:
Zou zo'n groep mensen eigenlijk een Designated Survivor hebben als ze allemaal op dezelfde plek zijn? Zomaar een vraag hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die zit momenteel in het zuiden van Spanje.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou zo'n groep mensen eigenlijk een Designated Survivor hebben als ze allemaal op dezelfde plek zijn? Zomaar een vraag hoor.
Harry Vermeegen!?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die zit momenteel in het zuiden van Spanje.
Ik dacht eigenlijk aan Ria Valk of Aad van Toor (of jij als je kan zingen). Maar met 1-2-3-4 Dennis Bier heeff Harry het Nederlandse lied natuurlijk ook wel op de kaart gezet.quote:
Ja Aad van Toor was ook een overweging maar Harry is wel een beetje de Freddy Mercury van de Lage Landen inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2021 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Ria Valk of Aad van Toor (of jij als je kan zingen). Maar met 1-2-3-4 Dennis Bier heeff Harry het Nederlandse lied natuurlijk ook wel op de kaart gezet.
Heb je snode plannen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou zo'n groep mensen eigenlijk een Designated Survivor hebben als ze allemaal op dezelfde plek zijn? Zomaar een vraag hoor.
Snap ikquote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha nee, gewoon, vind dat gewoon errege muziek.
Dat stadion is met deze mensen erin al beter gevuld dan normaal.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor zou zonde zijn.
Harstikke mooi stadion.
Je wilt dus eigenlijk weer dit:quote:Op donderdag 18 november 2021 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere best prima wat mij betreft. Ik mis eigenlijk de Snollebollekes als special guest.
Dit is gewoon een prima nummertjequote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ikIk zit ook niet te wachten op een bouwsteiger in de buurt die dat acht uur per dag draait, maar bij tijd en wijle kan ik er wel van genieten
Ik zou ook echt geen tweede nummer van Dikdakkers kunnen noemen van Mooi Wark wel
Je kan ze natuurlijk ook gewoon een keer allemaal bij jou thuis uitnodigen, het hoeft niet per se in dat stadion te gebeuren.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor zou zonde zijn.
Harstikke mooi stadion.
Had ze nog wat te melden bij Jinek?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
wow met d'r bijna kale kop en volgetatoeerde armen ziet Anouk er echt niet uit
Het zou me niet verbazen als deze dit jaar in de Top 2000 komt.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk weer dit:
Bij mij mag je alleen over de vloer komen met een QR-code.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk ook gewoon een keer allemaal bij jou thuis uitnodigen, het hoeft niet per se in dat stadion te gebeuren.
Je kunt ze lokken met een frikandel speciaal.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk ook gewoon een keer allemaal bij jou thuis uitnodigen, het hoeft niet per se in dat stadion te gebeuren.
Dan hoop ik wel dat Pokémon hoger staatquote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als deze dit jaar in de Top 2000 komt.
Met een atje voor de sfeerquote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Die artiesten zijn denk ik wel geprikt (Lange Frans heel misschien niet danquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij mag je alleen over de vloer komen met een QR-code.
Dus ik denk dat het vrij rustig blijft.
Noem je het gewoon een "IDNMM-code", staan ze ervoor in de rij.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij mag je alleen over de vloer komen met een QR-code.
Dus ik denk dat het vrij rustig blijft.
Nu vind ik het best treurig, maar goede kans dat ik daar anders over denk na een buurtbarbecue en tien Schültenbrauquote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prima nummertje
niet echt veel gehoord, zat wat op laptop te luisterenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had ze nog wat te melden bij Jinek?
Na die galavoorstelling tegen Noorwegen heb ik dit nog een uur op repeat gezet.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu vind ik het best treurig, maar goede kans dat ik daar anders over denk na een buurtbarbecue en tien Schültenbrau
Mag ookquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na die galavoorstelling tegen Noorwegen heb ik dit nog een uur op repeat gezet.
Neeeeee jinx het nou nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als deze dit jaar in de Top 2000 komt.
Gezellig, zo'n meet in je eentje, Fred!quote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief dansje dan wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:06 schreef H_T het volgende:
En Dikdakkers!
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
Je mist toch wel Sieneke op deze poster dus ik denk dat zij de uitverkorene is dit jaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de week nog iemand verbaasd omdat ik de moves kendequote:
Oh nou dan lijkt het me zinloosquote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je mist toch wel Sieneke op deze poster dus ik denk dat zij de uitverkorene is dit jaar.
Oeh. Steeds op zoek naar avontuur, jij!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Van de week nog iemand verbaasd omdat ik de moves kende
Zo is het leven Strani, zinloos.quote:
Ik zie dat het alweer wat beter gaat met je.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo is het leven Strani, zinloos.
Als jij me gevangen hebt met zulke inzichten, dan geef ik me over!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh. Steeds op zoek naar avontuur, jij!
Sterf ik aan een totempaal.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat het alweer wat beter gaat met je.
Nou ja, in je eentje...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n meet in je eentje, Fred!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |