Marsman hadden we goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar is Marsman als je hem nodig hebt.
Deze passage bevestigt wel hoe belangrijk een trainer of club kan zijn in het beter maken van een speler. Het is niet alleen een kwestie van mentaliteit of talent, maar een trainer kan vooral belangrijk zijn in het vinden van de juiste methode.quote:‘Ik concentreer me op mijn spel. Ik voel dat ik vooruitga, maar ook dat alles nog beter moet. En kán. Die wetenschap zorgt voor heel veel motivatie. Lange tijd heb ik van alles zelf geprobeerd. Veel mensen zullen misschien hebben gedacht: Die Kökcü leeft niet voor voetbal. Het tegendeel is waar, alleen lukte het me steeds niet echt een stap te zetten. Nu gaat dat wel goed, omdat ik erbij word geholpen en zelf ook weet wat er van me wordt verwacht. Je zou kunnen zeggen dat ik nu de juiste formule heb gevonden.’
Op zich wel fijn dat zondag een walkover was. Slavia probeerde de vorige keer heel de tijd van achteruit op te bouwen en dat is niet zo effectief tegen een fel afjagend Feyenoord, maar de tweede helft hielden we dat niet meer vol. Hopelijk gaat dat nu beter.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een mooie test morgen. Ze staan toch dik bovenaan in hun competitie en in de thuiswedstrijd waren ze in de 2de helft echt wel goed.
De cijfers liegen in dit geval niet klaas.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zei in het laatste jaar dat gio er was dat kokcu een kans moest krijgen
Ik geloof dus weinig van die onzin dat het door slot komt
Kokcu is pas 20 en heeft zich heel goed kunnen ontwikkelen omdat hij heel veel wedstrijden in zijn benen heeft
Dat is de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Kijk bijvoorbeeld maar naar spelers Wijnaldum en ook malaria
Als je niet vanaf je 16-17-18 al doorbreekt gebeurt het zelden dat je het alsnog gaat redden als middenvelder of aanvaller om in de echte top te komen
Dat verhaal van slot is gewoon onzin, onder advocaat presteerde kokcu ook goed
Sowieso kan een trainer wel belangrijk zijn voor het spel en ontwikkeling van spelers. Zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij een nagenoeg zelfde selectie onder een andere trainer een stuk beter presteert.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze passage bevestigt wel hoe belangrijk een trainer of club kan zijn in het beter maken van een speler. Het is niet alleen een kwestie van mentaliteit of talent, maar een trainer kan vooral belangrijk zijn in het vinden van de juiste methode.
Volgens mij was hier een zekere user die zei dat 'trainers spelers niet beter hoeven te maken', nou bij dezen.
De wisselingen van Stam naar Advocaat naar nu Slot bewijzen dat in ieder geval wel. Ook dus dat verkeerde begeleiding spelers zelfs kan beschadigen.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso kan een trainer wel belangrijk zijn voor het spel en ontwikkeling van spelers. Zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij een nagenoeg zelfde selectie onder een andere trainer een stuk beter presteert.
Het is alleen wel zo dat het vaker niet het geval is dan wel. Zo eerlijk moet je ook zijn.
ja is jammer dat zo'n oldschool trainer zich niet aanpast aan de huidige tijd en maar verwacht dat het 100% van de speler zelf moet komenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is alles wat Dick miste. Wat een trainer die Slot joh, echt boven verwachting nog.
Zin in Slavia
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zei in het laatste jaar dat gio er was dat kokcu een kans moest krijgen
Ik geloof dus weinig van die onzin dat het door slot komt
Kokcu is pas 20 en heeft zich heel goed kunnen ontwikkelen omdat hij heel veel wedstrijden in zijn benen heeft
Dat is de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Kijk bijvoorbeeld maar naar spelers Wijnaldum en ook malaria
Als je niet vanaf je 16-17-18 al doorbreekt gebeurt het zelden dat je het alsnog gaat redden als middenvelder of aanvaller om in de echte top te komen
Dat verhaal van slot is gewoon onzin, onder advocaat presteerde kokcu ook goed
Je kent Klaas toch wel? Das de dorpsgek van het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie is klaasweetalles en waarom is die weer terug?
Ja helaas ken ik hem nog haha. Vandaar waarom die terug is :pquote:Op woensdag 24 november 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kent Klaas toch wel? Das de dorpsgek van het Feyenoord-topic.
Hij is terug omdat er op Fok! geen permanente bans bestaan (dus typetjes mogen altijd blijven).
Een soort Helpmefok maar dan met een Harvardopleiding.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie is klaasweetalles en waarom is die weer terug?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een neus aan boord wtf.
Al besproken.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een neus aan boord wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |