Zullen weinig eerder zijn geweest dan hem. Wijnaldum en Tonny denk ik?quote:Op zondag 21 november 2021 22:05 schreef Haringkop het volgende:
100 wedstrijden als 20-jarige, dan wel je een baas hoor
Ik heb wel een zwak voor dit soort spelers. Net als Tonnygod eigenlijk geen echte topper, maar zich wel vrij snel op jonge leeftijd in de basis geknokt.quote:Op zondag 21 november 2021 22:05 schreef Haringkop het volgende:
100 wedstrijden als 20-jarige, dan wel je een baas hoor
Stroobreedquote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er werd hem dan ook geen stroobreed in de weg gelegd.
Maar vervolgens moet je het nog wel even doen ja
Komt u maarrrrrrrrrrrrrr @:Arsenal
Deze statistiek gaat over een seizoen en werd al online gegooid voor de wedstrijd, met je stroobreed.quote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er werd hem dan ook geen stroobreed in de weg gelegd.
Maar vervolgens moet je het nog wel even doen ja
Komt u maarrrrrrrrrrrrrr @:Arsenal
Begin februari weer.quote:Op maandag 22 november 2021 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ring-in-gedrag-nodig
Dat wordt nog wel even langer zonder publiek vrees ik...
Ajax uit tegen Feyenoord en PSV zonder publiek en thuis met publiek.quote:
Dat publiek van PSV helpt ze toch voor geen meterquote:Op maandag 22 november 2021 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax uit tegen Feyenoord en PSV zonder publiek en thuis met publiek.
Maar een klein beetje competitievervalsing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Chris Woerts lult wel vaker onzin.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef Alpha0 het volgende:
‘Investering van 90 miljoen in Feyenoord: spelersbudget krijgt enorme boost’
"ze moeten Goldman Sachs uitkopen, dan ben je al 24 miljoen euro kwijt"
WTF?????
Maar direct daarna komt dit:
"Dat kan nog wel een probleem zijn, want niemand weet eigenlijk hoe het contract met Goldman Sachs eruitziet"
Wtf?
Ja dacht ik ook, misschien nog Boetius?quote:Op zondag 21 november 2021 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zullen weinig eerder zijn geweest dan hem. Wijnaldum en Tonny denk ik?
Chris Woerts is echt karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef Alpha0 het volgende:
‘Investering van 90 miljoen in Feyenoord: spelersbudget krijgt enorme boost’
"ze moeten Goldman Sachs uitkopen, dan ben je al 24 miljoen euro kwijt"
WTF?????
Maar direct daarna komt dit:
"Dat kan nog wel een probleem zijn, want niemand weet eigenlijk hoe het contract met Goldman Sachs eruitziet"
Wtf?
Nee JPB niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, misschien nog Boetius?
Bijzonder dat het vorig seizoen ook zo goed begon....quote:
Toen werden er geen toppers aan het begin van het seizoen gepland en was het overall ook al meteen erg matig met die potjes tegen Sparta, Twente en ADO dacht ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Bijzonder dat het vorig seizoen ook zo goed begon....
Niemand weet hoe het contract eruitziet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:44 schreef fetX het volgende:
Chris Woerts![]()
‘Ja, maar nu is het écht zo.’
Welke 3? Willem II, PSV, Heerenveen en PEC waren alle vier makkelijke overwinningen wmbquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo uniek goed is de competitiestart ook niet. Negen van de twaalf gewonnen, waarvan er overigens maar drie echt eenvoudig gingen. Het helpt dat Ajax dit seizoen een erg zwakke competitiestart heeft, dat zij al negen punten kwijt zijn is eigenlijk ongekend veel.
Wat deze keer vooral anders is is dat we Europees presteren en ook vaak goed voetbal spelen. Dat is wel eens anders geweest.
Ik vond Heerenveen eigenlijk niet makkelijk (alhoewel we door een versnelling na de 2-1 ook niet echt in de problemen kwamen) maar die is wel voor interpretatie vatbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke 3? Willem II, PSV, Heerenveen en PEC waren alle vier makkelijke overwinningen wmb
Voor de 2-1 was er toch ook totaal geen vuiltje aan de lucht?quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Heerenveen eigenlijk niet makkelijk (alhoewel we door een versnelling na de 2-1 ook niet echt in de problemen kwamen) maar die is wel voor interpretatie vatbaar.
Zijn ogen staan in elk geval net zo ver uit elkaar als bij de gemiddelde supporter van Feyenoord. Dat schept al een band.quote:
Kijk eens wat een stoere opmerking!quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn ogen staan in elk geval net zo ver uit elkaar als bij de gemiddelde supporter van Feyenoord. Dat schept al een band.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn ogen staan in elk geval net zo ver uit elkaar als bij de gemiddelde supporter van Feyenoord. Dat schept al een band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |