Dan heb je geluk gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
EchtIk heb dat nog nooit gehad, mijn olijven waren altijd keurig pitloos
Ik heb mijn kies in tweeën gebroken op een Oreo koekjequote:Op donderdag 18 november 2021 14:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad.
Mijn moeder heeft al eens een kies in tweeën gebroken en eens een kersverse kroon (amper een week eerder gezet) afgebroken op een pit in een ontpitte olijf. Dat tweede is waarom ik er net aan dacht.
Zelf heb ik er dus ook al meerdere keren een gehad.
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer is dat! Had je nu hetzelfde model of een ander model gekozen als eerst?
Olives: 2 pit or not to pit?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:55 schreef ijs_beer het volgende:
Deze TT biedt potentie voor een sequel.
Een Oreo, hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mijn kies in tweeën gebroken op een Oreo koekje![]()
Maar ik zal de volgende keer toch voorzichtiger zijn als ik weer olijven eet. Waar is die goede oude tijd gebleven, toen ik nog geen olijven lustte
Geen idee, de tandarts dacht dat er misschien al langer een klein breukje in de kies had gezeten. De kies was al zwak door een grote vulling en een wortelkanaalbehandeling.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Oreo, hoe krijg je dat nou voor elkaar?![]()
Die goede oude tijd is er voor mij nooit geweest. Ik vond olijven als klein kind al lekker.
Ja dat merk je dan meteen he, met een koptelefoon is het ook niet dat je denkt, ach dat went nog wel. Gelukkig maar dat ze je oude vertrouwde model nog hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.
Dus nu heb ik gewoon weer dezelfde besteld die ik al had, dan maar niet draadloos hoor. Heb jarenlang genot gehad van dat ding, dus prima.
Was wel bijna nergens meer te krijgen, alleen de MediaMarkt had 'm nog
Ik moet ook nog een nieuwe koptelefoon kopen. Van mijn huidige begint de bescherming (de stof dat om de oordingen zit) los te laten. Dus zodra ik dat ding op heb gehad, zitten mijn oren onder het zwarte spul.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Verdomme, zit al paar dagen te wachten op nieuwe draadloze koptelefoon, heb ik hem net binnen zit hij TOTAAL niet lekker op mijn oren. Dus hij kan meteen terug, en heb ik nog niks.
Welke raad je aan?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.
Dus nu heb ik gewoon weer dezelfde besteld die ik al had, dan maar niet draadloos hoor. Heb jarenlang genot gehad van dat ding, dus prima.
Was wel bijna nergens meer te krijgen, alleen de MediaMarkt had 'm nog
Was al heel wat aan gesleuteld dan, lijkt me dat hij daardoor idd al zwakker zal zijn geweest.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee, de tandarts dacht dat er misschien al langer een klein breukje in de kies had gezeten. De kies was al zwak door een grote vulling en een wortelkanaalbehandeling.
Ik lust pas sinds een paar jaar olijvenmaar ik vind ze nu ook wel echt heel lekker. Vooral groene olijven met knoflook
Niet té stevig kloppen he, je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was al heel wat aan gesleuteld dan, lijkt me dat hij daardoor idd al zwakker zal zijn geweest.
Mijn kiezen is nog nooit wat aan gedaan of in geboord.
* Heel stevig afklopt
Ik heb net voor het eerst wat gegeten, een cracker en een beschuitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik het pakketje weer dichtmaken, naar het PostNL punt, kon ze het retourticket niet scannen.En heb toch al zo'n hekel aan dingen retourneren.
Dus ik naar de Albert Heijn want daar zit zo'n Bol.com punt. Gelukkig lukte het daar wel meteen.
Ben vandaag 100x heen en weer geweest voor die bestelling
Wat een dag. En heb nog niet eens geluncht.
Oja sorry, jij hebt het ook zwaar qua etenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst wat gegeten, een cracker en een beschuit
Ach, het is een gewoon vorm van intermittent fastingquote:Op donderdag 18 november 2021 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja sorry, jij hebt het ook zwaar qua eten![]()
Hier gaat dat nog steeds met een retoursticker over de oude sticker heen plakken en heel verontwaardigd zijn als het bedrijf geen retoursticker meestuurt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Guanabana het volgende:
On the bright side: ik vind het echt superchill dat je voor retourneren tegenwoordig alleen maar een barcode op je telefoon hoeft te laten scannen, wat een tijden leven we in. EN ik woon praktisch naast de Albert Heijn en PostNL-punt dus dat scheelt een hoop.
Ja het ligt er ook aan waar je bestelt, maar bij Bol.com kan het tegenwoordig dus heel makkelijk!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier gaat dat nog steeds met een retoursticker over de oude sticker heen plakken en heel verontwaardigd zijn als het bedrijf geen retoursticker meestuurt.
Dat lijkt mij ook, dat geluk heb ik echter ook nooit gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
Dat lijkt me zo tof he, als je een fossiel van een dinosaurus vindt
Wij hebben ook wel eens fossielen gezocht maar dan bleef het bij tanden, schelpjes en koraal enzo.
Ik voel opeens de neiging om een weekendje Centerparcs te boeken op mijn laptopquote:Op donderdag 18 november 2021 15:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel me echt altijd een onbedoelde influencer met die automatische linkjes
Ook bij Bol zou ik met stickers aan de slag gaan, ik heb immers geen foon om wat voor codes dan ook op te laten scannen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het ligt er ook aan waar je bestelt, maar bij Bol.com kan het tegenwoordig dus heel makkelijk!
Oja, dat is waar ookquote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook bij Bol zou ik met stickers aan de slag gaan, ik heb immers geen foon om wat voor codes dan ook op te laten scannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Herkenbaar. Maar bij mij was het een vriendin.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Guanabana het volgende:
'OMG HOE LEEF JIJ, IK KAN ECHT NIET ZONDER, HOEZO HEB JE GEEN SMARTPHONE?!' en dat was irritant.
Heb je er nu inmiddels wel een?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar bij mij was het een vriendin.
Ja, dat wel. Ik werd soort van gedwongen om er een te nemen toen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je er nu inmiddels wel een?
Wow, nooit geweten dat gedwongen relaties in Zeeland ook voorkomenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik werd soort van gedwongen om er een te nemen toen.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook
Ik zal niet zeggen 'je weet niet wat je mist!', want toen ik in 2015 nog geen smartphone had had ik een collega die altijd heel dramatisch deed van 'OMG HOE LEEF JIJ, IK KAN ECHT NIET ZONDER, HOEZO HEB JE GEEN SMARTPHONE?!' en dat was irritant.Iedereen die ik ken heeft zo'n ding, ook mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg ook vaak genoeg zo'n ding in mijn handen gedrukt en leen heel af en toe die van mijn moeder als het echt ergens voor nodig is, zoals bij het ESF met al die apps die je moest hebben.
Het is dan ook niet dat ik helemaal niet weet wat ik mis, ik wil er gewoon geen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je er nu inmiddels wel een?
Hebben jullie het nog steeds over een vriendin?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik werd soort van gedwongen om er een te nemen toen.![]()
Ze moeten wel. Anders planten ze zich nooit voortquote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat gedwongen relaties in Zeeland ook voorkomen
Ik snap nog niet goed wat de vriendin van je moeder met apps te maken heeft maar verder: goed verhaal!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft zo'n ding, ook mijn moeder.
Ik krijg ook vaak genoeg zo'n ding in mijn handen gedrukt en leen heel af en toe die van mijn moeder als het echt ergens voor nodig is, zoals bij het ESF met al die apps die je moest hebben.
Het is dan ook niet dat ik helemaal niet weet wat ik mis, ik wil er gewoon geen.
Oe, lekker! "Gewoon" naturel of gooi je er nog wat extra's bij?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:24 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik eet vanavond pannenkoeken
Ooooeeh nice. Gewoon pannekoeken met stroop of fancy pannekoeken met helemaal groenten erbij enzo?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:24 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik eet vanavond pannenkoeken
Ik heb ook gelijk spek en kaas gekochtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, lekker! "Gewoon" naturel of gooi je er nog wat extra's bij?
Doe ik ook regelmatig, kan zeer verhelderend zijn.quote:
In dit geval is het meer een soort chaotische ruzie in mijn hoofdquote:Op donderdag 18 november 2021 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe ik ook regelmatig, kan zeer verhelderend zijn.
Zoiets had ik begin van het jaar met een Xbox, want niet echt nodig, toch een paar honderd euro, dit dat.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef Yesse het volgende:
Ik ben met mijzelf in discussie. Een Nintendo Switch aanschaffen of niet. Hij is nu goedkoper ivm. Black Friday deals. Het is een beetje mijn kinderlijke enthousiasme v.s. mijn volwassen verstand
[..]
Ooooeeh nice. Gewoon pannekoeken met stroop of fancy pannekoeken met helemaal groenten erbij enzo?
Edit: ik ben spuit 11
Godenmaaltijd wordt ditquote:Op donderdag 18 november 2021 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk spek en kaas gekochtRozijnen heb ik ook nog, en verder suikers (inclusief bruine nu
), stroop, jam en hagelslag. Ik zit denk ik wel goed vanavond
Dit zou je nou tegen @Arizona nooit durven zeggen hè.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani wij kunnen bellen voor de booster.
Daar ga ik wel voorquote:
Kom anders even delenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voorEn omdat ik nooit zoveel pannenkoeken in een keer op kan heb ik morgen ook meteen een goede lunch
Ik heb mezelf gestoksnaveld voor ik naar Nederland kwam, voor de zekerheid. Kreeg een zeer positief resultaatquote:Op donderdag 18 november 2021 14:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog nooit gestoksnaveld
Of me laten stoksnavelen, eigenlijk. Waarom klinkt dit seksueel.
Ze kunnen onder de deur doorquote:Op donderdag 18 november 2021 16:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kom anders even delenIk zit nog steeds vast op m'n slaapkamer rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |