Allermooiste Rotstad van Hermes House Band is gezongen en daar komt het woord moffen in voor.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb die beledigende teksten in het stadion dan even gemist, iemand dat wel gehoord?
Nog grotere shitshow ja. Al die kneuzen die daar bestuurslid zijn geworden. Was ooit een relatief nette vereniging.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:26 schreef Haringkop het volgende:
Heeft nieuw FSV bestuurslid Alwin al gereageerd op de boete?
Je vergeet Jan Wouters.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef Haringkop het volgende:
Mooie stap voor Gio! En JP en Makaay natuurlijk.
Deze boetes zijn al 17,2% van het eigen vermogen van 30 juni 2021.quote:
Who gives a fuckquote:Op donderdag 18 november 2021 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze boetes zijn al 17,2% van het eigen vermogen van 30 juni 2021.
Dat zakt daardoor nog verder naar 1,35 miljoen euro.
Een beetje zonde zo.
Kan er inderdaad wel van af, maar 91K inleveren op 500k winstpremie is wel forsquote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef Caland het volgende:
Startgeld ECL = 2,94 miljoen
5 ton als je een wedstrijd=1,5 miljoen
Gelijkspel=166.000
Groepswinnaar=650.000
+recettes
Kan er best wel wat vuurwerkboete vanaf dunkt mij
Doe maar deze winter al.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef ace_eleven het volgende:
Er zijn geruchten dat Toornstra komende zomer transfervrij naar Gio verkast. Lijkt me wel een mooie stap voor hem. Toch nog even buitenland aantikken, in een vertrouwde omgeving van Gio en Makaay.
Ik haat niet op De Toorn, we hebben alleen een beter alternatief in AursGod nu.quote:
Iemand als de Toorn hou ik er gewoon graag bij. Zo breed is onze selectie niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat niet op De Toorn, we hebben alleen een beter alternatief in AursGod nu.
Zo lang Ali er niks van bakt zou ik Torenstra daar neerzetten.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat niet op De Toorn, we hebben alleen een beter alternatief in AursGod nu.
Mooi transfer voor hem.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:09 schreef ace_eleven het volgende:
Er zijn geruchten dat Toornstra komende zomer transfervrij naar Gio verkast. Lijkt me wel een mooie stap voor hem. Toch nog even buitenland aantikken, in een vertrouwde omgeving van Gio en Makaay.
Even kijken of Nelson op die plek wat is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zo lang Ali er niks van bakt zou ik Torenstra daar neerzetten.
Je zag het de laatste wedstrijden dat je dan heel het systeem verneuktquote:Op vrijdag 19 november 2021 01:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zo lang Ali er niks van bakt zou ik Torenstra daar neerzetten.
Precies. Ook bezig aan 1 van zijn sterkste seizoenen naar mijn mening.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:22 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, laten we hem er dit seizoen maar lekker bij houden.![]()
Van de zomer gun ik hem wel een snoepreisje.
Bijzonder hoe hij jaar in jaar uit ondergewaardeerd wordt, terwijl als je zijn goals en key passes op een rij zet dat toch een te lang filmpje wordt voor toevalstreffers
Erg fijne ploeg ditquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
Volgens Slot is de gehele selectie gevaccineerd. Geen wappies dus; valt me mee.
Precies.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg fijne ploeg dit
Als beloning vind ik wel dat er nu toeschouwers mogen komen.
Ook hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies.
Ik stem ook voor 2G voor Eredivisievoetballers
is dat een QR event?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En nu maar hopen dat Gijs de sleutel weer bij zich heeft.
Anders heeft Opa sos die sleutel wel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die schamele NOW-regeling is dat er toch nooit geweest voor BVO's?
Eens en ik heb ook het gevoel dat desondanks AursGod ook gewoon zijn fair share aan speeltijd gaat krijgen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand als de Toorn hou ik er gewoon graag bij. Zo breed is onze selectie niet.
0-1. Erg jammer.quote:
Gewoon ali of Nelson op rechtsquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoop vooral dat Slot niet te lang blijft vasthouden aan Toornstra hangend op rechts omdat hij Aursnes er met geen mogelijkheid meer uit kan halen.
Na vanavond zal de politie wel op scherp staan bij dit soort bijeenkomsten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk het ook, ik ga wel lekker warm in de kroeg kijken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na vanavond zal de politie wel op scherp staan bij dit soort bijeenkomsten.
Tegen Ajax, PSV, Vitesse en Utrechtquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoop vooral dat Slot niet te lang blijft vasthouden aan Toornstra hangend op rechts omdat hij Aursnes er met geen mogelijkheid meer uit kan halen.
Ja, dat zal wel weer gezellig worden ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na vanavond zal de politie wel op scherp staan bij dit soort bijeenkomsten.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Komen er morgen ook Feyenoord supporters naar het stadion....
Dromen magquote:Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef fetX het volgende:
Hopelijk weer eens een makkelijke overwinning zonder het onszelf onnodig moeilijk te maken
De laatste 3x dat ik er vanuit ging een makkelijke overwinning te boeken werd het een onnodig moeizame of een frustrerend gelijkspelquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot 'de apotheker' Trauner
Hoor het zelfs door de commentator microfonen van Rijnmond heenquote:
Houdt zo te horen ook niet bepaald opquote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoor het zelfs door de commentator microfonen van Rijnmond heen![]()
... Normaal gesproken hoor je het publiek daar zelfs nauwelijks door.
Niet echt idd... Hoe'st op TV te horen?quote:Op zondag 21 november 2021 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Houdt zo te horen ook niet bepaald op
Fors, nu ook gewoon boven de goaltune uitquote:Op zondag 21 november 2021 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet echt idd... Hoe'st op TV te horen?
Naisquote:Op zondag 21 november 2021 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fors, nu ook gewoon boven de goaltune uit
Twente uit is wel een bananenschil.quote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef RvLaak het volgende:
RRijnmond: Alles mooi, kijken naar de komende wedstrijden, maar het is en blijft Feyenoord, verliezen kan altijd nog![]()
Vind het vooral leuk dat ze realistisch blijven over deze wedstrijd. Kijken naar de komende wedstrijden is leuk op papier, eerst PEC maar verslaanquote:
Donderdag een puntje zou vooral heel lekker zijn. Hoeft het niet op die laatste pot (waarschijnlijk zonder publiek) aan te komen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk dat ze realistisch blijven over deze wedstrijd. Kijken naar de komende wedstrijden is leuk op papier, eerst PEC maar verslaan
True.quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, uit. Zonder supporters is dat ook heel anders daar.
Imo gewoon voor 3 punten gaan. Feyenoord en gecalculeerd spelen zijn volgens mij niet heule goede vrindjesquote:Op zondag 21 november 2021 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Donderdag een puntje zou vooral heel lekker zijn. Hoeft het niet op die laatste pot (waarschijnlijk zonder publiek) aan te komen.
De bananenschil is dat wij zonder supporters tegen Ajax gaan spelen en zij met.quote:
Altijd voor de winst gaan uiteraard, maar met minstens een punt ben je sowieso eerste.quote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo gewoon voor 3 punten gaan. Feyenoord en gecalculeerd spelen zijn volgens mij niet heule goede vrindjes
Hoorde het net iddquote:Op zondag 21 november 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd voor de winst gaan uiteraard, maar met minstens een punt ben je sowieso eerste.
Al had Feyenoord de 3-0 wel al mogen makenquote:Op zondag 21 november 2021 14:52 schreef fetX het volgende:
Dat Zwolle wordt tureluurs gespeeld. Kunnen er ้cht helemaal niks van
Waardeloze 2e helft op komst.quote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
Doet me denken aan Feyenoord - NAC van twee (?) jaar terug dit.
Met ze een degradatiekandidaat noemen ben je nog erg lief al speelt Feyenoord het prima uit.quote:Op zondag 21 november 2021 15:04 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, wel lekker potje zo![]()
Op zich ook wel eens fijn dat je het krachtsverschil met een degradatiekandidaat daadwerkelijk op het veld en in de stand kunt terugzien
Op RRijnmond refereerde ze naar de 8-0 tegen GAE in het kampioensjaar... Nu is m'n geheugen slecht, maar Feyenoord lijkt wel lekkerder te ballen dan in alle voorgaande wedstrijden.quote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
Doet me denken aan Feyenoord - NAC van twee (?) jaar terug dit.
Ach, de overwinning is al binnen dus die kans zit er wel in ja. Best wat voor te zeggen om hier geen onnodige krachten te gaan verspillen.quote:
In de rust sws 3 man wisselen, hou je nog 2 wissels over voor eventuele problemen en kan je spelers rust gevenquote:Op zondag 21 november 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, de overwinning is al binnen dus die kans zit er wel in ja. Best wat voor te zeggen om hier geen onnodige krachten te gaan verspillen.
Dessers in deze speeltuin wat doelpuntjes gunnen en Nelson wat assists.quote:Op zondag 21 november 2021 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de rust sws 3 man wisselen, hou je nog 2 wissels over voor eventuele problemen en kan je spelers rust geven
Ja PEC oogt wel erg zwak. Aan de andere kant als je als verliezend team weggespeeld wordt, vertekent het ook wel hoe zwak een team lijkt te zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met ze een degradatiekandidaat noemen ben je nog erg lief al speelt Feyenoord het prima uit.
Clubs uit het rechter rijtje die lekker willen meevoetballen tegen de top 3 blijft een leuk segment in de eredivisie.quote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja PEC oogt wel erg zwak. Aan de andere kant als je als verliezend team weggespeeld wordt, vertekent het ook wel hoe zwak een team lijkt te zijn.
Willem II was volgens 'de kenners' ook zo zwak dat ze al zo goed als gedegradeerd waren toen Feyenoord ze overklaste in de kuip begin dit seizoen. En een Cambuur in de Arena hetzelfde verhaal. Maar staan wel gewoon middenmoot.
PEC is zwak, maar Feyenoord speelt ook gewoon best prima voetbal. Iets wat te vaak tegen die andere degradatiekandidaten ontbreekt. Gezien het verschil in kwaliteit is een 4-0 stand dan ook niet gek.quote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja PEC oogt wel erg zwak. Aan de andere kant als je als verliezend team weggespeeld wordt, vertekent het ook wel hoe zwak een team lijkt te zijn.
Willem II was volgens 'de kenners' ook zo zwak dat ze al zo goed als gedegradeerd waren toen Feyenoord ze overklaste in de kuip begin dit seizoen. En een Cambuur in de Arena hetzelfde verhaal. Maar staan wel gewoon middenmoot.
W2 was toch een uitpartij?quote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Qua kwaliteitsverschil inderdaad geen vreemde stand. Ga je het vergelijken met de wedstrijden de rest van het seizoen, qua speelgemak, dan is deze stand ongekende weelde.quote:Op zondag 21 november 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC is zwak, maar Feyenoord speelt ook gewoon best prima voetbal. Iets wat te vaak tegen die andere degradatiekandidaten ontbreekt. Gezien het verschil in kwaliteit is een 4-0 stand dan ook niet gek.
Klopt zeker. Dat is enerzijds door Feyenoord zelf door minder te voetballen en grote kansen te missen (RKC/Cambuur,etc) en anderzijds dat we een periode hadden waarin ongeveer elk schot van de tegenstander erin vloog. Kon nu ook niet want Zwolle is niet eens voor de goal geweestquote:Op zondag 21 november 2021 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Qua kwaliteitsverschil inderdaad geen vreemde stand. Ga je het vergelijken met de wedstrijden de rest van het seizoen, qua speelgemak, dan is deze stand ongekende weelde.
Woepsiequote:
Die wedstrijd was Feyenoord ook echt volledig uitgeblust. Dat is daarna niet echt meer voorgekomen dacht ik.quote:Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso heb ik op Utrecht na geen enkele ploeg echt goed tegen ons zien spelen, en dat is ook de verdienste van Feyenoord.
Nee zeker niet, maar ik vond dat ook wel de verdienste van Utrecht. Vitesse wonnen van ons door na de 2-1 te stoppen met voetballen en verder hebben we nog niks verloren.quote:Op zondag 21 november 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijd was Feyenoord ook echt volledig uitgeblust. Dat is daarna niet echt meer voorgekomen dacht ik.
Utrecht speelde toen gewoon goed hoor, daar niet van. Maar denk niet dat als we nu die wedstrijd over zouden spelen het weer 3-1 zou worden.quote:Op zondag 21 november 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik vond dat ook wel de verdienste van Utrecht. Vitesse wonnen van ons door na de 2-1 te stoppen met voetballen en verder hebben we nog niks verloren.
Aldus ADquote:Sfeer slaat om bij de Kuip: supporters gooien met vuurwerk naar politie
Het zal wel weer aan de politie liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan de politie liggen.Ja, dat zal wel weer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had nog wel een beetje hoop na die viervoudige wissel. Zijn natuurlijk wel allemaal spelers die zich willen bewijzen, maar bleef helaas wel een behoorlijk doodgebloede potquote:Op zondag 21 november 2021 16:21 schreef fetX het volgende:
Prima overwinning al was het krachtsverschil een stuk groter dan 4-0.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Het is ook ontzettend klote om tegen een team te spelen wat alleen maar voor de pot hangt wat in de tweede helft het geval was. Niks leuks aan, maar we hebben in de eerste helft gezien waarom dit soort teams dat doen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel weer ja
[..]
Ja, ik had nog wel een beetje hoop na die viervoudige wissel. Zijn natuurlijk wel allemaal spelers die zich willen bewijzen, maar bleef helaas wel een behoorlijk doodgebloede pot
Heeft geleerd van z'n fouten.quote:Op zondag 21 november 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
Mario Been gaf in de rust aan dat hij met een 4-0 achterstand in de rust de rijen gesloten zou houden/de bus zou parkeren.
Gehuild van het lachen
Bij een 2-0 liggen er wel nog kansen.quote:Op zondag 21 november 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
Mario Been gaf in de rust aan dat hij met een 4-0 achterstand in de rust de rijen gesloten zou houden/de bus zou parkeren.
Gehuild van het lachen
Ze hebben ooit 5 keer gescoord in de Kuip.quote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gratis zege, bedankt PEC. Op zich wel een prestatie om 10 keer op een rij niet in de Kuip te scoren.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 5 keer gescoord in de Kuip.
Mjah maar dat was tegen een beduidend slechtere tegenstander.quote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 5 keer gescoord in de Kuip.
Er werd hem dan ook geen stroobreed in de weg gelegd.quote:
Zullen weinig eerder zijn geweest dan hem. Wijnaldum en Tonny denk ik?quote:Op zondag 21 november 2021 22:05 schreef Haringkop het volgende:
100 wedstrijden als 20-jarige, dan wel je een baas hoor
Ik heb wel een zwak voor dit soort spelers. Net als Tonnygod eigenlijk geen echte topper, maar zich wel vrij snel op jonge leeftijd in de basis geknokt.quote:Op zondag 21 november 2021 22:05 schreef Haringkop het volgende:
100 wedstrijden als 20-jarige, dan wel je een baas hoor
Stroobreedquote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er werd hem dan ook geen stroobreed in de weg gelegd.
Maar vervolgens moet je het nog wel even doen ja
Komt u maarrrrrrrrrrrrrr @:Arsenal
Deze statistiek gaat over een seizoen en werd al online gegooid voor de wedstrijd, met je stroobreed.quote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er werd hem dan ook geen stroobreed in de weg gelegd.
Maar vervolgens moet je het nog wel even doen ja
Komt u maarrrrrrrrrrrrrr @:Arsenal
Begin februari weer.quote:Op maandag 22 november 2021 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ring-in-gedrag-nodig
Dat wordt nog wel even langer zonder publiek vrees ik...
Ajax uit tegen Feyenoord en PSV zonder publiek en thuis met publiek.quote:
Dat publiek van PSV helpt ze toch voor geen meterquote:Op maandag 22 november 2021 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax uit tegen Feyenoord en PSV zonder publiek en thuis met publiek.
Maar een klein beetje competitievervalsing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Chris Woerts lult wel vaker onzin.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef Alpha0 het volgende:
‘Investering van 90 miljoen in Feyenoord: spelersbudget krijgt enorme boost’
"ze moeten Goldman Sachs uitkopen, dan ben je al 24 miljoen euro kwijt"
WTF?????
Maar direct daarna komt dit:
"Dat kan nog wel een probleem zijn, want niemand weet eigenlijk hoe het contract met Goldman Sachs eruitziet"
Wtf?
Ja dacht ik ook, misschien nog Boetius?quote:Op zondag 21 november 2021 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zullen weinig eerder zijn geweest dan hem. Wijnaldum en Tonny denk ik?
Chris Woerts is echt karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef Alpha0 het volgende:
‘Investering van 90 miljoen in Feyenoord: spelersbudget krijgt enorme boost’
"ze moeten Goldman Sachs uitkopen, dan ben je al 24 miljoen euro kwijt"
WTF?????
Maar direct daarna komt dit:
"Dat kan nog wel een probleem zijn, want niemand weet eigenlijk hoe het contract met Goldman Sachs eruitziet"
Wtf?
Nee JPB niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, misschien nog Boetius?
Bijzonder dat het vorig seizoen ook zo goed begon....quote:
Toen werden er geen toppers aan het begin van het seizoen gepland en was het overall ook al meteen erg matig met die potjes tegen Sparta, Twente en ADO dacht ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Bijzonder dat het vorig seizoen ook zo goed begon....
Niemand weet hoe het contract eruitziet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:44 schreef fetX het volgende:
Chris Woerts![]()
‘Ja, maar nu is het ้cht zo.’
Welke 3? Willem II, PSV, Heerenveen en PEC waren alle vier makkelijke overwinningen wmbquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo uniek goed is de competitiestart ook niet. Negen van de twaalf gewonnen, waarvan er overigens maar drie echt eenvoudig gingen. Het helpt dat Ajax dit seizoen een erg zwakke competitiestart heeft, dat zij al negen punten kwijt zijn is eigenlijk ongekend veel.
Wat deze keer vooral anders is is dat we Europees presteren en ook vaak goed voetbal spelen. Dat is wel eens anders geweest.
Ik vond Heerenveen eigenlijk niet makkelijk (alhoewel we door een versnelling na de 2-1 ook niet echt in de problemen kwamen) maar die is wel voor interpretatie vatbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke 3? Willem II, PSV, Heerenveen en PEC waren alle vier makkelijke overwinningen wmb
Voor de 2-1 was er toch ook totaal geen vuiltje aan de lucht?quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Heerenveen eigenlijk niet makkelijk (alhoewel we door een versnelling na de 2-1 ook niet echt in de problemen kwamen) maar die is wel voor interpretatie vatbaar.
Zijn ogen staan in elk geval net zo ver uit elkaar als bij de gemiddelde supporter van Feyenoord. Dat schept al een band.quote:
Kijk eens wat een stoere opmerking!quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn ogen staan in elk geval net zo ver uit elkaar als bij de gemiddelde supporter van Feyenoord. Dat schept al een band.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn ogen staan in elk geval net zo ver uit elkaar als bij de gemiddelde supporter van Feyenoord. Dat schept al een band.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet het geval met alle Tinder matches die wel op je zouden kunnen!quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan ieder interview of persconferentie met een bivakmuts op? Wel verfrissend.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:53 schreef Rocket Ride het volgende:
Ze zouden beter de naam van de nieuwe algemeen directeur (en overige bestuurders) geheim kunnen houden. Wel zo veilig voor ze.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan ieder interview of persconferentie met een bivakmuts op? Wel verfrissend.
De teringquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Jezus, het Dick voor mekaar podcastje duurt deze week bijna 2,5 uur (met Nico Dijkshoorn).
Die zijn er ook wel een beetje in gaan geloven he?
dankuquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Jezus, het Dick voor mekaar podcastje duurt deze week bijna 2,5 uur (met Nico Dijkshoorn).
Nico aids.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Geweldig hoe iemand zo’n opmerking durft te maken wetende dat het met dit gifje z๓ gebackfired kan worden.quote:
Topshow confirmed.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Ok้ dit gaat wel een topshowtje worden, blijkbaar heeft Slot ook een teringhekel aan Eenhoorn die inderdaad psychopatische trekjes blijkt te hebben.![]()
SlotGod.
Het wordt allemaal gecompenseerd door de overheid Hansquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Waarschijnlijk nog meer wedstrijden zonder publiek genot.
Gaan weer erg mooie jaarcijfers worden op deze manier.
Dat de overheid het compenseert maakt overigens wel dat ik dit jaar het geld voor mijn seizoenskaart w้l terug ga vragen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal gecompenseerd door de overheid Hans
Ze komen met een tegemoetkoming,quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal gecompenseerd door de overheid Hans
https://nos.nl/artikel/24(...)kosten-lege-stadionsquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze komen met een tegemoetkoming,
heb nog nergens gelezen dat ze daadwerkelijk alle gemiste inkomsten zullen vergoeden.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)kosten-lege-stadions
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord kijkt ook weer naar het verbouwplan van De Kuip uit 2014
https://www.rijnmond.nl/n(...)van-De-Kuip-uit-2014
Dit nog niet gedeeld hier?
Zal wel vies tegenvallen, denk dat je al heel blij moet zijn met de helft van die 9 ton-mio per wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze komen met een tegemoetkoming,
heb nog nergens gelezen dat ze daadwerkelijk alle gemiste inkomsten zullen vergoeden.
Zeker de wedstrijdbesprekingen weer gewoon in het Nederlands gedaan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:56 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Gek. Toch een trainer die er doorgaans het maximale uithaalt.
Godsammequote:
Die hadden we wel kunnen gebruikenquote:
Marsman hadden we goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar is Marsman als je hem nodig hebt.
Deze passage bevestigt wel hoe belangrijk een trainer of club kan zijn in het beter maken van een speler. Het is niet alleen een kwestie van mentaliteit of talent, maar een trainer kan vooral belangrijk zijn in het vinden van de juiste methode.quote:‘Ik concentreer me op mijn spel. Ik voel dat ik vooruitga, maar ook dat alles nog beter moet. En kแn. Die wetenschap zorgt voor heel veel motivatie. Lange tijd heb ik van alles zelf geprobeerd. Veel mensen zullen misschien hebben gedacht: Die K๖kc leeft niet voor voetbal. Het tegendeel is waar, alleen lukte het me steeds niet echt een stap te zetten. Nu gaat dat wel goed, omdat ik erbij word geholpen en zelf ook weet wat er van me wordt verwacht. Je zou kunnen zeggen dat ik nu de juiste formule heb gevonden.’
Op zich wel fijn dat zondag een walkover was. Slavia probeerde de vorige keer heel de tijd van achteruit op te bouwen en dat is niet zo effectief tegen een fel afjagend Feyenoord, maar de tweede helft hielden we dat niet meer vol. Hopelijk gaat dat nu beter.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een mooie test morgen. Ze staan toch dik bovenaan in hun competitie en in de thuiswedstrijd waren ze in de 2de helft echt wel goed.
De cijfers liegen in dit geval niet klaas.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zei in het laatste jaar dat gio er was dat kokcu een kans moest krijgen
Ik geloof dus weinig van die onzin dat het door slot komt
Kokcu is pas 20 en heeft zich heel goed kunnen ontwikkelen omdat hij heel veel wedstrijden in zijn benen heeft
Dat is de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Kijk bijvoorbeeld maar naar spelers Wijnaldum en ook malaria
Als je niet vanaf je 16-17-18 al doorbreekt gebeurt het zelden dat je het alsnog gaat redden als middenvelder of aanvaller om in de echte top te komen
Dat verhaal van slot is gewoon onzin, onder advocaat presteerde kokcu ook goed
Sowieso kan een trainer wel belangrijk zijn voor het spel en ontwikkeling van spelers. Zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij een nagenoeg zelfde selectie onder een andere trainer een stuk beter presteert.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze passage bevestigt wel hoe belangrijk een trainer of club kan zijn in het beter maken van een speler. Het is niet alleen een kwestie van mentaliteit of talent, maar een trainer kan vooral belangrijk zijn in het vinden van de juiste methode.
Volgens mij was hier een zekere user die zei dat 'trainers spelers niet beter hoeven te maken', nou bij dezen.
De wisselingen van Stam naar Advocaat naar nu Slot bewijzen dat in ieder geval wel. Ook dus dat verkeerde begeleiding spelers zelfs kan beschadigen.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso kan een trainer wel belangrijk zijn voor het spel en ontwikkeling van spelers. Zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij een nagenoeg zelfde selectie onder een andere trainer een stuk beter presteert.
Het is alleen wel zo dat het vaker niet het geval is dan wel. Zo eerlijk moet je ook zijn.
ja is jammer dat zo'n oldschool trainer zich niet aanpast aan de huidige tijd en maar verwacht dat het 100% van de speler zelf moet komenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is alles wat Dick miste. Wat een trainer die Slot joh, echt boven verwachting nog.
Zin in Slavia
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Kokcu is pas 20 en heeft zich heel goed kunnen ontwikkelen omdat hij heel veel wedstrijden in zijn benen heeft
Dat is de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Kijk bijvoorbeeld maar naar spelers Wijnaldum en ook malaria
Als je niet vanaf je 16-17-18 al doorbreekt gebeurt het zelden dat je het alsnog gaat redden als middenvelder of aanvaller om in de echte top te komen
Je kent Klaas toch wel? Das de dorpsgek van het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie is klaasweetalles en waarom is die weer terug?
Ja helaas ken ik hem nog haha. Vandaar waarom die terug is :pquote:Op woensdag 24 november 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kent Klaas toch wel? Das de dorpsgek van het Feyenoord-topic.
Hij is terug omdat er op Fok! geen permanente bans bestaan (dus typetjes mogen altijd blijven).
Een soort Helpmefok maar dan met een Harvardopleiding.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie is klaasweetalles en waarom is die weer terug?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een neus aan boord wtf.
Al besproken.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een neus aan boord wtf.
Alle spelers hebben een prikkie gehad.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijlow geen prikkie gehad zeker?
In nieuwsberichten stond toen vrijwel de gehele selectiequote:Op woensdag 24 november 2021 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle spelers hebben een prikkie gehad.
Bijlow lijkt me wel een wappie. Of nou ja, tokkie genoeg om een prikje te weigeren.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In nieuwsberichten stond toen vrijwel de gehele selectie
Slot gaf vorige week aan op de persconferentie dat zonder uitzondering de hele selectie gevaccineerd is. Dat was ook de reden waarom hij het kon/mocht delen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijlow lijkt me wel een wappie. Of nou ja, tokkie genoeg om een prikje te weigeren.
Ik heb daar een erg lollige reactie onder gezet, moet je maar eens lezen!quote:
Die grap maakte je hier ook alquote:Op woensdag 24 november 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar een erg lollige reactie onder gezet, moet je maar eens lezen!
Malariaquote:Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat als je de prik heb gehad niet meer het virus kan krijgen en ziek kan worden 😭quote:Op woensdag 24 november 2021 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wekelijks genotquote:Op woensdag 24 november 2021 20:47 schreef Grifte het volgende:
Heb die podcast voor het eerst geluisterd. Was ondanks de lovende kritieken in dit topic vrij sceptisch (vooral over Krabby), maar het luisterde echt prima weg.
Onder Slot is de K๖k veel meer een nr 6, is de afstand dan niet groter?quote:Op woensdag 24 november 2021 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij advocaat moest kokcu veel meer meters afleggen om bij de zestien van de tegenstander te komen
Denk het eigenlijk niet, het speelveld onder Advocaat was altijd wel een metertje of 70 omdat Bottekneus niet durfde op te schuiven. Dat is onder Slot toch een tikkie anders (GernotGenot)quote:Op donderdag 25 november 2021 10:24 schreef viagraap het volgende:
[..]
Onder Slot is de K๖k veel meer een nr 6, is de afstand dan niet groter?
Niet durfde of niet mocht? Onder Advocaat speelde je sowieso veel afwachtender en met Bottegod moet je sowieso niet op de middenlijn willen spelen. Wat dat betreft wel blij met Traunergodquote:Op donderdag 25 november 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, het speelveld onder Advocaat was altijd wel een metertje of 70 omdat Bottekneus niet durfde op te schuiven. Dat is onder Slot toch een tikkie anders (GernotGenot)
Zeker aangezien we dat laatste potje toch niet in een gevuld stadion spelen zou het inderdaad fijn zijn als die pot toch niet meer relevant is.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:11 schreef fetX het volgende:
Interessant potje vanavond. Slavia heeft wel de sterkste indruk op mij gemaakt in de wedstrijden tegen Feyenoord. Als we minimaal een punt halen zou dat wel echt ultiem genot zijn. Een keer niet op de laatste wedstrijd aan laten komen is volgens mij ontzettend lang geleden (om door te gaan dan).
Ik was anders erg blij dat Bottegod niet durfde op te schuiven want dat was praktisch altijd een goal tegen. Zeker met Fer voor zijn neus. Maar ja dat verziekte ons hele voetbal.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet, het speelveld onder Advocaat was altijd wel een metertje of 70 omdat Bottekneus niet durfde op te schuiven. Dat is onder Slot toch een tikkie anders (GernotGenot)
Daar maak je een Fer point.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Tsjechen houden je altijd redelijk kort?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten er daar nog net zo kort op als de vorige keer tegen Sparta Praag.
Ja dat was toen ook vrij bizar op de wedstrijddag rondom dat plein, al was dat alweer een jaartje of 10 geleden.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Tsjechen houden je altijd redelijk kort?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |