Twente uit is wel een bananenschil.quote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef RvLaak het volgende:
RRijnmond: Alles mooi, kijken naar de komende wedstrijden, maar het is en blijft Feyenoord, verliezen kan altijd nog![]()
Vind het vooral leuk dat ze realistisch blijven over deze wedstrijd. Kijken naar de komende wedstrijden is leuk op papier, eerst PEC maar verslaanquote:
Donderdag een puntje zou vooral heel lekker zijn. Hoeft het niet op die laatste pot (waarschijnlijk zonder publiek) aan te komen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk dat ze realistisch blijven over deze wedstrijd. Kijken naar de komende wedstrijden is leuk op papier, eerst PEC maar verslaan
True.quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, uit. Zonder supporters is dat ook heel anders daar.
Imo gewoon voor 3 punten gaan. Feyenoord en gecalculeerd spelen zijn volgens mij niet heule goede vrindjesquote:Op zondag 21 november 2021 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Donderdag een puntje zou vooral heel lekker zijn. Hoeft het niet op die laatste pot (waarschijnlijk zonder publiek) aan te komen.
De bananenschil is dat wij zonder supporters tegen Ajax gaan spelen en zij met.quote:
Altijd voor de winst gaan uiteraard, maar met minstens een punt ben je sowieso eerste.quote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo gewoon voor 3 punten gaan. Feyenoord en gecalculeerd spelen zijn volgens mij niet heule goede vrindjes
Hoorde het net iddquote:Op zondag 21 november 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd voor de winst gaan uiteraard, maar met minstens een punt ben je sowieso eerste.
Al had Feyenoord de 3-0 wel al mogen makenquote:Op zondag 21 november 2021 14:52 schreef fetX het volgende:
Dat Zwolle wordt tureluurs gespeeld. Kunnen er écht helemaal niks van
Waardeloze 2e helft op komst.quote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
Doet me denken aan Feyenoord - NAC van twee (?) jaar terug dit.
Met ze een degradatiekandidaat noemen ben je nog erg lief al speelt Feyenoord het prima uit.quote:Op zondag 21 november 2021 15:04 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, wel lekker potje zo![]()
Op zich ook wel eens fijn dat je het krachtsverschil met een degradatiekandidaat daadwerkelijk op het veld en in de stand kunt terugzien
Op RRijnmond refereerde ze naar de 8-0 tegen GAE in het kampioensjaar... Nu is m'n geheugen slecht, maar Feyenoord lijkt wel lekkerder te ballen dan in alle voorgaande wedstrijden.quote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
Doet me denken aan Feyenoord - NAC van twee (?) jaar terug dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |